Maakt het nog uit?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
O en Michael die er vanaf de boot 24 uur er over deed om naar Panama City te komen, maar nooit de nacht zag?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Maakt het nog uit?
Sarah werd opgepakt, berecht en vrijgesproken in de tijd dat Michael en Lincoln pas net in Panama waren. Hoe lang zijn ze daar nou, een dag of 6?
De hele tijdlijn is verneukt omdat er kennelijk nog even het 1 en ander afgerond moest worden. Hoe het dan kan dat Sarah opeens verschijnt op de nieuwe boot waarvan Michael nog niet eens wist dat ie em had is in dat licht gezien echt niet zo gek.![]()
Ik had de stille hoop dat deze serie een intelligent einde zou krijgen, maar helaas. Er moest nog een seizoen 3 komen, en daarvoor is de geloofwaardigheid van de serie opgeofferd. Jammer.
Toch ga ik seizoen 3 weer kijken, al was het maar om te kijken wat voor een belachelijke verhaallijnen ze weten te verzinnen![]()
zal wel weer 22 afl hebben ?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Van de tijdslijnen klopt niet veel nee. Waarschijnlijk zien ze bepaalde dingen over het hoofd omdat de serie (S2) snel geschreven moest worden onder tijds- en gelddruk. Hoop dat ze voor S3 wat meer tijd nemen, die ze geloof ik ook hebben.
Dat ligt het meest voor de hand, maar als z'n nieuwe serie flopt, kan hij er zo weer ingeschreven worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
het leek me duidelijk dat kellerman geexecuteerd werd
Zei Kellerman niet iets in de trant van "Allways smile before you die" ?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat ligt het meest voor de hand, maar als z'n nieuwe serie flopt, kan hij er zo weer ingeschreven worden.
1. We zien geen lijk.
2. De schutters zijn gemaskerd. Misschien zijn ze lid van het clubje van pa Scofield.
3. De kogels kunnen net zo goed bedoeld zijn voor de bewaker.
Bij Prison Break weet je het maar nooit... en na het zien van de season finale is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Zelfs het laatste beetje realiteitszin hebben de schrijvers over boord gezet, maar ondanks dat blijft het must see tv.
Het zou me dan ook niks verbazen als Michael volgend seizoen één van de Final Five blijkt te zijn en zijn bloed de mensheid kan redden van een cyloninvasie.
"The highest honor was to smile when they shot you"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zei Kellerman niet iets in de trant van "Allways smile before you die" ?
Die auto had gewoon technische problemen ofzo. Zal wel erg vergezocht zijn dat ze dan juist daar stil zouden moeten staan uit het zicht.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:31 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft hij ervoor gezorgd dat die auto stil te komen zou staan en dan mannetjes hem overhoop zouden schieten.
Het zou nog toffer zijn als T-bag dan gebukt gaat als iemands bitchquote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Suerte het volgende:
Die Bellick was lekker toegetakeld zeg![]()
Als T-bag nou ook in Sona terechtkomt, kan het nog leuk worden; "hi pretty boy"![]()
Zo denk ik er ook over zon beetjequote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, nu is de serie toch officeel ontspoord. Je ziet gewoon dat de serie hier had moeten eindigen: Lincoln is vrij. Maar door wat haastingrepen plakken ze er iets aan vast.
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam? Ook met dat onderzoekslab ontsporen ze helemaal zeg. Wat voor freaky verhaallijn gaat dat nu worden.
De sona gevangenis is dan weer wel geinig. Een soort van afgesloten vrijhaven voor al dat tuig waar totale wanorde heerst. Er zal wel een soort vechtarena zijn ofzo. Maar waarom ze er nou op rekenen dat Michael wil gaan ontsnappen?
Lees het topic eens door zou ik zeggen ..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, nu is de serie toch officeel ontspoord. Je ziet gewoon dat de serie hier had moeten eindigen: Lincoln is vrij. Maar door wat haastingrepen plakken ze er iets aan vast.
Echt te dom is hoe Sarah op die boot kwam en hoe Kim er ook van wist. En waarvoor kwam de politie eigenlijk? Nu ligt Kim's lijk er, maar waarvoor zouden ze gepakt zijn als hij ze gewoon onder schot hield totdat de politie kwam? Ook met dat onderzoekslab ontsporen ze helemaal zeg. Wat voor freaky verhaallijn gaat dat nu worden.
De sona gevangenis is dan weer wel geinig. Een soort van afgesloten vrijhaven voor al dat tuig waar totale wanorde heerst. Er zal wel een soort vechtarena zijn ofzo. Maar waarom ze er nou op rekenen dat Michael wil gaan ontsnappen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef k3vil het volgende:
[..]
Het zou nog toffer zijn als T-bag dan gebukt gaat als iemands bitch
Ik heb het doorgekeken. Het verhaal zuigt gewoon zwaar aan alle kanten, veel te veel toevalligheden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lees het topic eens door zou ik zeggen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |