Praten met Amanda is praten tegen een dikke betonnen muur. Al is de muur stillerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen confrontatie, maar ik neem toch aan dat we het met elkaar eens zijn dat een intelligent gesprek om het allemaal even uit te praten er niet echt aan zit te komen?![]()
Vind je 'm leuk? Hij is zo onduidelijk geworden!
Amanda : "Wat is Oom Agent"quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Ze blijft maar zwartjes zeggen. Nog even en er gaat iemand aangifte doen tegen Amanda. Ze blijft maar zwartjes zeggen, dat mag toch niet oom agent.
Zeker net zo kortzichtig als haar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Amanda lult hem helemaal klem
Dit is geen discussiequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, maar Amanda wíl het gewoon niet begrijpen, vooropgesteld dat ze daar de hersencapaciteit voor zou hebben.
Deze discussie gaat totaal niet om het uitwisselen van argumenten.
Ja logisch, haar gebrabbel is zo IQLoos dat NIEMAND meer reactie op haar zou kunnen geven...!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Ja...maar wie wil nu ook zulke honden hebben?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, je kon zelf je bazin niet uitzoeken
[afbeelding]
Wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Nee hoor, de COS lijkt al wel een hele pagina te hebben, voordat het zichtbaar wordt ...... Triest !quote:
...en hééél ver weg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef yvonne het volgende:
Moet ze de hondjes niet uit gaan laten?
Lang?
Wat is het verschil tussen een mislukte cavia en een Brulkip ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...maar wie wil nu ook zulke honden hebben?!![]()
Mislukte cavia's die gillen...dat zijn het!![]()
Graag!quote:
Ze vat het niet scanman .... zuchtquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze snap het NIET!!!
Let je wel een beetje op Borga?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Borga het volgende:
Ach hou toch op zeg, sowieso: two wrongs don't make it right,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Dom of niet.....Amanda heeft nu wel gelijk......die pleures-homo moet niet denken dat hij alles kan maken en zij niet......![]()
Jaaaa!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Copycat het volgende:
Ik haat die hoge toon in Amanda's stem. "Het gaat niet om de geaardheid. je gaat er niet mee naar de politie."
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je gezegd! Ik zweer het. Ik zag het zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |