...dat scheelt heel veel ja ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Komt omdat ze zo intelligent is
Ik ook niet,volgens mij denken zij het op te lossen door Amanda nu met Eric te laten praten.Amanda maakt even duidelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef Ashrak het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat DGK geen ruggegraat heeft getoond door zich uit te spreken over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaaaaaairooooooo is een kindje van een kindje van God hoor...
Rode huizen zijn LELIJK!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:12 schreef Liess het volgende:
Eric : " Seksuele geaardheid, Ras, Kleur"
Amanda : "Huiskleur!"
Verenigde Naties, Vieze Nazi's, Lekker nasi's etc.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Je hebt heel veel soorten discriminaties."
Aangezien ze met z'n allen nogsteeds in 1 villa samenwonen zal die confrontatie er toch wel komen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Eric hier zin in heeft na haar wangedrag van vannacht.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rode huizen zijn LELIJK!
Ha! I said it!
Who wants a piece!?![]()
nassie met een sateetje toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verenigde Naties, Vieze Nazi's, Lekker nasi's etc.
Ze heeft gewoon gelijk
youve got to be kidding...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Borga het volgende:
Amanda heeft hier toch echt een goed punt
Dit is echter geen confrontatie, dit is haar gelijk halen. Ik wil zien wat DGK voor haar in petto heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aangezien ze met z'n allen nogsteeds in 1 villa samenwonen zal die confrontatie er toch wel komen...
dr rechtertepel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Borga het volgende:
Nee, ze heeft twee silicone plastic fantastic punten en een loos hoofd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Borga het volgende:
Het is inderdaad geen confrontatie, maar ik neem toch aan dat we het met elkaar eens zijn dat een intelligent gesprek om het allemaal even uit te praten er niet echt aan zit te komen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is echter geen confrontatie, dit is haar gelijk halen. Ik wil zien wat DGK voor haar in petto heeft.
Leuke nieuwe usericon trouwens.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Borga het volgende:
Misschien heeft ie even een lijntje genomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef Gigageil het volgende:
Waarom moet Eric altijd van die GROTE ogen opzetten.....? Het lijkt wel of ie constant op de cocaïne zit.....ook dat spastische getrek met z'n bek iedere keer....of heeft ie "gewoon" zo'n bek?![]()
Ze kan maar tot 3 tellen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg, kan die slet langer dan vijf seconde haar kop dicht houden?
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Amanda Laat Eric even inzien hoe hypocriet hij bezig is.
![]()
Vraag of Brian er even op kan gaan liggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg, kan die slet langer dan vijf seconde haar kop dicht houden?
Laat maar er kan geneens een leuk jasje van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Is er een dokter in de buurt die haar een spuitje kan geven? De wereld zou beter af zijn.
Ik ook, maar Amanda wíl het gewoon niet begrijpen, vooropgesteld dat ze daar de hersencapaciteit voor zou hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef Borga het volgende:
Errrric is nu de woorden flikker en zwartjes aan het uitleggen ...Ik ben het helemaal met hem eens
Je gaat haar nu toch niet het woord hypocriet in haar mond leggen he.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Amanda Laat Eric even inzien hoe hypocriet hij bezig is.
![]()
Kan ie beter uit z'n woorden komen.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Misschien heeft ie even een lijntje genomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |