Een tvp in je eigen topic?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef highway101 het volgende:
TVP
ik 8 tot 17 dus dat wordt buiten lunchenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag 13-20 terwijl het 25 graden wordt
Ik heb niets gehoord. Wellicht de SM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik hoorde dat onze asm morgen ging smeren als het vandaag nog eruit plopt!![]()
Ik ben zaterdag vrijquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag 13-20 terwijl het 25 graden wordt
ze zouden die kerel flink moetenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:17 schreef StefanCJ het volgende:
Op het NOS journaal zie je voor de ingang van het Bronovo ziekenhuis twee AH-hamsters staan om beschuit met muisjes uit te delen, zegt de verslaggeefster iets in de trant van "er staan twee beren beschuit uit te delen, zeker een stunt van een beschuitfabrikant". Die is ook lang niet in een AH geweest zeker!
Dan zet je voor mij de linkjes hier heenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
het lijstje van de 'Vorige delen' in de OP gaat maar tot 49, terwijl we al bij 54 zijn
hoe bedoel je? ik kan de OP niet aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zet je voor mij de linkjes hier heenk thnx bai
Je kan de OP in de Wiki aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik kan de OP niet aanpassen(of moet ik de linkjes hier ff posten??
)
als ik op de link onderin de OP klik kom ik op http://www.harrypotterfilms.nl/o-fiel/images/fok.txt terecht... heb je de link van de Wiki voor mij dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je kan de OP in de Wiki aanpassen
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:47 schreef holyerik het volgende:
SalarisWas best veel opzich. Wat zat erbij deze keer?
ik zal straks eens even kijken, vanmiddag maar even het strookje meenemenquote:
Hmm, ik dacht dat ie in de Wiki stond. Heb niets gezegtquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik op de link onderin de OP klik kom ik op http://www.harrypotterfilms.nl/o-fiel/images/fok.txt terecht... heb je de link van de Wiki voor mij dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ie in de Wiki stond. Heb niets gezegt![]()
Dan krijg je nu 180/70*43=77. Ongeveer 77 euro dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik kan mijn salaris nog niet zien hier.
Hoeveel aan winstuitkering hebben jullie dan? Ik had de vorige keer iets van 180 euro aan winstuitkering.
Nog meer, ik heb over heel 2006 meer dan 4000 verdientquote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan krijg je nu 180/70*43=77. Ongeveer 77 euro dus.
Dan heb je over heel 2006 ruim 3300 euro verdient?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik mag zaterdags nu 11jes gaan tellen, dat houdt in alle embalage etc. moet gaan tellen
ik denk dat je bij ons gek wordt, overal slingeren wel kratjes enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
![]()
Hou het maar eens op ELF-tellingen, oftewel Emballage Ladingdragers Fust.
Maar in ieder geval succes. Zorg dat je van te voren zoveel mogelijk wegstuurt, dan hoef je minder te tellen. En stel een tijdelijk algeheel verbod in op het verplaatsen van kratten, want anders word je echt knettergek.
Oke, daar staat dat dus voorquote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
![]()
Hou het maar eens op ELF-tellingen, oftewel Emballage Ladingdragers Fust.
Maar in ieder geval succes. Zorg dat je van te voren zoveel mogelijk wegstuurt, dan hoef je minder te tellen. En stel een tijdelijk algeheel verbod in op het verplaatsen van kratten, want anders word je echt knettergek.
zo weinig kratten, of echt alles bij elkaar?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef chatgek het volgende:
ELF tellingen doen is een werkje van 5 minuten bij ons![]()
dan ben je idd nog wel een keertje klaarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef chatgek het volgende:
Meestal een stuk of 6, maximaal 10 stapels CBL fust. Dan nog wat losse CC-containers, maximaal een stuk of 10 tot 15 waarvan je er dus een boel in elkaar kunt plaatsen. 1 of 2 melkrics en dan hebben we het wel gehad.![]()
Loonstrookje checkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij is het bij mij niet goed gegaan... ¤ 465! Normaal heb ik al ¤ 520 minimaal, en hier moet dus winstuitkering bij zitten? Of wordt het soms apart in 2 x gestort?
Ik heb m'n loonstrookje nog niet gezien trouwens.
Vorige vrijdag en dan 3 week terug?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:29 schreef highway101 het volgende:
wie kan effe zeggen van welke datum tot welke datum precies het loonstrookje loopt?
dat kan ik ook wel een keertje bij gaan houdenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:33 schreef highway101 het volgende:
Mja, ik heb mijn werktijden bijgehouden in een Excel bestand, en kan zo kijken wat ik bruto binnen zou moeten krijgen. Daarvoor heb ik de data nodig
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), etcetera, weet niet of die nog ergens ronddwaalt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel een keertje bij gaan houdenis wel makkelijk dat ik dan ook weet welke dagen/weken de loonperiodes beslaan
dus soort van tvp
dat zou helemaal te gek zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), weet niet of die nog ergens ronddwaalt?
*Ook interesse heeft* Toch handig, al tijdens de periode een beetje zien wat je verdient en ook qua controle wel handig. Rekent hij ook automatisch de pauzes etc. uit? Dat zou helemaal mooi zijn namelijk, dan hoef je alleen maar je werktijden in te vullen en dan heb je zo zelf een overzicht. Er worden toch nog geregeld fouten gemaakt met invoeren, al valt het de laatste tijd wel mee bij ons geloof ik. Toch, enige controle kan nooit kwaad...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
D'r stond in dit topic ooit een excel bestandje die automatisch alles berekende aan de hand van je uren, maar dan ook alles, loon, vakantiegeld, winstuitkering (als je de % opgaf geloof ik), etcetera, weet niet of die nog ergens ronddwaalt?
"Ik heb veel vrije tijd, en die wil ik nuttig besteden door te gaan werken"quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
wat moet ik opgeven waarom ik graag bij de AH wil werken op mn solicitatie formulier
dat ik geld wil lijkt me geen goede
goeie vraagquote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
wat moet ik opgeven waarom ik graag bij de AH wil werken op mn solicitatie formulier
Ik moet mijn studie financiëren, zoiets heb ik eropgezet destijds.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef jovink het volgende:
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
En zeggen dat je vaak beschikbaar bent wil ook wel eens helpen! Als je namelijk nooit beschikbaar bent hebben ze niks aan jou.
ja dat is een goede! kzal het er op zettenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ik heb veel vrije tijd, en die wil ik nuttig besteden door te gaan werken"¤:)
Ik heb dat excel-ding wel. Misschien kan ie erbij op de harrypotterspace?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand nog dat overzicht van de loonperiodes???
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres evenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik heb dat excel-ding wel. Misschien kan ie erbij op de harrypotterspace?
Doet u maarquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres even
Je moestwel een kopie van je ID meedoen hequote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef jovink het volgende:
zo solicitatie formulier ingeleverd. alleen geen foto erbij hoop niet dat dat nadelig werkt zou binnenkort bericht krijgen. afwachtenn
Zet je hem ook online dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je mag hem mij wel mailen als je wilt, dan PM ik mijn adres even
neehoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moestwel een kopie van je ID meedoen he
Werd mij verteldquote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef jovink het volgende:
[..]
neehoorwel sofie nr op papier moeten zetten,. maar idd kopie van id voor pasfot was nog niet zo snelcht idee geweest mja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |