Geen Neentje dus?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
Dus hoe dan ook, het wordt film kijken vanavond![]()
Hebben ze aangevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
Dus hoe dan ook, het wordt film kijken vanavond![]()
kwestie van oefenenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Marelle het volgende:
Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel drank Amandel opkan zonder er strontziek van te worden, niet normaal voor een kind van 19![]()
Bye BAJ !!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia zit al een tijdje bij SHE. Krijgen we echt een keurslagersteam : BAJ ?
[afbeelding]
Volgens mij helemaal geen tv.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef Copycat het volgende:
Nu mag Da Vinci Code niet?
Ze heeft zelf eens aangegeven dat ze bijna altijd misselijk is, gecombineerd met haar gedrag komt ze op mij vaak genoeg strontziek over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Marelle het volgende:
Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel drank Amandel opkan zonder er strontziek van te worden, niet normaal voor een kind van 19![]()
Saved by de Plasmaboy.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
Ze mogen geen tv kijken!
Hopelijk komt dan de 'nieuwe' bewoner, misschien wel goed ook om die nare sfeer te doorbrekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
Ze mogen geen tv kijken!
Kijk, dat zijn goede berichtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
Ze mogen geen tv kijken!
Ben je daar echt verbaasd over???quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef kybe het volgende:
Er komt dus weer geen enkele waarschuwing of sanctie van de redactie.![]()
![]()
![]()
alsjeblieft ! geen satanael !!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef carpediem23 het volgende:
Gaat het eindelijk vanaaf gebeuren? Nena terug in de kooi. Trouwens las een berichtje dat het een oude rot zou zijn. Nousayah ( ofzo) heeft misschien 2 nachten geslapen in het huis en niet bepaald een oude rot. Nena of Satanael.......dus!!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
Oh wacht, wel x men dus.
Waarvoor???quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef kybe het volgende:
Er komt dus weer geen enkele waarschuwing of sanctie van de redactie.![]()
![]()
![]()
Ga je streamen/posten vanaf je vakantie-adres of krijgen we eindelijk rust ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vertrek om 0200 vannacht op vakantie dus hopelijk word die nieuwe bewoner er voor nog ingegooid.
oooooooowat heerlijk, ik wens je veel plezier, en hopelijk zit bij jou de stemming er beter in dan de kooi op dit momentquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vertrek om 0200 vannacht op vakantie dus hopelijk word die nieuwe bewoner er voor nog ingegooid.
Je hebt toch wel iemand die je dat ff smst?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik seg, fijne vakantie, en geniet van de boysquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Geef je telf. nummer even dan?? Houden wij je op de hoogtequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Same here, vanaf dag 1 verbaast het me al dat dit soort mensen bestaan. Wat een zware, smerige ordinaire, domme hoer!.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit me zó te ergeren aan die amanda, en zeker niet voor de eerste keer.
het is bijna niet te geloven dat dit grietje écht is.
zó ongelovelijk dom en asociaal, ik kan ook moeilijk geloven dat dit écht een vriendin
van Nena is (geweest), hier wil je toch niet mee gezien worden met zo'n mormel.
gisteravond hoorde ik haar al tegen huub zeggen, ''jij weet niet waar ik vandaan kom''
ze moet wel uit een erg slecht mileu komen met érg vreemde vriendjes om zich heen
(die zouden huub ook wel pakken volgens haar gisteren, dus regelrechte bedreiging)
Ik vind amanda écht een aanfluiting, dat okkel moeten ze er echt uitzetten.
IK HEB ZO'N HEKEL AAN DAT WIJF !
zo moest er even uit
![]()
quote:
Nena: In het echte leven bescherm ik Amanda,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan ook moeilijk geloven dat dit écht een vriendin
van Nena is (geweest),
![]()
Heeft Brian ooit een sanctie gekregen? Wie is zijn productie engel, is dat dat poffertjes tiep?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef kybe het volgende:
[..]
In dit geval wel ,hier kunnen ze naar mijn mening niet omheen.
Heerlijk toch, deze stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
Dat rokerslachje van Sylvia vind ik zo irritant.
Als nagels over een schoolbord.
Waarom zijn ze zo stil trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |