Dat was de bewaker die zijn handboeien afdeed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
Ben benieuwd of Mahone wel binnenkomt... Hij was bezig om zijn duim te breken om zo die boeien er vanaf te schuiven!
Maar als ie binnen komt zal die wel flink pissed op Michael zijn![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef Canisfire het volgende:
zijn ze nu bij afl 22?
-edit: niet legaal-quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja daar keek ik het altijd online.
Weet jij ong een site ? waar ik het gewoon online kan kijken.
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet hoe Sarah en Kim wisten waar Michael's nieuwe pimpboot lag?
En Sara?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef Staafje het volgende:
[..]
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.
Simpel toch?
Ja dat weet ik dan weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Staafje op 04-04-2007 23:54:00 ]Sue me.
En 20 tot 22?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef Staafje het volgende:
[..]
-edit: niet legaal-
(Is gewoon een legale site, geen downloadshit ofzo)
[..]
Toen Michael Lincoln kwam halen in die loods vluchtten ze toch toen die schietpartij begon. Toen is Mahone in de boot gestapt, die twee handlangers van Kim waren dood en Kim is Michael en Lincoln achterna geslopen naar die boot.
Simpel toch?
Toen ging hij al richting mahone, dus had hij het plan al om de christina rose aan mahone te geven (inclusief drugs) en een andere boot geregeld. Ik snap alles wel en er is weinig raars aan die aflevering hoor, zolang je maar goed oplet wat er allemaal gezegd wordt en dat blijkt voor veel mensen hier toch nogal moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer nietMichael vertelde Sara toch iets aan de telefoon, maar dat was toen hij nog die Christina Rose had..
![]()
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook welquote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toen ging hij al richting mahone, dus had hij het plan al om de christina rose aan mahone te geven (inclusief drugs) en een andere boot geregeld. Ik snap alles wel en er is weinig raars aan die aflevering hoor, zolang je maar goed oplet wat er allemaal gezegd wordt en dat blijkt voor veel mensen hier toch nogal moeilijk te zijn.
En canisfire, stop eens met zeuren en leer verdomme eens met torrents om te gaan.
http://www.duken.nl/content/view/14/29/
Vragen om warez niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook wel![]()
Als je het een keer vraag ben ik vriendelijk, maar als je het vaker vraagt wordt ik chagrijnig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeg beetje vriendelijk taal mag ook wel![]()
De Company heeft Kellerman niet nodig, sterker nog, die willen volgens mij maar al te graag van Kellerman af. In aflevering 13 vroeg Kim aan Mahone om te zorgen dat Kellerman een kogel door z'n kop kreeg. Maar ik vind 't niet logisch dat de Company achter die actie zit. Dan hadden ze 'm in de rechtzaal wel neergeknald. 't Zou me niet verbazen als Kellerman een paar mannetjes heeft ingeschakeld die met Aldo Burrows tegen de Company werken. Hoe zou Kellerman opeens aan zoveel bewijs komen tegen zijn oude werkgever? Ik kan alleen hen bedenken.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hallo, dit is Prison Break. De Company heeft Kellerman vast nog nodig, dus die duikt gewoon op in Sona in seizoen 3, het liefst op een moment dat alles uitzichtloos is voor Scofield en er een achterdeurtje nodig is om hem te laten ontsnappen![]()
Hij sloeg die super-size-ma-niggah anders wel paar keer hard tegen de grond, daarna scheet ie wel 7 kleuren idd jaquote:Op woensdag 4 april 2007 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
bellick had het in fox rover al wel gelijk aan de stok met die superneger. en hij was zo bang dat ie in de zoekenboeg wilde blijven. zijn redding was mahone die hem een uitweg aanbood.
Dat wijst toch wel aardig op het idee dat ik een aantal post hierboven las, namelijk dat het laatste deel van de EP gewoon 1 grote trip van Scofield is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef Merkie het volgende:
Hoe had Sarah trouwens zo snel die nieuwe boot van Michael gevonden?
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Houtspeer het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat niemand een gifje van Bil Kim inclusief kogel-in-borst heeft gemaakt
Alstu:quote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Houtspeer het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat niemand een gifje van Bil Kim inclusief kogel-in-borst heeft gemaakt
blijven kijken dan, er komen er alsmaar meer bijquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Houtspeer het volgende:
edit: saviour, je avatars worden steeds leuker
Kan idd allebei net zo goed. We zullen het zien....quote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Kellerman is gedood door een wraakactie van The Company op zijn bekentenissen. Ze schoten namelijk wel erg lang en "breed" in het busje om alleen die politieman neer te halen.
Misschien is het ook wel gewoon een bevrijdingsactie van een paar vrienden / oud-collega's. Wie zal het zeggen?
Ja, ik zag het ook toen ik het resultaat bekeek, maar ach... maybe tomorrow, nu is het tijd om te gaan slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
timing he
Ik had ook dat stukje ertussenuit gehaald met scofield, en kims beelden sloten netjes op elkaar aan
Dat moet ook maar eens gebeuren hequote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook toen ik het resultaat bekeek, maar ach... maybe tomorrow, nu is het tijd om te gaan slapen
Tja, dat zag je toch al in de aflevering?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef floris.sp het volgende:
quote:
Guess who else is rotting in prison? Michael. It turns out he and Bellick are in the mysterious "Sona," which is a prison. Bellick's not doing well. Michael…walks toward the light where, presumably, a more satisfying resolution to everything is waiting.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een screenshot van Bellick in Sona?
Denk dat de makers van Prison Break afgelopen tijd veel LOST hebben gekeken en nu die kant op willen gaan
Het lijkt mij dus dat je eerst moet vechten als je in de gevangenis komt.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een screenshot van Bellick in Sona?
Denk dat de makers van Prison Break afgelopen tijd veel LOST hebben gekeken en nu die kant op willen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |