Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Voel jij geen nattigheid (eitje) Ben je er overmorgen nog![]()
Das een hoax hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
en guess wie je daar tegen komt..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De buurtsuper hou je nou eenmaal te vriend![]()
Kan er niets aan doen, maar ik blijf erbij dat dit ook een factor is bij het incident van het aftrekken van de slapende huub. Niet op TV en bewoners hebben een verbod er over te spreken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze geen aangifte tegen elkaar mochten doen en alles contractueel uit handen hebben gegeven oid ?
Was toch afkomstig van zijonline (Dat gerucht?) in dat geval is het dus nonensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
Dat is bemoeienis in de nederlandse rechtspraakquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Ferdii het volgende:
Grappig dat eric zegt dat hij zijn aanklacht gaat intrekken terwijl hij nog niet eens aangifte heeft gedaan
een aangifte intrekken kan namelijk niet. 100% zeker dat het uit zijn hoofd is gepraat door de productie
Ik ga er ook echt niet voor betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |