Volgens mij was dat 11 december.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
Mss heb ik dan 100% bewijs dat DGK gescript is
Gewelldig (Super)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
en guess wie je daar tegen komt..![]()
[afbeelding]
Helemaal afquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef Borga het volgende:
Wat een verrassing zeg ...Errric doet geen aangifte....
Dat was toch gelulquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef APK het volgende:
Whahahaha!
Eric is opeens niet meer boos!
Geniaal.![]()
Kunnen alle COS-mongolen die nu nog brieven gaan schrijven aub aan de schandpaal?![]()
![]()
Hij hoort er een hengel bij te dragenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
En doe dat achterlijke hoedje af idioot !!! ... je loopt zwaar voor lul man. Het is géén cool hoedje !
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....
Ik geloof namelijk niet dat de politie is gekomen om het neerleggen van die telefoon. Dat had namelijk ook uitgelegd kunnen worden door de productie. Maar ze mochten het terrein op, wat alleen kan als de productie het hek open doet. In mijn ogen is het zo dat de politie is langsgekomen in overleg met "achter".
en dat alleen maar om de kijkcijfers....
Wiequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
Serieus en DDK...................quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
... in dat geval een rood puntmutsje en bij de vijver met die gast !quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij hoort er een hengel bij te dragen
Heeft die het niet te druk met paaseitjes eten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Misschien heeft Jaap ook nog wat mooie woorden? Voor het groepsgevoel dan he ....
Ik schat Errric en Amanda niet zo hoog in dat ze de afgelopen tijd alleen hebben lopen toneelspelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....
Ik geloof namelijk niet dat de politie is gekomen om het neerleggen van die telefoon. Dat had namelijk ook uitgelegd kunnen worden door de productie. Maar ze mochten het terrein op, wat alleen kan als de productie het hek open doet. In mijn ogen is het zo dat de politie is langsgekomen in overleg met "achter".
en dat alleen maar om de kijkcijfers....
Ik heb het nog even opgezocht het was dus idd 11 december ,zij vertrok vrijwillig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Is het programma pas verkocht aan de EO?
Pay back time.quote:
Vervelend...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die komt zondag als Paasbunny de tuin in hupsen
Nou wat je zegt...m'n handtas viel op de grond toen Eric het introk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Maanvis het volgende:
Dit is echt een trap in het gezicht van de complete gay community in nederland door eric!
Je bent echt aan vakantie toequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus Huub..val dood met je wereldverbeteraars speech.
.... oh wacht ... DAT mis ik op m'n buro !!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft die het niet te druk met paaseitjes eten?
Ik wel namelijk![]()
Ik denk dat we de scene met Eric in gesprek met de pliesie gewoon gaan terugzien in de nieuwe serie van Van Speijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoen
Dit is voor de amerikaanse marktquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Is het programma pas verkocht aan de EO?
Waar blijft dat bewijs?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
Dat de bewoners een bepaalde richting uitgeduwd zijn: tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ze bleef maar gieren, want ze had last van haar darmen is zelfs in het zieknhuis geweest maar besloot toen te vertrokken..totaal onopvallend grietje was dat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht het was dus idd 11 december ,zij vertrok vrijwillig.
Op de derde dag verrezen uit de "dood"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die komt zondag als Paasbunny de tuin in hupsen
Dat zou eventueel wel kunnen, die regels in dat contract zijn natuurlijk om zichzelf in te dekken voor als er iets uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik blijf erbij dat dit ook een factor is bij het incident van het aftrekken van de slapende huub. Niet op TV en bewoners hebben een verbod er over te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |