Mission Impossible.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Missie van achter.
De verkeerde groep kwam in het kwade daglicht.
Wat moeten ze nou weer gaan verzinnen om BANJ populairder te maken.
En ik voel me daar enorm machteloos bij.. want ik vind dit absoluut niet kunnen.. zelfs amanda komt hier nu dus onderuit..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het is echt ongelofelijk.
Het verschil ...... Huub wordt nu weer gebeld over het aantal consumpties van vandaag.
Ik vind het echt te zielig voor woorden.
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrektquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef proh het volgende:
Amanda: "zo, dat is ook weer gebeurd"
na de hug...
ze denkt er ook echt van af te zijn, dom mens
Dat denk ik eerlijk gezegd ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef proh het volgende:
ze denkt er ook echt van af te zijn, dom mens
quote:
jkfjiahffenkfjhdof;kdfhhfrgfbujfquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...náást je laptop werkt ook noekje !!!!
Tada, hij trekt hem dus in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrekt![]()
Word nou eindelijk eens wakker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Mag ik even braken, met hartelijke dank aan DGK_REDACTIE:![]()
Ikke niet hoor Of wil jij ook van me afquote:
DGK redactie SUCKSquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Mag ik even braken, met hartelijke dank aan DGK_REDACTIE:![]()
Ik blijf hopenquote:
Echt nog 1 keertje dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals :quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt nog 1 keertje dan.
Errrric heeft geen aanklacht.
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft meer gelijk dan eric
Zo weerleg dat maar eens![]()
Ik walg echt van dit stink programma.. brian niets na fysiek geweld.. amanda niets na discriminatie.. en vanavond gezellig op de bank film kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Opdracht van achter dus.
Effe videoboodschap voor tv momenten en hoppa iedereen weer tevreden.
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
nu eric en amanda het weer goed hebben gemaakt krijgen alle bewoners een 'cadeautje' in de vorm van een film... hip hoi
Ik zie de link ook niet helemaal:quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
Nou, het woord "geflikt" vind ik nou niet bepaald shocking.
Dat wordt dus geen sanctie voor Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
He bah, ze zitten alweer samen te lachen.
Gewoon niet meer kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
[..]
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |