alvast welterusten dan maar he!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
anyway, tis bijna bedtijd voor Tezz. Morgen weer op tijd er uit dus ja, moet natuurlijk wel een schoonheidsslaapje gehad hebben he.
Nog ff in ONZ rondneuzen en dan maar pitten.
nee ik weet het. Ik heb een vrijgezelle vriend van over de 30. Leuke kerel, best aantrekkelijk, eigen zaak enzo (gewoon een 'goeie vangst'). Maar die is me een partij kritisch! Ik word er gek van! Heb hem al eens subtiel verteld dat ie z'n eisenlijstje toch maar eens bij moet gaan stellen......quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ging er dan ook niet serieus op in, al was de sarcastische toon in mijn posts blijkbaak weggevallen
Kritisch is niet zo tof trouwens hoor.
Hé, ik ben nog jong en mag nog hoge eisen stellen. Regelmatig vervagen die ook, maar dat heeft andere redenen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik weet het. Ik heb een vrijgezelle vriend van over de 30. Leuke kerel, best aantrekkelijk, eigen zaak enzo (gewoon een 'goeie vangst'). Maar die is me een partij kritisch! Ik word er gek van! Heb hem al eens subtiel verteld dat ie z'n eisenlijstje toch maar eens bij moet gaan stellen......
Bewonderenswaardig is het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Djarum het volgende:
hmm.. hebben ze een keer een goede discussie, ben ik weer pleite..
ik las het woord sex, en geil wijf...quote:
hahaha nee hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Djarum het volgende:
owh, truste Tezz..![]()
je bent me aan het ontwijken he...![]()
hoe was je badderuurtje?
truste!quote:
doe es ff links.. ik kan namelijk het tweede deeltje niet vinden..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Omroepstatus:
VOLGEND DEEL IS NUMMER 77, WE HEBBEN NAMENLIJK 2 KEER NUMMER 74, DUS DOE MAAR ROKERSHOEKJE 76/77
Omroepstatus.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Roken: het blijft een teer onderwerp.
Lachen hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
gaat t altijd zo hard hier?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Toch bijna binnen 24uur dit topic volgebaggerd.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
gaat t altijd zo hard hier?
Tss.. dan heeft Ludo met zijn kuddows gewoon verkeerd genummerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Het rokershoekje 74, Het pakje halfvol
Het rokershoekje 74, met lelijke mensen in de OP
dan gaat het nu toch beter met Sanders inc.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Nummer 74 was een week ongeveer volgens mij.
Correctie, de eerste nummer 74.
jij dacht dat wij rokende en zuipende hanglappen dat doorhebben..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht eens kijken of jullie het doorhebben, maar nee hoor.
Jij kijkt GTSTquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
dan gaat het nu toch beter met Sanders inc.![]()
snappumnie...quote:
GTST is zooooo 2006...quote:
fapmateriaal dus?.....quote:
yup. ik hoop dat t werk een beetje snel gaat morgen. zie dr zo tegenopquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:33 schreef Djarum het volgende:
nog een stuk of 12..
ik hoop dat je er veel plezier van heb gehad. nog suggesties voor nieuwe tt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk kan ik het een inwrijven.
ja jaap, ik vind dat j enu wel een spetterende TT mag verzinnen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Had jij gisteren ook niet, verzin nu dus ook maar lekker zelf iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |