Knagen, achterbaks zijn... kan nog wel meer van die negatieve punten opnoemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
Zo voert brainless zijn seksperformance ook uit. Gevoelloos en grof. Er is echt niets waar die rat ook maar een beetje .... kwalitiet heeft liggen. Echt NIETS!
hoeso dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bij elke cap het idee dat Japioo's lijf groter is gesoept![]()
Gistreavond ging het verhaal (door Eric) dat Brian samen met Japio die AB's in het zwembad had gegooid........quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:02 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de afstandsbedieningen van de airco vestopt en het is nu meer dan 30 graden in de masterbedroom. Eric heeft het hem al gevraagd, maar hij is muziek aan het verneuken, dus gaat ie straks zoeken.
lol, s best 'n goeie. Is ie daar wel heel erg trots op geweest?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:02 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de afstandsbedieningen van de airco vestopt en het is nu meer dan 30 graden in de masterbedroom. Eric heeft het hem al gevraagd, maar hij is muziek aan het verneuken, dus gaat ie straks zoeken.
Bij mij, gesesslig , nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Huub?
Gordon mag dus niet komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ga vragen of Gerard en Joling een keer bij ons komen"
Dat vind ik wel leuk DOEN Natas heb je eindelijk een goed planquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ga vragen of Gerard en Joling een keer bij ons komen"
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, er komt dus vanavond niemand meer bij?
Dat plan is al eens een paar maanden geleden voorbij gekomen, toen kwam Hupert ermeequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk DOEN Natas heb je eindelijk een goed plan![]()
BANJ moet het toch altijd hebben van de snode plannen van SHE!?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat plan is al eens een paar maanden geleden voorbij gekomen, toen kwam Hupert ermee
Reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, er komt dus vanavond niemand meer bij?
Maar als je een kindje van god bent, mag datquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Gordon wil niks met Nataas te maken hebben na de grote mond van Jairootje, Die "heee homo"zei.
Oh ja was ik vergetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Gordon wil niks met Nataas te maken hebben na de grote mond van Jairootje, Die "heee homo"zei.
Jaaaaaaairooooooo is een kindje van een kindje van God hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:09 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Maar als je een kindje van god bent, mag dat![]()
Dat dacht ik dus al, kan ik andere dingen gaan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Ze rekken dat lekker lang.
Dat wijf is zo dom.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Eric:Je zei snol slet etc. alles over uiterlijk
Hallooo waarom vertelt Eric haar niet dat het ook betrekking heeft op haar gedrag?
Amen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef elrosa het volgende:
Eric ga aub, die domme troll moet toch gelijk hebben die begrijpt toch niets.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Je hebt heel veel soorten discriminaties."
Komt omdat ze zo intelligent isquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda is ook iemand met wie je dingen zo prettig uit kan praten. Ze geeft zo gemakkelijk toe en kan goed luisteren ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |