dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hou er niet van ouders en sex in één zin te vernoemen.
Die paling draag ik nu al bijna 17 jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
2 vragen:
-Heb je nu een paling in je broek
-Is dit een hint in de richting van Tezz
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hoogachtend,
LudoSanders
neehee hij is verliefd! Snap dat nou eens ! Een heel leuk meisje, hij doet het rustig aan met haar want hij is echt helemaal tot over zijn oren hartstikke verliefd op haar!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
2 vragen:
-Heb je nu een paling in je broek
-Is dit een hint in de richting van Tezz
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hoogachtend,
LudoSanders
Ik heb heulemoal geen slecht beeld over u.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet.
En ik ben echt niet zo oud hoor, je kunt je bij mij rustig inbeelden dat ik sex heb, geen rare dingen schieten dan voor je ogen. Ben nog gewoon een geil wijf hoor.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Waar maak jij dat uit op?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb heulemoal geen slecht beeld over u.dat was expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
gaaaaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz, zet je bril eens op, ik heb heul geen Maaike getyped.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
gaaaaapIk? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Je 1e keer, je bent 17 man, liefde is daarnaast overrated bij seksquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.![]()
Er bestaan nog jongens met een zwak hart.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je 1e keer, je bent 17 man, liefde is daarnaast overrated bij seks
neehee wat zijn jullie allemaal aan het suffen zeg! Ik weet dat je het rustig aan wilt doen, dat typte ik net nog! Ik had het over Maaike en Ludo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik? mijn 1e keer wil ik met liefde doen, niet met alleen lust.![]()
is van dochtertje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liefe foto.![]()
Ik zie blonde haren.![]()
Ha! Wacht maar totdat je het een keer gedaan hebt. Dan piep je wel anders, dan wil je het het liefste de hele dag doen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er bestaan nog jongens met een zwak hart.![]()
Ik ben niet zo'n bier nier tieten neuken en nog een keer iemand.![]()
Jij heb echt puur zwart haar van jezelf?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
is van dochtertje.
Wel gek, ik heb echt pikzwart haar en mijn man heeft donkerbruin haar. Kind is hoogblond! rararara (en ze is echt uit mij gekomen hoor, daar heb ik geen enkele twijfel over)
Maar daar heb ik 't nog niet over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ha! Wacht maar totdat je het een keer gedaan hebt. Dan piep je wel anders, dan wil je het het liefste de hele dag doen!
stond tussen spoilertags. Ik zei dus: NEUKEN MET DIE HAPquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er met mij en Maaike, ik heb dat gedeelte even gemist. Mits vriendin.
niet weer hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ennu, verveel ik me ook. Maar hey, hoe eerder deze topic vol is, des te eerder kun jij het nieuwe openen.
t wordt een beetje grijs, lang leve de verf! Maar het is wel pikzwart ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb echt puur zwart haar van jezelf?![]()
Cool hoor, niet veel blanken die je daarmee ziet.![]()
Jij hebt het de vorige keer niet gedaan gladiool!quote:
en met 'jij' bedoel je hopelijk die smulbanaanaap tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ennu, verveel ik me ook. Maar hey, hoe eerder deze topic vol is, des te eerder kun jij het nieuwe openen.
waarover? Over neuken?? Weet ik niet, wil je er iets over te zeggen hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar, Ja maar, heb ik daar ook iets over te zeggen?
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt het de vorige keer niet gedaan gladiool!![]()
ik denk dat ik even terug moet lezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
waarover? Over neuken?? Weet ik niet, wil je er iets over te zeggen hebben?
onder in de OP staat een link naar de wiki. Die link klik je aan en dat copy-past je in een nieuw topic. Echt tis helemaal niet moeilijk, zelfs ik, digibeet, kan het!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?
Tof!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
t wordt een beetje grijs, lang leve de verf! Maar het is wel pikzwart ja.
Ga maar ff oefenen in SEX ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
hehe maar hoe kopieer je de vorige op in een nieuwe dan?
en groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
@ Tezz, ja liever wel eigenlijk. Ik ben nogal kritisch..
had dat dan gister ff gezegd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
onder in de OP staat een link naar de wiki. Die link klik je aan en dat copy-past je in een nieuw topic. Echt tis helemaal niet moeilijk, zelfs ik, digibeet, kan het!
| 1 |
| 1 2 3 | en nog een knopje waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Ff testen. ?> |
Ik ging er dan ook niet serieus op in, al was de sarcastische toon in mijn posts blijkbaak weggevallenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
en groot gelijk heb je!
Vooral zo houden, ik zat je maar te stangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |