abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48003968
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet je wat pas raar was. met de boot van micheal naar de plaats waar lincoln gevangen werd gehouden was 1 dag om naar toe te komen.
Volgens mij zie je toch echt de tijd veranderen (licht donker) in een paar flitsen om de tijd te overbruggen. Pas dan zie je dat Michael bij Linc is aangekomen. Wel opletten hè
pi_48005034
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Natuurlijk is die vette pad Oscar Shales niet.
[...]
[tunnelvisiemode]
Daar mogen jullie nog duizenden keren het graf voor opgraven waar hij zogenaamd in ligt, maar ik geloof het pas als Mahone hem ziet en uit zijn blik blijkt dat hij hem absoluut niet als Shales herkent.
Het is toch vreemd dat hij constant briefjes schrijft om te communiceren. De enige keren dat we hem hebben horen spreken was in de middle of nowhere in de zee en op dat witte lab. Bij het eerste was het duidelijk dat er werd gezorgd dat niemand Kim en hem zouden horen, of dat Kim niet stiekem een geluidsrecorder had om het gesprek op te nemen. Waarom? Wil hij zo weinig mogelijk bewijs van zijn plan achterlaten? Of is hij, net als Terrence, officieel dood verklaard en mogen zo weinig mogelijk mensen van zijn bestaan afweten? Ok , dat wil niet direct zeggen dat hij dan Shales is, maar tis zo'n vreemde gast.
[/tunnelvisiemode]
  woensdag 4 april 2007 @ 15:00:44 #128
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48005375
Leuke episode. Veel ongeloofwaardige dingen maar van mij hoeft een serie niet perfect te zijn, zolang er spannende dingen in gebeuren en ik het leuk vind om te kijken..
pi_48006455
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
Heb net de ep opnieuw gezien en Michael zegt als hij iets op de voicemail inspreekt 'Sara, mocht je dit toch horen, luister dan goed...' en dan gaan we naar een andere scene.
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam?
Kim wilde Linc neerschieten maar dit lukte net niet omdat sara hem neerschoot.

ALs Kim was gepakt voor het schieten van Linc was ie toch zo weer vrij waarschijnlijk door the company.

Maar dat lab-gebeuren is idd wel wat maf.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:31:29 #130
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48006492
Ja, of hoe zo'n rotjochie zo'n boot kan regelen met Sara erop .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:01:33 #131
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48007579
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, of hoe zo'n rotjochie zo'n boot kan regelen met Sara erop .
Als je dat niet weet heb je niet goed gekeken..
  woensdag 4 april 2007 @ 16:02:44 #132
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48007618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Als je dat niet weet heb je niet goed gekeken..
Voor wat geld, of via die cokedealer?
pi_48007807
Misschien deed de cokedealer er wel een gratis hoer bij, en bood Sara zich midden in Panama toevallig aan hem aan.
pi_48011599
laat seizoen 3 maar komen
ik vindt het nog steeds leuk om te kijken

het zal er nu wel harder aan toe gaan in de gevangenis Sona
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 4 april 2007 @ 18:07:54 #135
4180 Hare
Come fly with me!
pi_48012611
Eventjes hoor, maar het hele seizoen 2 willen ze Michael dood hebben en nu op het eind mag ie opeens blijven leven voor een experiment????

Heb echt het idee dat ze dit even last minute hebben besloten om nog op een of andere manier er een volgend seizoen aan vast te knopen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_48013117
mss is hij wel geprogrammeerd om te ontsnappen en wouden ze hem eerst dood omdat hij niet meer te vertrouwen was. Nu blijkt dat ze hem niet dood krijgen, willen ze nu testen op hem gaan doen.
Wie weet is het wel iets à la John Doe (Toevallig of niet met Dominic Purcell ) waar scofield gewoon zn geheugen omtrend het experiment is kwijtgespeeld en dat dit in de loop van seizoen 3 terug komt. Het zou me in ieder geval nix verbazen als het die richting uit gaat.
nou nou
pi_48013605
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef furious_rage het volgende:
mss is hij wel geprogrammeerd om te ontsnappen en wouden ze hem eerst dood omdat hij niet meer te vertrouwen was. Nu blijkt dat ze hem niet dood krijgen, willen ze nu testen op hem gaan doen.
Wie weet is het wel iets à la John Doe (Toevallig of niet met Dominic Purcell ) waar scofield gewoon zn geheugen omtrend het experiment is kwijtgespeeld en dat dit in de loop van seizoen 3 terug komt. Het zou me in ieder geval nix verbazen als het die richting uit gaat.
Ik denk juist dat ze teruggaan naar de kern: Prison Break In Sona zit ongetwijfeld 1 of ander mannetje gevangen die the Company eruit wil hebben. Waarom ze daarvoor persé Scofield willen gebruiken is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb seizoen 3 dan ook nog niet gezien
Big dick.
pi_48013740
Leuke aflevering.
  woensdag 4 april 2007 @ 18:48:05 #139
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48014058
Als Scofield niemand daar kent en niemand in Sona contact kan hebben met de buitenwereld, hoe dan?
  Donald Duck held woensdag 4 april 2007 @ 18:51:47 #140
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48014193
z'n tattoo's natuurlijk! misschien blijkt straks, dat door een onwaarschijnlijk toeval, ze ook bruikbaar zijn voor sona.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48014554
Kellerman kan leven en kan ook dood zijn,

leven:
hij kan eerst zijn matties hebben gevraagt hem te helpen om te ontsnappen, daarom werd tijdens de schoten uitgezoemd om t spannend gehouden. en op prisonbreak.nl heb ik gelezen dat paul nog iets zij over seizoen 3, dus het kan nog dat hij leeft.

Dood:
het waren geen matties maar mensen die hij heeft veraden, die schoten hem neer met bivak omdat zij anders herkent werden bij mislukking ( en om t spannender te maken voor ons 8))

Sucre kan ook bv nog leven en nog dood zijn
  Donald Duck held woensdag 4 april 2007 @ 19:03:18 #142
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48014633
sucre moet wel overleven vind ik. da's de enige van de onstapten die écht trouw is aan scofield.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48014866
Sucre laat zich misschien wel pakken om dan te ontsnappen met bellick en mari cruz ergens dood aan te treffen.
pi_48016052
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Sucre laat zich misschien wel pakken om dan te ontsnappen met bellick en mari cruz ergens dood aan te treffen.
Hij had vijf dagen, Michael deed er 1 dag over om naar Panama City te gaan, dus 1 dag eraf, de terechtstelling van Bellick, nog een dag eraf... het wordt wel erg krap met Mari Cruz haar tijd
  woensdag 4 april 2007 @ 19:39:05 #145
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48016203
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Hij had vijf dagen, Michael deed er 1 dag over om naar Panama City te gaan, dus 1 dag eraf, de terechtstelling van Bellick, nog een dag eraf... het wordt wel erg krap met Mari Cruz haar tijd
5 dagen voordat ook alweer? kan me niet herinneren wat er met haar gebeurt?
pi_48016533
Ze zit in een kooi / gat / huis met slechts 5 dagen voedsel.

Dit had Bellick gedaan zodat Sucre hem mee zou helpen om de vijf miljoen te krijgen.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:57:18 #147
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48016976
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Ze zit in een kooi / gat / huis met slechts 5 dagen voedsel.

Dit had Bellick gedaan zodat Sucre hem mee zou helpen om de vijf miljoen te krijgen.
Dat ja! thanks
pi_48018185
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef miss-scofield het volgende:
Maar naar mijn idee, wist Kellerman dat die gewapende mannen zouden komen! Heeft hij ervoor gezorgd dat die auto stil te komen zou staan en dan mannetjes hem overhoop zouden schieten.
Of heeft hij die mannetje juist geregeld zodat ie zou ontsnappen.. En terwijl ie een paar uur ervoor zelfmoord wilde plegen..
We zullen wel zien!
Hoe moeilijk is het...

Kellermann weet gewoon door zijn eigen ervaring hoe dingen in z'n werk gaan. Hij naait the company en de regering een oor aan dus dan kent ie de procedure wel; chauffeur moet doen alsof ie pech heeft en gemaskerde mannetjes ruimen de rotzooi op. En hij is de rotzooi dus. Daarom dus ook 'took you long enough' omdat ie het al mijlenver aan zag komen. Hij wist dat die testemony in de rechtszaal letterlijk z'n laatste daad zou zijn.
pi_48018330
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het...

Kellermann weet gewoon door zijn eigen ervaring hoe dingen in z'n werk gaan. Hij naait the company en de regering een oor aan dus dan kent ie de procedure wel; chauffeur moet doen alsof ie pech heeft en gemaskerde mannetjes ruimen de rotzooi op. En hij is de rotzooi dus. Daarom dus ook 'took you long enough' omdat ie het al mijlenver aan zag komen. Hij wist dat die testemony in de rechtszaal letterlijk z'n laatste daad zou zijn.
Hallo, dit is Prison Break. De Company heeft Kellerman vast nog nodig, dus die duikt gewoon op in Sona in seizoen 3, het liefst op een moment dat alles uitzichtloos is voor Scofield en er een achterdeurtje nodig is om hem te laten ontsnappen
Big dick.
pi_48018338
zijn ze nu bij afl 22?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')