abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:09:25 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48064377
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of je de 1e pagina nog zou halen met een negatieve opmerking maar het is je weer gelukt
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:09:57 #52
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48064406
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
Die gast leeft in zijn eigen wereld, Lindenbergh, reiziger of Maduro zullen wel naar AZ willen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:30:21 #53
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48069667
@Stefmans,

Tot op heden doet ie wel wat ie zegt vrind... En het mooie bij AZ is dat dat het bestuur de trainer zelf laat bepalen wat ie moet doen, dit in tegenstelling tot Ajax, waar het bestuur zich bemoeit met alles en iedereen.....En ieder seizoen een trainer de laan uit stuurt en geen steek verder komt.

Hoewel ik moet toegeven dat Ajax nu waarschijnlijk het licht heeft gevonden
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48073203
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Die gast leeft in zijn eigen wereld, Lindenbergh, reiziger of Maduro zullen wel naar AZ willen
Maduro mag zo komen
pi_48074829
quote:
Steinsson teleurgesteld in AZ-fans en scheidsrechter

Grétar Steinsson was er flink ziek van, na afloop van AZ-Werder Bremen. De IJslander kreeg in de tweede helft een gele kaart wegens vermeend hands, waardoor hij de terugwedstrijd in Duitsland moet missen. Toch was het optreden van arbiter Benquerença niet het enige waaraan hij zich gestoord had. Ook de sfeer in het DSB Stadion was volgens Steinsson verre van Europa Cup-waardig.

"Hoe ik de sfeer vond? Nou, de sfeer gaf me nou niet echt het idee dat we een Europese kwartfinale speelden", zegt Steinsson met een somber gezicht. "Dat is gewoon een beetje jammer. We hebben dit seizoen nog niet eerder tegen zo'n sterke tegenstander gespeeld, dus in zo'n wedstrijd hoop je dat de fans massaal achter je gaan staan. Dat was niet zo, ik vond de sfeer tijdens de thuiswedstrijden tegen Newcastle United en Fenerbahçe mooier", zegt de rechtsback tegen FCUpdate.nl.

Steinsson was in de tweede helft het middelpunt van een bizar moment, toen scheidsrechter Benquerença hem van het veld leek te sturen. De Portugees leefde in de veronderstelling dat hij Steinsson eerder in de wedstrijd al op de bon geslingerd had en toonde hem, na geel, ook rood. Hij herstelde zijn fout snel, maar voor Steinsson waren de druiven desondanks bijzonder zuur.

"Ik weet niet wat er met die scheidsrechter aan de hand was. Dat ik een gele kaart kreeg, was ongelofelijk. Ik kreeg de kaart voor hands, maar raakte de bal helemaal niet met mijn arm! Ik weet niet waar hij mee bezig was. Wat ik dacht toen ik die rode kaart zag? Mijn hart sloeg even over. Geel was al ongelofelijk, maar van die rode kaart snapte ik helemáál niks. Dat de scheids zijn fout herstelde was goed, maar ik zit nog steeds met de gebakken peren. Die gele kaart was een fout, maar door die fout mis ik wel de terugwedstrijd. In zo'n competitie kan een scheidsrechter zich het niet permitteren om een dergelijke fout te maken", besluit hij.
Ok, de sfeer was niet beter dan de andere wedstrijden, maar om nou te zeggen dat je teleurgesteld bent....steun was er ruim voldoende iig
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:07:47 #56
69066 cohen
immer 2.
pi_48075009
Steinsson
quote:
Dat de scheids zijn fout herstelde was goed, maar ik zit nog steeds met de gebakken peren.
Óf hij kan goed Nederlands, óf hij vertelde tegen de journalist 'I sit with the baked pears' óf de journalist vertaald alles vrij.
wie zaait zal oogsten.....
pi_48076128
Steinsson moet sowieso zijn mond houden. Veruit de slechtste speler die gisteren op het veld stond. Hij is geschorst voor de return, maar daar zou ik niet zo rouwig om zijn als ik jullie was.

Verder ben ik benieuwd of jullie kunnen stunten in Bremen.

En dat spandoek, het is 10% beter DAN
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:40:03 #58
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48076220
Maar het is wel tekenend dat een speler opmerkingen maakt over de sfeer in het eigen stadion.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:51:02 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48076565
Steinsson is publiekslieveling, en dit is de eerste keer dat hij zoiets zei. Dus of de journalist heeft hem verkeerd gequote, of hij was enorm teleurgesteld door de onterechte kaarten die hij had gekregen waardoor hij deze uitspraken deed.

De Engelse pers was bijvoorbeeld unaniem lovend over de sfeer in het DSB stadion tijdens Newcastle - inclusief de klappers, waardoor AZ-supporters zelfs zoiets hadden van
Confidence through competence
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:52:57 #60
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48076628
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

En dat spandoek, het is 10% beter DAN
Wat een domme gast...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48076885
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wat een domme gast...
Het waren volgens mij een stel meiden die dat doek gemaakt hadden
pi_48076953
Ik vond het ook maar klapvee hoor. Zeker met die achterlijke klappers . Maar sfeer komt vanzelf na wat langere tijd aan de top.

Donk , hoe lang zou het duren voordat v Basten die oproept . En de scheids liet de aanvallers wel heel erg in steek. Hij moest vooral Koevermans hebben, die kon echt niets goed doen. Ik had hem toch even wat eerder gewisseld. Waterman speelde weer goed op een paniekballetje na. Ik zou hem gewoon als 1e keeper houden. Volgend jaar een sterke verdediger erbij en wat beters op rechts (want die Jenner vind ik maar overschat, momentenvoetballer) en ik zie het helemaal zitten in AZ .
pi_48077476
Die klappers zijn juist stoer!
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:20:01 #64
69066 cohen
immer 2.
pi_48077572
Jenner is geen voetballer voor AZ. In het 2e heb ik hem een paar keer zien spelen en hij was elke keer de slechtste van het veld. Af en toe heeft hij leuke acties bij AZ (alleen bij het 1e, nooit bij het 2e) en hij heeft arrogante uitspraken. Hij laat af en toe wel leuke dingen zien, maar hij is te grillig voor AZ, hij is nooit constant een meerwaarde gedurende langere wedstrijden.
wie zaait zal oogsten.....
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:20:18 #65
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48077591
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Maduro mag zo komen
Maduro mag zo naar jullie toe voor 2 miljoen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:34:46 #66
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48078072
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef cohen het volgende:
Jenner is geen voetballer voor AZ. In het 2e heb ik hem een paar keer zien spelen en hij was elke keer de slechtste van het veld. Af en toe heeft hij leuke acties bij AZ (alleen bij het 1e, nooit bij het 2e) en hij heeft arrogante uitspraken. Hij laat af en toe wel leuke dingen zien, maar hij is te grillig voor AZ, hij is nooit constant een meerwaarde gedurende langere wedstrijden.
Jenner is een prima iemand voor de 2e helft. In langere wedstrijden valt hij me ook tegen. Is goed als Mendes da Silva zodadelijk terugkomt, dan kan die op rechtshalf spelen. Linkshalf met Martens vind ik ook geen succes eigenlijk.
Confidence through competence
pi_48078147
Martens was veruit de beste speler gisteren.
pi_48078224
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Martens was veruit de beste speler gisteren.
Dat was Donk natuurlijk. Martens vond ik niet best, dan was Jenner nog beter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48078263
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat was Donk natuurlijk. Martens vond ik niet best, dan was Jenner nog beter.
Ok Donk ja. Maar Jenner beter ..
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:47:52 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48078476
Martens is al weken de beste man aan AZ kant vind ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48086851
quote:
Stijn Schaars bijna weer helemaal fit

Stijn Schaars keert komende week mogelijk terug in de selectie van AZ.
De middenvelder is nagenoeg hersteld van een enkelblessure. Schaars richt zich op de uitwedstrijd in de UEFAbeker van donderdagavond tegen Werder Bremen. Hij speelde op 19 januari voor het laatst een competitiewedstrijd.
Schaars maakt nog geen deel uit van de spelersgroep voor het duel van zondag met NAC. Joey Didulica, David Mendes da Silva en Barry Opdam ontbreken ook nog in Breda. Simon Cziommer maakt wel deel uit van de selectie. De middenvelder voetbalt maandag, net als Rogier Molhoek, in het tweede elftal van AZ.
Bron: www.azfanpage.nl

pi_48087787
Cziommer is terug, Schaars komt terug, langzaam komen de mogelijkheden voor op het middenveld weer terug.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48122505
Misschien nog een CL-ticket bemachtigen via de competitie?

pi_48122571
az kampioen
pi_48127297
Nu geen misstap begaan na een Europees duel en de drie punten meenemen uit Breda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')