Das een goeiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Ranja volgens mij is het tijd voor "Bellick gemolesteerd versie 2".
Same here!quote:
Zou er dan iets genetisch oid met micheal zijn waar ze achter willen komen ofzo ?quote:"You know he's going to break out, it's in his blood". To this, the general responds, "It's exactly what we want him to do."
quote:What's special about Scofield's blood? Why does the Company want Scofield to break out of jail? These answers hopefully await us when the show returns in the fall. While some might groan at the possibility of Scofield being the product of some kind of genetic experiment, it might actually end up being a good way to explain some of the inexplicable actions that Scofield sometimes takes.
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
Ben benieuwd of Mahone wel binnenkomt... Hij was bezig om zijn duim te breken om zo die boeien er vanaf te schuiven!
Maar als ie binnen komt zal die wel flink pissed op Michael zijn![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:51 schreef Kinga het volgende:
Haunter, Ik zou de OP even kopieren en aanpassen van dit topic Prison Break (USA) # 51: Wachtend op Seizoen 3 ! naar deze, gezien deze toch eerder was... heb in die andere de topiclijst aangevuld etc...
edit: heb het ook bij http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break veranderd ondertussen..
Kijk maar goed hoe die aan z'n duim zit te wroeten! Stukje van 40.15 min. Er wordt nog op ingezoomd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Duimen breken ..dat haal ik er nou niet echt uit hoor.![]()
* Dos37 eens is. zo ga ik het denk ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
En hoe kwam Kim ineens bij die boot?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe had Sarah trouwens zo snel die nieuwe boot van Michael gevonden?
Kzie Linc al kraanvogeltjes vouwen ><quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef Crazykill het volgende:
Zal Link nu zn shirts opknopen, naar school gaan en over 30 jaar Michael redden?
Vandaar die numbers van Lost, nee het uitmelken van series is uit den bozequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Same here!
Serie is wat mij betreft afgelopen. Misschien over een jaar heel seizoen 3 nog eens achter elkaar kijken, en anders beschouw ik het nu als "af"!
* RemcoDelft laat zich niet graag door commerciele filmproducenten aan het lijntje houden tot ze het concept hebben uitgemelkt.
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Vond het ook wat vreemd dat alle aanklachten tegen Burrows vervielen op basis van 1 getuigenverklaring van iemand die officeel niet meer bestond.
En wat heeft dat daarmee te maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Verkeerde quote, wilde merkie quoten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael had toch een bericht achtergelaten op sarah's voicemail? Dat zei ze later nog toen ze samen op de boot waren.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik geloof nog steeds dat de kale met met zijn papiertjes Oscar Shales is. In de laatste minuten hoopte ik zeer dat Mahone hem te zien kreeg en dat hij hem herkende, maar helaas. Nu weten we het dus nog niet![]()
Je kijkt 24 niet, maar een serie als Prison Break wél? Ik had meer verwacht van een moderator op FTR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |