DEBIEL RUK FF OPquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
edit
Zou ze toen ook al zo'n kutstem hebben gehad?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Ricard0j het volgende:
Zucht.. ze is zo dom.
Echt een wonder hoe die uit der kut van der moeder gekomen is
Heb je even....?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een mislukte cavia en een Brulkip ?![]()
![]()
quote:
Zielepietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:31 schreef Suikeroom het volgende:
hey ik zette een smilie erachter dat maakt het luchtig![]()
Een rollenspel met Sylvia, als twee bekakte vrouwtjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef Copycat het volgende:
In welk verband heeft Erik het eigenlijk over 'zwartjes' gehad?
Welk een zelfkennisquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik voel me de hele dag een slet..
Zie sig APKquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
De verbroedering.. ze beginnen te lachen om elkaars "grapjes".
Nu ga ik ook bonken met mijn hoofd op de laptop.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik voel een knuffel aankomen !!!
Zonde van je laptopquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu ga ik ook bonken met mijn hoofd op de laptop.
Dit meen je niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef schatje het volgende:
Een rollenspel met Sylvia, als twee bekakte vrouwtjes.
Hier was ik al bang voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
De verbroedering.. ze beginnen te lachen om elkaars "grapjes".
Ze doet ook bepaald geen moeite om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je gezegd! Ik zweer het. Ik zag het zelf!
En je moet Huub heten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er niet bij dat er geen sancties de kooi in zijn gekomen. Maar ik begrijp nu dus dat je van de programmamakers een kopstoot uit mag delen, mag discrimineren, stoel onder iemand vandaan trekken, kleding stuk trekken van elkaar...
Maar menukaarten moet je afblijven dat kost wel een waarschuwing!!!
Mevr.D Flens doet haar best vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Amanda heeft nu wel voor elkaar dat zij in het middelpunt staat.
Helemaal mee eens ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er niet bij dat er geen sancties de kooi in zijn gekomen. Maar ik begrijp nu dus dat je van de programmamakers een kopstoot uit mag delen, mag discrimineren, stoel onder iemand vandaan trekken, kleding stuk trekken van elkaar...
Maar menukaarten moet je afblijven dat kost wel een waarschuwing!!!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Moet Amanda niet eens aan haar stembanden geopereerd worden? Dit is niet meer om aan te horen. Ik stel voor: definitieve verwijdering stembanden.
Dank u.
ik hoop het echt van nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh, ik voel een knuffel aankomen !!!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr.D Flens doet haar best vanavond.
Missie van achter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
Zou Amanda denken dat ze hiermee de aangifte van tafel krijgt? Heb nog steeds niet gemerkt dat ze die ook maar een klein beetje serieus neemt.
hihiquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het wachten is op de knuffel waarbij beiden zeggen: Ik hou van je schat sorry!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef getl0st het volgende:
Dit verhaal gaat weer mooi over de actie van brian heen.. die komt er dus echt van af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |