terwijl diana zelf in het telefoongesprek heeft aangegeven dat ze vooral eric graag spreekt en daarnaast ook silvia en huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Die krengen zijn zelfs jaloers omdat Eric een buddy is.
Ze gaan nu zelf die Diana bellen.
O God wat genant dit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Amanda : "Diana belt zo terug, daarom zat ik boven. Anders lijkt het wel of Diana van SHE is en dat wil ik niet. Zullen wij haar dadelijk ook gaan bellen ?"
haar eigen schuld, want ze heeft er helemaal zelf voor gekozen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O God wat genant dit.![]()
![]()
Bij deze is Diane de kankerpatiente dus definitief onderdeel geworden van het spel.
Daar was het wachten op natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Bij deze is Diane de kankerpatiente dus definitief onderdeel geworden van het spel.
Hier valt wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Yollie het volgende:
REDACTIE HAAL GVD DIE HONDEN DAAR WEG!!!!
Ja. En ze kan er zo weer mee stoppen, dus dat is het punt niet. Maar het feit dat Natasia zo volstrékt schaamteloos is in het benoemen van Diane als een pion in het spel, verbijstert me toch weer een beetje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
haar eigen schuld, want ze heeft er helemaal zelf voor gekozen.
Het spijt me Gert, maar Natasia zei het echt ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dit is echt dierenmishandeling, honden krijgen geluid ook 8x sterker binnen dan mensenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Yollie het volgende:
Eens !!! Mijn mening is ook hoe lullig voor Diana dat het nogal ongepast is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. En ze kan er zo weer mee stoppen, dus dat is het punt niet. Maar het feit dat Natasia zo volstrékt schaamteloos is in het benoemen van Diane als een pion in het spel, verbijstert me toch weer een beetje.
Ze kunnen beter de dierenbescherming bellen om aan te geven dat Amanda haar verantwoordelijkheid niet neemtquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Yollie het volgende:
Die hondjes zijn wel wat gewend (Amanda haar stem) Maar dit doe ik mijn hond ook niet aan hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de dierenbescherming bellen om aan te geven dat Amanda haar verantwoordelijkheid niet neemt![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef Gigageil het volgende:
Die uitslover met zijn witte slagerspetje......![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens !!! Mijn mening is ook hoe lullig voor Diana dat het nogal ongepast is.
Wtf zijn 'testi's'quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het scherm een bericht dat er nog twee testi's komen voordat ze TV mogen kijkken.
Helemaal als je bedenkt hoe godsvruchtig zij zegt te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. En ze kan er zo weer mee stoppen, dus dat is het punt niet. Maar het feit dat Natasia zo volstrékt schaamteloos is in het benoemen van Diane als een pion in het spel, verbijstert me toch weer een beetje.
Is ook niet echt sociaal, het hele huis trilt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Natas:"Hoezo draait Brian zo hard, is ie doof ofzo?"
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef Yollie het volgende:
Dan toch maar groen, moeten ze langer zoekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nieuwe Paastraditie: Hondjes kleuren en in de tuin verstoppen!
[afbeelding]
Inderdaad, de motivatie is het aftroeven van SHE, dat het toevallig Diana is boeit niet (Diana is slechts het middel wat het doel moet dienen).quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje vies type, wachten op een telefoontje van Diana om toch maar vooral alle anderen voor te zijn
[afbeelding]
Toondoofquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Ze wil de telefoon van Diana als eerste horen .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Nee hoor, je hebt mijn eerdere post niet gelezen. Het is de manier waarop daar mee omgegaan word daar. Soort van stijd.. ofozo ben daar niet happy mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom?Zij benaderd de gouden kooi zelf, moet ze omdat ze kanker heeft opeens anders behandeld worden ofzo?
Kun je niet een gekleurde Japio voorbij laten komen, lijkt me leuk voor C.O.R.A.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nieuwe Paastraditie: Hondjes kleuren en in de tuin verstoppen!
[afbeelding]
Die verstop je niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je niet een gekleurde Japio voorbij laten komen, lijkt me leuk voor C.O.R.A.
Misschien doet ie het leuk als nieuwe heuvel op het gazon?quote:
Ach, je weet toch wat Natasia zegt op het zebrapad : "Ze zien me wel, ze zien me niet, ze zien me wel, ..... "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |