[1/4 finale UEFA-Cup] Werder Bremen - AZ. 0-1 is genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Lekker dat Schaars er ook bij is. Ik heb er zin in morgen.
Is er al een UEFA topic btw?
Mijn vorige bleek gesloten omdat er reeds een open was....
Sinouh komt toch niet meer onder de lat te staan, die heeft een contract tot einde dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef cohen het volgende:
Sinouh pas toch totaal niet binnen het plaatje van AZ. Het imago dat ze willen uitstralen met rustige, bedeesde jongens gaat toch verloren met iemand als Sinouh
Ja precies dat is het topic van AZ- Bremen....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
[1/4 finale UEFA-Cup] Werder Bremen - AZ. 0-1 is genoeg.
Ik zie toch duidelijk Werder Bremen - AZ staan?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja precies dat is het topic van AZ- Bremen....
Maar dus geen Bremen - AZ topic neem ik aan!?
Ja my bad, het was inderdaad 's avonds gemaakt net na de wedstrijd...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk Werder Bremen - AZ staan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef Erasmusch het volgende:
Pak dan maar lekker niksde titel en de beker, blijft Feyenoord de enige Nederlandse club met een EC dit millennium![]()
Bayer Leverkusen had dat een paar jaar geleden ook. CL finale verloren van Real Madrid. De bekerfinale verloren. En op de laatste speeldag het kampioenschap verloren.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef Norrage het volgende:
Je kan het inderdaad ok zo zien: Er zal echt wel íets goed gaan.
Ben het helemaal met hem eens. Volgend jaar CLquote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
De Cler zegt dat ie liever kampioen wordt dan de UEFA Cup wint.![]()
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bayer Leverkusen had dat een paar jaar geleden ook. CL finale verloren van Real Madrid. De bekerfinale verloren. En op de laatste speeldag het kampioenschap verloren.
Daar bestaat een prachtig woord voor: afgunst.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...
Ik zie hoe je de laatste tijd aan het posten bent en dan krijg ik persoonlijk wel die indruk van je.
Klopt. Ik hoop dat jullie deze week alles verspelen. Is dat zo raar?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...
Ik zie hoe je de laatste tijd aan het posten bent en dan krijg ik persoonlijk wel die indruk van je.
Afgunstquote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar bestaat een prachtig woord voor: afgunst.
Het mooie is dat jullie net als wij Feyenoorders met lege handen staan aan het eind van het seizoen. Lekker voelt dat hèquote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop dat jullie deze week alles verspelen. Is dat zo raar?
Mag ik jouw glazen bol ook een keer lenen?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het mooie is dat jullie net als wij Feyenoorders met lege handen staan aan het eind van het seizoen. Lekker voelt dat hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |