Klopt, zo gaan dit soort discussies.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef Katewalker het volgende:
Typisch een discussie tussen een dom en een slim iemand. Vergeefse moeite van Eric. Amanda snapt het niet en wil het niet snappen. Ze voelt zich geintimideerd door Eric omdat hij dingen zegt die boven haar pet gaan. Dus gaat ze hem dishen..en Eric kan er niet tussen komen. Ze valt Eric aan met zijn eigen woorden die ze geheel uit de context trekt. Je ziet Eric soms stil vallen omdat zijn betoog bij hem terug komt maar dan volledig verdraaid. Ik vind het best knap dat hij het nog zo lang volhoudt. En ik begrijp eigenlijk niet waarom hij de moeite neemt.![]()
Ja en Huubje nog steeds met zijn drie drankjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik walg echt van dit stink programma.. brian niets na fysiek geweld.. amanda niets na discriminatie.. en vanavond gezellig op de bank film kijken![]()
![]()
Is dit nou 'zalig zijn de armen van geest'?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen sanctie voor Amanda.
Komt nooit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Kan die brief van die vrouw met overgewicht er niet eens in?
ik seg: " tell it to the judge "quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
[..]
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...
Ik zou de gezichten van sommige streamers dan ook wel willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zien![]()
Misschien vanavondquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ooit zitten deze mensen hand in hand in de tuin en bij een mooi kampvuur met z'n allen Cumbaja My Lord te zingen.
Hadden ze ook niet erg gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zien![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ooit zitten deze mensen hand in hand in de tuin en bij een mooi kampvuur met z'n allen Cumbaja My Lord te zingen.
"Hij was maar een clown........ lala"quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren was het nog een waarschuwing voor z'n woonwagenbewoners-outfit .......
[afbeelding]
Als je nog steeds niets van dit programma begrijpt donder je toch gewoon lekker op naar VOL.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...
Eric had de kooi uitgemoeten, net als amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden ze ook niet erg gevonden denk ik.
Maar het blijft een belachelijke zaak waar niet ontvankelijk van afdruipt
Het verschil zoeken ?(rechts) Een maand later gok ikquote:
Waarom zou Eric wegmoeten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eric had de kooi uitgemoeten, net als amanda.
Alles mag inderdaad, Brian mag alles, hij is een kindje van God en de redactie zal het wel uit haar hoofd laten om een kind van God een sanctie te geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er niet bij dat er geen sancties de kooi in zijn gekomen. Maar ik begrijp nu dus dat je van de programmamakers een kopstoot uit mag delen, mag discrimineren, stoel onder iemand vandaan trekken, kleding stuk trekken van elkaar...
Maar menukaarten moet je afblijven dat kost wel een waarschuwing!!!
Blijf me afvragen hoe ze dit toch verkopen en dan met name aan Huub ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
En zo werd SHE weer gemangeld door de redaktie
ah, de keurslager is weer bezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren was het nog een waarschuwing voor z'n woonwagenbewoners-outfit .......
[afbeelding]
Ik vind dat Angelique eruit moet, die vrouw is zo nietszeggend dat je niet eens merkt dat ze er zitquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op hun ijdelheid gooien, zeggen dat SHE zoveel slimmer is dan BANJ en die lage acties niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Blijf me afvragen hoe ze dit toch verkopen en dan met name aan Huub ....
Nee Michael Jacksonquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Denkt Brian dat ie Al Capone is ofzo?
Dus kan het woord flikker ook als betekenis hebben: iemand die iets handig klaarspeelt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik zie de link ook niet helemaal:
flik·ken (ov.ww.)
1 [inf.] handig klaarspelen
2 [pej.] lappen, leveren => aandoen
Is Amanda weg danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vanavond weer vleeskeuren...?quote:ah, de keurslager is weer bezig
Moet de redactie nu aan huub verantwoording afleggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Iets in hun contract, geen idee hoe het precies geformuleerd is, maar Natanael/Bart hebben het daar eens over gehad.quote:
goh...... nu snap ik hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Iets in hun contract, geen idee hoe het precies geformuleerd is, maar Natanael/Bart hebben het daar eens over gehad.
Gewoon tegen Huub zeggen dat het programma anders verdwijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het gaat erom dat BAJ allemaal meerdere regels hebben overtreden (zeker) de laatste dagen en hier dus geen waarschuwing voor krijgen. Optelsommen kan ik begrijpen, maar dan nog zitten ze op een aantal overtredingen die een officiele waarschuwing echt wel rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op hun ijdelheid gooien, zeggen dat SHE zoveel slimmer is dan BANJ en die lage acties niet nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |