Das een goeiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Ranja volgens mij is het tijd voor "Bellick gemolesteerd versie 2".
Same here!quote:
Zou er dan iets genetisch oid met micheal zijn waar ze achter willen komen ofzo ?quote:"You know he's going to break out, it's in his blood". To this, the general responds, "It's exactly what we want him to do."
quote:What's special about Scofield's blood? Why does the Company want Scofield to break out of jail? These answers hopefully await us when the show returns in the fall. While some might groan at the possibility of Scofield being the product of some kind of genetic experiment, it might actually end up being a good way to explain some of the inexplicable actions that Scofield sometimes takes.
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
Ben benieuwd of Mahone wel binnenkomt... Hij was bezig om zijn duim te breken om zo die boeien er vanaf te schuiven!
Maar als ie binnen komt zal die wel flink pissed op Michael zijn![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:51 schreef Kinga het volgende:
Haunter, Ik zou de OP even kopieren en aanpassen van dit topic Prison Break (USA) # 51: Wachtend op Seizoen 3 ! naar deze, gezien deze toch eerder was... heb in die andere de topiclijst aangevuld etc...
edit: heb het ook bij http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break veranderd ondertussen..
Kijk maar goed hoe die aan z'n duim zit te wroeten! Stukje van 40.15 min. Er wordt nog op ingezoomd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.![]()
* Dos37 eens is. zo ga ik het denk ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
En hoe kwam Kim ineens bij die boot?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe had Sarah trouwens zo snel die nieuwe boot van Michael gevonden?
Kzie Linc al kraanvogeltjes vouwen ><quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef Crazykill het volgende:
Zal Link nu zn shirts opknopen, naar school gaan en over 30 jaar Michael redden?
Vandaar die numbers van Lost, nee het uitmelken van series is uit den bozequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Vond het ook wat vreemd dat alle aanklachten tegen Burrows vervielen op basis van 1 getuigenverklaring van iemand die officeel niet meer bestond.
En wat heeft dat daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Verkeerde quote, wilde merkie quoten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de kale met met zijn papiertjes Oscar Shales is. In de laatste minuten hoopte ik zeer dat Mahone hem te zien kreeg en dat hij hem herkende, maar helaas. Nu weten we het dus nog niet![]()
Je kijkt 24 niet, maar een serie als Prison Break wél? Ik had meer verwacht van een moderator op FTR.quote:
Ik ben bezig met seizoen 1 van 24.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je kijkt 24 niet, maar een serie als Prison Break wél? Ik had meer verwacht van een moderator op FTR.
Ze kende elkaar al veel langer, het kan toch..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef -Mo- het volgende:
Scofield en Tancredi zijn echt té erg. Die hebben elkaar 2 kusjes gegeven (of nog geeneens) en dán zeggen ze al I LOVEEEEEEEE YOUUU tegen elkaar.Hóe breezah.
[afbeelding]
Mja, het leek een happy ending te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
What the fuck deed Sarah daar op de boot
Sona gaat leuk worden
Natuurlijk is die vette pad Oscar Shales niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de kale met met zijn papiertjes Oscar Shales is. In de laatste minuten hoopte ik zeer dat Mahone hem te zien kreeg en dat hij hem herkende, maar helaas. Nu weten we het dus nog niet![]()
Peekvidquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik hegwoon zinds afl 16 siezoen 2 niet meer gezien tering peekvid die is gestopt.
Ja daar keek ik het altijd online.quote:
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar keek ik het altijd online.
Weet jij ong een site ? waar ik het gewoon online kan kijken.
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef RandomReader het volgende:
[..]
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/
Sites
Ga eens leren hoe het echt werkt jongen
Werkt ook nog ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
zal wel een fout geweest zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.
Nee hoor, door de drie afleveringen heen zitten flitsen verstopt van die scene en als je die flitsen achter elkaar zet krijg je die scènequote:
Mijn tenen staan er nog krom vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef -Mo- het volgende:
Wie vindt ook dat Miller en Callies ábsoluut geen chemistry samen hebben?
Tenenkrommende scènes.
Je streamt een aflevering van 100 Mb ipv een torrent van 700Mb af te halen. Handig voor mensen met een downloadlimiet zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?
Hij komt niet terug in seizoen 3.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:
C-note is de enige ontsnapte die goed terecht komt he
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het hele Marie Cruse gebeuren? Dat is opeens over?
Oeps, haalde even wat namen door elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.
DVD is PAL-resolutiequote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef furious_rage het volgende:
[..]
Je streamt een aflevering van 100 Mb ipv een torrent van 700Mb af te halen. Handig voor mensen met een downloadlimiet zou ik zeggen...
Bovendien kan je die streams met een beetje moeite ook gewoon opslaan. Als ik het in HD wil zien, zal ik de dvd wel halen.
Ik vond het een schitterende aflevering tot ik de laatste 5 minuten zag. Het leek wel of ik in Lost terecht was gekomen. Konden de schrijvers niets realistisch meer bedenken??? Ok, het zal nog wel spannend zijn, maar de hele plot van de serie trekt nu wel op geen reet meer, beetje teleurstellend![]()
Het is dan ook een HDTV-rip, net zoals films in .avi-formaat ook vaak DVD-rips zijn (en dus zelf géén DVD's zijn).quote:Op woensdag 4 april 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
De standaard HDTV versie heeft een lagere resolutie dan DVD.
Juistem, daarom pak ik altijd de HR versies. 720 x 576 (DVD) versus 960 x 528 (HDTV-HR rip.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is dan ook een HDTV-rip, net zoals films in .avi-formaat ook vaak DVD-rips zijn (en dus zelf géén DVD's zijn).
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
De vele gezichtsexpressies van Wentworth Miller:
preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Grappig om te lezen dat veel mensen hier weer lekker wat te zeiken hebben over de serie. (maar ondertussen gewoon seizoen 3 gaan volgen)
Heb zelf ook stukken waarvan ik denk : "wtf"maar blijf het een hele stoere serie vinden.
Ach, seizoen 2 was seizoen 1 niet en hoogstaand zou ik 't evenmin willen noemen, maar over 't algemeen heb ik 't met plezier gekeken. Met vooral de season finale en de eraan voorafgaande aflevering(en) zijn ze imho toch net iets te ver gegaan; beide afleveringen hingen echt aan elkaar van de makkelijke toevalligheden/onwaarschijnlijkheden en die mogelijke scifi wending.. tja.. didn't see that one coming. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat de serie ooit zo bedoeld is geweest.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Grappig om te lezen dat veel mensen hier weer lekker wat te zeiken hebben over de serie. (maar ondertussen gewoon seizoen 3 gaan volgen)
Dat komt door z'n hazenlipquote:Op woensdag 4 april 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
De serie duurt te lang Scofield was in het begin de held en nu de man met 1 gezichts uitdrukking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Canisfire al zei gaat de serie echt veel te lang door. Seizoen 2 had makkelijk in een half seizoen gepast. En ik heb zo ook al m'n vermoedens waar seizoen 3 naar toezal gaan. Ik weet niet of dat iets zegt over mijn geweldige talenten in scenarios bedenken of over de voorspelbaarheid van Prison Break.
Ik hoop zo dat ze teruggaan naar de actie en spanning van seizoen 1.
Scofield begint me ook steeds te irriteren met zijn uitstraling en zijn vervelende fluisterstem.
Ik heb nooit gezegd dat ik het niet leuk vind!!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Heb zelf ook stukken waarvan ik denk : "wtf"maar blijf het een hele stoere serie vinden.
Zo Scofield een soort van ubermensch zijn gecreeerd door het Amerikaanse legerquote:Op woensdag 4 april 2007 02:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ja dat dach ik dus ook jorien, maar dat vond ik al vaag.
En die ene vage kerel in de auto met zijn briefjes heel de tijd blijf ineens een mad scientist te zijn.
Ze willen ook allemaal Mengele zijn he
De eerste keer voor de moord op Geary! Er waren toen genoeg bewijzen, vonden ze. Er was zelfs een rechtzaak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Un4 het volgende:
Plus, al de tweede keer in het seizoen dat Bellick zonder reden in de gevangenis gegooid wordt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Maakt het nog uit?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
O en Michael die er vanaf de boot 24 uur er over deed om naar Panama City te komen, maar nooit de nacht zag?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maakt het nog uit?
Sarah werd opgepakt, berecht en vrijgesproken in de tijd dat Michael en Lincoln pas net in Panama waren. Hoe lang zijn ze daar nou, een dag of 6?
De hele tijdlijn is verneukt omdat er kennelijk nog even het 1 en ander afgerond moest worden. Hoe het dan kan dat Sarah opeens verschijnt op de nieuwe boot waarvan Michael nog niet eens wist dat ie em had is in dat licht gezien echt niet zo gek.![]()
Ik had de stille hoop dat deze serie een intelligent einde zou krijgen, maar helaas. Er moest nog een seizoen 3 komen, en daarvoor is de geloofwaardigheid van de serie opgeofferd. Jammer.
Toch ga ik seizoen 3 weer kijken, al was het maar om te kijken wat voor een belachelijke verhaallijnen ze weten te verzinnen![]()
zal wel weer 22 afl hebben ?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Van de tijdslijnen klopt niet veel nee. Waarschijnlijk zien ze bepaalde dingen over het hoofd omdat de serie (S2) snel geschreven moest worden onder tijds- en gelddruk. Hoop dat ze voor S3 wat meer tijd nemen, die ze geloof ik ook hebben.
Dat ligt het meest voor de hand, maar als z'n nieuwe serie flopt, kan hij er zo weer ingeschreven worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
het leek me duidelijk dat kellerman geexecuteerd werd
Zei Kellerman niet iets in de trant van "Allways smile before you die" ?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat ligt het meest voor de hand, maar als z'n nieuwe serie flopt, kan hij er zo weer ingeschreven worden.
1. We zien geen lijk.
2. De schutters zijn gemaskerd. Misschien zijn ze lid van het clubje van pa Scofield.
3. De kogels kunnen net zo goed bedoeld zijn voor de bewaker.
Bij Prison Break weet je het maar nooit... en na het zien van de season finale is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Zelfs het laatste beetje realiteitszin hebben de schrijvers over boord gezet, maar ondanks dat blijft het must see tv.
Het zou me dan ook niks verbazen als Michael volgend seizoen één van de Final Five blijkt te zijn en zijn bloed de mensheid kan redden van een cyloninvasie.
"The highest honor was to smile when they shot you"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zei Kellerman niet iets in de trant van "Allways smile before you die" ?
Die auto had gewoon technische problemen ofzo. Zal wel erg vergezocht zijn dat ze dan juist daar stil zouden moeten staan uit het zicht.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft hij ervoor gezorgd dat die auto stil te komen zou staan en dan mannetjes hem overhoop zouden schieten.
Het zou nog toffer zijn als T-bag dan gebukt gaat als iemands bitchquote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Suerte het volgende:
Die Bellick was lekker toegetakeld zeg![]()
Als T-bag nou ook in Sona terechtkomt, kan het nog leuk worden; "hi pretty boy"![]()
Zo denk ik er ook over zon beetjequote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, nu is de serie toch officeel ontspoord. Je ziet gewoon dat de serie hier had moeten eindigen: Lincoln is vrij. Maar door wat haastingrepen plakken ze er iets aan vast.
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam? Ook met dat onderzoekslab ontsporen ze helemaal zeg. Wat voor freaky verhaallijn gaat dat nu worden.
De sona gevangenis is dan weer wel geinig. Een soort van afgesloten vrijhaven voor al dat tuig waar totale wanorde heerst. Er zal wel een soort vechtarena zijn ofzo. Maar waarom ze er nou op rekenen dat Michael wil gaan ontsnappen?
Lees het topic eens door zou ik zeggen ..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, nu is de serie toch officeel ontspoord. Je ziet gewoon dat de serie hier had moeten eindigen: Lincoln is vrij. Maar door wat haastingrepen plakken ze er iets aan vast.
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam? Ook met dat onderzoekslab ontsporen ze helemaal zeg. Wat voor freaky verhaallijn gaat dat nu worden.
De sona gevangenis is dan weer wel geinig. Een soort van afgesloten vrijhaven voor al dat tuig waar totale wanorde heerst. Er zal wel een soort vechtarena zijn ofzo. Maar waarom ze er nou op rekenen dat Michael wil gaan ontsnappen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef k3vil het volgende:
[..]
Het zou nog toffer zijn als T-bag dan gebukt gaat als iemands bitch
Ik heb het doorgekeken. Het verhaal zuigt gewoon zwaar aan alle kanten, veel te veel toevalligheden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lees het topic eens door zou ik zeggen ..
Volgens mij zie je toch echt de tijd veranderen (licht donker) in een paar flitsen om de tijd te overbruggen. Pas dan zie je dat Michael bij Linc is aangekomen. Wel opletten hèquote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet je wat pas raar was. met de boot van micheal naar de plaats waar lincoln gevangen werd gehouden was 1 dag om naar toe te komen.![]()
[tunnelvisiemode]quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Natuurlijk is die vette pad Oscar Shales niet.
[...]
Heb net de ep opnieuw gezien en Michael zegt als hij iets op de voicemail inspreekt 'Sara, mocht je dit toch horen, luister dan goed...' en dan gaan we naar een andere scene.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
Kim wilde Linc neerschieten maar dit lukte net niet omdat sara hem neerschoot.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam?
Als je dat niet weet heb je niet goed gekeken..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, of hoe zo'n rotjochie zo'n boot kan regelen met Sara erop.
Voor wat geld, of via die cokedealer?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als je dat niet weet heb je niet goed gekeken..
Ik denk juist dat ze teruggaan naar de kern: Prison Breakquote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef furious_rage het volgende:
mss is hij wel geprogrammeerd om te ontsnappen en wouden ze hem eerst dood omdat hij niet meer te vertrouwen was. Nu blijkt dat ze hem niet dood krijgen, willen ze nu testen op hem gaan doen.
Wie weet is het wel iets à la John Doe (Toevallig of niet met Dominic Purcell) waar scofield gewoon zn geheugen omtrend het experiment is kwijtgespeeld en dat dit in de loop van seizoen 3 terug komt. Het zou me in ieder geval nix verbazen als het die richting uit gaat.
Hij had vijf dagen, Michael deed er 1 dag over om naar Panama City te gaan, dus 1 dag eraf, de terechtstelling van Bellick, nog een dag eraf... het wordt wel erg krap met Mari Cruz haar tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Sucre laat zich misschien wel pakken om dan te ontsnappen met bellick en mari cruz ergens dood aan te treffen.
5 dagen voordat ook alweer?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij had vijf dagen, Michael deed er 1 dag over om naar Panama City te gaan, dus 1 dag eraf, de terechtstelling van Bellick, nog een dag eraf... het wordt wel erg krap met Mari Cruz haar tijd
Dat ja! thanksquote:Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Ze zit in een kooi / gat / huis met slechts 5 dagen voedsel.
Dit had Bellick gedaan zodat Sucre hem mee zou helpen om de vijf miljoen te krijgen.
Hoe moeilijk is het...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef miss-scofield het volgende:
Maar naar mijn idee, wist Kellerman dat die gewapende mannen zouden komen! Heeft hij ervoor gezorgd dat die auto stil te komen zou staan en dan mannetjes hem overhoop zouden schieten.
Of heeft hij die mannetje juist geregeld zodat ie zou ontsnappen.. En terwijl ie een paar uur ervoor zelfmoord wilde plegen..
We zullen wel zien!![]()
Hallo, dit is Prison Break. De Company heeft Kellerman vast nog nodig, dus die duikt gewoon op in Sona in seizoen 3, het liefst op een moment dat alles uitzichtloos is voor Scofield en er een achterdeurtje nodig is om hem te laten ontsnappenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het...
Kellermann weet gewoon door zijn eigen ervaring hoe dingen in z'n werk gaan. Hij naait the company en de regering een oor aan dus dan kent ie de procedure wel; chauffeur moet doen alsof ie pech heeft en gemaskerde mannetjes ruimen de rotzooi op. En hij is de rotzooi dus. Daarom dus ook 'took you long enough' omdat ie het al mijlenver aan zag komen. Hij wist dat die testemony in de rechtszaal letterlijk z'n laatste daad zou zijn.
Dat was de bewaker die zijn handboeien afdeed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
Ben benieuwd of Mahone wel binnenkomt... Hij was bezig om zijn duim te breken om zo die boeien er vanaf te schuiven!
Maar als ie binnen komt zal die wel flink pissed op Michael zijn![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef Canisfire het volgende:
zijn ze nu bij afl 22?
-edit: niet legaal-quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar keek ik het altijd online.
Weet jij ong een site ? waar ik het gewoon online kan kijken.
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
En Sara?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef Staafje het volgende:
[..]
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.
Simpel toch?
Ja dat weet ik dan weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Staafje op 04-04-2007 23:54:00 ]Sue me.
En 20 tot 22?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef Staafje het volgende:
[..]
-edit: niet legaal-
(Is gewoon een legale site, geen downloadshit ofzo)
[..]
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.
Simpel toch?
Toen ging hij al richting mahone, dus had hij het plan al om de christina rose aan mahone te geven (inclusief drugs) en een andere boot geregeld. Ik snap alles wel en er is weinig raars aan die aflevering hoor, zolang je maar goed oplet wat er allemaal gezegd wordt en dat blijkt voor veel mensen hier toch nogal moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer nietMichael vertelde Sara toch iets aan de telefoon, maar dat was toen hij nog die Christina Rose had..
![]()
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook welquote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toen ging hij al richting mahone, dus had hij het plan al om de christina rose aan mahone te geven (inclusief drugs) en een andere boot geregeld. Ik snap alles wel en er is weinig raars aan die aflevering hoor, zolang je maar goed oplet wat er allemaal gezegd wordt en dat blijkt voor veel mensen hier toch nogal moeilijk te zijn.
En canisfire, stop eens met zeuren en leer verdomme eens met torrents om te gaan.
http://www.duken.nl/content/view/14/29/
Vragen om warez niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook wel![]()
Als je het een keer vraag ben ik vriendelijk, maar als je het vaker vraagt wordt ik chagrijnig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook wel![]()
De Company heeft Kellerman niet nodig, sterker nog, die willen volgens mij maar al te graag van Kellerman af. In aflevering 13 vroeg Kim aan Mahone om te zorgen dat Kellerman een kogel door z'n kop kreeg. Maar ik vind 't niet logisch dat de Company achter die actie zit. Dan hadden ze 'm in de rechtzaal wel neergeknald. 't Zou me niet verbazen als Kellerman een paar mannetjes heeft ingeschakeld die met Aldo Burrows tegen de Company werken. Hoe zou Kellerman opeens aan zoveel bewijs komen tegen zijn oude werkgever? Ik kan alleen hen bedenken.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hallo, dit is Prison Break. De Company heeft Kellerman vast nog nodig, dus die duikt gewoon op in Sona in seizoen 3, het liefst op een moment dat alles uitzichtloos is voor Scofield en er een achterdeurtje nodig is om hem te laten ontsnappen![]()
Hij sloeg die super-size-ma-niggah anders wel paar keer hard tegen de grond, daarna scheet ie wel 7 kleuren idd jaquote:Op woensdag 4 april 2007 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
bellick had het in fox rover al wel gelijk aan de stok met die superneger. en hij was zo bang dat ie in de zoekenboeg wilde blijven. zijn redding was mahone die hem een uitweg aanbood.
Dat wijst toch wel aardig op het idee dat ik een aantal post hierboven las, namelijk dat het laatste deel van de EP gewoon 1 grote trip van Scofield is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe had Sarah trouwens zo snel die nieuwe boot van Michael gevonden?
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Houtspeer het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat niemand een gifje van Bil Kim inclusief kogel-in-borst heeft gemaakt
Alstu:quote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Houtspeer het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat niemand een gifje van Bil Kim inclusief kogel-in-borst heeft gemaakt
blijven kijken dan, er komen er alsmaar meer bijquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Houtspeer het volgende:
edit: saviour, je avatars worden steeds leuker
Kan idd allebei net zo goed. We zullen het zien....quote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Kellerman is gedood door een wraakactie van The Company op zijn bekentenissen. Ze schoten namelijk wel erg lang en "breed" in het busje om alleen die politieman neer te halen.
Misschien is het ook wel gewoon een bevrijdingsactie van een paar vrienden / oud-collega's. Wie zal het zeggen?
Ja, ik zag het ook toen ik het resultaat bekeek, maar ach... maybe tomorrow, nu is het tijd om te gaan slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
timing he
Ik had ook dat stukje ertussenuit gehaald met scofield, en kims beelden sloten netjes op elkaar aan
Dat moet ook maar eens gebeuren hequote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook toen ik het resultaat bekeek, maar ach... maybe tomorrow, nu is het tijd om te gaan slapen
Tja, dat zag je toch al in de aflevering?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef floris.sp het volgende:
quote:
Guess who else is rotting in prison? Michael. It turns out he and Bellick are in the mysterious "Sona," which is a prison. Bellick's not doing well. Michael…walks toward the light where, presumably, a more satisfying resolution to everything is waiting.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een screenshot van Bellick in Sona?
Denk dat de makers van Prison Break afgelopen tijd veel LOST hebben gekeken en nu die kant op willen gaan
Het lijkt mij dus dat je eerst moet vechten als je in de gevangenis komt.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een screenshot van Bellick in Sona?
Denk dat de makers van Prison Break afgelopen tijd veel LOST hebben gekeken en nu die kant op willen gaan
Hmm, als je het niet overleefd zal je doodgaan denk ik he?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Het lijkt mij dus dat je eerst moet vechten als je in de gevangenis komt.
Overleef je dit gevecht, dan wordt je opgenomen in de groep en anders zal je wel een soort van Outcast blijven of iets dergelijks.
Dan zouden er ook geen outcasts zijn, dat werkt dus nietquote:Op donderdag 5 april 2007 12:37 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Hmm, als je het niet overleefd zal je doodgaan denk ik he?
Er was sprake van een aanpassing van het plan in aflevering 20 geloof ik. Die kale meldde dat letterlijk aan Kim.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:50 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Kan idd allebei net zo goed. We zullen het zien....
Ik vond het best een kuteinde....weer zo lekker vaag. En waarom zoooooveel moeite alleen om Scofield in sona te krijgen???? Ben benieuwd...
Nee, dat lijkt me dan ook een beetje een jammer verhaal...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Er was sprake van een aanpassing van het plan in aflevering 20 geloof ik. Die kale meldde dat letterlijk aan Kim.
Het is in ieder geval niet te verkopen om een heel complot rond de vice-president en haar broer te smeden, inclusief een ten onrechte veroordeelde persoon met als enige doel zorgen dat Scofield in Sona terechtkomt. Zo stom zullen de makers toch niet zijn, mag ik hopen. Ze zullen wel optimaal gebruik willen maken van de ontstane situatie.
Die sona twist aan het verhaal is er nu gewoon pas. Die hele opzet met Lincoln erin luizen was gewoon een eerder plan van the company, om zijn pa te pakken en volgens had het ook iets met steadman's bedrijf te makenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is in ieder geval niet te verkopen om een heel complot rond de vice-president en haar broer te smeden, inclusief een ten onrechte veroordeelde persoon met als enige doel zorgen dat Scofield in Sona terechtkomt. Zo stom zullen de makers toch niet zijn, mag ik hopen. Ze zullen wel optimaal gebruik willen maken van de ontstane situatie.
Hmm, had je dat niet ff in een spoiler kunnen zetten, nu hoef ik seizoen 3 niet meer te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 17:45 schreef RandomReader het volgende:
Ik denk dat het zo in elkaar steekt:
Sona is een filiaal van Primatech Paper Co. waar gewone mensen buitengewone krachten krijgen.
Michael ontwikkelt zijn DNA en opeens merkt hij dat hij kan vliegen, en vliegt zo de gevangenis uit.
Dan komt hij bij zijn broer en bij Sarah en vliegen ze samen weg om terug te keren naar Chicago waar blijkt dat de Company een evil held heeft gemaakt tegen wie Michael moet vechten. Dit is de Pad Man en die verandert opeens in een kikker!
Michael kan niet tegen kikkers waardoor hij blind wordt, en alles op de volgende manier ziet:
[afbeelding]
Dan blijkt dat Pad Man eigenlijk een zelfmoordterrorist is! Michael ziet het volgende:
[afbeelding]
Hij probeert weg te vluchten maar helaas...
[afbeelding]
Iedereen gaat dood en alleen Sarah en Bellick overleven het. Ze gaan samen kinderen maken die de hele mensheid weer gaan opbouwen!
Op naar seizoen 22
Ik spaar je de moeitequote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Hmm, had je dat niet ff in een spoiler kunnen zetten, nu hoef ik seizoen 3 niet meer te zien![]()
Nou, dan hebben ze wel een last-minute GO gehad voor seizoen 3quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, sona is een nieuw plan. dat zeiden ze toch ook in een van de laatste afleveringen, zoiets als 'there's been a change of plans'
Nee, aflevering 2.23 Sikimickyquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef m-materazzi het volgende:
Is aflevering 22 de laatste van seizoen 2 ? Zo ja, dan kan ik vanavond seizoen 2 afronden.
Aangezien kellerman nu toch alles heeft verteld en Linc een vrij man is, hoeven ze niet allemaal meer dood.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, dan hebben ze wel een last-minute GO gehad voor seizoen 3.
Nee Scofield heeft bekend dat hij het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Linc wordt nu gezocht ivm met de moord op Kim lijkt me.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef ukga het volgende:
ik snap niet, hij loopt de gevangenis in, en 3 passen en hij loopt naar buiten? of loopt ie de binnenplaats van de gevangenis op?
Ja nog zoiets. Één getuige die niet eens een identiteit heeft zorgt ervoor dat 3 most-wanteds op vrije voeten komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Aangezien kellerman nu toch alles heeft verteld en Linc een vrij man is, hoeven ze niet allemaal meer dood.
en dan is dat ook nog besloten binnen een dag ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. Één getuige die niet eens een identiteit heeft zorgt ervoor dat 3 most-wanteds op vrije voeten komen.
Ze zeiden toch dat ie alles op papier had.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. Één getuige die niet eens een identiteit heeft zorgt ervoor dat 3 most-wanteds op vrije voeten komen.
Ja, dat had ook z'n nieuwe boek kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat ie alles op papier had.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, dat had ook z'n nieuwe boek kunnen zijn.
Nou kom, zo makkelijk laat je niet een paar most-wanted crimineeltjes gaanquote:
Nu weet je het wel? Stomme lul!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nou ik heb geen idee daarom vraag ik het
Wie weet vissen ze hem op en maken een cyborg van hem in dat onderzoekslab!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef ukga het volgende:
nou vorruit dan maar weer.
Ik hoop dat die chinees nu eindelijk dood is en niet weer; half-net-niet-helemaal-dood, zodat ie in seizoen 3 weer rond huppelt.
of was het al een robot, gemaakt in datzelfde onderzoekslabquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wie weet vissen ze hem op en maken een cyborg van hem in dat onderzoekslab!
... en willen ze hem nu upgraden met gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef biggetje het volgende:
[..]
of was het al een robot, gemaakt in datzelfde onderzoekslab![]()
als we met alle pb-kijkende fokkers een lijst gaan maken van wat er niet klopt/heeel toevallig is in de serie, heb je best een dik boekquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:58 schreef Sweetbeach het volgende:
net de ep gezien! Ik vond hem 'opzich' wel goed MAAR.. ow ow ow wat een toeval
dat Teddy en Bellick bij elkaar in gevangenis komen.....
dat Sarah 'zomaar' wordt vrijgesproken op 1 vage getuigen.......
dat Kim op het laatst voor Scofields neus staat... normaal zie/hoor je zo iemand heus wel aan komen lopen......
dat Sarah precies is waar micheal/linc. ook komen (oftewel; dat ze het heeft weten te vinden)
dat Sucre bellick weer weet te vinden (die dan nét uit 't politiebureau komt)+
etc. etc. etc.
en dan nog raar dat ze niet met die boot wegvluchten maar te voet
en dan zie je bij het wegrennen dat de poltiie 30 cm van Lincoln afloopt, en een shot later is Linc alweer uit 't zicht(heb hem nog eens teruggezet, en dat is wel een klein foutje vd productie
)
al met al wel een leuke aflevering als je niet téveel nadenkt, want het is allemaal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig!
Het was leuk als het een happy end was geworden: Linc, Sarah, Micheal op de boot: vrij. Bellick/Tbag/Mahone in de gevangenis en Kim doodMaar helaas
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
... en willen ze hem nu upgraden met gezichtsuitdrukkingen.
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Het was leuk als het een happy end was geworden: Linc, Sarah, Micheal op de boot: vrij. Bellick/Tbag/Mahone in de gevangenis en Kim doodMaar helaas
Het ging over Kim, die heeft wel degelijk gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
... en willen ze hem nu upgraden met gezichtsuitdrukkingen.
quote:
dan had ik liever dat einde gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:33 schreef Houtspeer het volgende:
Wat gaan ze met t-bag doen denken jullie? Hij heeft heel veel fans en dan lijkt het me erg bruut om hem dood te laten gaan of te laten verotten in een gevangenis
Ja dus het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellickquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.
Waarom? Waarvoor is hij gearresteerd dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.
Sucre wordt opgepakt en komt ook bij het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellick.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dus het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellick![]()
T-Bag zit ook nog in die cel. Die wordt denk ik ook gewoon overgeplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Waarvoor is hij gearresteerd dan?
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
T-Bag zit ook nog in die cel. Die wordt denk ik ook gewoon overgeplaatst.
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Het ging over Kim, die heeft wel degelijk gezichtsuitdrukkingen.
Dit is Panama, daar hebben ze geen uitleveringswetten (zoiets). Dat is ook de reden waarom ze in Panama zijn. Dus Merkie heeft gelijk, er is geen enkele reden om t-bag naar Sona te sturen, enige wat hij heeft gedaan is een mes in zijn pols laten stekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.
Soort Vanished eindequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.
Maar Bellick vanwege die moord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Houtspeer het volgende:
Het zou tof zijn als t-bag dus werd vrij gelaten en als de baddest van de foxriver 8 vrij rondlopen
T-bag had toch wel meer hoertjes vermoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dit is Panama, daar hebben ze geen uitleveringswetten (zoiets). Dat is ook de reden waarom ze in Panama zijn. Dus Merkie heeft gelijk, er is geen enkele reden om t-bag naar Sona te sturen, enige wat hij heeft gedaan is een mes in zijn pols laten steken![]()
Omdat hij in Mexico al gepakt was door the company en voor hun in Panama zat. En ik neem aan dat hij in panama vast zit omdat hij wegrende van de crime scene met dat hoertje en bellick neerschoot.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.
Die kerel die bij z'n cel kwam werkte niet voor the Company maar voor de FBI, tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef Staafje het volgende:
Al die ontsnapte lui van Fox River moesten toch dood, dan begrijp ik niet waarom The Company T-Bag niet hadden vermoord toen hij in Panama was. (Toen die kerel naar die cel kwam, had hij hem makkelijk er uit kunnen halen en dan vermoorden).
Volgensmij werkten die juist voor Mahone, toch? Mahone was dan wel weer in dienst van de Company, maar zijn mannetjes zijn gewoon FBI.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me wel een companygast. Want t-bag was onderdeel van het plan van de company om scofield in de val te lokken. Die 2 mannen die hem in de gaten hielden waren ook company.
Nee, Kim vertelde toch tegen Mahone dat T-bag was opgepakt in Mexico? The Company had hem dus, en niet de FBI.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij werkten die juist voor Mahone, toch? Mahone was dan wel weer in dienst van de Company, maar zijn mannetjes zijn gewoon FBI.
Als hij van de FBI was geweest hadden ze hem al gelijk opgepakt in Mexico. Deden ze niet, dus hij is van de Company.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die kerel die bij z'n cel kwam werkte niet voor the Company maar voor de FBI, toch
Kijk dat vind ik dan weer relaxed. Maar ik ben bang dat ik de derde serie toch nog ga zien...ben te benieuwd wat ze er van gaan maken...quote:
Misschien is hij wel bij die kale gastquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Houtspeer het volgende:
Abruzzi komt misschien terug, blijkbaar hebben die kogels geen vitale organen geraakt en zijn bloedverlies viel wel mee
Misschien is hij wel die kale gast!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Misschien is hij wel bij die kale gast![]()
ik denk persoonlijk dat de kans dat het je moeder is groter is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef Jivis het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die kale man Oscar Shales is, wat denken jullie?????
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:23 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat de kans dat het je moeder is groter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |