omdat jij het irritant vond denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
Dat rokerslachje van Sylvia vind ik zo irritant.
Als nagels over een schoolbord.
Waarom zijn ze zo stil trouwens?
Doe verslag, ik daar niet naar luisterenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Op stream 1 en 2 wordt wel geluld... luisterd niemand daarnaar? Ik zit zelf op 3 en 4.
Dat kan ik niet aanhorenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Op stream 1 en 2 wordt wel geluld... luisterd niemand daarnaar? Ik zit zelf op 3 en 4.
I second that ten zeerste!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit me zó te ergeren aan die amanda, en zeker niet voor de eerste keer.
het is bijna niet te geloven dat dit grietje écht is.
zó ongelovelijk dom en asociaal, ik kan ook moeilijk geloven dat dit écht een vriendin
van Nena is (geweest), hier wil je toch niet mee gezien worden met zo'n mormel.
gisteravond hoorde ik haar al tegen huub zeggen, ''jij weet niet waar ik vandaan kom''
ze moet wel uit een erg slecht mileu komen met érg vreemde vriendjes om zich heen
(die zouden huub ook wel pakken volgens haar gisteren, dus regelrechte bedreiging)
Ik vind amanda écht een aanfluiting, dat okkel moeten ze er echt uitzetten.
IK HEB ZO'N HEKEL AAN DAT WIJF !
zo moest er even uit
![]()
Je mist echt heel veel nu: Amanda speelt piano en Breenless zingtquote:
Zij wel hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef kybe het volgende:
[..]
In dit geval wel ,hier kunnen ze naar mijn mening niet omheen.
ohwwww thx voor de TIP, ben ik erg blij meequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Je mist echt heel veel nu: Amanda speelt piano en Breenless zingt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brian in eerste instantie ook een pretty boy vondquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Brian is de pretty boy die ze er gewoon willen inhouden. Van mij mag ie samen met Jaap, Natasia, en AmanDEL eruit worden geknald.
Denk dat ze jointjes krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef droomkoningin het volgende:
wat gebeurde er nou net?
ik snap ut nie...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je streamen/posten vanaf je vakantie-adres of krijgen we eindelijk rust ?
In bed heb je er ook al weinig aan, het komt nooit tot een hoogtepuntquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brian in eerste instantie ook een pretty boy vond.
Toen ik 'm voor het eerst hoorde praten dacht ik 'okay, lekker ding, maar voor de conversatie is ie niet bestemd.'
En nu ik een beetje zie hoe Brian in elkaar steekt, zou ik het er echt niet meer op kunnen, al was het de laatste man op aarde. Laat die mensheid dan maar zitten.
tja, en jaap...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brian in eerste instantie ook een pretty boy vond.
Toen ik 'm voor het eerst hoorde praten dacht ik 'okay, lekker ding, maar voor de conversatie is ie niet bestemd.'
En nu ik een beetje zie hoe Brian in elkaar steekt, zou ik het er echt niet meer op kunnen, al was het de laatste man op aarde. Laat die mensheid dan maar zitten.
Nou volgens mij werkt dat betalen voor je streams vanuit zuid-frankrijk niet....maar ik heb er zowieso geen tijd voor ga lekker zonnen en surfen. Ik vind de cossen zowieso vaak leuker dan wat er daadwerkelijk op de streams gebeurtquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je streamen/posten vanaf je vakantie-adres of krijgen we eindelijk rust ?
jij bent zeker de slimste thuisquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
tja, en jaap...
Misschien dat de vernietigingskampen nog ergens goed voor waren...
Dat heb ik nou met Amanda. Ik zou d'r liever trappen dan neuken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd !! Ik hoop dat je voorgoed oprotquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
tja, en jaap...
Misschien dat de vernietigingskampen nog ergens goed voor waren...
De rellers zijn afgehaakt misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Amanda. Ik zou d'r liever trappen dan neuken.![]()
Wat is het hier rustig trouwens.. zeker een film met Stom Hanks op teevee?
We zullen het maandag wel zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Het zou wat zijn....eerst Nicolaas erin...die geeft Amanda een brief dat er iemand voor haar bij de poort staat...vervolgens overhandigd Nena haar een DGK brief waarin staat dat Amanda per direkt de toneelhaak krijgt vanwege discriminatie en Nena haar komt vervangen![]()
![]()
de bond voor plattelandsvrouwen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Amanda heeft haar bondje terug zie ik...
En toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
O wat zou het heerlijk zijn als Amanda er uit moest. (Ze heeft al 1 waarschuwing?) en dan bij haar vertrek staat nena daar.![]()
droom droom![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd !! Ik hoop dat je voorgoed oprot![]()
Hatzeeeee....quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd !! Ik hoop dat je voorgoed oprot![]()
haha ja idd. net als of ze het voelen als je vroeg op moet dan breekt de hel los.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:27 schreef Dark het volgende:
zou het wel zwaar 'met peren' vinden als ze een film gaan kijken.
Ben altijd in het weekend vrij om te streamen en fokken en meestal is het dan saai, op de bank hangen voor de TV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |