Praten met Amanda is praten tegen een dikke betonnen muur. Al is de muur stillerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen confrontatie, maar ik neem toch aan dat we het met elkaar eens zijn dat een intelligent gesprek om het allemaal even uit te praten er niet echt aan zit te komen?![]()
Vind je 'm leuk? Hij is zo onduidelijk geworden!
Amanda : "Wat is Oom Agent"quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Ze blijft maar zwartjes zeggen. Nog even en er gaat iemand aangifte doen tegen Amanda. Ze blijft maar zwartjes zeggen, dat mag toch niet oom agent.
Zeker net zo kortzichtig als haar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Amanda lult hem helemaal klem
Dit is geen discussiequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, maar Amanda wíl het gewoon niet begrijpen, vooropgesteld dat ze daar de hersencapaciteit voor zou hebben.
Deze discussie gaat totaal niet om het uitwisselen van argumenten.
Ja logisch, haar gebrabbel is zo IQLoos dat NIEMAND meer reactie op haar zou kunnen geven...!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Ja...maar wie wil nu ook zulke honden hebben?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, je kon zelf je bazin niet uitzoeken
[afbeelding]
Wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Nee hoor, de COS lijkt al wel een hele pagina te hebben, voordat het zichtbaar wordt ...... Triest !quote:
...en hééél ver weg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef yvonne het volgende:
Moet ze de hondjes niet uit gaan laten?
Lang?
Wat is het verschil tussen een mislukte cavia en een Brulkip ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...maar wie wil nu ook zulke honden hebben?!![]()
Mislukte cavia's die gillen...dat zijn het!![]()
Graag!quote:
Ze vat het niet scanman .... zuchtquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze snap het NIET!!!
Let je wel een beetje op Borga?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Ach hou toch op zeg, sowieso: two wrongs don't make it right,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Dom of niet.....Amanda heeft nu wel gelijk......die pleures-homo moet niet denken dat hij alles kan maken en zij niet......![]()
Jaaaa!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Copycat het volgende:
Ik haat die hoge toon in Amanda's stem. "Het gaat niet om de geaardheid. je gaat er niet mee naar de politie."
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je gezegd! Ik zweer het. Ik zag het zelf!
DEBIEL RUK FF OPquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
edit
Zou ze toen ook al zo'n kutstem hebben gehad?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Ricard0j het volgende:
Zucht.. ze is zo dom.
Echt een wonder hoe die uit der kut van der moeder gekomen is
Heb je even....?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een mislukte cavia en een Brulkip ?![]()
![]()
quote:
Zielepietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:31 schreef Suikeroom het volgende:
hey ik zette een smilie erachter dat maakt het luchtig![]()
Een rollenspel met Sylvia, als twee bekakte vrouwtjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef Copycat het volgende:
In welk verband heeft Erik het eigenlijk over 'zwartjes' gehad?
Welk een zelfkennisquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik voel me de hele dag een slet..
Zie sig APKquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
De verbroedering.. ze beginnen te lachen om elkaars "grapjes".
Nu ga ik ook bonken met mijn hoofd op de laptop.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik voel een knuffel aankomen !!!
Zonde van je laptopquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu ga ik ook bonken met mijn hoofd op de laptop.
Dit meen je niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef schatje het volgende:
Een rollenspel met Sylvia, als twee bekakte vrouwtjes.
Hier was ik al bang voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
De verbroedering.. ze beginnen te lachen om elkaars "grapjes".
Ze doet ook bepaald geen moeite om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je gezegd! Ik zweer het. Ik zag het zelf!
En je moet Huub heten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er niet bij dat er geen sancties de kooi in zijn gekomen. Maar ik begrijp nu dus dat je van de programmamakers een kopstoot uit mag delen, mag discrimineren, stoel onder iemand vandaan trekken, kleding stuk trekken van elkaar...
Maar menukaarten moet je afblijven dat kost wel een waarschuwing!!!
Mevr.D Flens doet haar best vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Amanda heeft nu wel voor elkaar dat zij in het middelpunt staat.
Helemaal mee eens ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er niet bij dat er geen sancties de kooi in zijn gekomen. Maar ik begrijp nu dus dat je van de programmamakers een kopstoot uit mag delen, mag discrimineren, stoel onder iemand vandaan trekken, kleding stuk trekken van elkaar...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Moet Amanda niet eens aan haar stembanden geopereerd worden? Dit is niet meer om aan te horen. Ik stel voor: definitieve verwijdering stembanden.
Dank u.
ik hoop het echt van nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik voel een knuffel aankomen !!!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr.D Flens doet haar best vanavond.
Missie van achter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
Zou Amanda denken dat ze hiermee de aangifte van tafel krijgt? Heb nog steeds niet gemerkt dat ze die ook maar een klein beetje serieus neemt.
hihiquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het wachten is op de knuffel waarbij beiden zeggen: Ik hou van je schat sorry!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef getl0st het volgende:
Dit verhaal gaat weer mooi over de actie van brian heen.. die komt er dus echt van af..
Mission Impossible.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Missie van achter.
De verkeerde groep kwam in het kwade daglicht.
Wat moeten ze nou weer gaan verzinnen om BANJ populairder te maken.
En ik voel me daar enorm machteloos bij.. want ik vind dit absoluut niet kunnen.. zelfs amanda komt hier nu dus onderuit..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het is echt ongelofelijk.
Het verschil ...... Huub wordt nu weer gebeld over het aantal consumpties van vandaag.
Ik vind het echt te zielig voor woorden.
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrektquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef proh het volgende:
Amanda: "zo, dat is ook weer gebeurd"
na de hug...
ze denkt er ook echt van af te zijn, dom mens
Dat denk ik eerlijk gezegd ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef proh het volgende:
ze denkt er ook echt van af te zijn, dom mens
quote:
jkfjiahffenkfjhdof;kdfhhfrgfbujfquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...náást je laptop werkt ook noekje !!!!
Tada, hij trekt hem dus in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrekt![]()
Word nou eindelijk eens wakker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Mag ik even braken, met hartelijke dank aan DGK_REDACTIE:![]()
Ikke niet hoor Of wil jij ook van me afquote:
DGK redactie SUCKSquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Mag ik even braken, met hartelijke dank aan DGK_REDACTIE:![]()
Ik blijf hopenquote:
Echt nog 1 keertje dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals :quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt nog 1 keertje dan.
Errrric heeft geen aanklacht.
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft meer gelijk dan eric
Zo weerleg dat maar eens![]()
Ik walg echt van dit stink programma.. brian niets na fysiek geweld.. amanda niets na discriminatie.. en vanavond gezellig op de bank film kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Opdracht van achter dus.
Effe videoboodschap voor tv momenten en hoppa iedereen weer tevreden.
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
nu eric en amanda het weer goed hebben gemaakt krijgen alle bewoners een 'cadeautje' in de vorm van een film... hip hoi
Ik zie de link ook niet helemaal:quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
Nou, het woord "geflikt" vind ik nou niet bepaald shocking.
Dat wordt dus geen sanctie voor Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
He bah, ze zitten alweer samen te lachen.
Gewoon niet meer kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
[..]
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...
Klopt, zo gaan dit soort discussies.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef Katewalker het volgende:
Typisch een discussie tussen een dom en een slim iemand. Vergeefse moeite van Eric. Amanda snapt het niet en wil het niet snappen. Ze voelt zich geintimideerd door Eric omdat hij dingen zegt die boven haar pet gaan. Dus gaat ze hem dishen..en Eric kan er niet tussen komen. Ze valt Eric aan met zijn eigen woorden die ze geheel uit de context trekt. Je ziet Eric soms stil vallen omdat zijn betoog bij hem terug komt maar dan volledig verdraaid. Ik vind het best knap dat hij het nog zo lang volhoudt. En ik begrijp eigenlijk niet waarom hij de moeite neemt.![]()
Ja en Huubje nog steeds met zijn drie drankjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik walg echt van dit stink programma.. brian niets na fysiek geweld.. amanda niets na discriminatie.. en vanavond gezellig op de bank film kijken![]()
![]()
Is dit nou 'zalig zijn de armen van geest'?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen sanctie voor Amanda.
Komt nooit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Kan die brief van die vrouw met overgewicht er niet eens in?
ik seg: " tell it to the judge "quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
[..]
Ik zou de gezichten van sommige streamers dan ook wel willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zien![]()
Misschien vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ooit zitten deze mensen hand in hand in de tuin en bij een mooi kampvuur met z'n allen Cumbaja My Lord te zingen.
Hadden ze ook niet erg gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zien![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ooit zitten deze mensen hand in hand in de tuin en bij een mooi kampvuur met z'n allen Cumbaja My Lord te zingen.
"Hij was maar een clown........ lala"quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren was het nog een waarschuwing voor z'n woonwagenbewoners-outfit .......
[afbeelding]
Als je nog steeds niets van dit programma begrijpt donder je toch gewoon lekker op naar VOL.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
Eric had de kooi uitgemoeten, net als amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden ze ook niet erg gevonden denk ik.
Maar het blijft een belachelijke zaak waar niet ontvankelijk van afdruipt
Het verschil zoeken ?(rechts) Een maand later gok ikquote:
Waarom zou Eric wegmoeten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eric had de kooi uitgemoeten, net als amanda.
Alles mag inderdaad, Brian mag alles, hij is een kindje van God en de redactie zal het wel uit haar hoofd laten om een kind van God een sanctie te geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Blijf me afvragen hoe ze dit toch verkopen en dan met name aan Huub ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
En zo werd SHE weer gemangeld door de redaktie
ah, de keurslager is weer bezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren was het nog een waarschuwing voor z'n woonwagenbewoners-outfit .......
[afbeelding]
Ik vind dat Angelique eruit moet, die vrouw is zo nietszeggend dat je niet eens merkt dat ze er zitquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op hun ijdelheid gooien, zeggen dat SHE zoveel slimmer is dan BANJ en die lage acties niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Blijf me afvragen hoe ze dit toch verkopen en dan met name aan Huub ....
Nee Michael Jacksonquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Denkt Brian dat ie Al Capone is ofzo?
Dus kan het woord flikker ook als betekenis hebben: iemand die iets handig klaarspeelt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik zie de link ook niet helemaal:
flik·ken (ov.ww.)
1 [inf.] handig klaarspelen
2 [pej.] lappen, leveren => aandoen
Is Amanda weg danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vanavond weer vleeskeuren...?quote:ah, de keurslager is weer bezig
Moet de redactie nu aan huub verantwoording afleggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Iets in hun contract, geen idee hoe het precies geformuleerd is, maar Natanael/Bart hebben het daar eens over gehad.quote:
goh...... nu snap ik hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Iets in hun contract, geen idee hoe het precies geformuleerd is, maar Natanael/Bart hebben het daar eens over gehad.
Gewoon tegen Huub zeggen dat het programma anders verdwijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het gaat erom dat BAJ allemaal meerdere regels hebben overtreden (zeker) de laatste dagen en hier dus geen waarschuwing voor krijgen. Optelsommen kan ik begrijpen, maar dan nog zitten ze op een aantal overtredingen die een officiele waarschuwing echt wel rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op hun ijdelheid gooien, zeggen dat SHE zoveel slimmer is dan BANJ en die lage acties niet nodig heeft.
De buurtsuper hou je nou eenmaal te vriendquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hoe kan Huub eigenlijk serieus praten met iemand met zo'n debiel hoedje op zijn kop?
Hij gaat zoete broodjes bakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Brulkip het volgende:
Die mongool met zijn bakkersmuts gaat ook weer eens wat zeggen...pfft!
Hoor hem weer....de grootste ergernis gaat over hem!
Bedoel je dat ze geen aangifte tegen elkaar mochten doen en alles contractueel uit handen hebben gegeven oid ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Iets in hun contract, geen idee hoe het precies geformuleerd is, maar Natanael/Bart hebben het daar eens over gehad.
ze mogen IN de gouden kooi geen proces aanspannen. Maar nogmaals, geen idee hoe het precies in hun contract staat.quote:
WTF?quote:
Maar waarom zou Eric dan wegmoeten? Achter had hem verteld aangifte te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze geen aangifte tegen elkaar mochten doen en alles contractueel uit handen hebben gegeven oid ?
Ze kunnen geen kant op daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het gaat erom dat BAJ allemaal meerdere regels hebben overtreden (zeker) de laatste dagen en hier dus geen waarschuwing voor krijgen. Optelsommen kan ik begrijpen, maar dan nog zitten ze op een aantal overtredingen die een officiele waarschuwing echt wel rechtvaardigen.
Die gaan ze dus lekker niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Ashrak het volgende:
Het gaat erom dat BAJ allemaal meerdere regels hebben overtreden (zeker) de laatste dagen en hier dus geen waarschuwing voor krijgen. Optelsommen kan ik begrijpen, maar dan nog zitten ze op een aantal overtredingen die een officiele waarschuwing echt wel rechtvaardigen.
Voel jij geen nattigheid (eitje) Ben je er overmorgen nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gescipte paasgedacht krijgen we nu weer , braak .......
Ik hou d'r niet van ... en ik laat het voorlopig ook nog even nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Die gaan ze dus lekker niet krijgen.
Love it or leave it.
Juist ja....braak...bah!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gescipte paasgedacht krijgen we nu weer , braak .......
Dus dit was je laatste post hier?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
ik ga niet meer kijken naar die zogenaamde acteurs.
alles is NEP en GESPEELD!
Ik zeg dat ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom zou Eric dan wegmoeten? Achter had hem verteld aangifte te doen![]()
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Voel jij geen nattigheid (eitje) Ben je er overmorgen nog![]()
Das een hoax hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
en guess wie je daar tegen komt..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De buurtsuper hou je nou eenmaal te vriend![]()
Kan er niets aan doen, maar ik blijf erbij dat dit ook een factor is bij het incident van het aftrekken van de slapende huub. Niet op TV en bewoners hebben een verbod er over te spreken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze geen aangifte tegen elkaar mochten doen en alles contractueel uit handen hebben gegeven oid ?
Was toch afkomstig van zijonline (Dat gerucht?) in dat geval is het dus nonensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
Dat is bemoeienis in de nederlandse rechtspraakquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Ferdii het volgende:
Grappig dat eric zegt dat hij zijn aanklacht gaat intrekken terwijl hij nog niet eens aangifte heeft gedaan
een aangifte intrekken kan namelijk niet. 100% zeker dat het uit zijn hoofd is gepraat door de productie
Ik ga er ook echt niet voor betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 11 december.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
Mss heb ik dan 100% bewijs dat DGK gescript is
Gewelldig (Super)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
en guess wie je daar tegen komt..![]()
[afbeelding]
Helemaal afquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef Borga het volgende:
Wat een verrassing zeg ...Errric doet geen aangifte....
Dat was toch gelulquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef APK het volgende:
Whahahaha!
Eric is opeens niet meer boos!
Geniaal.![]()
Kunnen alle COS-mongolen die nu nog brieven gaan schrijven aub aan de schandpaal?![]()
![]()
Hij hoort er een hengel bij te dragenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
En doe dat achterlijke hoedje af idioot !!! ... je loopt zwaar voor lul man. Het is géén cool hoedje !
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....
Ik geloof namelijk niet dat de politie is gekomen om het neerleggen van die telefoon. Dat had namelijk ook uitgelegd kunnen worden door de productie. Maar ze mochten het terrein op, wat alleen kan als de productie het hek open doet. In mijn ogen is het zo dat de politie is langsgekomen in overleg met "achter".
en dat alleen maar om de kijkcijfers....
Wiequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
Serieus en DDK...................quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
... in dat geval een rood puntmutsje en bij de vijver met die gast !quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij hoort er een hengel bij te dragen
Heeft die het niet te druk met paaseitjes eten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Misschien heeft Jaap ook nog wat mooie woorden? Voor het groepsgevoel dan he ....
Ik schat Errric en Amanda niet zo hoog in dat ze de afgelopen tijd alleen hebben lopen toneelspelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....
Ik geloof namelijk niet dat de politie is gekomen om het neerleggen van die telefoon. Dat had namelijk ook uitgelegd kunnen worden door de productie. Maar ze mochten het terrein op, wat alleen kan als de productie het hek open doet. In mijn ogen is het zo dat de politie is langsgekomen in overleg met "achter".
en dat alleen maar om de kijkcijfers....
Ik heb het nog even opgezocht het was dus idd 11 december ,zij vertrok vrijwillig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Is het programma pas verkocht aan de EO?
Pay back time.quote:
Vervelend...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die komt zondag als Paasbunny de tuin in hupsen
Nou wat je zegt...m'n handtas viel op de grond toen Eric het introk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Maanvis het volgende:
Dit is echt een trap in het gezicht van de complete gay community in nederland door eric!
Je bent echt aan vakantie toequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus Huub..val dood met je wereldverbeteraars speech.
.... oh wacht ... DAT mis ik op m'n buro !!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft die het niet te druk met paaseitjes eten?
Ik wel namelijk![]()
Ik denk dat we de scene met Eric in gesprek met de pliesie gewoon gaan terugzien in de nieuwe serie van Van Speijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoen
Dit is voor de amerikaanse marktquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Is het programma pas verkocht aan de EO?
Waar blijft dat bewijs?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
Dat de bewoners een bepaalde richting uitgeduwd zijn: tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ze bleef maar gieren, want ze had last van haar darmen is zelfs in het zieknhuis geweest maar besloot toen te vertrokken..totaal onopvallend grietje was dat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht het was dus idd 11 december ,zij vertrok vrijwillig.
Op de derde dag verrezen uit de "dood"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die komt zondag als Paasbunny de tuin in hupsen
Dat zou eventueel wel kunnen, die regels in dat contract zijn natuurlijk om zichzelf in te dekken voor als er iets uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik blijf erbij dat dit ook een factor is bij het incident van het aftrekken van de slapende huub. Niet op TV en bewoners hebben een verbod er over te spreken.
Heb jij je al ingeschreven voor de door Amanda gesigneerde dildo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou wat je zegt...m'n handtas viel op de grond toen Eric het introk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |