quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
... en willen ze hem nu upgraden met gezichtsuitdrukkingen.
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Het was leuk als het een happy end was geworden: Linc, Sarah, Micheal op de boot: vrij. Bellick/Tbag/Mahone in de gevangenis en Kim doodMaar helaas
Het ging over Kim, die heeft wel degelijk gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
... en willen ze hem nu upgraden met gezichtsuitdrukkingen.
quote:
dan had ik liever dat einde gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:33 schreef Houtspeer het volgende:
Wat gaan ze met t-bag doen denken jullie? Hij heeft heel veel fans en dan lijkt het me erg bruut om hem dood te laten gaan of te laten verotten in een gevangenis
Ja dus het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellickquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.
Waarom? Waarvoor is hij gearresteerd dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:16 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
T-Bag komt gewoon bij Scofield en co in de gevangenis.
Sucre wordt opgepakt en komt ook bij het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellick.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dus het groepje Scofield, T-Bag, Mahone en Bellick![]()
T-Bag zit ook nog in die cel. Die wordt denk ik ook gewoon overgeplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Waarvoor is hij gearresteerd dan?
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
T-Bag zit ook nog in die cel. Die wordt denk ik ook gewoon overgeplaatst.
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Het ging over Kim, die heeft wel degelijk gezichtsuitdrukkingen.
Dit is Panama, daar hebben ze geen uitleveringswetten (zoiets). Dat is ook de reden waarom ze in Panama zijn. Dus Merkie heeft gelijk, er is geen enkele reden om t-bag naar Sona te sturen, enige wat hij heeft gedaan is een mes in zijn pols laten stekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.
Soort Vanished eindequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien was dat ook het oorspronkelijke einde tot men te horen kreeg dat Fox toch een derde seizoen wilde.
Maar Bellick vanwege die moord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij zit vast omdat hij ontsnapt is uit Fox River, denk ik. En Bellick is toch ook over geplaatst.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Houtspeer het volgende:
Het zou tof zijn als t-bag dus werd vrij gelaten en als de baddest van de foxriver 8 vrij rondlopen
T-bag had toch wel meer hoertjes vermoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dit is Panama, daar hebben ze geen uitleveringswetten (zoiets). Dat is ook de reden waarom ze in Panama zijn. Dus Merkie heeft gelijk, er is geen enkele reden om t-bag naar Sona te sturen, enige wat hij heeft gedaan is een mes in zijn pols laten steken![]()
Omdat hij in Mexico al gepakt was door the company en voor hun in Panama zat. En ik neem aan dat hij in panama vast zit omdat hij wegrende van de crime scene met dat hoertje en bellick neerschoot.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar waarom zit T-Bag überhaupt vast? En ik zie geen enkele reden waarom hij naar Sona zou worden overgeplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |