Treble is een Nederlandse meidengroep die in zelfverzonnen taal zingt.quote:
quote:AZ gaat doelstellingen bijstellen
AZ gaat de doelstellingen omhoog bijstellen. Dat vertelde voorzitter Dirk Scheringa maandag bij de bekendmaking van de contractverlenging van trainer Louis van Gaal.
Wat AZ de komende seizoenen precies wil bereiken, vertelde de preses niet. „Dat is niet verstandig. Op 1 september laten we weten wat onze doelen zijn. Dan is de transferperiode afgelopen. Dit seizoen gebeurde het bijvoorbeeld dat Joris Mathijsen op het laatste moment naar Hamburger SV vertrok. Zoiets kan nu weer gebeuren. Daarom vertellen we onze plannen pas als de samenstelling van de spelersgroep definitief is.”
Scheringa toonde zich bijzonder gelukkig met de nieuwe overeenkomst met Van Gaal. „We hebben er nooit een geheim van gemaakt het contract te willen verlengen. Deze nieuwe verbintenis past prima in ons meerjarenplan. Net als het opwaarderen van de contracten van Marcel Brands en Toon Gerbrands.” De directeuren voetbalzaken en algemene zaken hadden al een contract voor onbepaalde tijd bij AZ.
Van Gaal noemde een aantal redenen om langer bij AZ te blijven. „Ten eerste is de samenwerking tussen mij en de directie fantastisch. De manier van werken past bij mij. Ten tweede ben ik zeer te spreken over de wisselwerking met de spelersgroep. Ik vind het bijzonder hoe wij hier bij AZ met elkaar omgaan. Er is hier door mijn voorganger Co Adriaanse, Martin van Geel, Toon Gerbrands en Marcel Brands een cultuur gecreëerd die fantastisch bij mij past.”
Een van de belangrijkste redenen voor Van Gaal om zijn contract te verlengen zijn de toekomstplannen van AZ. „Ik vind het verstandig om die plannen pas op 1 september bekend te maken. Maar alles wat Scheringa mij twee jaar geleden beloofd heeft, is waargemaakt. De samenwerking die ik voor ogen had, is uitgekomen. Ik heb de ambitie om te winnen, AZ heeft die ook. En natuurlijk vind ik het ook wel lekker om in Nederland te blijven werken. Mijn dochters zullen blij zijn.”
ja dat idd ook :-) maar als je ff goed doorgoogeld, dan zie je dat ze in engeland ook dit woord gebruiken:quote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Treble is een Nederlandse meidengroep die in zelfverzonnen taal zingt.![]()
Bron: VIquote:Scheringa: 'Spelers Ajax en PSV benaderen ons'
5/4/2007 10:00
Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zelf zich gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.
'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'
Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.
'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Hij is zelfs opgeleid door AZquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef Lariekoek het volgende:
Cocu terug op het oude nest?
Heeft die ooit voor AZ gespeeld dan
Yup, in de seizoenen 88/89 & 89/90.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef Lariekoek het volgende:
Cocu terug op het oude nest?
Heeft die ooit voor AZ gespeeld dan
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef BobRooney het volgende:
Hij is zelfs opgeleid door AZ
als ik me niet vergis
Aissati mag van mij meteen komen. Dat vind ik echt een goeie speler. Cocu..tja...misschien kan hij in de technische staf?
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant geeft een internationale finale je veel meer naam en faam, maar misschien is dat een beetje een erg persoonlijke mening. Ben benieuwd wat de spelers er zelf over denken...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef cohen het volgende:
Ik win liever de nederlandse beker dan de finale verliezen van de UEFA Cup. Je speelt toch voor de prijzen? niet voor de finales
Aissatti mag wat mij betreft ook meteen komen. Mocht zijn mentor Cocu wel stoppen met het voetballen dan heeft hij in L. van Gaal een goede nieuwe leermeester. Die weet wel raad met jonge talenten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hij is zelfs opgeleid door AZ
als ik me niet vergis
Aissati mag van mij meteen komen. Dat vind ik echt een goeie speler. Cocu..tja...misschien kan hij in de technische staf?
Zo sterk als toen in de CL zullen ze sowieso niet spelen. Hun niveau is echt tenminste gehalveerd sinds toenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:23 schreef cohen het volgende:
thuis winnen ze gewoon van Werder. Werder probeert AZ niet te onderschatten, maar in hun achterhoofd speelt toch mee "wie die ficke ist AZ?" Dus speelt werder niet zo sterk als tegen Chelsea. Dat is ook de kracht van AZ, dat ze relatief onbekend zijn en dus de tegenstanders vaak versteld doen staan. Dus thuis winnen, en uit gelijk of nipt verliezen.
Waar moet je vandaan komen? Het affiche lijkt erg mooi, hoewel de wedstrijd natuurlijk ook erg kan tegenvallen. Twee scorende ploegen die zich dan wellicht meer gaan ingraven dan normaal omdat ze allebei geen tegendoelpunten willen bijv.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef cohen het volgende:
Ik kan vanavond naar de wedstrijd in van R, kan gratis mee met een vriend! Maar Alkmaar ligt een beetje uit de route voor mij, dus ik sla het aanbod af. Ik hoop niet dat het de wedstrijd van het jaar wordt!
Nou ik wist het wel!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef cohen het volgende:
ik moet uit leiderdorp komen. en die a9 staat standaard vast met een paar kilometer. ik heb geen zin om die tijd te reizen. dus ik kijk het wel op tv...
maar ik ben ook geen echte az-fan. ze spelen leuk voetbal hoor, maar van origine ben ik ajacied. het is dat ik iemand ken uit jong az, daarom kom ik nog wel eens kijken in het DSB-stadion en bij Jong AZ, maar verder is AZ niet mijn passie.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nou ik wist het wel!
Ik zou spontaan alles laten vallen en direct naar Alkmaar afreizen!
AZ![]()
Leuk stukquote:Ryan ’Air’ Donk beleeft droomdoorbraak bij AZ
Ruim een jaar geleden had nog nooit iemand gehoord van Ryan Donk. De verdediger maakte op 24 februari 2006 zijn debuut in het betaalde voetbal bij de hoofdmacht van RKC, waar hij in totaal negen keer in de basis stond voordat de verhuiswagen alweer richting Alkmaar reed. Daar is hij nu één van de vele openbaringen. Groot, snel, atletisch en af en toe te laconiek speelt hij mee in de hoofdmacht van AZ. Alsof hij het al jaren doet. En nu de strijd op drie fronten losbarst, en de ploeg van Louis van Gaal vanavond Europees de degens kruist met Werder Bremen, zit hij als basisspeler ook op de praatstoel niet om een woordje verlegen. „Natuurlijk kunnen wij de finale halen”, zegt de 21-jarige verdediger. En: „Het seizoen is pas geslaagd als we prijzen winnen.”
Zíjn seizoen is al geslaagd. Zelf constateert Donk dat hij gezien de recente ontwikkelingen vijf maanden voorligt op zijn eigen planning. Het leuke van de Amsterdammer is, dat hij nooit gemaakt antwoordt en pretoogjes krijgt als complimenten zijn pad kruisen. „Donk is onze Alex”, zei Dirk Scheringa voor het thuisduel met Newcastle United. De jeugdinternational deed het aan de zijde van Kew Jaliens zelfs excellent in het centrum van de verdediging. „Ik vind het ook een groot compliment”, zegt hij. Maar hij moet nog wel zakelijker worden. „Soms ben ik nog te lief en wil ik te veel voetballend oplossen.” Waar de preses op doelde, was de meedogenloosheid, die hij ook bezit als de situatie erom vraagt. Die is ook gewenst bij AZ, dat die eigenschap over een brede lijn ietwat mist. „Nou, en Steinsson dan?” zegt Donk. „Die doet het zelfs op de training. Dan springt iedereen extra hoog als hij inkomt.”
Om eraan toe te voegen dat hij de eerste keer op het oefenveld ook van zich deed spreken. Bij Shota Arveladze, de enige spits die hem in zijn loopbaan gek draaide toen AZ tegen RKC speelde. „Het ging toen zó snel op die training. Shota lag in één minuut tijd drie keer op de grond. Ik dacht: ’Ik moet er één neerleggen om te kijken waar de bal is.’ Van Gaal zei wel meteen, dat ik het toch meer op techniek moest doen.”
Donk begon ooit bij Neerlandia met spelers als Maceo Rigters, Nigel de Jong en Kenneth Vermeer. Later bij Zeeburgia waren Rydell Poepon en Hans Mulder ploeggenoten. Zijn teamgenoten vertrokken naar betaalde clubs, hij was steeds de laatste die vertrok. Bij zijn komst bij RKC kreeg hij te horen dat hij ’de 24e man’ was. „Die andere 23 hebben het niet gehaald, spelen in de hoofdklasse of in een tweede elftal.”
De snelheid van zijn leerproces bleek dit seizoen andermaal. Het Europese debuut tegen Kayserispor was al sterk. De vorige ronde tegen Newcastle: idem dito. „Hun spits Obafemi Martins gaf me tijdens het duel een compliment. ’Good defender, long legs’. Ik zat er steeds nét tussen. Dat soort dingen hoor je niet vaak. Toen ze achterkwamen, hield het trouwens op.”
In hetzelfde duel maakte hij ook de keerzijde mee. „Nicky Butt trapte me eerst en gaf me toen een keiharde punter tegen mijn achterhoofd. Het duizelde, ik had geen bal meer kunnen trappen. Dat was mijn eerste grote negatieve moment in mijn loopbaan. Ik dacht nog wel dat Engelsen fair play hoog in het vaandel hadden staan.”
Het was een teken van Engelse onmacht en frustratie. En dus eigenlijk een compliment voor het talent, wiens carrière zorgvuldig bewaakt wordt door zijn vader Henk. Donk sr. weerhield hem ervan op 12-jarige leeftijd voor Ajax te kiezen. Later kwam Frank Rijkaard ook nog, voor Barcelona 2. En kort voordat AZ hem vastlegde, meldden PSV en Ajax zich, gealarmeerd door de Alkmaarse interesse. „Drie uur voor het sluiten van de transfermarkt meldden ze zich. Maar mijn telefoon lag op de hotelkamer, omdat ik trainde met Jong Oranje. Overigens had ik toch al voor AZ gekozen.”
,Good defender, long legs”, was Newcastle United-spits Obafemi Martins onder de indruk van AZ-verdediger Ryan Donk. De Amsterdammer, die vanavond tegen Werder Bremen wederom met Kew Jaliens het hart van de verdediging vormt, wordt door voorzitter Dirk Scheringa zelfs de ’Alex van AZ’ genoemd.
De bliksemcarrière zorgde ervoor dat zijn vader, tevens trainer van Zeeburgia 2, een baan als marechaussee vaarwel kon zeggen. Hij treedt nu als zaakwaarnemer op voor zijn zoon, die nog gewoon thuis woont. „Ik heb hem zes maanden op vakantie gestuurd”, zegt de AZ’er. „In Suriname bouwen we een huis. Dat wilde ik al lang hebben. Als we er niet zijn, kunnen tantes, ooms en andere familie erin. Nu kan ik ze financieel steunen. Voor mijn moeder heb ik een auto gekocht.”
Lydia Donk is niet alleen de grootste supporter, maar ook kritisch volger van zoonlief. „Mijn vader begint in de auto terug altijd al met zijn commentaar. Mijn moeder een dag later. Dan hoor ik ’Ryan, kom eens.’ En denk ik: ’Oh shit’. Ze heeft zelf gevoetbald en heeft er echt verstand van. Dan krijg ik precies te horen wat ik fout heb gedaan. Ik ben ze allebei dankbaar. Mijn vader heeft me ook altijd getraind. Bij Zeeburgia en op straat.”
Die 0-0 is altijd nog beter dan 1-1.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef Norrage het volgende:
Jammermaar er zit zeker nog wat in. 0-0 is absoluut geen slechte uitgangspositie...En ik hou me aan mijn voorspelling. Was dan wel geen 1-1 maar wel een 0-0 in een tegenvallende wedstrijd. Ik zie ze doordat Werder ze wel meer ruimte moet gaan geven volgende week zeker wel scoren en waarschijnlijk ook gewoon winnen.
1-3 zeg ik
Die gast zegt wel meerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
Ik vroeg me al af of je de 1e pagina nog zou halen met een negatieve opmerking maar het is je weer geluktquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je de 1e pagina nog zou halen met een negatieve opmerking maar het is je weer gelukt![]()
Die gast leeft in zijn eigen wereld, Lindenbergh, reiziger of Maduro zullen wel naar AZ willenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
Maduro mag zo komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die gast leeft in zijn eigen wereld, Lindenbergh, reiziger of Maduro zullen wel naar AZ willen![]()
Ok, de sfeer was niet beter dan de andere wedstrijden, maar om nou te zeggen dat je teleurgesteld bent....steun was er ruim voldoende iigquote:Steinsson teleurgesteld in AZ-fans en scheidsrechter
Grétar Steinsson was er flink ziek van, na afloop van AZ-Werder Bremen. De IJslander kreeg in de tweede helft een gele kaart wegens vermeend hands, waardoor hij de terugwedstrijd in Duitsland moet missen. Toch was het optreden van arbiter Benquerença niet het enige waaraan hij zich gestoord had. Ook de sfeer in het DSB Stadion was volgens Steinsson verre van Europa Cup-waardig.
"Hoe ik de sfeer vond? Nou, de sfeer gaf me nou niet echt het idee dat we een Europese kwartfinale speelden", zegt Steinsson met een somber gezicht. "Dat is gewoon een beetje jammer. We hebben dit seizoen nog niet eerder tegen zo'n sterke tegenstander gespeeld, dus in zo'n wedstrijd hoop je dat de fans massaal achter je gaan staan. Dat was niet zo, ik vond de sfeer tijdens de thuiswedstrijden tegen Newcastle United en Fenerbahçe mooier", zegt de rechtsback tegen FCUpdate.nl.
Steinsson was in de tweede helft het middelpunt van een bizar moment, toen scheidsrechter Benquerença hem van het veld leek te sturen. De Portugees leefde in de veronderstelling dat hij Steinsson eerder in de wedstrijd al op de bon geslingerd had en toonde hem, na geel, ook rood. Hij herstelde zijn fout snel, maar voor Steinsson waren de druiven desondanks bijzonder zuur.
"Ik weet niet wat er met die scheidsrechter aan de hand was. Dat ik een gele kaart kreeg, was ongelofelijk. Ik kreeg de kaart voor hands, maar raakte de bal helemaal niet met mijn arm! Ik weet niet waar hij mee bezig was. Wat ik dacht toen ik die rode kaart zag? Mijn hart sloeg even over. Geel was al ongelofelijk, maar van die rode kaart snapte ik helemáál niks. Dat de scheids zijn fout herstelde was goed, maar ik zit nog steeds met de gebakken peren. Die gele kaart was een fout, maar door die fout mis ik wel de terugwedstrijd. In zo'n competitie kan een scheidsrechter zich het niet permitteren om een dergelijke fout te maken", besluit hij.
Óf hij kan goed Nederlands, óf hij vertelde tegen de journalist 'I sit with the baked pears' óf de journalist vertaald alles vrij.quote:Dat de scheids zijn fout herstelde was goed, maar ik zit nog steeds met de gebakken peren.
Wat een domme gast...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dat spandoek, het is 10% beter DAN
Maduro mag zo naar jullie toe voor 2 miljoenquote:
Jenner is een prima iemand voor de 2e helft. In langere wedstrijden valt hij me ook tegen. Is goed als Mendes da Silva zodadelijk terugkomt, dan kan die op rechtshalf spelen. Linkshalf met Martens vind ik ook geen succes eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef cohen het volgende:
Jenner is geen voetballer voor AZ. In het 2e heb ik hem een paar keer zien spelen en hij was elke keer de slechtste van het veld. Af en toe heeft hij leuke acties bij AZ (alleen bij het 1e, nooit bij het 2e) en hij heeft arrogante uitspraken. Hij laat af en toe wel leuke dingen zien, maar hij is te grillig voor AZ, hij is nooit constant een meerwaarde gedurende langere wedstrijden.
Dat was Donk natuurlijk. Martens vond ik niet best, dan was Jenner nog beter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Martens was veruit de beste speler gisteren.
Ok Donk ja. Maar Jenner beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was Donk natuurlijk. Martens vond ik niet best, dan was Jenner nog beter.
Bron: www.azfanpage.nlquote:Stijn Schaars bijna weer helemaal fit
Stijn Schaars keert komende week mogelijk terug in de selectie van AZ.
De middenvelder is nagenoeg hersteld van een enkelblessure. Schaars richt zich op de uitwedstrijd in de UEFAbeker van donderdagavond tegen Werder Bremen. Hij speelde op 19 januari voor het laatst een competitiewedstrijd.
Schaars maakt nog geen deel uit van de spelersgroep voor het duel van zondag met NAC. Joey Didulica, David Mendes da Silva en Barry Opdam ontbreken ook nog in Breda. Simon Cziommer maakt wel deel uit van de selectie. De middenvelder voetbalt maandag, net als Rogier Molhoek, in het tweede elftal van AZ.
Want daar ben je ook al fan vanquote:Op maandag 9 april 2007 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou wel tof zijn als AZ nog kampioen zou worden
Dude, probeer nou eens voor een keer geloofwaardig over te komenquote:
Denk je dat ik dat meenquote:Op maandag 9 april 2007 04:52 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dude, probeer nou eens voor een keer geloofwaardig over te komenmet je geweldige loyaliteit (aan 33 clubs) zet je Feyenoord voor lul
FC Alvesquote:Op maandag 9 april 2007 03:00 schreef De_Postbode het volgende:
Ik denk dat ze het nog gewoon gaan flikken ook... Ik bedoel, PSV gaat het in deze vorm nooit van z'n leven redden tegen Twente, Ajax is weer wel net als AZ in goede vorm maar verslikt zich om de haverklap in tegenstanders als RKC. AZ draait op zijn beurt weer een driedubbel programma en moet nog tegen FC Alves. Het gaat er verdomde om spannen.
Ik gun het AZ trouwens, steeds weer overal net naast grijpen wordt ook saai.![]()
Titelkandidaat nummer 1 op dit moment.quote:
Had ik niet meer verwacht eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Titelkandidaat nummer 1 op dit moment.![]()
Jij begint steeds meer op die buurman in American Beauty te lijken, wist je dat? Die is ook de hele film enorm anti-homo's, maar blijkt aan het eind zelf een latente homo te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef DarkShine het volgende:
Van mij mag AZ alles verspelen op het laatste moment.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 9 april 2007 14:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Van mij mag AZ wel kampioen worden, alhoewel ik het Dirk S. totaal niet gun.
Dat heet nou afgunst; iedereen wil wel zo'n voorzitter hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 14:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Van mij mag AZ wel kampioen worden, alhoewel ik het Dirk S. totaal niet gun.
Misschien qua geld, niet qua karakter.quote:Op maandag 9 april 2007 17:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat heet nou afgunst; iedereen wil wel zo'n voorzitter hebben
Hoezoquote:Op maandag 9 april 2007 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien qua geld, niet qua karakter.
Het lijkt me eerder een wolf in schaapskleren. Daarmee heeft hij het gered in het zakenleven, maar een voetbalcub is wat anders.quote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HoezoScheringa is toch erg sympathiek? Wel erg geitenwollensokkerig, maar dat maakt toch niet uit?
Hee moooody,quote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef Moody het volgende:
Ik vrees dat jullie kampioen gaan worden en daarvoor mogen jullie ons (Twente) wel bedanken volgend weekend, deal?
Dat denk ik ook wel. Het resterende programma is vrij eenvoudigquote:Op maandag 9 april 2007 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk echt wel dat jullie komende 3 competitie wedstrijden winnen
Bescheiden was hij in het begin van zijn voorzitterschap. Die tijd is voorbij, op naar het volgende onderdeel van zijn stappenplan.quote:Op maandag 9 april 2007 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
Verder vind ik dat hij wel eens wat bescheidenheid mist. Iets wat Van Gaal wel kent. Van Gaal zegt dat als een club als AZ kampioen wordt, dat ze het wel erg goed gedaan hebben. Terwijl als ik de uitspraken van Scheringa hoor, zou ik het bijna als een mislukt jaar betitelen als AZ volgend jaar niet dik de titel pakt.
Neuh, als ik een top 3 mag maken van wie de makkelijkste wedstrijden heeft, dan is het:quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Het resterende programma is vrij eenvoudig
Mijn vader die voor AZ is denkt dat PSV misschien zelfs gaat winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neuh, als ik een top 3 mag maken van wie de makkelijkste wedstrijden heeft, dan is het:
1) Ajax
2) AZ
3) PSV
Vooral Twente thuis voor PSV wordt nog wel moeilijk, en Utrecht uit kan lastig zijn. Ben benieuwd hoe PSV dit gaat managen.Ajax hoeft alleen tegen rechterrijtje-ploegen te spelen in de vorm van NAC, Sparta en Willem II. Daarnaast moet AZ nog tegen Bremen en wie weet tegen Osasuna.
Dat wel. En ik hoop dat ze zich herpakken (waar ik al weken op hoop) en gewoon nog winnen van Twente, Utrecht, Vitessequote:Op maandag 9 april 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, PSV staat wel gewoon bovenaan he nu
Ik had het AZ vorig jaar meer gegunt met hun spel toenquote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een ander team dan PSV kampioen zou worden. Maar het lijkt me wel een enorme stunt als AZ het wordt. Ik vind het wel een leuke club en ben benieuwd hoe ze het de aankomende jaren gaan doen.
Naja ik volg ze dit seizoen niet echt goed, maar dacht dat ze toch alleraardigst spelen?quote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het AZ vorig jaar meer gegunt met hun spel toen![]()
Ik vond het vorig seizoen echt leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik volg ze dit seizoen niet echt goed, maar dacht dat ze toch alleraardigst spelen?
Ik ging regelmatig naar wedstrijden (in het het oude stadion nog) van AZ en vond de sfeer altijd wel leuk.![]()
Ach, hij is pas 19. De meeste spelers komen dan pas kijken, hij heeft er toch al weer 2.5 jaar ervaring bij.quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen lachtte me uit aan het begin van het seizoen toen Koevermans zijn basisplaats kwijtraakte aan Dembélé: ik vond Koef een veel betere spits.
Wie het laatst lacht, lacht het best.![]()
Dembele is erg balvast, mooie acties, maar scoort te weinig.
Dit jaar spelen ze gewoon veel slimmer en veel meer als een topclub. Vorig jaar waren ze gewoon bezeten en wist je niet wat je van ze kon verwachten.quote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond het vorig seizoen echt leuk om naar te kijken.
Dit jaar spelen ze ook wel aardig hoor, maar toch iets minder.
Klopt totaan de wintersport knalde de ze en erna zakten ze langszaam weg en konden ze het goede spel niet vasthouden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit jaar spelen ze gewoon veel slimmer en veel meer als een topclub. Vorig jaar waren ze gewoon bezeten en wist je niet wat je van ze kon verwachten.
Dembele moet werken aan een krachtiger schot. Zie bijvoorbeeld tegen Werderquote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen lachtte me uit aan het begin van het seizoen toen Koevermans zijn basisplaats kwijtraakte aan Dembélé: ik vond Koef een veel betere spits.
Wie het laatst lacht, lacht het best.![]()
Dembele is erg balvast, mooie acties, maar scoort te weinig.
Weer met rechts he. Dembele is erg linksbenig. Bij de gemiste penalty tegen Newcastle moest hij de rebound ook met rechts erin trappen: dat wilde hij niet, plaatste de bal naar zijn linkervoet, en werd door iemand van Newcastle onderuit geschoffeld voordat hij kon schieten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dembele moet werken aan een krachtiger schot. Zie bijvoorbeeld tegen Werder.
goed beargumenteerde opmerking..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Alles gaat nog mis voor AZ, mark my words.
Moet dat dan?quote:
Gezien de laatste jaren?quote:
Nou daar hebben onze immer en immer cynische DS ook weer...quote:
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Afgunst
Ik ben voor AZ omdat ze het mooiste voetbal spelen op dit moment. Niet omdat ze prijzen pakken of alles winnen. Zelfs als ze het mooiste voetbal blijven spelen van Nederland de komende jaren maar steeds #2 of #3 blijven, dan kan me dat niets schelen. Natuurlijk is het voor de club en spelers leuker als ze wel een prijs pakken.
Grappig overigens die afgunst van andere supporters.
Die wou ik al niet inkoppen. Over een paar jaar staat die weer op 410quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?
Nee, voetbal kon me geen ene reet schelen vóór Shakhtar Donetsk - AZ in 2005.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?
Als we dit jaar in ieder geval 1 keer op de Waag mogen staan ben ik al tevreden, maar dat het zo ver in het seizoen nog steeds alle 3 de bekers kunnen worden had ik niet durven dromen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Reneuh het volgende:
Heerlijk dat het eindelijk weer eens een echt spannend slot van de competitie gaat worden. Het spannendst wordt het als PSV komende wedstrijd gelijk speelt en AZ en Ajax winnen. Dan is zeker nog alles mogelijk.![]()
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
hoop je dat ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Alles gaat nog mis voor AZ, mark my words.
Heb je te danken aan de woorden van Scheringa hemzelfquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.
en dat laatste gedeelte is wel erg grappig in je zin trouwens...
Dat hij meer publiek van Ajax wil trekken maakt iedere AZ-supporter een ex-Ajacied?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Heb je te danken aan de woorden van Scheringa hemzelf
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat hij meer publiek van Ajax wil trekken maakt iedere AZ-supporter een ex-Ajacied?
Rot jij eens op uit dit forum. Jouw jaloerze nutteloze reacties hebben geen bijdrage. Of heb je geen mede-Roda JC'ers waar je lekker een discussie mee kan voeren in jullie topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.
Volgens mij zijn Perez, Lindenbergh en van Geel inderdaad niet van AZ naar Ajax gegaan....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.
De Cler, Boukhari, Arveladze en Van Gaal wel, volgens mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Perez, Lindenbergh en van Geel inderdaad niet van AZ naar Ajax gegaan....![]()
Luister Sjaak, mij hoor je niet roepen dat dit niet zo is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Cler, Boukhari, Arveladze en Van Gaal wel, volgens mij![]()
Uefa cup mogen ze winnen wat mij betreft.quote:
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef navigator het volgende:
[..]
Uefa cup mogen ze winnen wat mij betreft.
Ik denk dat andere mensen dingen roepen in de trend van 'successupporter, omdat je zegt dat je fan bent van AZ, vanwege het mooie voetbal. Dat kan de de vraag laten opdoemen of je AZ links laat liggen, mochten ze een mindere periode krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, voetbal kon me geen ene reet schelen vóór Shakhtar Donetsk - AZ in 2005.
Een andere vergelijking: ik was groot fan van Jos Verstappen vanaf 1993, helemaal tot het eind toen hij in de Minardi achteraan rondjes reed, omdat zijn mentaliteit en stijl mij aanstond. Inmiddels heeft hij het met diezelfde mentaliteit wel verprutst bij mij en de meeste fans. Dat kan dus ook gewoon objectief.![]()
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.quote:
Misschien dat een Engelsman niet steeds fluit als een grote sterke spits zoals Koevermans zijn lichaam gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:
10 april 2007
Engelse scheidsrechter bij Werder Bremen-AZ
ALKMAAR- Michael Riley is door de UEFA aangewezen om donderdag de kwartfinale in de UEFA Cup tussen Werder Bremen en AZ te fluiten. De ervaren Engelse scheidsrechter heeft in Europese wedstrijden al regelmatig een Nederlandse club gefloten. Riley wordt geassisteerd door landgenoten Philip Sharp en Glenn Turner. Martin Atkinson is vierde official.
Werder Bremen-AZ begint donderdag om 20:45 uur in het Weserstadion.
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.
Feyenoord dus. Waarom post je dan nooit in het Feyenoord-topic?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef navigator het volgende:
[..]
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.
Ten eerste is dat incorrect, aangezien er ook in eerste divisie tijden gemiddeld 4-5000 opd e tribunes zaten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.
Kan toch ook dat er toen veel mensen gewoon thuiszaten, geen fan van welke club dan ook omdat zij vonden dat de huidige clubs toen (inclusief AZ) afbraakvoetbal speeldden waar geen drol aan was? Vervolgens ging AZ wel mooi voetbal spelen en toen nog onpartijdige mensen fan werden van AZ? Dan hoeven die mensen niet per se van een andere club zijn overgekomen. Kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn in de totale supportersschare van alle clubs bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.
Dat zeg ik, successupporters en gloryhunters. We zijn het eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan toch ook dat er toen veel mensen gewoon thuiszaten, geen fan van welke club dan ook omdat zij vonden dat de huidige clubs toen (inclusief AZ) afbraakvoetbal speeldden waar geen drol aan was? Vervolgens ging AZ wel mooi voetbal spelen en toen nog onpartijdige mensen fan werden van AZ? Dan hoeven die mensen niet per se van een andere club zijn overgekomen. Kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn in de totale supportersschare van alle clubs bij elkaar.
Ga weg hier, optyfe!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik, successupporters en gloryhunters. We zijn het eens![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga weg hier optyfe!
Wij mogen ook niet in het Ajakkes-topic rondkhangen![]()
Van die andere zeikneuzen niet. Want dat is hun topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je in het Ajax topic komen hoor. Gezellig![]()
Pokeren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:57 schreef Fetai het volgende:
Die Mike Riley schijnt trouwens nogal snel kaarten te geven
quote:Arbiter
De wedstrijd staat donderdag onder leiding van Mike Riley. De uit het Engelse West Yorkshire afkomstige arbiter heeft een opvallend kaartenrecord in Europese voetbalduels achter zijn naam staan. De 42-jarige leidsman deelde in februari in het Champions League-duel tussen AS Roma en Olympique Lyon elf gele kaarten uit.
Nog niet eerder trok een arbiter in het Europese bekertoernooi zo vaak geel in één wedstrijd
Maar die wedstrijd was ook nog al lompquote:
Hoezo? Een scheids kan een wedstrijd ook een beetje sturen. Die scheids van Nederland - Portugal had het ook wel wat anders kunnen aanpakken bijv.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd was ook nog al lomp
Klopt maar als ze maar hard blijven schoffelen willen er nog wel wat kaarten vallenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo? Een scheids kan een wedstrijd ook een beetje sturen. Die scheids van Nederland - Portugal had het ook wel wat anders kunnen aanpakken bijv.
Toen was ik 3quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was in 1994 al teletekstsupporter van AZ en nu nog steeds..
Het hoeven alleen dus geen oud Ajax-supporters te zijn wat wel eens gesuggereerd wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goeie Maroc-mentaliteit, die Sinouhquote:AZ-doelman Sinouh bedreigt journalist
10 april 2007
Khalid Sinouh heeft dinsdag een journalist van een landelijk dagblad bedreigd. De doelman van AZ was woedend over een artikel in de krant van dinsdag over de wedstrijd Jong AZ - Jong Vitesse (0-1). De doelman ging volgens de krant in de fout bij de treffer.
Sinouh haalde dinsdag na de training verhaal. Hij nam een intimiderende houding aan door in de persruimte minutenlang met zijn hoofd tegen het hoofd van de journalist te gaan staan. "Als ik je op straat tegenkom, heb je een probleem", was één van de dingen die Sinouh zei. Clubmensen en medespelers haalden de keeper uiteindelijk weg.
"Sinouh heeft te emotioneel gereageerd op een manier die niet past bij de normen en waarden van een speler van AZ", liet de club in een officiële reactie weten. "AZ betreurt dit ten zeerste en heeft inmiddels haar excuses aangeboden aan de verslaggever. Hij heeft de excuses van de club geaccepteerd. De AZ-leiding zal dit voorval verder intern met Sinouh afhandelen."
quote:Herstelde Schaars: 'Mijn inzetbaarheid 100 procent'
10/4/2007 17:45
Trainer Louis van Gaal heeft Stijn Schaars opgenomen in de AZ-selectie voor de return tegen Werder Bremen. De middenvelder heeft geen twijfels.
'Mijn inzetbaarheid is honderd procent', zegt Schaars tegen VI.tv. 'Als hij me opstelt speel ik vanaf het begin en anders hoop ik dat ik inval. Elke minuut die ik speel is meegenomen.'
Schaars maakte maandag tegen Jong Vitesse zijn rentree na ruim twee maanden afwezigheid. Na een uur liet de middenvelder de wedstrijd met de beloftes van AZ voor gezien. Maar zijn optreden stemde tot tevredenheid over zijn beschikbaarheid in de return tegen Werder Bremen.
In januari onderging Schaars een operatie die hem moest verlossen van enkelklachten die hem al langer dwarszaten. De verwachting was dat de international zeker tien weken in beslag zou nemen.
Bron: vi.nl
Tuurlijk niet. Maar ik weet zeker dat er veel gasten die nu voor az zijn, vroeger Ajax supporter geweest zijn. Lang niet allemaal, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeven alleen dus geen oud Ajax-supporters te zijn wat wel eens gesuggereerd wordt.
quote:Werder Bremen mist tegen AZ ook Wome
10/4/2007 19:49
Werder Bremen kampt met personele zorgen voor de return tegen AZ. Na Per Mertesacker is ook Pierre Wome definitief afgehaakt.
Waar Mertesacker een meniscusblessure overhield aan het competitieduel met 1. FC Nürnberg, daar liet Wome zondag al verstek gaan vanwege een voetblessure. Maar de rust ten spijt, de Kameroense verdediger is evenmin hersteld voor de tweede UEFA Cup-wedstrijd tegen AZ.
'Pierre staat niet tot onze beschikking', vertelde Thomas Schaaf na de dinsdagtraining. De Werder-trainer is gedwongen verder te sleutelen aan de verdediging, omdat Mertesacker na een knieoperatie een kleine maand aan de kant staat.
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja. Maar daar zou ik niet zo rouwig om zijn als ik jullie was
Jaliens. Donk en Luirink in het centrum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?
Geen idee. Zo goed volg ik jullie ook niet. Maar Steinsson vind ik echt een drama. Jullie zullen vast wel een betere speler als rechtsback hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?
Ex-international Jaliensquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee. Zo goed volg ik jullie ook niet. Maar Steinsson vind ik echt een drama. Jullie zullen vast wel een betere speler als rechtsback hebben.
Ja precies, als een buitenspeler binnendoor snijdt, staat Steinsson altijd daar vast.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Norrage het volgende:
Ik ben persoonlijk wel een fan van Steinsson ook al heeft hij zo zijn dramawedstrijden inderdaad. Hij is gewoon een robuuste speler. Ik vind hem meesta precies daar staan waar je hem wilt hebben.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[1/4 finale UEFA-Cup] Werder Bremen - AZ. 0-1 is genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker dat Schaars er ook bij is. Ik heb er zin in morgen.
Is er al een UEFA topic btw?
Mijn vorige bleek gesloten omdat er reeds een open was....
Sinouh komt toch niet meer onder de lat te staan, die heeft een contract tot einde dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef cohen het volgende:
Sinouh pas toch totaal niet binnen het plaatje van AZ. Het imago dat ze willen uitstralen met rustige, bedeesde jongens gaat toch verloren met iemand als Sinouh
Ja precies dat is het topic van AZ- Bremen....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
[1/4 finale UEFA-Cup] Werder Bremen - AZ. 0-1 is genoeg.
Ik zie toch duidelijk Werder Bremen - AZ staan?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja precies dat is het topic van AZ- Bremen....
Maar dus geen Bremen - AZ topic neem ik aan!?
Ja my bad, het was inderdaad 's avonds gemaakt net na de wedstrijd...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk Werder Bremen - AZ staan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef Erasmusch het volgende:
Pak dan maar lekker niksde titel en de beker, blijft Feyenoord de enige Nederlandse club met een EC dit millennium![]()
Bayer Leverkusen had dat een paar jaar geleden ook. CL finale verloren van Real Madrid. De bekerfinale verloren. En op de laatste speeldag het kampioenschap verloren.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef Norrage het volgende:
Je kan het inderdaad ok zo zien: Er zal echt wel íets goed gaan.
Ben het helemaal met hem eens. Volgend jaar CLquote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
De Cler zegt dat ie liever kampioen wordt dan de UEFA Cup wint.![]()
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bayer Leverkusen had dat een paar jaar geleden ook. CL finale verloren van Real Madrid. De bekerfinale verloren. En op de laatste speeldag het kampioenschap verloren.
Daar bestaat een prachtig woord voor: afgunst.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...
Ik zie hoe je de laatste tijd aan het posten bent en dan krijg ik persoonlijk wel die indruk van je.
Klopt. Ik hoop dat jullie deze week alles verspelen. Is dat zo raar?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...
Ik zie hoe je de laatste tijd aan het posten bent en dan krijg ik persoonlijk wel die indruk van je.
Afgunstquote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar bestaat een prachtig woord voor: afgunst.
Het mooie is dat jullie net als wij Feyenoorders met lege handen staan aan het eind van het seizoen. Lekker voelt dat hèquote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop dat jullie deze week alles verspelen. Is dat zo raar?
Mag ik jouw glazen bol ook een keer lenen?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het mooie is dat jullie net als wij Feyenoorders met lege handen staan aan het eind van het seizoen. Lekker voelt dat hè
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik jouw glazen bol ook een keer lenen?![]()
Ik hoop ook dat Feyenoord er in de eerste ronde van de CL uit vliegtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoop ook elk jaar dat Ajax 6de wordt, dat Feyenoord degradeert, en dat PSV in de eerste rond van de CL eruit vliegt.
Koevermans gaat misschien weg, Arveladze wordt ook een dagje ouder. In dat opzicht zou het wel een goeie aankoop zijn.quote:
Die mag meteen komen. Dat vind ik echt een goeie voetballer.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aissati ook volgens dezelfde bron
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef BobRooney het volgende:
Ja...inderdaad...het is echt onmooooooooogelijk dat ze dat doen. Het is zoveel beter bij Ajax en PSV.
Surequote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iedereen wil toch bij een club spelen die volgend jaar WEL meedoet ind e groepsfase van de CL?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?
Naïeveling![]()
dat was een grapje zeker?quote:Wat zou die snor gekregen hebben van Dirk voor deze publicatie?
Ach wie wil er nou niet voor AZ spelen als jong talent zijnde?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?
Naïeveling![]()
Ik heb de complete verzameling van álle klappers thuis liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef Lariekoek het volgende:
Die klappers doen het hem!
Je kan beter de vlaggetjes sparen die ze in de ArenA gebruiken bij een champions league wedstrijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb de complete verzameling van álle klappers thuis liggen
Er zit absoluut wat in wat jij zegt maar ik geloof gewoon niet dat spelers als Huntelaar en Aissati (kent van Gaal niet eens en heeft nooit met hem gewerkt) zichzelf gaan lopen aanbieden.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach wie wil er nou niet voor AZ spelen als jong talent zijnde?je verdient een zeer leuk bedrag je traint bij de beste trainer van Nederland (op Guus na uiteraard) je werkomstandigheden zijn uiterst professioneel je speelt jezelf in de kijker in Europa (iedereen let nu op AZ als leuk jong ploegje vol met talentvolle goede spelers) door het wisselbeleid cq. drukke schema behoorlijke grote kans op speeltijd, zelfs als speler X op dezelfde positie beter is dan jij. en bij europese thuiswedstrijden vooral die klappers eh!
Ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
PSV & AZ zitten achter Marcel Meeuwis aan, bron Roda topic en prikbord Rodajcfans.nl.quote:
Maak van je hart geen moordkuil....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat is geen afgunst, integendeel ik gun het de, meeste, spelers wel. Maar de club, Dirk en de 'fans' die hebben iets waardoor je echt een afkeer tegen AZ krijgt.
Mensen die voor een club uit Limburg zijn nemen we sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat is geen afgunst, integendeel ik gun het de, meeste, spelers wel. Maar de club, Dirk en de 'fans' die hebben iets waardoor je echt een afkeer tegen AZ krijgt.
Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV & AZ zitten achter Marcel Meeuwis aan, bron Roda topic en prikbord Rodajcfans.nl.
Geloof er zelf geen zak van
Ik az altijd al een kutclub vond.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil....
En geef meteen ff je serieuze mening over het Roda publiek.
De Club omdat ............................................
Arrogantie ten top, meent dat die werkelijk alles is.quote:Dirk omdat................................................
Arrogantie ten top, menen dat ze alles zijn.quote:de fans omdat.............................................
Zijn eerste jaar Eredivisie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?
Je doet je avatar wel eer aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Mensen die voor een club uit Limburg zijn nemen we sowieso niet serieus.![]()
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zit absoluut wat in wat jij zegt maar ik geloof gewoon niet dat spelers als Huntelaar en Aissati (kent van Gaal niet eens en heeft nooit met hem gewerkt) zichzelf gaan lopen aanbieden.
Zeker Huntelaar niet die op menig lijstje van wat Europese Topclubs staat.
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.
En dan niet bij Ajax, aangezien ik ergens wel denk dat Ajax te "hard" qua omgang voor hem is....
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken traumaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef DarkShine het volgende:
En weet van iets anders hebben ze niet. Ik hoor ze in Köln nog 'wat doen die Rodafans hier' terwijl er continu Roda & der TSV werd gezongen of men met Roda/Aachen sjaals liep...
niks dus (nog!). Vandaar dat AZ ook zo'n goede keuze isquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef DarkShine het volgende:
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?
Trauma? Was een gezellig dagje anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken trauma
Ja vond ik ook. Zag maar een spaarzame Roda-fan trouwens, maar wel lekker gezellig zitten keuvelen met Aachen-supporters. Van enige wanklank richting roda of aachen niks gemerkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef DarkShine het volgende:
Trauma? Was een gezellig dagje anders.
Daarvoor interesseerde AZ niemand wat, dus dat lijkt me gelulquote:Maar ik vond jullie daarvoor al kut, geef alleen een voorbeeld dat men in Alkmaar geen weet van iets anders heeft.
Jij bent toch een Feyenoorder?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Als jullie nu gewoon mooi voetbal spelen en voor de rest je waffel houden![]()
BTFW: Ga eerst eens wat prijzen winnen voor je je muil opentrekt![]()
Ten eerste, (zie vetgedrukte), heb je je eigen Ajax-topics wel eens gelezen, laat staan jouw reacties continue hier?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.
![]()
Ambitie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef DarkShine het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?
Ambitie. Als Scheringa zegt dat hij van AZ een topclub wil maken, met top trainingsfaciliteiten, en jeugdcomplex , dan is dat ambitieus.quote:
Het topic is nog nooit zo snel volgekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
Dat zijn ze sinds afgelopen weekend "opeens"quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
1-1 is ook genoeg hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1-1 tot minuut 89, 1-2 in de 90ste minuut door de Koef.
tuurlijk , 1-1 is genoeg, maar in minuut 89 is Werder flink aan het aanvallen. Ruimte voor AZ en woef woef....daar komt dan de Koef die het karwei afmaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
1-1 is ook genoeg hoor
Woef Woef, daar komt de Koef
Nee, ik had 1-0 thuis....helaas bleef het 0-0quote:Op woensdag 11 april 2007 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
1-2...... Mark my words on that one.
he BobRooney, hadden wij niet een weddenschap over een kist bier?
Wat is de tussen stand, volgens mij had je de de thuiswedstrijd goed, maar zeker weten doe ik dat niet meer.
Ga aub niet de Ajax supporter met die van az vergelijken. De gemiddelde az supporter zal weinig om zijn club geven. Het is meer erbij willen horen omdat het goed gaat, spelen jullie over 2 jaar weer het normale az voetbal dan zit er geen hond in dat hok.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ten eerste, (zie vetgedrukte), heb je je eigen Ajax-topics wel eens gelezen, laat staan jouw reacties continue hier?
Ten tweede: wat is arrogant aan de beste WILLEN zijn? Arrogant is roepen dat je de beste bent....is iets heeuuulll ander meneerke
Ten derde: wat is het verschil met Ajax-publiek? Wij hebben die superklappers, jullie die trieste vlaggetjes. En allebei dezelfde zgn. wegloopsupporters.....so what's the bloody difference?
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij bent toch een Feyenoorder?
Als dat zo is, dan zou ik zeker mijn mond niet optrekken om jezelf niet compleet belachelijk te doen overkomen beste...
Cambuur Leeuwarden?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef navigator het volgende:
[..]
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.
Dat is dus niet Feijenoord, stumper
Wij steunen tenminste een club zonder prijzen, dus hoezo glory-hunters?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Roepen dat AZ de beste moet worden (ambitie) is altijd nog draaglijker dan constant roepen dat je de beste bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Dit komt toch best arrogant over moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
wtf?quote:Steinsson blijft geschorst wegens 'onsportief gedrag'
BREMEN- AZ heeft dinsdagavond definitief bericht gekregen van de UEFA dat Grétar Steinsson geschorst blijft wegens zijn gele kaart. De IJslander kreeg de kaart op tijdens de heenwedstrijd tegen Werder Bremen. "De Portugese scheidsrechter gaf die kaart wegens 'onsportief gedrag', blijkt uit het rapport van de UEFA. Het ging volgens de arbiter niet om hands", aldus Marcel Brands.
De directeur Voetbalzaken van AZ gaf verder aan dat er in de verklaring ondermeer stond dat de gele kaart het gevolg was een reeks overtredingen tijdens de wedstrijd. "Zo heeft de scheidsrechter het verwoord en zo staat het nu in het rapport van de UEFA. Steinsson blijft daardoor definitief geschorst voor de return van donderdag tegen Bremen."
wtf, onsportief gedrag? Om je tegenstander liggend nog de bal af te snoepen, en zo voor schut te zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf?![]()
Waar SLAAT dit opSinds wanneer kunnen scheidsrechters zich zo makkelijk van een fout afdoen door gewoon op te schrijven "onsportief gedrag" ? Steinsson deed niks verkeerd op de grond! Waarom anders gaf de scheids eerst rood ging toen nadenken, gaf toen opeens weer geel? Rood voor onsportief gedrag? Wat? Waar?
Echt ongelovelijk
Nee, er staat voor onsportief gedrag..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien voor gevaarlijk spel, maar het lijkt me niet dat je daar geel voor krijgt.
En wat was op dat moment zijn huidige overtreding dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Optelsom van eerdere overtredingen.
Dat laatste heb je denk ik wel gelijk in. Maar te laag koppen, wordt ook gewoon afgefloten.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn interpretatie van "Gevaarlijk Spel" is dat je met gevaarlijk spel een *ander* in gevaar brengt. Dus gestrekt been, been ter hoogte van iemand's hoofd schoppen, etc. Niet dat je met een kopbal op de grond je eigen leven riskeert?
Daarnaast heeft de scheids het duidelijk over "Onsportief gedrag". Als het gevaarlijk spel was, had hij wel gevaarlijk spel opgeschreven
PIquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat was op dat moment zijn huidige overtreding dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
PI
Gevaarlijk spel was zijn overtreding
Scheids fluit --> Steinsson denkt wtfquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef VoreG het volgende:
Het ging om de reactie nadat de scheids had gefloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |