Een tvp in je eigen topic?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef highway101 het volgende:
TVP
ik 8 tot 17 dus dat wordt buiten lunchenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag 13-20 terwijl het 25 graden wordt
Ik heb niets gehoord. Wellicht de SM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik hoorde dat onze asm morgen ging smeren als het vandaag nog eruit plopt!![]()
Ik ben zaterdag vrijquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag 13-20 terwijl het 25 graden wordt
ze zouden die kerel flink moetenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:17 schreef StefanCJ het volgende:
Op het NOS journaal zie je voor de ingang van het Bronovo ziekenhuis twee AH-hamsters staan om beschuit met muisjes uit te delen, zegt de verslaggeefster iets in de trant van "er staan twee beren beschuit uit te delen, zeker een stunt van een beschuitfabrikant". Die is ook lang niet in een AH geweest zeker!
Dan zet je voor mij de linkjes hier heenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
het lijstje van de 'Vorige delen' in de OP gaat maar tot 49, terwijl we al bij 54 zijn
hoe bedoel je? ik kan de OP niet aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zet je voor mij de linkjes hier heenk thnx bai
Je kan de OP in de Wiki aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik kan de OP niet aanpassen(of moet ik de linkjes hier ff posten??
)
als ik op de link onderin de OP klik kom ik op http://www.harrypotterfilms.nl/o-fiel/images/fok.txt terecht... heb je de link van de Wiki voor mij dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je kan de OP in de Wiki aanpassen
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:47 schreef holyerik het volgende:
SalarisWas best veel opzich. Wat zat erbij deze keer?
ik zal straks eens even kijken, vanmiddag maar even het strookje meenemenquote:
Hmm, ik dacht dat ie in de Wiki stond. Heb niets gezegtquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik op de link onderin de OP klik kom ik op http://www.harrypotterfilms.nl/o-fiel/images/fok.txt terecht... heb je de link van de Wiki voor mij dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ie in de Wiki stond. Heb niets gezegt![]()
Dan krijg je nu 180/70*43=77. Ongeveer 77 euro dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik kan mijn salaris nog niet zien hier.
Hoeveel aan winstuitkering hebben jullie dan? Ik had de vorige keer iets van 180 euro aan winstuitkering.
Nog meer, ik heb over heel 2006 meer dan 4000 verdientquote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan krijg je nu 180/70*43=77. Ongeveer 77 euro dus.
Dan heb je over heel 2006 ruim 3300 euro verdient?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik mag zaterdags nu 11jes gaan tellen, dat houdt in alle embalage etc. moet gaan tellen
ik denk dat je bij ons gek wordt, overal slingeren wel kratjes enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
![]()
Hou het maar eens op ELF-tellingen, oftewel Emballage Ladingdragers Fust.
Maar in ieder geval succes. Zorg dat je van te voren zoveel mogelijk wegstuurt, dan hoef je minder te tellen. En stel een tijdelijk algeheel verbod in op het verplaatsen van kratten, want anders word je echt knettergek.
Oke, daar staat dat dus voorquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
![]()
Hou het maar eens op ELF-tellingen, oftewel Emballage Ladingdragers Fust.
Maar in ieder geval succes. Zorg dat je van te voren zoveel mogelijk wegstuurt, dan hoef je minder te tellen. En stel een tijdelijk algeheel verbod in op het verplaatsen van kratten, want anders word je echt knettergek.
zo weinig kratten, of echt alles bij elkaar?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef chatgek het volgende:
ELF tellingen doen is een werkje van 5 minuten bij ons![]()
dan ben je idd nog wel een keertje klaarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef chatgek het volgende:
Meestal een stuk of 6, maximaal 10 stapels CBL fust. Dan nog wat losse CC-containers, maximaal een stuk of 10 tot 15 waarvan je er dus een boel in elkaar kunt plaatsen. 1 of 2 melkrics en dan hebben we het wel gehad.![]()
Loonstrookje checkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij is het bij mij niet goed gegaan... ¤ 465! Normaal heb ik al ¤ 520 minimaal, en hier moet dus winstuitkering bij zitten? Of wordt het soms apart in 2 x gestort?
Ik heb m'n loonstrookje nog niet gezien trouwens.
Vorige vrijdag en dan 3 week terug?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:29 schreef highway101 het volgende:
wie kan effe zeggen van welke datum tot welke datum precies het loonstrookje loopt?
dat kan ik ook wel een keertje bij gaan houdenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:33 schreef highway101 het volgende:
Mja, ik heb mijn werktijden bijgehouden in een Excel bestand, en kan zo kijken wat ik bruto binnen zou moeten krijgen. Daarvoor heb ik de data nodig
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), etcetera, weet niet of die nog ergens ronddwaalt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel een keertje bij gaan houdenis wel makkelijk dat ik dan ook weet welke dagen/weken de loonperiodes beslaan
dus soort van tvp
dat zou helemaal te gek zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), weet niet of die nog ergens ronddwaalt?
*Ook interesse heeft* Toch handig, al tijdens de periode een beetje zien wat je verdient en ook qua controle wel handig. Rekent hij ook automatisch de pauzes etc. uit? Dat zou helemaal mooi zijn namelijk, dan hoef je alleen maar je werktijden in te vullen en dan heb je zo zelf een overzicht. Er worden toch nog geregeld fouten gemaakt met invoeren, al valt het de laatste tijd wel mee bij ons geloof ik. Toch, enige controle kan nooit kwaad...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), etcetera, weet niet of die nog ergens ronddwaalt?
"Ik heb veel vrije tijd, en die wil ik nuttig besteden door te gaan werken"quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
wat moet ik opgeven waarom ik graag bij de AH wil werken op mn solicitatie formulier
dat ik geld wil lijkt me geen goede
goeie vraagquote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
wat moet ik opgeven waarom ik graag bij de AH wil werken op mn solicitatie formulier
Ik moet mijn studie financiëren, zoiets heb ik eropgezet destijds.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
En zeggen dat je vaak beschikbaar bent wil ook wel eens helpen! Als je namelijk nooit beschikbaar bent hebben ze niks aan jou.
ja dat is een goede! kzal het er op zettenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ik heb veel vrije tijd, en die wil ik nuttig besteden door te gaan werken"¤:)
Ik heb dat excel-ding wel. Misschien kan ie erbij op de harrypotterspace?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand nog dat overzicht van de loonperiodes???
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres evenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik heb dat excel-ding wel. Misschien kan ie erbij op de harrypotterspace?
Doet u maarquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres even
Je moestwel een kopie van je ID meedoen hequote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef jovink het volgende:
zo solicitatie formulier ingeleverd. alleen geen foto erbij hoop niet dat dat nadelig werkt zou binnenkort bericht krijgen. afwachtenn
Zet je hem ook online dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres even
neehoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moestwel een kopie van je ID meedoen he
Werd mij verteldquote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef jovink het volgende:
[..]
neehoorwel sofie nr op papier moeten zetten,. maar idd kopie van id voor pasfot was nog niet zo snelcht idee geweest mja
Welke is datquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef jovink het volgende:
ik heb gesoliciteerd bij de beste AH van t noorden btwnog meer mensen die daar zitten hier?
als je aangenomen wordt kan dat altijd toch nog. nor problem lijkt me zoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Brammie1 het volgende:
Bij mij moeten sollicitanten altijd een kopie van hun ID bij het formulier doen, dat is nodig als ze aangenomen worden voor de betaling. Die gaat via een uitzendbureau, die altijd een kopie van een geldig legitimatiebewijs in hun administratie moeten hebben.
quote:Den Haag - Hamsters van Albert Heijn delen samen met Bolletje beschuit met Oranje muisjes uit voor het Bronovo ziekenhuis. Ook in alle Albert Heijn winkels wordt beschuit met muisjes uitgedeeld om de geboorte van het derde koningskind feestelijk te vieren.
ik denk ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef TheeUndCandy het volgende:
Wat een bedragen, ik kom niet eens over de 50 euro ben ik bang.
100 uur per periode doorgaans.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef morgane het volgende:
Hoeveel uur werken jullie dan eigenlijk dat jullie zoveel winstuitkering hebben? Ik werk maar 6,5 uur per week, dat is dus waarschijnlijk de reden dat ik zo weinig winstuitkering heb
ben je wel heeeeel 2006 in dienst geweest? het is een percentage van je gemiddelde maandloon van 2006.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef morgane het volgende:
Hoeveel uur werken jullie dan eigenlijk dat jullie zoveel winstuitkering hebben? Ik werk maar 6,5 uur per week, dat is dus waarschijnlijk de reden dat ik zo weinig winstuitkering heb
ik maximaal iets van 60 per 4 weken op dit momentquote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef kmaestro het volgende:
Ik werk 80 uur gemiddeld per periode denk ik...
Meestal 10+quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef morgane het volgende:
Ah, dus jullie zijn onze opvolger, aangezien wij 1380 zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 08:10 schreef Casual-T het volgende:
Mag ik eindelijk 'ns in de op: 1381, Spijkenisse, een 4, afdeling HB.
Bij ons wordt er morgen pas uitgedeelt trouwens, weet niet of dat overal isquote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef blrrrt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
4.09... Ochermquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef sander89 het volgende:
Heb bijna 2 keer zoveel loon als normaal en is al gestort![]()
Alleen ik had wel wat meer verwacht dan 4.09 uurloon![]()
nu ik 18 ben.
Netjes!!! Mijn VM ging zondag (met pasen de gek) ook een steekproef doen voor zijn opleidinging. Wij hadden 9 %, maar we gingen nat op al die proefverpakkingen, die hebben geen waarde, maar staan wel in je voorraad. En aangezien onze cassieres het niet nodig vinden om deze te scannen....quote:Vandaag kwam er een man een steekproef houden op de voorraden. Was maar bij 5 filialen in nederland ofzo. Je mocht een marge hebben van 5%.. wij hadden 3.5%
5 in de regio volgens mij of niet? volgende week is er in onze regio die 201 steekproef enzo, wij hoeven nog niet gelukkig.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef Ace1 het volgende:
Vandaag kwam er een man een steekproef houden op de voorraden. Was maar bij 5 filialen in nederland ofzo. Je mocht een marge hebben van 5%.. wij hadden 3.5%
Holaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Stammies het volgende:
Jeetje wat gaat dit topic hard.. 3 pagina's in 3 dagen?
* Stammies is net 19 en verdiende 9.43
Wat gaat er touwens tifusveel geld naar vadertje staat, bijna een derde van mijn zuur verdiende centjes.
[..]
Netjes!!! Mijn VM ging zondag (met pasen de gek) ook een steekproef doen voor zijn opleidinging. Wij hadden 9 %, maar we gingen nat op al die proefverpakkingen, die hebben geen waarde, maar staan wel in je voorraad. En aangezien onze cassieres het niet nodig vinden om deze te scannen....
Sorry senor, yo no quise que usted enfadarase (ofzo)quote:
Klopt wel hoor, maar dat is meer omdat de wel gemotiveerden er hoe dan ook ook uitgetrapt worden na 3 jaar, dan blijf je dat houdenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Stammies het volgende:
[..]
Sorry senor, yo no quise que usted enfadarase (ofzo)
Ik bedoelde ook onze cassieres in mijn winkel (niet allemaal even gemotiveerd enzo) en ik wed dat 9 van de 10 filialen met hetzelfde probleem zit.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
4.09... Ocherm!
* Renesite] is 18 met 4.83![/me]
* ReMcOrE is 20 (bijna 21) en krijgt ¤ 6,31quote:
Het ligt er natuurlijk aan hoe je eruit ziet of het wel of niet nadelig is dat er geen foto bijzit.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef jovink het volgende:
zo solicitatie formulier ingeleverd. alleen geen foto erbij hoop niet dat dat nadelig werkt zou binnenkort bericht krijgen. afwachtenn
Ah, dat verklaart, ik ben pas aangenomen in oktober ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ben je wel heeeeel 2006 in dienst geweest? het is een percentage van je gemiddelde maandloon van 2006.
als je niet het hele jaar in dienst was, zakt dat snel. en dan had je in december waarschijnlijk ook niet zo veel
Ik ben ook 20, en krijg 6,46quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
* ReMcOrE is 20 (bijna 21) en krijgt ¤ 6,31
ik werk er nu 2 jaar (sinds half maart 2005 dacht ik...) en zit in loonschaal Bquote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik ben ook 20, en krijg 6,46
Functiejaren tellen dan mee he
In utereg?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Kom bij ons in het filiaal werken!![]()
Pfoe! Ik zal het niet weten!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef Tellorian het volgende:
Hoe kan je vacatures op de AH website aanmelden, we hebben nog personeel nodig. (AH to go 5806 Alkmaar HINT) Alleen niemand weet of het wel kan of hoe het moet. Als jullie het niet weten plaats ik vandaag nog wel een call in het SSC.
Naja, ik wilde het wel eerder doen. Maar ze hebben de gewoonte om me te gaan bellen als ik een call maak. Maar morgen ben ik er praktisch de hele dag dus dan kunnen ze me wel bellen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfoe! Ik zal het niet weten!
Wij hebben ook wel 20 man nodig van wat ik er van hoor...
eerst een foto!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Kom bij ons in het filiaal werken!![]()
via je om!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef Tellorian het volgende:
Hoe kan je vacatures op de AH website aanmelden, we hebben nog personeel nodig. (AH to go 5806 Alkmaar HINT) Alleen niemand weet of het wel kan of hoe het moet. Als jullie het niet weten plaats ik vandaag nog wel een call in het SSC.
quote:
Hoe weet je dat al?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik krijg gewoon iets meer dan ¤ 200,- vakantiegeldvoor mijn doen best veel
![]()
Ik krijg ongeveer 325 euro vakantiegeld + 150 tot 200 voor werk + 75 euro personeelskortingquote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik krijg gewoon iets meer dan ¤ 200,- vakantiegeldvoor mijn doen best veel
![]()
Ik ga denk ook wel de 500 Euro halenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 325 euro vakantiegeld + 150 tot 200 voor werk + 75 euro personeelskorting![]()
Onder op je loonstrokkjes staat t.quote:
in het echt ben ik knapper dan op fotos dus het lijkt me het beste dat ze me gewoon ffuitnodigenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan hoe je eruit ziet of het wel of niet nadelig is dat er geen foto bijzit.![]()
Op een stuk of 10-15 dingen na is alles van de zuivel weg. Bij diepvries hebben wel veel chocoalde ijsjes nog over (die 2stuks), en de rest gaat vlug weg. We hebben alleen nog veel paaseitjes over.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
Hoe doen de zuivelboeren het hier eigk?
Wij hebben way to much excellent spul over.
We hebben een roll-in gepakt, die volgegooid met dat appelkruimel zooi, en de volle melk maar op de karnemelk gezet. Verder een bancarella helemaal aalgevuld met tiramizuzuzuzu en mevrouw witjes.
RotzooiStond al vanaf maandag op restant
En E. en ik komen er altijdddd donderdag er pas achter.
Sherman: Je hebt gelijk!!!!!!!! Zuivelpersoneel
Wij hadden van zuivel 3/4 container overquote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Op een stuk of 10-15 dingen na is alles van de zuivel weg. Bij diepvries hebben wel veel chocoalde ijsjes nog over (die 2stuks), en de rest gaat vlug weg. We hebben alleen nog veel paaseitjes over.
De combinatie maakt het leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef jovink het volgende:
ohja je kon ook invullen op je soli formulier wat je het liefst deed ik heb geen voorkeur ingevuld maar wat is nou t leukste werk?
Joh, ik doe het voornamelijk om het geld en de sociale bezighedenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef jovink het volgende:
oeh dat broodjes havleren klinkt bijzonder spannend
Moest vandaag op zuivel... Sta normaal op AGF... zuivel is hier de afdeling waar de malloten werken. Maar de voorraad klopt eigenlijk wel, geen excellent spul over ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
We hebben een roll-in gepakt, die volgegooid met dat appelkruimel zooi, en de volle melk maar op de karnemelk gezet. Verder een bancarella helemaal aalgevuld met tiramizuzuzuzu en mevrouw witjes.
Ik heb al die zuivelshit en ijsjes voor 75 cent afgeprijd. Binnen anderhalve dag was het weg.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
Het heeft er helemaal mee te maken waar de leukste en aardigste collega's staan. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk om zuivel te knallen. Heb ook een jaar groente gestaan, en dat vond ik al helemaal goudquote:Op donderdag 12 april 2007 23:15 schreef jovink het volgende:
ohja je kon ook invullen op je soli formulier wat je het liefst deed ik heb geen voorkeur ingevuld maar wat is nou t leukste werk?
Tjaquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef morgane het volgende:
Hier ook, werd 5 minuten geleden gebeld met de vraag of ik vanavond kan komen werkenmaar mooi niet dus, heb helaas nog een hoop te doen wat de studie betreft. Wel jammer, ik vind 't altijd top op 't werk! Maar ik mag morgen weer
![]()
iemand enig idee waarom het zo druk is? Met dit mooie weer zou je denken dat mensen toch wel wat beters te doen hebben dan uitgebreid boodschappen doen
Gister was er 's avonds voor de vulploeg ook iemand te weinig hier, bijna iedereen op de lijst gebeld en niemand die kon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef morgane het volgende:
Hier ook, werd 5 minuten geleden gebeld met de vraag of ik vanavond kan komen werkenmaar mooi niet dus, heb helaas nog een hoop te doen wat de studie betreft. Wel jammer, ik vind 't altijd top op 't werk! Maar ik mag morgen weer
![]()
iemand enig idee waarom het zo druk is? Met dit mooie weer zou je denken dat mensen toch wel wat beters te doen hebben dan uitgebreid boodschappen doen
nee daar komt zelfs nog wat bij omdat je ook van de maand mei enzo vooruit krijgt. daarom sta je altijd de eerste maanden nadien in de min met je vakantietoeslagquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:
Bij mij staat er onderaan de loonstrook:
Basis vak.toeslag: 449.45...
Is dat het vakantiegeld wat je krijgt? Of gaat daar nog veel van af?
gisteren was het bij ons redelijk rustig, alleen rond half 4 even een rush :p 's avonds was het trouwens tot 21.00 ook drukker dan normaalquote:
eenschquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:25 schreef crx-boy het volgende:
hier lekker in de tuin zitten met een biertje!![]()
Achja hij is er volgens mij ook niet verantwoordelijk voor, zijn werkgever moet de schade betalen.quote:Op zondag 15 april 2007 00:51 schreef Webgangster het volgende:
Nog ongeluk hier van Vers vrachtwagen met auto.
Bij ons zijn ze bezig met werkzaamheden en nu is er 1 rijstrook open voor verkeer en geen 2 zoals eerst,
Vrachtwagens van ons kunnen nu geen draai meer maken oftewel ze zijn opgesloten.
Nu hebben ze bij ons dus een strook gemaakt zodat het wel lukt allen er stonde nu auto op een plek die was aangegeven met NP dus Niet Parkeren. En je raad het al, 1 van die auto was de sjaak en de vrachtwagen raakte die auto bij het nemen van de bocht.
Iedereen zag het gebeuren dus waren getuigen, meen dat de vrachtwagen chauffeur in voordeel was omdat die mensen daar niet mochten staan.
Ik vind trouwens dat sommige klanten ernstig bezig zijn, ik ben daar aan het werk, ik loop zeg maar door de stoet heen met een halve cirkel meubel en iemand wilt oversteken maar wacht (in de winkel) en kijkt me aan met andere woorden: je had me ook wel ff kunnen voorlaten gaan...
Ja die is net nieuwquote:Op zondag 15 april 2007 18:56 schreef Renesite het volgende:
Er is tegenwoordig ja ook een AH XL in Assen
Heb je ze nou in de kantine of in het magazijn? En waarom 'ruimte gehuurd door dc zwolle'?quote:Op zondag 15 april 2007 18:57 schreef Renesite het volgende:
Oh, en wij hebben in de kantine 2 containers van de DC in het magazijn
"Ruimte gehuurt door DC Zwolle"
Opgeheldert.quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Heb je ze nou in de kantine of in het magazijn? En waarom 'ruimte gehuurd door dc zwolle'?
Dat wou bij ons niet, daar stond het oude verlepte AH excellent alquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef highway101 het volgende:
gewoon een melkric eruit trekken, en daar bier neerzetten![]()
aan zulke klanten erger ik me ookquote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef kmaestro het volgende:
Ik heb het met bijvoorbeeld kerst wel eens gehad dat het zo druk was dat het in de winkel helemaal vast stond. Reed een klant express keihard met zn winkelwagentje tegen mij aan. ik: Pardon meneer? hij: ja ik moet er toch door?
of je vraagt een koelkast aan heineken!quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef highway101 het volgende:
Menu van de dag bancarella, loopt bij ons toch nooit echt. Vlees/AGF eruit en bier erin
quote:Op maandag 16 april 2007 08:24 schreef TheeUndCandy het volgende:
Albert Heijn op Museumplein is niet open op Koninginnedag!
Ik weet het eigenlijk bij ons filiaal niet zekerquote:Op maandag 16 april 2007 08:21 schreef kmaestro het volgende:
Je filiaal stelt niks voor als je geen bierkoelkast hebt
NIet!?quote:Op maandag 16 april 2007 08:24 schreef TheeUndCandy het volgende:
Albert Heijn op Museumplein is niet open op Koninginnedag!
In de pauze bier?quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
die van ons zijn ook nog altijd goed gevuld, ideaal voor de pauze op een warme dag![]()
Hebben jullie niet gewoon een cola-automaat in de kantine staan dan?quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
die van ons zijn ook nog altijd goed gevuld, ideaal voor de pauze op een warme dag![]()
Wij welquote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een cola-automaat in de kantine staan dan?
nee, wel een verplaatsbare cola-automaat, die staat buitenquote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een cola-automaat in de kantine staan dan?
bij ons ook, alleen wordt 'ie maar zeer onregelmatig bijgevuld. Is soms helemaal leeg met een stapel blikjes ernaast.quote:
die bij ons buiten wordt zo goed als niet bijgevuld volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef o-fiel het volgende:
Wij hebben alle cola-automaten weggedaan, vette onzin die dingen. Je wil juist dat mensen door je winkel heen lopen voor een blikje en dan ook nog als impuls een mars kopen.
Voor personeel hadden we er ook één maar het bleek meer gedoe om die goed gevuld te houden en steeds te legen, daarom is er voor gekozen dat ding ook weg te doen.
Meestal wordt hij ook wel door een VM van ons gefixt, maar volgens mij was dat ding al vanaf donderdag kappot want toen wou ik hem eerst gebruiken en toen had hij hetzelfde, er stond toen echter nog een andere dus heb ik die gepakt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef highway101 het volgende:
och ja. Hier is een cold reboot vaak ook voldoende. Meestal zijn de instellingen dan verkeerd. klik je onderaan, gebeurt er wat bovenaan etc, alles gespiegeld. Een cold reboot en opnieuw alignen is voldoende
In de kantine?quote:
Weet eigenlijk niet, in mn oude filiaal deden we dat wel vaak. Nu neem ik meestal van die maaltijd saladesquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Ace1 het volgende:
Jullie mogen ook pizza's bakken in de oven van de broodafdeling?
dohquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Ace1 het volgende:
wij ook allemaal, plus vaatwasser, tafeltennistafel en dartbordquote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
doh
wij hebben in de kantine: koelkast, gewoon koffieapparaat, magnetron, maar tosti-ijzer weet ik niet meerzo lang niet gebruikt, 2pits kookding, blikjesautomaat, tv en dvdspeler
niet in de oven op de afdeling zelf, maar in de over die achter staatquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Ace1 het volgende:
Bij ons staat er op de koelkast dat het verboden is om spullen uit de koelkast te halen, dat het gezien wordt als diefstal..quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef Brammie1 het volgende:
Bij ons wordt altijd op zaterdag avond de koelkast leeggehaald door degene die de kantine moet schoonmaken (kassa). Alles gaat weg, behalve dingen als boter en siroop.
Dat heeft elk filiaal volgens mij, ivm die instructie dvd's enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben trouwens ook een tv met dvd-speler
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat heeft elk filiaal volgens mij, ivm die instructie dvd's enzo.
Bij ons ook gewoon pizza bakken in de bakoven, de hele winkel ruikt dan naar pizza als er een paar pizza's gebakken zijnquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wij ook allemaal, plus vaatwasser, tafeltennistafel en dartbord
pizza bakken op de broodafdeling gebeurd bij ons ook vaak. Ik ben regelmatig pizzabakker Mario
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef kmaestro het volgende:
Vroeger werden er nog wel eens varkenhaasjes in de oven gegooid, maar dat mocht niet meer vanwege de lucht
kan me er wel iets bij voorstellen, maar vind het ook best welquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Tellorian het volgende:
Wij verkopen geen alcohol op koniginnendag... like wtf...
Naja, is lekker voor de omzet hoor. (¤ 2.00 voor halve liter blikken en ¤ 1.75 voor de kleine blikjes + ¤ 2.00 voor alle bacardi-cola, bacardi, passoa enz)quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen, maar vind het ook best welen
ja, dat bedoelde ik dus ook, de omzet die je mistquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Naja, is lekker voor de omzet hoor. (¤ 2.00 voor halve liter blikken en ¤ 1.75 voor de kleine blikjes + ¤ 2.00 voor alle bacardi-cola, bacardi, passoa enz)
de maandag na de paas ong. 7000 eurie omzet
Dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Tellorian het volgende:
Wij verkopen geen alcohol op koniginnendag... like wtf...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef jovink het volgende:
[..]
nopu ik heb op vorig jaar een kratje opgehaald met koningedag bij de ah
ik was zaterdag op In Qontrol, in Amsterdam (!!!!!) wat krijg je: Grolsch bierquote:
Nee, voorlopig ben ik officieel nog helemaal niksquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef StefanCJ het volgende:
@ Stammies; ga je morgen ook naar ASM-dag? Of ben je nog niet benoemd tot ASM omdat je zo`n duaal gebeuren volgt?
Kortom: Feestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef chatgek het volgende:
Dingen die allemaal mis gaan op een avond: een dode weegschaal (tevens de enige), een vastgelopen kassa (1 van de 4), te weinig mensen en nog is om 5 uur een container houdbaar wat echt veel te laat is. Ik hou van deelleveringen.
Bij de gewone AH wel ja; het gaat om de AH to go's op de stations. Er is namelijk een verkoopverbod van alcohol op de stations op koninginnedag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef jovink het volgende:
[..]
nopu ik heb op vorig jaar een kratje opgehaald met koningedag bij de ah
die was zeker te slim om bij AH te blijven werken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:36 schreef Stammies het volgende:
[..]
Kortom: Feest![]()
Dat omscholen van houdbaar wordt een probleem. Echt niemand wil achter de kassa, maar het is bij ons toch geen functie van 30 uur, meer iets van 10 tot 20, dus denk dat ik heel wat meer achter dat bliepding ga zitten. Hebben anderen misschien nog tips? Degene die nu het kassagebeuren zou moeten regelen kan het niet, en degene die het deed is er dus 4 weken geleden mee gestopt. Zij had voor haar eindscriptie van de universiteit een 9! Toen kwam ze erachter dat ze misschien iets te slim was om voor de rest van haar leven bij Appie Happie te werken. Ik ga nog wel een keer met haar babbelen, maar ze werkt dus niet meer voor AH. (mensen van de Amsterdamsestraatweg kennen haar wel: Saskia)
bij ons is het precies andersom, klanten moet het zelf afwegen bij de groente... komen ze bij de kassa, niet afgewogen, krijg je: "Bij de groente? Dat is nieuw voor mij, bij andere filialen doen ze dat bij de kassa!"quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef TheeUndCandy het volgende:
Bij ons worden de groenten en fruitjes al tijden bij de kassa's gewogen, de klanten zijn er echter nog steeds niet aan gewend en het is elke keer hetzelfde: "Bij de kassa? Dat is nieuw voor mij!"![]()
Hoe vaak je die vraag wel niet kan krijgen op een dag zeg.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef TheeUndCandy het volgende:
Bij ons worden de groenten en fruitjes al tijden bij de kassa's gewogen, de klanten zijn er echter nog steeds niet aan gewend en het is elke keer hetzelfde: "Bij de kassa? Dat is nieuw voor mij!"![]()
Ja, niet wegen bij de kassa lijkt me nog vervelender ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ SilverBullet: afgelopen vrijdag om de 5 minuten iemand die ging zeuren over die bonnetjes... en dan zit de groente vooraan in de winkel, zeg maar naast de kassa, dus wij zijn altijd de lul
ik bedoelde dat wij dan altijd aangesproken worden als de bonnetjes het niet doen bij de weegschaal, weet niet of je dat ook zo opgevat hadquote:Op woensdag 18 april 2007 10:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja, niet wegen bij de kassa lijkt me nog vervelender ja.
Klopt dat heb ik ook vaak bij ons.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef kmaestro het volgende:
Klant gister: 'Waar hebben jullie de broodafdeling gelaten?
(ik aanwijzen)
Klant: Waarom moeten jullie altijd alles veranderen?
Ik: euhh de broodafdeling is altijd al op deze plek geweest
Klant: Nee, het stond eerst altijd hier.
Ik
of:
Klant: Meneer, mag ik van u een pond Collumer kaas?
Ik: Dat verkopen we al bijna 1,5 jaar niet meer, meneer
Klant: Ik heb het 2 weken geleden nog bij u gehaald.
Ik: zucht....
Sommige mensen moeten altijd zo eigenwijs doen...
Ja, dat ook. Maar ik doelde ook op klanten die niet afwegen en dan bij de kassa komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde dat wij dan altijd aangesproken worden als de bonnetjes het niet doen bij de weegschaal, weet niet of je dat ook zo opgevat had
daar erger ik me niet echt aan, sommige zijn dat dus niet gewend vanwege een ander filiaal, of weten niet dat het af moeten wegen (zoals venkelquote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar ik doelde ook op klanten die niet afwegen en dan bij de kassa komen.
Heel herkenbaar inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef kmaestro het volgende:
(ik aanwijzen)
Ik
of:
Weegschaal in de kassaquote:
Ik nam laatst 200 aan - ik wist dat ik ff niet had afgeroomdquote:Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heel herkenbaar inderdaad.
Meneer: briefjes van ¤100 mag ik niet aannemen.
Klant:Ik betaal hier altijd met dit briefje.
Ik:Dat lijkt me sterk.
Klant: Waar is je baas?
Een briefje van 200 of 4x50?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nam laatst 200 aan - ik wist dat ik ff niet had afgeroomd
Als ik op vers sta krijg ik het in één uur zeker 5 keer te horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Hoe vaak je die vraag wel niet kan krijgen op een dag zeg.En dan hoor je die weegschaal weer piepen....
Inscale?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb 1 keer een briefje van ¤ 200,- aangenomen en tot nu toe 2 keer een briefje van ¤ 100,- dacht ik, maar ook alleen omdat ik wist dat ik genoeg wisselgeld had
@ Renesite: is dat handig?
Straight van 200, bij de bank gekregen. Wel ff gechecked naar de echtheid - maar dat zat wel snorquote:Op woensdag 18 april 2007 10:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een briefje van 200 of 4x50?
Ik room trouwens vaak teveel af:dan is mijn geld op, best kut soms.![]()
En op dat knopje waar ze op moeten drukken, willen ze het bonnetje krijgen, staat: EEN BON IS NIET MEER NODIG!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Als ik op vers sta krijg ik het in één uur zeker 5 keer te horen.
Of: "Het bonnetje komt er niet uit." Nee, kutdoosch, het wordt bij de kassa gewogen.
haha herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef kmaestro het volgende:
(ik aanwijzen)
Ik
of:
Je legt het zakje op de scanner waar een weegschaal in zit:quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Renesite: hoe werkt dat precies dan?
@ SilverBullet: dan zou je toch ff flinken willen ...
Automagisch via de PLU knop.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Renesite: die code moet degene achter de kassa dan intypen op de kassa en dan pakt hij automatisch het geweegt dan de kassa? of eerst de code en dan (met een knop aangeven dat de weegschaal gepakt moet worden ofzo) het gewicht van de weegschaal???
Jaahaaquote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
laatste poging: zak op de scanner leggen en dan bijvoorbeeld 488 PLU en komt het goed???![]()
altijd leuk van die eigenwijze mensen. Alsof ik betaald wordt om te liegen tegen klantenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:54 schreef kmaestro het volgende:
(ik aanwijzen)
Ik
of:
aldi taferelenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je legt het zakje op de scanner waar een weegschaal in zit:
400 andijvie
430 venkel
421 sperziebonen
425 tomaten
453 pink lady
488 granny smith
497 goudreinet
498 jonagold
496 die lichtgroene appels
499 elstar
etc etc etc.
Met die codes weegt hij
ligt eraan wanneer ze iemand nodig hebben, bij ons komt het in een map terecht; als ze dan iemand nodig hebben, dan gaat de map open en kijken ze naar geschikte mensen die dan worden uitgenodigd voor een gesprekquote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef jovink het volgende:
en hoelang duurt het na solicitatie formulier ingelevrd te hebben dat ze je terugbellen?
Prima systeemquote:
als ze per stuk gaan, hoeven ze niet gewogen te worden, dan moeten wij ze sowieso met PLU-code aanslaan (courgette, grapefruit en meloen bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Prima systeemik moet wel eens bijdraaien, en weet de meeste codes wel uit mn hoofd
Misschien wel handig voor winkels waar het nog door de klant gewogen moet worden: een lijstje met plucodes bij elke kassa met de plucodes voor producten die per stuk geprijst zijn ipv gewicht. Scheelt weer een hoop als de klant weer eens vergeten is om een sticker erop te doen
Ze zei "9 tot 13?" ik zei "Ja"quote:Op woensdag 18 april 2007 17:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je hebt zelf ja gezegd hoor, is niks verplicht; huilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |