Het lijkt me eerder een wolf in schaapskleren. Daarmee heeft hij het gered in het zakenleven, maar een voetbalcub is wat anders.quote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HoezoScheringa is toch erg sympathiek? Wel erg geitenwollensokkerig, maar dat maakt toch niet uit?
Hee moooody,quote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef Moody het volgende:
Ik vrees dat jullie kampioen gaan worden en daarvoor mogen jullie ons (Twente) wel bedanken volgend weekend, deal?
Dat denk ik ook wel. Het resterende programma is vrij eenvoudigquote:Op maandag 9 april 2007 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk echt wel dat jullie komende 3 competitie wedstrijden winnen
Bescheiden was hij in het begin van zijn voorzitterschap. Die tijd is voorbij, op naar het volgende onderdeel van zijn stappenplan.quote:Op maandag 9 april 2007 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
Verder vind ik dat hij wel eens wat bescheidenheid mist. Iets wat Van Gaal wel kent. Van Gaal zegt dat als een club als AZ kampioen wordt, dat ze het wel erg goed gedaan hebben. Terwijl als ik de uitspraken van Scheringa hoor, zou ik het bijna als een mislukt jaar betitelen als AZ volgend jaar niet dik de titel pakt.
Neuh, als ik een top 3 mag maken van wie de makkelijkste wedstrijden heeft, dan is het:quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Het resterende programma is vrij eenvoudig
Mijn vader die voor AZ is denkt dat PSV misschien zelfs gaat winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neuh, als ik een top 3 mag maken van wie de makkelijkste wedstrijden heeft, dan is het:
1) Ajax
2) AZ
3) PSV
Vooral Twente thuis voor PSV wordt nog wel moeilijk, en Utrecht uit kan lastig zijn. Ben benieuwd hoe PSV dit gaat managen.Ajax hoeft alleen tegen rechterrijtje-ploegen te spelen in de vorm van NAC, Sparta en Willem II. Daarnaast moet AZ nog tegen Bremen en wie weet tegen Osasuna.
Dat wel. En ik hoop dat ze zich herpakken (waar ik al weken op hoop) en gewoon nog winnen van Twente, Utrecht, Vitessequote:Op maandag 9 april 2007 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, PSV staat wel gewoon bovenaan he nu
Ik had het AZ vorig jaar meer gegunt met hun spel toenquote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een ander team dan PSV kampioen zou worden. Maar het lijkt me wel een enorme stunt als AZ het wordt. Ik vind het wel een leuke club en ben benieuwd hoe ze het de aankomende jaren gaan doen.
Naja ik volg ze dit seizoen niet echt goed, maar dacht dat ze toch alleraardigst spelen?quote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het AZ vorig jaar meer gegunt met hun spel toen![]()
Ik vond het vorig seizoen echt leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik volg ze dit seizoen niet echt goed, maar dacht dat ze toch alleraardigst spelen?
Ik ging regelmatig naar wedstrijden (in het het oude stadion nog) van AZ en vond de sfeer altijd wel leuk.![]()
Ach, hij is pas 19. De meeste spelers komen dan pas kijken, hij heeft er toch al weer 2.5 jaar ervaring bij.quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen lachtte me uit aan het begin van het seizoen toen Koevermans zijn basisplaats kwijtraakte aan Dembélé: ik vond Koef een veel betere spits.
Wie het laatst lacht, lacht het best.![]()
Dembele is erg balvast, mooie acties, maar scoort te weinig.
Dit jaar spelen ze gewoon veel slimmer en veel meer als een topclub. Vorig jaar waren ze gewoon bezeten en wist je niet wat je van ze kon verwachten.quote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond het vorig seizoen echt leuk om naar te kijken.
Dit jaar spelen ze ook wel aardig hoor, maar toch iets minder.
Klopt totaan de wintersport knalde de ze en erna zakten ze langszaam weg en konden ze het goede spel niet vasthouden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit jaar spelen ze gewoon veel slimmer en veel meer als een topclub. Vorig jaar waren ze gewoon bezeten en wist je niet wat je van ze kon verwachten.
Dembele moet werken aan een krachtiger schot. Zie bijvoorbeeld tegen Werderquote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen lachtte me uit aan het begin van het seizoen toen Koevermans zijn basisplaats kwijtraakte aan Dembélé: ik vond Koef een veel betere spits.
Wie het laatst lacht, lacht het best.![]()
Dembele is erg balvast, mooie acties, maar scoort te weinig.
Weer met rechts he. Dembele is erg linksbenig. Bij de gemiste penalty tegen Newcastle moest hij de rebound ook met rechts erin trappen: dat wilde hij niet, plaatste de bal naar zijn linkervoet, en werd door iemand van Newcastle onderuit geschoffeld voordat hij kon schieten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dembele moet werken aan een krachtiger schot. Zie bijvoorbeeld tegen Werder.
goed beargumenteerde opmerking..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Alles gaat nog mis voor AZ, mark my words.
Moet dat dan?quote:
Gezien de laatste jaren?quote:
Nou daar hebben onze immer en immer cynische DS ook weer...quote:
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Afgunst
Ik ben voor AZ omdat ze het mooiste voetbal spelen op dit moment. Niet omdat ze prijzen pakken of alles winnen. Zelfs als ze het mooiste voetbal blijven spelen van Nederland de komende jaren maar steeds #2 of #3 blijven, dan kan me dat niets schelen. Natuurlijk is het voor de club en spelers leuker als ze wel een prijs pakken.
Grappig overigens die afgunst van andere supporters.
Die wou ik al niet inkoppen. Over een paar jaar staat die weer op 410quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?
Nee, voetbal kon me geen ene reet schelen vóór Shakhtar Donetsk - AZ in 2005.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die eerst voor Ajax was, nu voor az is en waarschijnlijk over een paar jaar weer voor Ajax is?
Als we dit jaar in ieder geval 1 keer op de Waag mogen staan ben ik al tevreden, maar dat het zo ver in het seizoen nog steeds alle 3 de bekers kunnen worden had ik niet durven dromen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Reneuh het volgende:
Heerlijk dat het eindelijk weer eens een echt spannend slot van de competitie gaat worden. Het spannendst wordt het als PSV komende wedstrijd gelijk speelt en AZ en Ajax winnen. Dan is zeker nog alles mogelijk.![]()
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
hoop je dat ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Alles gaat nog mis voor AZ, mark my words.
Heb je te danken aan de woorden van Scheringa hemzelfquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.
en dat laatste gedeelte is wel erg grappig in je zin trouwens...
Dat hij meer publiek van Ajax wil trekken maakt iedere AZ-supporter een ex-Ajacied?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Heb je te danken aan de woorden van Scheringa hemzelf
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat hij meer publiek van Ajax wil trekken maakt iedere AZ-supporter een ex-Ajacied?
Rot jij eens op uit dit forum. Jouw jaloerze nutteloze reacties hebben geen bijdrage. Of heb je geen mede-Roda JC'ers waar je lekker een discussie mee kan voeren in jullie topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.
Volgens mij zijn Perez, Lindenbergh en van Geel inderdaad niet van AZ naar Ajax gegaan....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar d'r zitten wel veel (ex-)Amsterdammertjes.
De Cler, Boukhari, Arveladze en Van Gaal wel, volgens mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Perez, Lindenbergh en van Geel inderdaad niet van AZ naar Ajax gegaan....![]()
Luister Sjaak, mij hoor je niet roepen dat dit niet zo is...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Cler, Boukhari, Arveladze en Van Gaal wel, volgens mij![]()
Uefa cup mogen ze winnen wat mij betreft.quote:
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef navigator het volgende:
[..]
Uefa cup mogen ze winnen wat mij betreft.
Ik denk dat andere mensen dingen roepen in de trend van 'successupporter, omdat je zegt dat je fan bent van AZ, vanwege het mooie voetbal. Dat kan de de vraag laten opdoemen of je AZ links laat liggen, mochten ze een mindere periode krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, voetbal kon me geen ene reet schelen vóór Shakhtar Donetsk - AZ in 2005.
Een andere vergelijking: ik was groot fan van Jos Verstappen vanaf 1993, helemaal tot het eind toen hij in de Minardi achteraan rondjes reed, omdat zijn mentaliteit en stijl mij aanstond. Inmiddels heeft hij het met diezelfde mentaliteit wel verprutst bij mij en de meeste fans. Dat kan dus ook gewoon objectief.![]()
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.quote:
Misschien dat een Engelsman niet steeds fluit als een grote sterke spits zoals Koevermans zijn lichaam gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:
10 april 2007
Engelse scheidsrechter bij Werder Bremen-AZ
ALKMAAR- Michael Riley is door de UEFA aangewezen om donderdag de kwartfinale in de UEFA Cup tussen Werder Bremen en AZ te fluiten. De ervaren Engelse scheidsrechter heeft in Europese wedstrijden al regelmatig een Nederlandse club gefloten. Riley wordt geassisteerd door landgenoten Philip Sharp en Glenn Turner. Martin Atkinson is vierde official.
Werder Bremen-AZ begint donderdag om 20:45 uur in het Weserstadion.
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een gezeik, iedere bijna iedere ajacied ziet nu opeens een AZ supporter als een "gloryhunter" of een "successupporter"...wat een gelul.
Feyenoord dus. Waarom post je dan nooit in het Feyenoord-topic?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef navigator het volgende:
[..]
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.
Ten eerste is dat incorrect, aangezien er ook in eerste divisie tijden gemiddeld 4-5000 opd e tribunes zaten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.
Kan toch ook dat er toen veel mensen gewoon thuiszaten, geen fan van welke club dan ook omdat zij vonden dat de huidige clubs toen (inclusief AZ) afbraakvoetbal speeldden waar geen drol aan was? Vervolgens ging AZ wel mooi voetbal spelen en toen nog onpartijdige mensen fan werden van AZ? Dan hoeven die mensen niet per se van een andere club zijn overgekomen. Kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn in de totale supportersschare van alle clubs bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet dan? Niet zo lang geleden zaten er tweewekelijks maar zo'n 2000 man in De Hout. Waar waren al die supporters van jullie toen? Houdt je zelf voor de gek, grapjas.
Dat zeg ik, successupporters en gloryhunters. We zijn het eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan toch ook dat er toen veel mensen gewoon thuiszaten, geen fan van welke club dan ook omdat zij vonden dat de huidige clubs toen (inclusief AZ) afbraakvoetbal speeldden waar geen drol aan was? Vervolgens ging AZ wel mooi voetbal spelen en toen nog onpartijdige mensen fan werden van AZ? Dan hoeven die mensen niet per se van een andere club zijn overgekomen. Kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn in de totale supportersschare van alle clubs bij elkaar.
Ga weg hier, optyfe!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik, successupporters en gloryhunters. We zijn het eens![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga weg hier optyfe!
Wij mogen ook niet in het Ajakkes-topic rondkhangen![]()
Van die andere zeikneuzen niet. Want dat is hun topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag je in het Ajax topic komen hoor. Gezellig![]()
Pokeren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:57 schreef Fetai het volgende:
Die Mike Riley schijnt trouwens nogal snel kaarten te geven
quote:Arbiter
De wedstrijd staat donderdag onder leiding van Mike Riley. De uit het Engelse West Yorkshire afkomstige arbiter heeft een opvallend kaartenrecord in Europese voetbalduels achter zijn naam staan. De 42-jarige leidsman deelde in februari in het Champions League-duel tussen AS Roma en Olympique Lyon elf gele kaarten uit.
Nog niet eerder trok een arbiter in het Europese bekertoernooi zo vaak geel in één wedstrijd
Maar die wedstrijd was ook nog al lompquote:
Hoezo? Een scheids kan een wedstrijd ook een beetje sturen. Die scheids van Nederland - Portugal had het ook wel wat anders kunnen aanpakken bijv.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd was ook nog al lomp
Klopt maar als ze maar hard blijven schoffelen willen er nog wel wat kaarten vallenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo? Een scheids kan een wedstrijd ook een beetje sturen. Die scheids van Nederland - Portugal had het ook wel wat anders kunnen aanpakken bijv.
Toen was ik 3quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was in 1994 al teletekstsupporter van AZ en nu nog steeds..
Het hoeven alleen dus geen oud Ajax-supporters te zijn wat wel eens gesuggereerd wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goeie Maroc-mentaliteit, die Sinouhquote:AZ-doelman Sinouh bedreigt journalist
10 april 2007
Khalid Sinouh heeft dinsdag een journalist van een landelijk dagblad bedreigd. De doelman van AZ was woedend over een artikel in de krant van dinsdag over de wedstrijd Jong AZ - Jong Vitesse (0-1). De doelman ging volgens de krant in de fout bij de treffer.
Sinouh haalde dinsdag na de training verhaal. Hij nam een intimiderende houding aan door in de persruimte minutenlang met zijn hoofd tegen het hoofd van de journalist te gaan staan. "Als ik je op straat tegenkom, heb je een probleem", was één van de dingen die Sinouh zei. Clubmensen en medespelers haalden de keeper uiteindelijk weg.
"Sinouh heeft te emotioneel gereageerd op een manier die niet past bij de normen en waarden van een speler van AZ", liet de club in een officiële reactie weten. "AZ betreurt dit ten zeerste en heeft inmiddels haar excuses aangeboden aan de verslaggever. Hij heeft de excuses van de club geaccepteerd. De AZ-leiding zal dit voorval verder intern met Sinouh afhandelen."
quote:Herstelde Schaars: 'Mijn inzetbaarheid 100 procent'
10/4/2007 17:45
Trainer Louis van Gaal heeft Stijn Schaars opgenomen in de AZ-selectie voor de return tegen Werder Bremen. De middenvelder heeft geen twijfels.
'Mijn inzetbaarheid is honderd procent', zegt Schaars tegen VI.tv. 'Als hij me opstelt speel ik vanaf het begin en anders hoop ik dat ik inval. Elke minuut die ik speel is meegenomen.'
Schaars maakte maandag tegen Jong Vitesse zijn rentree na ruim twee maanden afwezigheid. Na een uur liet de middenvelder de wedstrijd met de beloftes van AZ voor gezien. Maar zijn optreden stemde tot tevredenheid over zijn beschikbaarheid in de return tegen Werder Bremen.
In januari onderging Schaars een operatie die hem moest verlossen van enkelklachten die hem al langer dwarszaten. De verwachting was dat de international zeker tien weken in beslag zou nemen.
Bron: vi.nl
Tuurlijk niet. Maar ik weet zeker dat er veel gasten die nu voor az zijn, vroeger Ajax supporter geweest zijn. Lang niet allemaal, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeven alleen dus geen oud Ajax-supporters te zijn wat wel eens gesuggereerd wordt.
quote:Werder Bremen mist tegen AZ ook Wome
10/4/2007 19:49
Werder Bremen kampt met personele zorgen voor de return tegen AZ. Na Per Mertesacker is ook Pierre Wome definitief afgehaakt.
Waar Mertesacker een meniscusblessure overhield aan het competitieduel met 1. FC Nürnberg, daar liet Wome zondag al verstek gaan vanwege een voetblessure. Maar de rust ten spijt, de Kameroense verdediger is evenmin hersteld voor de tweede UEFA Cup-wedstrijd tegen AZ.
'Pierre staat niet tot onze beschikking', vertelde Thomas Schaaf na de dinsdagtraining. De Werder-trainer is gedwongen verder te sleutelen aan de verdediging, omdat Mertesacker na een knieoperatie een kleine maand aan de kant staat.
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja. Maar daar zou ik niet zo rouwig om zijn als ik jullie was
Jaliens. Donk en Luirink in het centrum.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?
Geen idee. Zo goed volg ik jullie ook niet. Maar Steinsson vind ik echt een drama. Jullie zullen vast wel een betere speler als rechtsback hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij staat toch vast op rechts, wie moet er anders...?
Ex-international Jaliensquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee. Zo goed volg ik jullie ook niet. Maar Steinsson vind ik echt een drama. Jullie zullen vast wel een betere speler als rechtsback hebben.
Ja precies, als een buitenspeler binnendoor snijdt, staat Steinsson altijd daar vast.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Norrage het volgende:
Ik ben persoonlijk wel een fan van Steinsson ook al heeft hij zo zijn dramawedstrijden inderdaad. Hij is gewoon een robuuste speler. Ik vind hem meesta precies daar staan waar je hem wilt hebben.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |