Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).quote:Op maandag 16 april 2007 23:50 schreef papagena het volgende:
[..]
Brian had net als Nicolaas de deal dat de 50.000 pas na 5 maanden beschikbaar zou zijn. Als hij voor die tijd de villa moest verlaten, kon hij fluiten naar zijn geldprijs. Vandaar denk ik dat hij behoorlijk para werd van het idee zijn prijs te verliezen door een clash met Huub de laatste maand. Eerste week van april is 5 mndntermijn verlopen en heeft hij zijn doekoes binnen. Ik vind hem precies vanaf dan ook erg veranderd. Berustender en meer lef. Ook al staat het hem voor geen meter.
Zou mijn sociale leven ten goede komenquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elke avond een paar uur gaan pokeren![]()
Kweenie, ik heb de streams uitgezetquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef obezzi het volgende:
wars nico????
Hij ging even geleden naar de saunaquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef obezzi het volgende:
wars nico????
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?quote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).
ok, jij omschrijft het correcter. Het geval is me iig steeds bijgebleven, door dat paragedrag van Brian. Ik dacht die wordt door meer gedreven dan alleen het spel van dat moment.quote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het geld zou in een aantal termijnen betaald worden, per maand een deel van het bedrag. Brian heeft een aantal weken geleden al laten weten dat het hele bedrag binnen is (en overigens ook al helemaal uitgegeven aan het aflossen van schulden en ticket van zijn moeder).
Het was overigens geen deal, maar een regel van Talpa, die ze pas later vernamen. Dat was op het moment dat Nicolaas leek op te stappen, omdat hij dan een snelle winst van 50.000 (in een week) had kunnen pakken. Die achterafregel was een van de redenen van Nicolaas om zo boos te worden, dat hij opstapte.
uit de ouwe doos:quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Carlaa het volgende:
Toch grappig dat Nasty iemand anders afzeikt op uiterlijk (Ilona) tewijl zij zelf strax nephaar, neptieten en een kunstmatig rechtgetrokken pens heeft.......
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?
Hij kan ook werkelijk helemaal niets he!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
En dat Nena zei: je had je moeten opgeven voor 'Make me beautiful'quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
uit de ouwe doos:
"ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! ECHTE schoonheid zit van binnen! En dat zul jij niet hebben, meisje!"
(tegen Nena)
"groot internetbedrijf"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand van 25 nou zoveel schulden hebben dat je zomaar 50.000 op maakt? Zo duur is een ticket voor z`n moeder niet. Zouden die geruchten van crimin...?
Zo weet ik dat een klant een website ter promotie van de winterpeen wilde hebben op www.peenisfijn.nl en dat die de url www.penispijn.tv kregen met allemaal sadomasochistische filmpjes erop..Brian werd helemaal para toen het bedrijf van de wnterpeen hem beschuldigde want Brian is de nieuwe 2pac en weet heus wel hoe je moet schrijven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 50.000 is bruto, gaat belasting nog van af. Zoals je weet is Brian een groot ondernemer met een internetbedrijf, tenminste dat heeft hij altijd verteld. Daar kwam in ieder geval een deel van de schuld vandaan. Ondermeer claims van klanten omdat de websites niet goed werkten.
Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, meen me iets te herrinneren over een car-lease bedrijfje. Dat is dan wel netjes van hem dat ie z`n geld gebruikt om de schulden van z`n moeder af te betalen. Dan heeft ie toch nog 1 positiefs ding in zich, jammer dat die andere 10000 dingen zo verrot als de pest zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....
Kun je hier wat meer over vertellen? I love dirty gossip!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"groot internetbedrijf"
2-mans bedrijfje dat domein-namen kaapt en vervolgens doorverkoopt, daar heb je zelfs geen opleiding voor nodig.
Het is geen gossip, toen die vriend partner Darryl langskomt had hij het met 1 van de andere bewoners over wat ie deed en hij zei toen "domeinnamen handel", en dat kan maar 1 ding betekenen, en dat is het kapen van domein-namen om ze vervolgens door te verkopen met winst. Hoe wou je anders "domeinnamen handel" omschrijven?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Kun je hier wat meer over vertellen? I love dirty gossip!
Brian vertelt een heleboel leugens, dus hoe het precies zit, komen we later een keer achter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
[..]
Ik dacht dat de schulden door mama netty waren gemaakt. Mislukt autoverhuurbedrijf in Bonaire of zo....
Wellicht weet je nog de paniek toen ook zijn eigen website uit de lucht was. Alle domeinnamen, ook van klanten, waren vervallen omdat de domeinnaamregistraties niet meer betaald werden. Toen heeft hij ook geprobeerd zijn broer op bezoek te krijgen zonder camera's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |