Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef mcyodogg het volgende:
Als het dan toch 0-1 wordt, dan maar in de 120ste minuut. Kost ze misschien nog wat punten in de competitie.
Wat hebben ze in Newcastle gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is 30 wedstrijden Europees ongeslagen. Lukt dat deze wedstrijd ook, dan hebben ze iig verlenging.
Moet dus wel te doen zijn?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is 30 thuiswedstrijden Europees ongeslagen. Lukt dat deze wedstrijd ook, dan hebben ze iig verlenging.
Moet dus wel te doen zijn?
Werder wilde niet scoren in Alkmaar. Tenminste niet op zo'n manier dat ze ook maar iets meer ruimte weggaven achterin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef Fetai het volgende:
Van de Vaart zei dat je wel vrij gemakkelijk tegen Werder kan scoren, vreemd dat er dan zo'n solide verdediging stond![]()
het is je zwakste speler maarquote:AZ in protest
ALKMAAR - AZ heeft een brief naar de UEFA gestuurd om tegen de gele kaart voor Gretar Steinsson te protesteren. Beelden wezen uit, dat de IJslander de bal op zijn hoofd kreeg en niet op zijn hand. Door de prent van de zwakke arbiter Benquerenca, die in de rust stevig werd uitgefloten (en dus niet de eigen AZ-ploeg), is de rechtsback voor de UEFA-Cupreturn tegen Werder Bremen geschorst.
In het veld heeft hij gezegd dat het wegens hands was. Op het wedstrijdformulier staat onsportief gedrag. Wij zijn het niet eens met die gele kaart. Ik weet wel dat het moeilijk herroepbaar is, maar in de reglementen staat dat je actie kunt ondernemen als je benadeeld wordt", zei trainer Louis van Gaal
Normaal gesproken zou ik me ook niet erg druk om AZ maken, maar kan echt alle kanten uitschieten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.
Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.
Laten we erop hopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef Nicky_Rincon het volgende:
gok op 1-1
ze zenden morgen een live match uit, weet niet welkequote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef Curious-PB het volgende:
Wordt deze wedstrijd nog op CANVAS uitgezonden? Is me de vorige keer wel goed bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |