wees blij.. kan je je tijd beter besteden ipv aan de computer vastgeplakt te zitenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:27 schreef Dark het volgende:
zou het wel zwaar 'met peren' vinden als ze een film gaan kijken.
Ben altijd in het weekend vrij om te streamen en fokken en meestal is het dan saai, op de bank hangen voor de TV![]()
Riep je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het hier rustig trouwens.. zeker een film met Stom Hanks op teevee?
Dat heb ik nou ook. Al was hij de allerlaatste mens op aarde...... echt niet dus!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brian in eerste instantie ook een pretty boy vond.
Toen ik 'm voor het eerst hoorde praten dacht ik 'okay, lekker ding, maar voor de conversatie is ie niet bestemd.'
En nu ik een beetje zie hoe Brian in elkaar steekt, zou ik het er echt niet meer op kunnen, al was het de laatste man op aarde. Laat die mensheid dan maar zitten.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef Sonique het volgende:
Dus die doos met die dooie beesten om haar nek heeft de dierenbescherming opgebeld wegens mishandeling van haar hondjes?
En ze vond het raar dat ze haar niet serieus namen?
Want?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is dus lesbisch..
Syl is toch bi?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is dus lesbisch..
Volgens mij is er geen ''want'', je bent lesbisch of niet..quote:
Ik vind ze walgelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:30 schreef droomkoningin het volgende:
die hondjes van amanda vind ik echt schattig![]()
Ach de vermoedens waren er toch al wel, net zoals dat Nathanael op z'n minst Bi moest zijn (wat later ook 'sort-off' bevestigd werdt trouwens door z'n ex)...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zei iets van "doe die deur eens dicht gore POT" en zegt daarna iets van "OH wat zeg ik nou...lekker slim om dat nu te zeggen.."
dat amanda walgelijk is daar kunnen die hondjes niks aan doenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:30 schreef droomkoningin het volgende:
die hondjes van amanda vind ik echt schattig![]()
Ik bij elke cap het idee dat Japioo's lijf groter is gesoeptquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms heeft Japio zo'n blik ....... Er komt iedere keer het woord Dombo bij me boven .....
[afbeelding]
Ik seg: aangifte doen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Lieve het volgende:
Amanda spastisch op haar naaldhakjes door het gras ploegen..... zonde van dat gras! Ik denk.... een zaak voor het WNF! Grasbeschadiging!
Wel hoor, één hond heeft al meer hersens dan Amanda, twee kunnen op z'n misnt toch even zorgen dat Amanda beter afgericht is...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat amanda walgelijk is daar kunnen die hondjes niks aan doen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach de vermoedens waren er toch al wel, net zoals dat Nathanael op z'n minst Bi moest zijn (wat later ook 'sort-off' bevestigd werdt trouwens door z'n ex)...
Maakt eigenlijk niets uit
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bij elke cap het idee dat Japioo's lijf groter is gesoept![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of deze kleur, meer in Eric's stijl...
[afbeelding]
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wel hoor, één hond heeft al meer hersens dan Amanda, twee kunnen op z'n misnt toch even zorgen dat Amanda beter afgericht is...
Misschien ivm dat Flikkergedoe??quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zei iets van "doe die deur eens dicht gore POT" en zegt daarna iets van "OH wat zeg ik nou...lekker slim om dat nu te zeggen.."
Dat slaat dan toch nu op dit moment nu er heibel is over de geaardheid van mensen? Want dit doet Huub normaal niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:31 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee hoor, ik gebruik een vergrootglasmuis voor mijn caps van Japio .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bij elke cap het idee dat Japioo's lijf groter is gesoept![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda wordt uitgelaten .......
[afbeelding]
Kan ook met het tostie app.quote:
Prima kleur, in het groen verdwijnen ze in het gras en das dan weer zielig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pos of negatief?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Syl en Huub verbazen zich over Brians dj kwaliteiten.
Syl zei: Ik snap niet dat die jongen zich niet gewoon bezig gaat houden met dingen waar ie wel goed in is.quote:
Dat zeg je vrij neutraal ja. Ze verbazen zich erover dat het zo slecht isquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Syl en Huub verbazen zich over Brians dj kwaliteiten.
Is dat nou handig om Diana als een speelbal te gebruiken. Nou ja ze wist waar ze aan begon maar tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Anamda : "Diana belt zo terug, daarom zat ik boven. Anders lijkt het wel of Diana van SHE is en dat wil ik niet. Zullen wij haar dadelijk ook gaan bellen ?"
syl vroeg zich af: "waarom steekt die jongen niet meer energie in dingen die hij WEL kan?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |