Op nAr dE BrEzAh dAn mAr????!?!?! HiHi dUzZ Of i$ DaT Ok t3 ErG VoR J3 Tezzquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:22 schreef Tezz het volgende:
kunnen jullie ook normaal praten?
Het feit dat jij deze taal spreekt pleit natuurlijk ook niet voor je.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
Op nAr dE BrEzAh dAn mAr????!?!?! HiHi dUzZ Of i$ DaT Ok t3 ErG VoR J3 Tezz
oH????!! HiHi lOl dUzZ
En EeN GoEdEaVoNd tRoUw3nS!1!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
![]()
*geeft maar snel meer uitlegquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het feit dat jij deze taal spreekt pleit natuurlijk ook niet voor je.....
tja... ga je nog wat doen vanavond?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou moe is niet het juiste woord, eerder verveeld.
whehe, vermoeiend he, dat breezergebeuren..quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
gaap
tsja, dat uitslapen vandaag was niet echt gelukt hequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou moe is niet het juiste woord, eerder verveeld.
niet echt iets bijzonders eerlijk gezegd. Bankhangen denk ik!quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
tja... ga je nog wat doen vanavond?
pfffffff ik word af en toe moe van mezelf........quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
tsja, dat uitslapen vandaag was niet echt gelukt he![]()
best kut als je zo'n "ritme" hebt, als je kan uitslapen, dan wil het niet![]()
geloof me, je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
pfffffff ik word af en toe moe van mezelf........
Mooi, dan kan je nu die ava maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
AANGENOMEN!!!!!!!!!!! yeaaaaahahhahaha
Grafisch Lyceum, here i come
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
over ava gesproken, wat heb je nu als ava?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu die ava maken.![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Ninja ster van Metallica.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
over ava gesproken, wat heb je nu als ava?
ah, dan is een briefje met "paling in zijn broek" idd wel beterquote:
Heb jij ff mazzel, ik ga zometeen lekker uitgebreid (lang dus) in bad, ben je pakweg anderhalf uur van me af!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
geloof me, je bent niet de enige..
ik wordt af en toe ook onwijs moe van je.
_
![]()
Broekpalingquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu die ava maken.![]()
toch niet alle spaghetti? als je met saus uit een pot bedoelt dan begrijp ik het welquote:
Het is goed dat je het opbiecht mijn zoon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
Broekpaling![]()
Ik heb gelogen![]()
Murpheeft dat briefje gemaakt zo.
Ik heb wel de avatar gemaakt, maar hij heeft in een paar frames een briefje gedaan, kan ik ook, maar heb geen webcam of iets dergelijks.
Ik zal het eens lief aan murp vragen, dan kan ik hem fixen
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, ik ga zometeen lekker uitgebreid (lang dus) in bad, ben je pakweg anderhalf uur van me af!
Mwoah, die sliertdingen zijn smakeloos, ik noem 't maagvulling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
toch niet alle spaghetti? als je met saus uit een pot bedoelt dan begrijp ik het wel![]()
Ah toe!!?!?! MAG IK MAG IK MAG IK MAG IK?!?!?!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is goed dat je het opbiecht mijn zoon.![]()
Anders had ik mijn collega Djarum moeten optrommelen om je even lekker te laten uitwonen.![]()
whehe, hadden we dit gesprek ook al niet een paar deeltjes geleden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwoah, die sliertdingen zijn smakeloos, ik noem 't maagvulling.![]()
Maar die saus.![]()
Staat me inderdaad iets vaags van bij ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, hadden we dit gesprek ook al niet een paar deeltjes geleden?
Valkenswaard is ver rijden hoor !quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ach, ik ben zo ook pleite..
bad zei je he?
*stapt in de auto op weg naar Tezz![]()
quote:
ach, je moet er wat voor over hebben hequote:De snelste route van Haarlem naar Valkenswaard over 149,4 km in ongeveer 1 uur en 33 minuten.
Ik heb een broer in Haarlem wonen. Heb het laatst met de trein geprobeerd, ben 3 uur onderweg geweest! Kwam ik eindelijk aan op A'dam Sloterdijk, reden er GVD geen treinen naar Haarlem!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
[..]
ach, je moet er wat voor over hebben he![]()
Vrouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een broer in Haarlem wonen. Heb het laatst met de trein geprobeerd, ben 3 uur onderweg geweest! Kwam ik eindelijk aan op A'dam Sloterdijk, reden er GVD geen treinen naar Haarlem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |