nee hoor. Ik zou het liefste mijn pakje peuken op het nachtkastje leggen. Maar dat doe ik niet hoor, ik loop eerst braaf naar beneden, zet de koffie aan en ga dan pas roken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan zo raar dat dat zo ongeveer het eerste is wat ik doe zodra ik mijn bed uitgekomen ben?
Hoi Broek! Goedemorgen! Heb je gedroomd over je bijna-vriendinnetje?quote:
Ik nietquote:
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan zo raar dat dat zo ongeveer het eerste is wat ik doe zodra ik mijn bed uitgekomen ben?
aai over je bol dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.
Dankjequote:
Okeequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef Tezz het volgende:
ik ga ff in je fobo lurken crossover, dat je het maar vast weet he.
beterschap danquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar bij mij ligt dat heel erg aan mij (gemoeds)toestand. Bovendien heb ik momenteel buikpijn en hoofdpijn.
Ik heb gisteren heel m'n kamer gepoetst, delen van de muur geverfd en m'n bed opgemaakt gewoon omdat ik actief wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan poetsen maar heb geeeeeeeeen zin..................
morgen maaike! (en de rest die meeleest maar niets post)
Ik moet ook nog poetsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef Tezz het volgende:
ik moet gaan poetsen maar heb geeeeeeeeen zin..................
morgen maaike! (en de rest die meeleest maar niets post)
je verwachtingen waren te hoogquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Tezz het volgende:
ik ben terug.![]()
Jullie heb niet gedaan wat ik zei.
Nu ben ik![]()
Da's geen discussie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef Piovan het volgende:
Ok.
Sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie, sex, geld, rellen, economie,
dat blijkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
je verwachtingen waren te hoog![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat blijkt.
Jullie hebben niet eens gepost tijdens mijn tripje naar de supermarkt. Wel lief dat jullie op mij gewacht hebben. Dat dan weer wel.
klinkt relaxed, ik moet zo eerst driekwartier met het openbaar vervoer de stad doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Tezz het volgende:
ik ga ook weer weg. Moet kind van school halen en van eten voorzien. Dan kind weer terugbrengen en ff shoppen met mams.
(wat een leven heb ik toch he)
quote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee
vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat
de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de
ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen
wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het
wrood als gheeel.
Waarom kunnen vrouwen altijd zo goed gokken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi Broek! Goedemorgen! Heb je gedroomd over je bijna-vriendinnetje?
Moeten wel heel veel over seks praten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nu boodschappen doen. FF bedenken wat ik wil eten vanaf en dan naar de supermarkt. En daarna kom ik terug hier in het rokershoekje en dan wil ik dat er een interessante discussie gaande is. Over sex, over geld, over sex, over rellen, over sex, over economie het maakt me allemaal geen reet uit, als het maar interessant is!
In hoeveel tijd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Moeten wel heel veel over seks praten...
Een vraag aan jullie.. na hoeveel bedpartners is een vrouw een slet?
Pio, ouwe trekeend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Piovan het volgende:
2
laten we zeggen een vrouw van 20..quote:
Jahoor. Alleen is mijn vriend KopieerMachine wat afwazig. Hij wil een quality-user worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pio, ouwe trekeend.
Al bezig met een comeback?![]()
Joah, heb 't gemerkt, toen ik net nieuw was hier was 't een en al bagger, en nu is 't alleen maar serieus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen is mijn vriend KopieerMachine wat afwazig. Hij wil een quality-user worden.
Ach, hijs een drol.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, heb 't gemerkt, toen ik net nieuw was hier was 't een en al bagger, en nu is 't alleen maar serieus.![]()
![]()
Ik heb zeer leuk gedroomd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef maaike1987 het volgende:
moeten jullie wel discussieren over leuke dingen mannen![]()
't is dat je 't zelf zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef Djarum het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk ...
of is dat weer een verkeerde monoloog?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |