Das een goeiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Ranja volgens mij is het tijd voor "Bellick gemolesteerd versie 2".
Same here!quote:
Zou er dan iets genetisch oid met micheal zijn waar ze achter willen komen ofzo ?quote:"You know he's going to break out, it's in his blood". To this, the general responds, "It's exactly what we want him to do."
quote:What's special about Scofield's blood? Why does the Company want Scofield to break out of jail? These answers hopefully await us when the show returns in the fall. While some might groan at the possibility of Scofield being the product of some kind of genetic experiment, it might actually end up being a good way to explain some of the inexplicable actions that Scofield sometimes takes.
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
Ben benieuwd of Mahone wel binnenkomt... Hij was bezig om zijn duim te breken om zo die boeien er vanaf te schuiven!
Maar als ie binnen komt zal die wel flink pissed op Michael zijn![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:51 schreef Kinga het volgende:
Haunter, Ik zou de OP even kopieren en aanpassen van dit topic Prison Break (USA) # 51: Wachtend op Seizoen 3 ! naar deze, gezien deze toch eerder was... heb in die andere de topiclijst aangevuld etc...
edit: heb het ook bij http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break veranderd ondertussen..
Kijk maar goed hoe die aan z'n duim zit te wroeten! Stukje van 40.15 min. Er wordt nog op ingezoomd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.![]()
* Dos37 eens is. zo ga ik het denk ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
En hoe kwam Kim ineens bij die boot?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe had Sarah trouwens zo snel die nieuwe boot van Michael gevonden?
Kzie Linc al kraanvogeltjes vouwen ><quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef Crazykill het volgende:
Zal Link nu zn shirts opknopen, naar school gaan en over 30 jaar Michael redden?
Vandaar die numbers van Lost, nee het uitmelken van series is uit den bozequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Vond het ook wat vreemd dat alle aanklachten tegen Burrows vervielen op basis van 1 getuigenverklaring van iemand die officeel niet meer bestond.
En wat heeft dat daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Verkeerde quote, wilde merkie quoten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de kale met met zijn papiertjes Oscar Shales is. In de laatste minuten hoopte ik zeer dat Mahone hem te zien kreeg en dat hij hem herkende, maar helaas. Nu weten we het dus nog niet![]()
Je kijkt 24 niet, maar een serie als Prison Break wél? Ik had meer verwacht van een moderator op FTR.quote:
Ik ben bezig met seizoen 1 van 24.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je kijkt 24 niet, maar een serie als Prison Break wél? Ik had meer verwacht van een moderator op FTR.
Ze kende elkaar al veel langer, het kan toch..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef -Mo- het volgende:
Scofield en Tancredi zijn echt té erg. Die hebben elkaar 2 kusjes gegeven (of nog geeneens) en dán zeggen ze al I LOVEEEEEEEE YOUUU tegen elkaar.Hóe breezah.
[afbeelding]
Mja, het leek een happy ending te wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
What the fuck deed Sarah daar op de boot
Sona gaat leuk worden
Natuurlijk is die vette pad Oscar Shales niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de kale met met zijn papiertjes Oscar Shales is. In de laatste minuten hoopte ik zeer dat Mahone hem te zien kreeg en dat hij hem herkende, maar helaas. Nu weten we het dus nog niet![]()
Peekvidquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik hegwoon zinds afl 16 siezoen 2 niet meer gezien tering peekvid die is gestopt.
Ja daar keek ik het altijd online.quote:
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar keek ik het altijd online.
Weet jij ong een site ? waar ik het gewoon online kan kijken.
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef RandomReader het volgende:
[..]
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/
Sites
Ga eens leren hoe het echt werkt jongen
Werkt ook nog ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
zal wel een fout geweest zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.
Nee hoor, door de drie afleveringen heen zitten flitsen verstopt van die scene en als je die flitsen achter elkaar zet krijg je die scènequote:
Mijn tenen staan er nog krom vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef -Mo- het volgende:
Wie vindt ook dat Miller en Callies ábsoluut geen chemistry samen hebben?
Tenenkrommende scènes.
Je streamt een aflevering van 100 Mb ipv een torrent van 700Mb af te halen. Handig voor mensen met een downloadlimiet zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?
Hij komt niet terug in seizoen 3.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:
C-note is de enige ontsnapte die goed terecht komt he
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het hele Marie Cruse gebeuren? Dat is opeens over?
Oeps, haalde even wat namen door elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.
DVD is PAL-resolutiequote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef furious_rage het volgende:
[..]
Je streamt een aflevering van 100 Mb ipv een torrent van 700Mb af te halen. Handig voor mensen met een downloadlimiet zou ik zeggen...
Bovendien kan je die streams met een beetje moeite ook gewoon opslaan. Als ik het in HD wil zien, zal ik de dvd wel halen.
Ik vond het een schitterende aflevering tot ik de laatste 5 minuten zag. Het leek wel of ik in Lost terecht was gekomen. Konden de schrijvers niets realistisch meer bedenken??? Ok, het zal nog wel spannend zijn, maar de hele plot van de serie trekt nu wel op geen reet meer, beetje teleurstellend![]()
Het is dan ook een HDTV-rip, net zoals films in .avi-formaat ook vaak DVD-rips zijn (en dus zelf géén DVD's zijn).quote:Op woensdag 4 april 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
De standaard HDTV versie heeft een lagere resolutie dan DVD.
Juistem, daarom pak ik altijd de HR versies. 720 x 576 (DVD) versus 960 x 528 (HDTV-HR rip.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is dan ook een HDTV-rip, net zoals films in .avi-formaat ook vaak DVD-rips zijn (en dus zelf géén DVD's zijn).
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
De vele gezichtsexpressies van Wentworth Miller:
preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Grappig om te lezen dat veel mensen hier weer lekker wat te zeiken hebben over de serie. (maar ondertussen gewoon seizoen 3 gaan volgen)
Heb zelf ook stukken waarvan ik denk : "wtf"maar blijf het een hele stoere serie vinden.
Ach, seizoen 2 was seizoen 1 niet en hoogstaand zou ik 't evenmin willen noemen, maar over 't algemeen heb ik 't met plezier gekeken. Met vooral de season finale en de eraan voorafgaande aflevering(en) zijn ze imho toch net iets te ver gegaan; beide afleveringen hingen echt aan elkaar van de makkelijke toevalligheden/onwaarschijnlijkheden en die mogelijke scifi wending.. tja.. didn't see that one coming. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat de serie ooit zo bedoeld is geweest.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Grappig om te lezen dat veel mensen hier weer lekker wat te zeiken hebben over de serie. (maar ondertussen gewoon seizoen 3 gaan volgen)
Dat komt door z'n hazenlipquote:Op woensdag 4 april 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
De serie duurt te lang Scofield was in het begin de held en nu de man met 1 gezichts uitdrukking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Canisfire al zei gaat de serie echt veel te lang door. Seizoen 2 had makkelijk in een half seizoen gepast. En ik heb zo ook al m'n vermoedens waar seizoen 3 naar toezal gaan. Ik weet niet of dat iets zegt over mijn geweldige talenten in scenarios bedenken of over de voorspelbaarheid van Prison Break.
Ik hoop zo dat ze teruggaan naar de actie en spanning van seizoen 1.
Scofield begint me ook steeds te irriteren met zijn uitstraling en zijn vervelende fluisterstem.
Ik heb nooit gezegd dat ik het niet leuk vind!!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Heb zelf ook stukken waarvan ik denk : "wtf"maar blijf het een hele stoere serie vinden.
Zo Scofield een soort van ubermensch zijn gecreeerd door het Amerikaanse legerquote:Op woensdag 4 april 2007 02:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ja dat dach ik dus ook jorien, maar dat vond ik al vaag.
En die ene vage kerel in de auto met zijn briefjes heel de tijd blijf ineens een mad scientist te zijn.
Ze willen ook allemaal Mengele zijn he
De eerste keer voor de moord op Geary! Er waren toen genoeg bewijzen, vonden ze. Er was zelfs een rechtzaak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Un4 het volgende:
Plus, al de tweede keer in het seizoen dat Bellick zonder reden in de gevangenis gegooid wordt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:25 schreef kaos- het volgende:
Maakt het nog uit?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |