Ik blijf hopenquote:
Echt nog 1 keertje dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrekt![]()
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat hij gewoon die aanklacht intrekt![]()
Nogmaals :quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt nog 1 keertje dan.
Errrric heeft geen aanklacht.
Wat verschrikkelijk jammer dat ze niet gewoon tegen eric zegt: je bluft, zet maar door die aangifte. (had gezichten van de buren dan wel eens willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft meer gelijk dan eric
Zo weerleg dat maar eens![]()
Ik walg echt van dit stink programma.. brian niets na fysiek geweld.. amanda niets na discriminatie.. en vanavond gezellig op de bank film kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Opdracht van achter dus.
Effe videoboodschap voor tv momenten en hoppa iedereen weer tevreden.
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
nu eric en amanda het weer goed hebben gemaakt krijgen alle bewoners een 'cadeautje' in de vorm van een film... hip hoi
Ik zie de link ook niet helemaal:quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef ruby het volgende:
Nou, het woord "geflikt" vind ik nou niet bepaald shocking.
Dat wordt dus geen sanctie voor Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
He bah, ze zitten alweer samen te lachen.
Gewoon niet meer kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef proh het volgende:
[..]
en wie worden dan weer de dupe? yup, wij, de streamers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |