Peekvidquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik hegwoon zinds afl 16 siezoen 2 niet meer gezien tering peekvid die is gestopt.
Ja daar keek ik het altijd online.quote:
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar keek ik het altijd online.
Weet jij ong een site ? waar ik het gewoon online kan kijken.
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef RandomReader het volgende:
[..]
http://www.wijkijkenalleslivevanuitamerika.nl/
Sites
Ga eens leren hoe het echt werkt jongen
Werkt ook nog ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
zal wel een fout geweest zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Staafje het volgende:
-edit-
Kan iemand nog een reactie geven op wat ik zei over de promo van ep 2.20 Panama?
Daarin zie je dat de FBI Mahone op gaat pakken in zijn huis, maar dat is helemaal niet gebeurd.
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Downloaden daar is mijn laptop niet geschikt voor.
Nee hoor, door de drie afleveringen heen zitten flitsen verstopt van die scene en als je die flitsen achter elkaar zet krijg je die scènequote:
Mijn tenen staan er nog krom vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:53 schreef -Mo- het volgende:
Wie vindt ook dat Miller en Callies ábsoluut geen chemistry samen hebben?
Tenenkrommende scènes.
Je streamt een aflevering van 100 Mb ipv een torrent van 700Mb af te halen. Handig voor mensen met een downloadlimiet zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat denk je dat je laptop doet tijdens het kijken op peekvid.com?
Hij komt niet terug in seizoen 3.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef Canisfire het volgende:
C-note is de enige ontsnapte die goed terecht komt he
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het hele Marie Cruse gebeuren? Dat is opeens over?
Oeps, haalde even wat namen door elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Alleen C-Note komt niet terug in seizoen 3 volgens betrouwbare bronnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |