Volgens mij was dat 11 december.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Ferdii het volgende:
weet iemand trouwens wanneer eveline de villa uit is gegaan (datum) en wat hiervoor de reden is geweest?
Mss heb ik dan 100% bewijs dat DGK gescript is
Gewelldig (Super)quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
en guess wie je daar tegen komt..![]()
[afbeelding]
Helemaal afquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef Borga het volgende:
Wat een verrassing zeg ...Errric doet geen aangifte....
Dat was toch gelulquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dit eitje is niet bang voor pasen. Overigens ben ik wel blij dat we volgende week voor de streams moeten betalen, makkelijke manier om meteen van DGK weg te wezen ........
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:03 schreef donpsp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef APK het volgende:
Whahahaha!
Eric is opeens niet meer boos!
Geniaal.![]()
Kunnen alle COS-mongolen die nu nog brieven gaan schrijven aub aan de schandpaal?![]()
![]()
Hij hoort er een hengel bij te dragenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
En doe dat achterlijke hoedje af idioot !!! ... je loopt zwaar voor lul man. Het is géén cool hoedje !
Ik denk dat de redactie ALTIJD de politie moet binnenlaten, ongeacht de situatie dus moeten ze het hek wel opendoenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook 1 grote mediashow is geweest van DGK waarbij de politie is betrokken voor de kijkcijfers....
Ik geloof namelijk niet dat de politie is gekomen om het neerleggen van die telefoon. Dat had namelijk ook uitgelegd kunnen worden door de productie. Maar ze mochten het terrein op, wat alleen kan als de productie het hek open doet. In mijn ogen is het zo dat de politie is langsgekomen in overleg met "achter".
en dat alleen maar om de kijkcijfers....
Wiequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
Serieus en DDK...................quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef APK het volgende:
En iedereen hier ook serieuze discussies hebben over de liefde tussen Huub en Lieke.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |