goed gedaan hoor ludo..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme als ik op jullie moet wachtenW.
Ah, collega!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:52 schreef Djarum het volgende:
2e
Whehe, dubbele betekenis.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
goed gedaan hoor ludo..die aap had gewoon een nieuwe moeten maken
![]()
whehe, mijne vallen ook al regelmatig dicht!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, collega!
Ik sla de laatste slok achterover op ons allen, en ik ga in m'n nest een beetje muziek luisteren en daarna maar pitten.
M'n ogen hebber er geen zin meer in, zie bijna niks anders dan waas.![]()
die bedoelde ik ja..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
Aapsmulpaapaap krijgt een ban van 1 deel.
Dus zometeen beginnen we aan nummer 77?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag zojuist dat er twee nummers 74 waren trouwens.
Je breekt de gouden regels aap!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ha neeeej ik had jullie gewaarschuwd!
Aaah toe, we doen er nog eentjequote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
En ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben !Ik ga ook bedje opzoeken........oh en Djarum: ik ga het morgenvroeg echt niet proberen, dus wat mij betreft mag je je goedemorgen-post alvast plaatsen!
die zijn zeker ook ongeschreven?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je breekt de gouden regels aap!
Ja und?? Waarschuwen heeft geen zin! Je kunt roepen wat je wilt, excuses bedenken wat je wilt, doet er niet toe. NIEUWE OPENEN ALS JE DE LAPO HEBT.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ha neeeej ik had jullie gewaarschuwd!
okee ik ga wel in t hoekje staanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja und?? Waarschuwen heeft geen zin! Je kunt roepen wat je wilt, excuses bedenken wat je wilt, doet er niet toe. NIEUWE OPENEN ALS JE DE LAPO HEBT.
Je hebt straf jaapsmulpaapaapjaap.
Ja ! Da's een goeie straf! Jij moet de hele nacht in dit hoekje staan. Dit betekent dus minstens 1 post per half uur tot morgenvroeg zes uur................quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:01 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
okee ik ga wel in t hoekje staan
*klikquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:22 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
*klik
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
En ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben !Ik ga ook bedje opzoeken........oh en Djarum: ik ga het morgenvroeg echt niet proberen, dus wat mij betreft mag je je goedemorgen-post alvast plaatsen!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:32 schreef Piovan het volgende:
tvptje
ja hoor! Ben vrij, het zonnetje schijnt, hoef niet heul veel te doen vandaag, dus!!!!quote:
Nee op dit moment niet! Nog iets te vroeg voor een peuk. But thanks anywayquote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
JA, ik ben er weer, het feest kan weer beginnen.
Crossover en Ludo, chesterfieldje???
(alle andere merken heb ik niet dus de rest die wil paffen moet het ook met chesterfields doen)
nee hoor. Ik zou het liefste mijn pakje peuken op het nachtkastje leggen. Maar dat doe ik niet hoor, ik loop eerst braaf naar beneden, zet de koffie aan en ga dan pas roken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan zo raar dat dat zo ongeveer het eerste is wat ik doe zodra ik mijn bed uitgekomen ben?
Hoi Broek! Goedemorgen! Heb je gedroomd over je bijna-vriendinnetje?quote:
Ik nietquote:
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan zo raar dat dat zo ongeveer het eerste is wat ik doe zodra ik mijn bed uitgekomen ben?
aai over je bol dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.
Dankjequote:
Okeequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef Tezz het volgende:
ik ga ff in je fobo lurken crossover, dat je het maar vast weet he.
beterschap danquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.
Ik heb gisteren heel m'n kamer gepoetst, delen van de muur geverfd en m'n bed opgemaakt gewoon omdat ik actief wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan poetsen maar heb geeeeeeeeen zin..................
morgen maaike! (en de rest die meeleest maar niets post)
Ik moet ook nog poetsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan poetsen maar heb geeeeeeeeen zin..................
morgen maaike! (en de rest die meeleest maar niets post)
je verwachtingen waren te hoogquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Tezz het volgende:
ik ben terug.![]()
Jullie heb niet gedaan wat ik zei.
Nu ben ik![]()
Da's geen discussie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef Piovan het volgende:
Ok.
Sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie,
dat blijkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
je verwachtingen waren te hoog![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat blijkt.
Jullie hebben niet eens gepost tijdens mijn tripje naar de supermarkt. Wel lief dat jullie op mij gewacht hebben. Dat dan weer wel.
klinkt relaxed, ik moet zo eerst driekwartier met het openbaar vervoer de stad doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Tezz het volgende:
ik ga ook weer weg. Moet kind van school halen en van eten voorzien. Dan kind weer terugbrengen en ff shoppen met mams.
(wat een leven heb ik toch he)
quote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee
vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat
de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de
ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen
wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het
wrood als gheeel.
Waarom kunnen vrouwen altijd zo goed gokken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi Broek! Goedemorgen! Heb je gedroomd over je bijna-vriendinnetje?
Moeten wel heel veel over seks praten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nu boodschappen doen. FF bedenken wat ik wil eten vanaf en dan naar de supermarkt. En daarna kom ik terug hier in het rokershoekje en dan wil ik dat er een interessante discussie gaande is. Over sex, over geld, over sex, over rellen, over sex, over economie het maakt me allemaal geen reet uit, als het maar interessant is!
In hoeveel tijd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Moeten wel heel veel over seks praten...
Een vraag aan jullie.. na hoeveel bedpartners is een vrouw een slet?
Pio, ouwe trekeend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Piovan het volgende:
2
laten we zeggen een vrouw van 20..quote:
Jahoor. Alleen is mijn vriend KopieerMachine wat afwazig. Hij wil een quality-user worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pio, ouwe trekeend.
Al bezig met een comeback?![]()
Joah, heb 't gemerkt, toen ik net nieuw was hier was 't een en al bagger, en nu is 't alleen maar serieus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen is mijn vriend KopieerMachine wat afwazig. Hij wil een quality-user worden.
Ach, hijs een drol.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, heb 't gemerkt, toen ik net nieuw was hier was 't een en al bagger, en nu is 't alleen maar serieus.![]()
![]()
Ik heb zeer leuk gedroomd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef maaike1987 het volgende:
moeten jullie wel discussieren over leuke dingen mannen![]()
't is dat je 't zelf zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef Djarum het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk ...
of is dat weer een verkeerde monoloog?...
toch niet met een biertje buiten in de zon hequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
't is dat je 't zelf zegt.![]()
Ik ben keihard aan 't chillen, jeweets.
Op het biertje na.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
toch niet met een biertje buiten in de zon he![]()
*geeft biertjequote:
Gaat helemaal lukken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
*geeft biertje
zuip jij dan even voor mij nu?![]()
wrijf het er nog maar ff in jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat helemaal lukken.![]()
Wanneer kom jij erbij zitten?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:05 schreef Piovan het volgende:
booh tering
ze willen me niet unfobobannen
Jong vuilak, Maikuuuloller is gelollsersliped met z'n n00bf0x, voorvork is t0tally krom, jeweets.quote:
Interressant zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jong vuilak, Maikuuuloller is gelollsersliped met z'n n00bf0x, voorvork is t0tally krom, jeweets.
Ja toch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh.![]()
Heb je die ava zelf gemaakt?![]()
Gast ik wil ook zo een!quote:
Vanavond mien jong.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast ik wil ook zo een!![]()
Ken je ff fixen dat 't plaatje wat ik nu heb eerst te zien is, dan open jij een verkreukeld blaadje met daarop staand "BROEKPALING".
Ik vind 'm namelijk tof, jeweets.![]()
![]()
Op nAr dE BrEzAh dAn mAr????!?!?! HiHi dUzZ Of i$ DaT Ok t3 ErG VoR J3 Tezzquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:22 schreef Tezz het volgende:
kunnen jullie ook normaal praten?
Het feit dat jij deze taal spreekt pleit natuurlijk ook niet voor je.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
Op nAr dE BrEzAh dAn mAr????!?!?! HiHi dUzZ Of i$ DaT Ok t3 ErG VoR J3 Tezz
oH????!! HiHi lOl dUzZ
En EeN GoEdEaVoNd tRoUw3nS!1!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
![]()
*geeft maar snel meer uitlegquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het feit dat jij deze taal spreekt pleit natuurlijk ook niet voor je.....
tja... ga je nog wat doen vanavond?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou moe is niet het juiste woord, eerder verveeld.
whehe, vermoeiend he, dat breezergebeuren..quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
gaap
tsja, dat uitslapen vandaag was niet echt gelukt hequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou moe is niet het juiste woord, eerder verveeld.
niet echt iets bijzonders eerlijk gezegd. Bankhangen denk ik!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
tja... ga je nog wat doen vanavond?
pfffffff ik word af en toe moe van mezelf........quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
tsja, dat uitslapen vandaag was niet echt gelukt he![]()
best kut als je zo'n "ritme" hebt, als je kan uitslapen, dan wil het niet![]()
geloof me, je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
pfffffff ik word af en toe moe van mezelf........
Mooi, dan kan je nu die ava maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
AANGENOMEN!!!!!!!!!!! yeaaaaahahhahaha
Grafisch Lyceum, here i come
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
over ava gesproken, wat heb je nu als ava?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu die ava maken.![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Ninja ster van Metallica.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
over ava gesproken, wat heb je nu als ava?
ah, dan is een briefje met "paling in zijn broek" idd wel beterquote:
Heb jij ff mazzel, ik ga zometeen lekker uitgebreid (lang dus) in bad, ben je pakweg anderhalf uur van me af!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
geloof me, je bent niet de enige..
ik wordt af en toe ook onwijs moe van je.
_
![]()
Broekpalingquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu die ava maken.![]()
toch niet alle spaghetti? als je met saus uit een pot bedoelt dan begrijp ik het welquote:
Het is goed dat je het opbiecht mijn zoon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
Broekpaling![]()
Ik heb gelogen![]()
Murpheeft dat briefje gemaakt zo.
Ik heb wel de avatar gemaakt, maar hij heeft in een paar frames een briefje gedaan, kan ik ook, maar heb geen webcam of iets dergelijks.
Ik zal het eens lief aan murp vragen, dan kan ik hem fixen
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, ik ga zometeen lekker uitgebreid (lang dus) in bad, ben je pakweg anderhalf uur van me af!
Mwoah, die sliertdingen zijn smakeloos, ik noem 't maagvulling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
toch niet alle spaghetti? als je met saus uit een pot bedoelt dan begrijp ik het wel![]()
Ah toe!!?!?! MAG IK MAG IK MAG IK MAG IK?!?!?!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is goed dat je het opbiecht mijn zoon.![]()
Anders had ik mijn collega Djarum moeten optrommelen om je even lekker te laten uitwonen.![]()
whehe, hadden we dit gesprek ook al niet een paar deeltjes geleden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwoah, die sliertdingen zijn smakeloos, ik noem 't maagvulling.![]()
Maar die saus.![]()
Staat me inderdaad iets vaags van bij ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, hadden we dit gesprek ook al niet een paar deeltjes geleden?
Valkenswaard is ver rijden hoor !quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ach, ik ben zo ook pleite..
bad zei je he?
*stapt in de auto op weg naar Tezz![]()
quote:
ach, je moet er wat voor over hebben hequote:De snelste route van Haarlem naar Valkenswaard over 149,4 km in ongeveer 1 uur en 33 minuten.
Ik heb een broer in Haarlem wonen. Heb het laatst met de trein geprobeerd, ben 3 uur onderweg geweest! Kwam ik eindelijk aan op A'dam Sloterdijk, reden er GVD geen treinen naar Haarlem!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
[..]
ach, je moet er wat voor over hebben he![]()
Vrouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een broer in Haarlem wonen. Heb het laatst met de trein geprobeerd, ben 3 uur onderweg geweest! Kwam ik eindelijk aan op A'dam Sloterdijk, reden er GVD geen treinen naar Haarlem!
Mannen checken van tevoren natuurlijk wel of de verbindingen kloppen, en als ze slim zijn ook nog even of de treinen op elkaar aansluiten.quote:
Nou dat is toch niet waar. Mijn man vertrouwt blind op mijn uitzoek-talent. En dat heb ik! Haha! Dat had je niet gedacht he! De aansluitingen waren perfect! Dat er geen treinen reden was niet vooraf aangekondigd en overmacht, dus dat kon ik ook niet weten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mannen checken van tevoren natuurlijk wel of de verbindingen kloppen, en als ze slim zijn ook nog even of de treinen op elkaar aansluiten.
Vrouwen, nee, die doen dat niet.
Of iig jij niet.
groningen eindhoven is ook zo'n 3 uur niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet waar. Mijn man vertrouwt blind op mijn uitzoek-talent. En dat heb ik! Haha! Dat had je niet gedacht he! De aansluitingen waren perfect! Dat er geen treinen reden was niet vooraf aangekondigd en overmacht, dus dat kon ik ook niet weten.
En dat het drie uur duurde komt gewoon omdat je drie keer moet overstappen en ik ook nog eerst met de bus in Eindhoven moet komen. Dat op zich duurt al een half uur. Dus:![]()
Oke.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
groningen eindhoven is ook zo'n 3 uur niet?
ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke.
Mannen (je moet ook altijd alles zes keer uitleggen).
V'waard-Eindhoven (bus) : half uur
Eindhoven-A'dam (trein) : anderhalf uur
A'Dam- A'dam Sloterdijk (trein) : 15 minuten
A'dam Sloterdijk - Haarlem (bus) 30 minuten
Haarlem - huis van mijn broer (lopen) : 15 minuten.
Tel dat nou eens op......WIE IS ER DAN SNEL>????????? Tezz toch!!!!!!!
ja, das allemaal heel mooi voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke.
Mannen (je moet ook altijd alles zes keer uitleggen).
V'waard-Eindhoven (bus) : half uur
Eindhoven-A'dam (trein) : anderhalf uur
A'Dam- A'dam Sloterdijk (trein) : 15 minuten
A'dam Sloterdijk - Haarlem (bus) 30 minuten
Haarlem - huis van mijn broer (lopen) : 15 minuten.
Tel dat nou eens op......WIE IS ER DAN SNEL>????????? Tezz toch!!!!!!!
Wat maakt vrij weinig uit??quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, das allemaal heel mooi voor je.
Maar dat maakt vrij weinig uit.
maar ik heb het al, 3:15 minuten.
tis niet eerlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen staat er een brommerjosti (ze rijden hier tegenwoordig in een smart) voor de deur met shoarmaaaa, en pizza, en patatten, en frikadellen, en meer vettigheid dat maar niet in m'n lijf wilt blijfen zitten.
Ruilen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
tis niet eerlijk.
Ik wil dat ook eten allemaal en dat het dan ook niet in mijn lijf blijft zitten (of beter gezegd aan mijn lijf)
En ik een jongen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Alleen als ik wel een meisje mag blijven.
Wat is er aan de hand??quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Klik eens op zijn naam.
ja duh, maar in elk topic wat Pio in zijn lijst heeft staan komt minstens eenmaal het woord draaimolen voor dus welke moet ik nou hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Klik eens op zijn naam.
dan speel je het in ieder geval met passie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Klank van verse snaren.![]()
Was eergister gewoon een snaar geknapt terwijl ik Nothing Else Matters aan 't spelen was.![]()
en ineens moet ik ook aan BeeDee denken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Klank van verse snaren.![]()
Was eergister gewoon een snaar geknapt terwijl ik Nothing Else Matters aan 't spelen was.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
dan speel je het in ieder geval met passie!
Nee, net iets zachter dan 't geluid van m'n gitaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Dan stond de cd/mp3 erg hard.
ja ja, uhu, oh, ja ja, uh, hmm, ja jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik speel zo mee met de muziek "Never cared for what they PLOING!"
En nieuwe snaren om je tuners heenkrijgen is niet altijd even leuk, ze moeten netjes naar onder of naar boven om die die tuner heen, niet omlaag en dan weer omhoog want dan zitten ze over elkaar heen en ziet het er niet goed uit enzo en is misschien slechter voor je snaren enzeau.![]()
nee maar ik wil het graag af hebben. Verrassing voor mijn man morgenvroeg dat het klaar is. Niet dat het ergens nut voor heeft, maar goed, hij is weer blij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dan stop je ermee. Je krijgt er toch niet voor betaald ofzo.
Wacht maar tot je z'n pornovideo's vind, kijken of je 'm dan nog zo aardig vind.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee maar ik wil het graag af hebben. Verrassing voor mijn man morgenvroeg dat het klaar is. Niet dat het ergens nut voor heeft, maar goed, hij is weer blij.
Dus ga nog maar ff door en ondertussen wat fokken
Hebben jou ouders jou al sexuele voorlichting gegeven Broek?? Ben je bekend met het feit dat als een mannetje en een vrouwtje samen trouwen dat ze ook LEGAAL naar pornofilms mogen kijken?? En dat de een dat dan niet stiekum hoeft te doen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wacht maar tot je z'n pornovideo's vind, kijken of je 'm dan nog zo aardig vind.![]()
daar ben ik het nou mee eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hou er niet van ouders en sex in één zin te vernoemen.
Ik wil het niet eens horen van hun.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hebben jou ouders jou al sexuele voorlichting gegeven Broek?? Ben je bekend met het feit dat als een mannetje en een vrouwtje samen trouwen dat ze ook LEGAAL naar pornofilms mogen kijken?? En dat de een dat dan niet stiekum hoeft te doen?
dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hou er niet van ouders en sex in één zin te vernoemen.
Die paling draag ik nu al bijna 17 jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
2 vragen:
-Heb je nu een paling in je broek
-Is dit een hint in de richting van Tezz
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hoogachtend,
LudoSanders
neehee hij is verliefd! Snap dat nou eens ! Een heel leuk meisje, hij doet het rustig aan met haar want hij is echt helemaal tot over zijn oren hartstikke verliefd op haar!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
2 vragen:
-Heb je nu een paling in je broek
-Is dit een hint in de richting van Tezz
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hoogachtend,
LudoSanders
Ik heb heulemoal geen slecht beeld over u.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet.
En ik ben echt niet zo oud hoor, je kunt je bij mij rustig inbeelden dat ik sex heb, geen rare dingen schieten dan voor je ogen. Ben nog gewoon een geil wijf hoor.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Waar maak jij dat uit op?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb heulemoal geen slecht beeld over u.dat was expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
gaaaaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz, zet je bril eens op, ik heb heul geen Maaike getyped.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
gaaaaapIk? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Je 1e keer, je bent 17 man, liefde is daarnaast overrated bij seksquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.![]()
Er bestaan nog jongens met een zwak hart.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je 1e keer, je bent 17 man, liefde is daarnaast overrated bij seks
neehee wat zijn jullie allemaal aan het suffen zeg! Ik weet dat je het rustig aan wilt doen, dat typte ik net nog! Ik had het over Maaike en Ludo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.![]()
is van dochtertje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liefe foto.![]()
Ik zie blonde haren.![]()
Ha! Wacht maar totdat je het een keer gedaan hebt. Dan piep je wel anders, dan wil je het het liefste de hele dag doen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er bestaan nog jongens met een zwak hart.![]()
Ik ben niet zo'n bier nier tieten neuken en nog een keer iemand.![]()
Jij heb echt puur zwart haar van jezelf?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
is van dochtertje.
Wel gek, ik heb echt pikzwart haar en mijn man heeft donkerbruin haar. Kind is hoogblond! rararara (en ze is echt uit mij gekomen hoor, daar heb ik geen enkele twijfel over)
Maar daar heb ik 't nog niet over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha! Wacht maar totdat je het een keer gedaan hebt. Dan piep je wel anders, dan wil je het het liefste de hele dag doen!
stond tussen spoilertags. Ik zei dus: NEUKEN MET DIE HAPquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er met mij en Maaike, ik heb dat gedeelte even gemist. Mits vriendin.
niet weer hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ennu, verveel ik me ook. Maar hey, hoe eerder deze topic vol is, des te eerder kun jij het nieuwe openen.
t wordt een beetje grijs, lang leve de verf! Maar het is wel pikzwart ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb echt puur zwart haar van jezelf?![]()
Cool hoor, niet veel blanken die je daarmee ziet.![]()
Jij hebt het de vorige keer niet gedaan gladiool!quote:
en met 'jij' bedoel je hopelijk die smulbanaanaap tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ennu, verveel ik me ook. Maar hey, hoe eerder deze topic vol is, des te eerder kun jij het nieuwe openen.
waarover? Over neuken?? Weet ik niet, wil je er iets over te zeggen hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar, Ja maar, heb ik daar ook iets over te zeggen?
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het de vorige keer niet gedaan gladiool!![]()
ik denk dat ik even terug moet lezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
waarover? Over neuken?? Weet ik niet, wil je er iets over te zeggen hebben?
onder in de OP staat een link naar de wiki. Die link klik je aan en dat copy-past je in een nieuw topic. Echt tis helemaal niet moeilijk, zelfs ik, digibeet, kan het!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?
Tof!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
t wordt een beetje grijs, lang leve de verf! Maar het is wel pikzwart ja.
Ga maar ff oefenen in SEX ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?
en groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
@ Tezz, ja liever wel eigenlijk. Ik ben nogal kritisch..
had dat dan gister ff gezegd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
onder in de OP staat een link naar de wiki. Die link klik je aan en dat copy-past je in een nieuw topic. Echt tis helemaal niet moeilijk, zelfs ik, digibeet, kan het!
1 |
1 2 3 | en nog een knopje waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Ff testen. ?> |
Ik ging er dan ook niet serieus op in, al was de sarcastische toon in mijn posts blijkbaak weggevallenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
en groot gelijk heb je!
Vooral zo houden, ik zat je maar te stangen.
alvast welterusten dan maar he!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
anyway, tis bijna bedtijd voor Tezz. Morgen weer op tijd er uit dus ja, moet natuurlijk wel een schoonheidsslaapje gehad hebben he.
Nog ff in ONZ rondneuzen en dan maar pitten.
nee ik weet het. Ik heb een vrijgezelle vriend van over de 30. Leuke kerel, best aantrekkelijk, eigen zaak enzo (gewoon een 'goeie vangst'). Maar die is me een partij kritisch! Ik word er gek van! Heb hem al eens subtiel verteld dat ie z'n eisenlijstje toch maar eens bij moet gaan stellen......quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ging er dan ook niet serieus op in, al was de sarcastische toon in mijn posts blijkbaak weggevallen
Kritisch is niet zo tof trouwens hoor.
Hé, ik ben nog jong en mag nog hoge eisen stellen. Regelmatig vervagen die ook, maar dat heeft andere redenen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik weet het. Ik heb een vrijgezelle vriend van over de 30. Leuke kerel, best aantrekkelijk, eigen zaak enzo (gewoon een 'goeie vangst'). Maar die is me een partij kritisch! Ik word er gek van! Heb hem al eens subtiel verteld dat ie z'n eisenlijstje toch maar eens bij moet gaan stellen......
Bewonderenswaardig is het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Djarum het volgende:
hmm.. hebben ze een keer een goede discussie, ben ik weer pleite..
ik las het woord sex, en geil wijf...quote:
hahaha nee hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Djarum het volgende:
owh, truste Tezz..![]()
je bent me aan het ontwijken he...![]()
hoe was je badderuurtje?
truste!quote:
doe es ff links.. ik kan namelijk het tweede deeltje niet vinden..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Omroepstatus:
VOLGEND DEEL IS NUMMER 77, WE HEBBEN NAMENLIJK 2 KEER NUMMER 74, DUS DOE MAAR ROKERSHOEKJE 76/77
Omroepstatus.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Roken: het blijft een teer onderwerp.
Lachen hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
gaat t altijd zo hard hier?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Toch bijna binnen 24uur dit topic volgebaggerd.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
gaat t altijd zo hard hier?
Tss.. dan heeft Ludo met zijn kuddows gewoon verkeerd genummerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Het rokershoekje 74, Het pakje halfvol
Het rokershoekje 74, met lelijke mensen in de OP
dan gaat het nu toch beter met Sanders inc.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Nummer 74 was een week ongeveer volgens mij.
Correctie, de eerste nummer 74.
jij dacht dat wij rokende en zuipende hanglappen dat doorhebben..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht eens kijken of jullie het doorhebben, maar nee hoor.
Jij kijkt GTSTquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
dan gaat het nu toch beter met Sanders inc.![]()
snappumnie...quote:
GTST is zooooo 2006...quote:
fapmateriaal dus?.....quote:
yup. ik hoop dat t werk een beetje snel gaat morgen. zie dr zo tegenopquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:33 schreef Djarum het volgende:
nog een stuk of 12..
ik hoop dat je er veel plezier van heb gehad. nog suggesties voor nieuwe tt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk kan ik het een inwrijven.
ja jaap, ik vind dat j enu wel een spetterende TT mag verzinnen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Had jij gisteren ook niet, verzin nu dus ook maar lekker zelf iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |