lekker spagetti..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooooooooo, weer zu hause en de spaghetti alweer op![]()
TVP!!!
Arme lienelienquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik normaal ook. Maar er werd me net gevraagd of ik tot 19u/19u30 zou willen blijven vandaag
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ook weer thuis, ook al naar Enschede geweest, brilletje gekocht van Sinner:
http://www.sinner.nl/estore/content.php?Art_ID=25374&taal_ID=
en langs de Media Markt geweest, mp3-speler wordt voor de 2e keer opgestuurd naar de fabrikant, omdat er de 1e keer niks mee gedaan wasde vrouw aan de balie had verkeerde probleemomschrijving getypt, was dus totaal niet klopte met mijn verhaal
geld terug kon niet, alleen binnen 14 dagen na aankoop of nadat hij al 3 keer was opgestuurd en het dan nog niet deed; dus ik moet maar weer wachten tot hij terug is
er wordt heel vaak off-topic gepraat hoor, maar dat is ook erg gezelligquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] dit topic was toch voor ervaringen op stage-gebied of zit ik nu dom te lullen? [afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:12 schreef Houniet het volgende:
mag je hier wel posten als je niet op je stage aanwezig bent ?
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef PieterBas het volgende:
Miss-scofield... Net de season finale gezien van Prison Break.. enwat een aflevering
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 4 april 2007 07:51 schreef Casual-T het volgende:
Morgeeeeehhh![]()
Ben weer 'ns de eerste hier op kantoor..
Niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:34 schreef Casual-T het volgende:
Nou, we hebben dr weer zin in..
Nuh, woensdag is de rotste dag, het slaaptekort heeft zich opgebouwd, de motivatie is sterk verminderd, en het weekend is pas morgen in zicht.quote:
Mwah, vind t nog wel mee vallen. Ritme zit er wel aardig inquote:Op woensdag 4 april 2007 08:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, woensdag is de rotste dag, het slaaptekort heeft zich opgebouwd, de motivatie is sterk verminderd, en het weekend is pas morgen in zicht.
Heb ff dat gedichtje van IJlien in de OP gezet, volgens mij is dat wel aardig..
Hej poker-proquote:
Ook nog tijd om naar 24 gezien. Ik kan even niet trainenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zei het tochSuper ep!!
Blij dat je geen 24 heb gekeken?
Op naar 30 augustus!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
PSV
Ook al ben je voor een andere club, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt hoor je die te steunen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
Welterustenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:54 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal...idd het zonnetje schijnt weer. Ik denk dat ik zo maar ff ga slapen achter mn bureau...ik ben bekaf....
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
PSV
Shut ur piehole!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink ookquote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ook al ben je voor een andere club, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt hoor je die te steunen!![]()
Dr is geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ook al ben je voor een andere club, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt hoor je die te steunen!![]()
Prison Break was wel okay hequote:
26 april begint het weer!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Prison Break was wel okay heWel een grap dat ze nu nog naar Seizoen 3 gaan met een ontzettende cliffhanger
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren gewoon niet de middelen om een fatsoenlijke pot op de mat te leggen, maargoed....genoeg over voetbal in dit stagetopicquote:Op woensdag 4 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dr is geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ze verdienen het gewoon niet met zulks een afbraakvoetbal
Haha ja, ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat!! Lijkt me wel tof!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Prison Break was wel okay heWel een grap dat ze nu nog naar Seizoen 3 gaan met een ontzettende cliffhanger
Goedemorgenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
26 april begint het weer!![]()
Nog maar 3 weekjes wachten...
Môgge trouwens!![]()
Vinkniet, sommige clubs haat je zo dat je standaard bij elke europese wedstrijd anti bent.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Op Next-episode.net is niks te vinden en op Fox.com staat 'This Fall'quote:Op woensdag 4 april 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
26 april begint het weer!![]()
Nog maar 3 weekjes wachten...
Môgge trouwens!![]()
Dat is voor Nederlandquote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Op Next-episode.net is niks te vinden en op Fox.com staat 'This Fall'
Dat is dus een NL kijkerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Op Next-episode.net is niks te vinden en op Fox.com staat 'This Fall'
Voor non-NL kijker !quote:Op woensdag 4 april 2007 09:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is dus een NL kijker26 april begint het weer op net 5.. bij geloof ik ep 13 of 14.
Wij beginnen pas weer 29 augustus, voor onze de 30e! (Dus waarom 'this fall', is dan nog echt zomer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we niet beter zelf een gedicht maken!?! Dat is stelen van de concurrent!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:40 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb ff dat gedichtje van IJlien in de OP gezet, volgens mij is dat wel aardig..
Begin jij maar vastquote:Op woensdag 4 april 2007 09:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter zelf een gedicht maken!?! Dat is stelen van de concurrent!
Wij zijn veel leuker
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:17 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Voor non-NL kijker !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had zelf wel kunnen bedenken dat die NL kijkers me weer in de war zouden brengen![]()
Zal eens een poging wagen als ik tijd over heb...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter zelf een gedicht maken!?! Dat is stelen van de concurrent!
Wij zijn veel leuker
Ieder een regel!! Dat is eerlijk en wel zo leuk van ons allemaalquote:
Schitterendquote:Waar de meeste mannen Lienelien pesten
in een wanhopige poging voor aandacht
hopen wij dat ze binnenkort niet wordt....![]()
Goover met zijn maaltijdpollquote:Op woensdag 4 april 2007 09:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ieder een regel!! Dat is eerlijk en wel zo leuk van ons allemaal:P
Iedereen moet wat over de ander zeggen, das leuk!
Ik begin met de titel:
Stage SC de beste!
Heel goedquote:Op woensdag 4 april 2007 09:28 schreef Casual-T het volgende:
Stage SC de beste!
Met Twentenaren die elkaar alleen maar pesten
Nou idd, ik ga voor een sonnet..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goover met zijn maaltijdpoll
Zo hadden we iedere dag lol
Wij mochten de keuze maken wat hij at
Terwijl niemand er iets aan had!
Ik heb meer het Sinterklaasgedicht gehalte
AABB niks aan de hand hoorquote:
vegatarische maaltijden waren niet zijn dingquote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
vegatarischequote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vegatarische maaltijden waren niet zijn ding
dus de keuzes waren gering
Nu zie ik hetquote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
AABB niks aan de hand hoor
Kheb de eerste regel weggelaten. 'Stage SC de beste' dus.
En het laatste woord heb ik weggelaten
Hahaha!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef Sok41 het volgende:
Mijn laatste gedicht was bij kerst, ik weet mn eerste zin nog..
Kerst is commercieel en verrot,
maar cadeaus krijgen is wel het leukste in dit kot..
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef MichielPH het volgende:
Gisteravond half slapend/half gezellig op bed gelegen bij een huisgenote van een vriend, daarna vroeg naar bed en dat helpt!
Ben weer helemaal fris, ik denk helderder en ik heb er zin in! Alleen wat jammer dat m'n begeleider nu knap gestresst is..
Hehequote:
enenenenenenenenen????quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef MichielPH het volgende:
Gisteravond half slapend/half gezellig op bed gelegen bij een huisgenote van een vriend, daarna vroeg naar bed en dat helpt!
Ben weer helemaal fris, ik denk helderder en ik heb er zin in! Alleen wat jammer dat m'n begeleider nu knap gestresst is..
Oh het klonk al zo romantischquote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef MichielPH het volgende:
[..]
HeheWas het maar waat, 't is zo'n schattig meisje
![]()
Maar ik omschreef het dus helemaal verkeerd. Vriend van mij en zijn huisgenote op de bank, ik lag door ruimtegebrek op bed.
Het ging er meer om dat ik weer wat meer plezier hier heb, doordat ik uitgerust ben
ik ben vandaag al voor de 3e keer op de fiets naar mijn afstudeerplek gegaanquote:Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef lienelien het volgende:
Ik ben vanochtend voor het allereerst met de fiets naar stage gegaan. Lekker uitwaaien in de zon op het pontje![]()
ik ben ook altijd statisch. Zal niet de eerste keer zijn dat ik door statische elektriciteit een component naar de sloop kan brengenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef francis997 het volgende:
ik krijg hier altijd elektriciteit, ik pak een deur bij het handvat beet..en een klein schokje..nu pakte ik een karretje beet om een aantal pc's te verplaatsen...en weer een schokje..ik krijg altijd schokjes hier..![]()
dat is gelukig nog nooit gebeurd..maar zoals het gaat ben ik goed op weg om dat ook voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben ook altijd statisch. Zal niet de eerste keer zijn dat ik door statische elektriciteit een component naar de sloop kan brengen
Binnenkort ook eens met de fiets naar stage.. ongeveer 20 km fietsen.. en dan weer terugquote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben vandaag al voor de 3e keer op de fiets naar mijn afstudeerplek gegaan![]()
(vorige 2 keer waren gisteren en eergisteren![]()
)
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Binnenkort ook eens met de fiets naar stage.. ongeveer 20 km fietsen.. en dan weer terug.
met het pondje zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef maar 10 minuten te fietsen en 5 minuten varen
Hoiquote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn gemiddelde is weer gestegen, naar 22 per dag
ik hoef maar 10 min. te fietsen, maar vanwege het zooitje hier bij het weena en cs doe ik er langer over.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef maar 10 minuten te fietsen en 5 minuten varen
links onderin staat Pg 1, dan Se 1 en dan op welke pagina je nu zit (zeg maar 1/124)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
Misschien een gekke vraag
Ik heb een Word-bestand van 124 pagina's, maar ik heb bladzijde 80 nodig. Kan ik daar komen zonder scrollen?
Bij een PDF-bestand kun je onderin paginanummer intypen en dan krijg je die.
bij zoeken oid ergens?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
Misschien een gekke vraag
Ik heb een Word-bestand van 124 pagina's, maar ik heb bladzijde 80 nodig. Kan ik daar komen zonder scrollen?
Bij een PDF-bestand kun je onderin paginanummer intypen en dan krijg je die.
Daar loop ik ook elke dag langs, vanaf de achterkant van Centraal (uit de trein) helemaal langs het water. Als je van de boot áf komt, en je kijkt over je rechterschouder zie je aan het einde 3 vrij grote gebouwen staan, 1 grijze, dan een bruine en dan nog een grijze. In die bruine zit ikquote:
Cool, thanksquote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links onderin staat Pg 1, dan Se 1 en dan op welke pagina je nu zit (zeg maar 1/124)
op dat laatste dubbelklikken en dan kun je een paginanummer invullen
Zal vanavond eens kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar loop ik ook elke dag langs, vanaf de achterkant van Centraal (uit de trein) helemaal langs het water. Als je van de boot áf komt, en je kijkt over je rechterschouder zie je aan het einde 3 vrij grote gebouwen staan, 1 grijze, dan een bruine en dan nog een grijze. In die bruine zit ik
pontje danquote:
de laatste strofe bedoel je?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:18 schreef Qwea het volgende:
dat laatste gedicht is best grappig
Mja maar blijkbaar kan zij er ook wat vanquote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Qwea: nog 5 uur en 43 minuten
@ Sok41: voor het gedicht?
als we toch mensen gaan noemen, dan heb ik er nog wel 1;)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
Stage SC de beste!
Waar de meeste mannen Lienelien pesten
hopen wij dat ze binnenkort niet wordt....
Stage SC de beste!
Vegetarische maaltijden waren niet zijn ding
Welkom op het grote Stage CS van FOk!
Hier let men op alles en iedereen maar vooral op de klok
De belangrijkste voeding voor de stagiair blijft de sultana
En écht hard werken blijkt een Fata Morgana
vaak offtopic, heel vaak ongein
maar wel contact met 'mede-slachtoffers, dat is wel fijn
Dit hebben we tot nu toe
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:18 schreef Qwea het volgende:
dat laatste gedicht is best grappig
quote:
die 2 regeltjes van mij?quote:
lijkt mijn broertje wel, die verzint ook van die dingen aan de lopende bandquote:Op woensdag 4 april 2007 10:29 schreef Roycoooooo het volgende:
*kan rijmen en dichten zonder mijn kont van de stoel te lichten![]()
Papzak, slettenbak?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat rijmt er nou op graftak dan?)
Zet mezelf er ook stiekem bij... wel negatiefquote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef miss-scofield het volgende:
Stage SC de beste!
Waar de meeste mannen Lienelien pesten
hopen wij dat ze binnenkort niet wordt....
Stage SC de beste!
Vegetarische maaltijden waren niet zijn ding
Welkom op het grote Stage CS van FOk!
Hier let men op alles en iedereen maar vooral niet op Sok
De belangrijkste voeding voor de stagiair blijft de sultana
En écht hard werken blijkt een Fata Morgana
vaak offtopic, heel vaak ongein
maar wel contact met 'mede-slachtoffers, dat is wel fijn
Dit hebben we tot nu toe
voeg jij het toe in de OPquote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, cool!!! Stukjes van allebei!!
Iedereen moet iets toevoegen, wie is er nog niet geweest?
Ja, maar hij is nu nog niet echt af toch? Moet ook mooi einde bij komen enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voeg jij het toe in de OPen zet je het een beetje in de goede volgorde?
Neej, moet nog meer bijquote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nu nog niet echt af toch? Moet ook mooi einde bij komen enzo
maak hier maar van: "Hier let men op alles en iedereen maar vooral op de acties van Sok"quote:Hier let men op alles en iedereen maar vooral op de klok/niet op Sok
Help mequote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Straks nog ff een heerlijke volgorde aanbrengen en die kop van Stage SC de beste boven mijn stukje kan ook wel weg. Dacht dat t standaard was![]()
Wordt een goeie dit![]()
rijmt er nog iets op 'op z'n Grieks'?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef Sok41 het volgende:
We slepen iedereen er doorheen, deze topics verbroederen en houd ons op de been.
Haha, liever dat over mij dan milfs .. ahumquote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
rijmt er nog iets op 'op z'n Grieks'?
Grieks is misschien makkelijker te rijmen van milfsquote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, liever dat over mij dan milfs .. ahum
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
De delletjes kregen ook een topictitel toegespitst,
niet de delletjes in de broek want die blijven achter de rits.
Aan het eind van onze afstudeer/stageperiode gaan we naar Amsterdam op de boot,
Met Lienelien en Miss-Scofield lekker bloot.
Daar doen de dames samen een dansje,
Dit zien de geile fok!ers als een kansje!
LOL![]()
alsof het niks kostquote:Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL![]()
Schei uitquote:
Ga door, ga door!!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Schud ze uit de mouw hier hoor..
Ja maar kunnen die links van de vorige topics niet verwerkt worden dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
zo vind ik het wel genoeg hoor, anders wordt de OP wel erg lang
Naisquote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
Roycoooo wil graag tieten
zelf hebben of dat wij ze zien lieten
Dichterlijke vrijheid
dat is goedequote:Op woensdag 4 april 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar kunnen die links van de vorige topics niet verwerkt worden dan..
Bij het Prison Break topic staat er een link naar een andere site, waar alle links van topics staan!!
Scheelt veel ruimte!!
Maar ik ben niet zo'n nerdje die dat kan![]()
die is nog gruwelijker dan die van Roycooooooquote:Op woensdag 4 april 2007 10:52 schreef Damzkieee het volgende:ik haat gedichten!
Het wordt hier wel druk met Roycooo's, Scofields, Remcores en Dafans
En Sokkie neukt op zn Grieks met een rubber om zn zwans?
Ik wil ze ook wel laten zienquote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
Roycoooo wil graag tieten
zelf hebben of dat wij ze zien lieten
Even vragen aan een mod?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is goede
mensen die dat eventueel kunnen regelen?
Ik!!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
En eerlijk zijn: wie heet vandaag al iets gedaan?
Wij gek!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
ik zit te "tekenen" in PSquote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
*meld, gesprek met onze begeleiderquote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
meld, uur met Dell bellen over een verkeerd geleverde serverquote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
Kwaliteitscontrole op mijn eindproduct..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
Klinkt mooi, maar je hebt geen reet gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kwaliteitscontrole op mijn eindproduct..
Ik heb vandaag al 2 desktops/3 monitors uitgepakt en gestickerd. En ik heb wat aan schoolverslagen gedaan. En ben nu voor iemand(kennis) zijn stageverslagen aan het controleren als extra bijverdiensten..want het nederlands is echt slecht.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef MichielPH het volgende:
Top manquote:Op woensdag 4 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik maak na de koffiepauze een pagina met alle topic-links, voor in de nieuwe OP, dan hebben we ruimte voor ons gedicht![]()
Hehe, er zijn hier toch geen jongeren?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef Sok41 het volgende:
Haal dat griekse gebeuren maar weg dat is te schokkend enzo voor jongeren 1!!@1
ja....ja het levert zeker wat op. die persoon werkt met blokboeken op school, en per blokboek krijg ik zo'n 30 eurotjes. En zo'n blokboek bestaat bij haar uit gemiddels zo'n 80 pagina's. En ik kan het lekker op mijn stage doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Bijverdiensten? Levert het nog wat op ook?
Ik ben al volwassenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, er zijn hier toch geen jongeren?
Heumz.. Daar gaat mn reputatiequote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, er zijn hier toch geen jongeren?
Hm das mooi verdienen dan, tenzij die persoon belachelijk slecht in taal is.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja....ja het levert zeker wat op. die persoon werkt met blokboeken op school, en per blokboek krijg ik zo'n 30 eurotjes. En zo'n blokboek bestaat bij haar uit gemiddels zo'n 80 pagina's. En ik kan het lekker op mijn stage doen.![]()
die persoon is belachelijk slecht in de nederlandse taal, maar ik ben weer goed in talen dus gemiddels ben ik binnen 1,5 uurtje klaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm das mooi verdienen dan, tenzij die persoon belachelijk slecht in taal is.
dat is een voorbeeldje van een zin in haar blokboek.quote:Het programma verlip goed, de Latijns vrouwen waren heel enthousiasten en niwuskering voor het voorlichting over Marokkaanse vrouwen,ze lippen rond te kijken de expositie dat we hebben organiseer van typische Marokkaanse artikelen (kleidind,schoenen, inrichting stukken) die dat hebben we van XXXX lenen.
dat klopt..jiji..het bedrijf betaald mij om werk voor anderen te doen. Ze denken meestal dat ik dan aan mijn eigen verslagen werk, dus laten ze het toe.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
dan krijg je dubbel betaald voor de uren dat je aan die boeken werkt
omg.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
die persoon is belachelijk slecht in de nederlandse taal, maar ik ben weer goed in talen dus gemiddels ben ik binnen 1,5 uurtje klaar.
[..]
dat is een voorbeeldje van een zin in haar blokboek.
dat is zwaar balen..ik leef met je meequote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef Qwea het volgende:
godverdomme ik baal enorm. Krijg net van de schoonmaakster tehoren dat mn stage bedrijf gaat verhuzien. Van westerbork naar beilen. Ik reis nu 15 min met de trein, en een half u met de bus.
Zowel op de heen als terug weg. Dit wordt dus nu ; 15 min met de trein en 1 u met de bus. En op de terug weg als ik optijd thuis wil zijn (ben nu om half 3 altijd thuis) moet ik om 13:06 weg met de bus (Qliner) die er fucking 1:43 over doet
Daar mag je godverdomme best van balen!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef Qwea het volgende:
godverdomme ik baal enorm. Krijg net van de schoonmaakster tehoren dat mn stage bedrijf gaat verhuzien. Van westerbork naar beilen. Ik reis nu 15 min met de trein, en een half u met de bus.
Zowel op de heen als terug weg. Dit wordt dus nu ; 15 min met de trein en 1 u met de bus. En op de terug weg als ik optijd thuis wil zijn (ben nu om half 3 altijd thuis) moet ik om 13:06 weg met de bus (Qliner) die er fucking 1:43 over doet
Maar zelfs dan.. ik ben ook goed in Nederlands (anders zou ik het niet studerenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:32 schreef francis997 het volgende:
@ Miss-scofield dat is het voordeel van een talenknobbel...![]()
@ Damkiezeee kwa paspoort is het een nederlander. Maar kwa levensstijl etc..is het een latijns amerikaan..
en dat is nou niv.4 op het zadkine..alle boeken tot nu toe waren afgekeurd vanwege het taalgebruik. En daarom mag ik ze controleren..en evt. hertypen. en krijg ik daar voor betaald..het is een makkelijke manier van bijverdienenWant ik kan het tijdens mijn stage doen, en die uren krijg ik betaald van mijn stage. Dus ik hoef geen eigen tijd te gebruiken hiervoor..
![]()
Fijn dat je dat van de schoonmaakster moet horenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef Qwea het volgende:
en ik dacht dat mijn Nederlands af en toe slecht was...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
die persoon is belachelijk slecht in de nederlandse taal, maar ik ben weer goed in talen dus gemiddels ben ik binnen 1,5 uurtje klaar.
[..]
dat is een voorbeeldje van een zin in haar blokboek.
dan zou ik nu bijna klaar zijn met mijn stage.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef francis997 het volgende:
Qwea, mag je je reistijd ook in je uren(logboek) meenemen? dan is het wel ok.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nu de lay-out klaar, nu alle links nog aan gaan passenzijn er gelukkig maar 89
(iemand trouwens nog een mooie plaatje voor bovenaan het overzicht???...)
Coolquote:Op woensdag 4 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nu de lay-out klaar, nu alle links nog aan gaan passenzijn er gelukkig maar 89
(iemand trouwens nog een mooie plaatje voor bovenaan het overzicht???...)
nee dat is ook geen ramp,maar 2.u langer reizen op een dag dus wel ik reis in totaal dan 3:45 op 1 dag!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
Euh Qwea, om 13.06 weg is natuurlijk geen ramp, wij mogen pas om 16.45 weg
nee dusquote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef francis997 het volgende:
Qwea, mag je je reistijd ook in je uren(logboek) meenemen? dan is het wel ok.
Iemand uit m'n klas zit ook op dat niveau. En dan ben je derdejaars HBO Elektrotechniek..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef francis997 het volgende:
Het programma verlip goed, de Latijns vrouwen waren heel enthousiasten en niwuskering voor het voorlichting over Marokkaanse vrouwen,ze lippen rond te kijken de expositie dat we hebben organiseer van typische Marokkaanse artikelen (kleidind,schoenen, inrichting stukken) die dat hebben we van XXXX lenen.
dat je dan op MBO deze taal gebruikt kan ik mij iets bij voorstellen, maar op het HBO? hoe kom je daar dan eigenlijk terechtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Iemand uit m'n klas zit ook op dat niveau. En dan ben je derdejaars HBO Elektrotechniek..
Maarja, zijn papiamentu zal weer beter zijn dan het onze.
Royco cup a soup was mijn bijnaam vroeger, vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had nog helemaal niet gezien dat er Cup-a-Soup op haar bikini stond
Je hebt geen auto?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee dat is ook geen ramp,maar 2.u langer reizen op een dag dus wel ik reis in totaal dan 3:45 op 1 dag!
das verdomme van hier naar mikeymo met de treinm
Geen flauw idee.. Ik zou ook zo 5 namen kunnen die ik per direct van school zou flikkeren, zodat de waarde van mijn papiertje niet te veel zakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat je dan op MBO deze taal gebruikt kan ik mij iets bij voorstellen, maar op het HBO? hoe kom je daar dan eigenlijk terecht![]()
Dat kan je je wel afvragen van meer dan de helft van alle HBO'ers...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat je dan op MBO deze taal gebruikt kan ik mij iets bij voorstellen, maar op het HBO? hoe kom je daar dan eigenlijk terecht![]()
dat blijkt maar weer eens. Ik zou als ik iemand zou betalen hiervoor, echt controleren of ik niet 2x hetzelfde geef.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Dus echt slim zijn ze ook nog niet eens
Ie bint dr moar druk met jung.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de helft van de links al gekopieerd, hierna moet ik ook nog de namen van de snelkoppelingen aan gaan passen![]()
Jij zet je beste beentje wel voor zegquote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de helft van de links al gekopieerd, hierna moet ik ook nog de namen van de snelkoppelingen aan gaan passen![]()
Trots!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik ben vóór de cup a soup dame!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee + Roycoooooo + miss-scofield: dank, dank![]()
ik heb nu alle links gekopieerd, nu alles nog de goede naam geven
niemand een fatsoenlijk (speciaal vermeldt voor Roycoooooo) plaatje voor bovenaan de pagina???
ik kan niks bedenken, maar als ik iets vindt laat ik het weten. IIG top van je Roycoooooo, dat je dit doet.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Damzkieee + Roycoooooo + miss-scofield: dank, dank![]()
ik heb nu alle links gekopieerd, nu alles nog de goede naam geven
niemand een fatsoenlijk (speciaal vermeldt voor Roycoooooo) plaatje voor bovenaan de pagina???
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:01 schreef Sok41 het volgende:
Godver, lopen ze hier eens te zeiken over corrensponderen in werktijd met prive contacten blablabla~
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry, ik tegen![]()
![]()
![]()
Of er moet een mooie man bij komen!!
quote:(Wentworth Miller![]()
)
nope geen auto. Ik heb het probleem bij mn stageleider neergelegt, en hij zoekt maar een oplossingquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je hebt geen auto?
3.45 reizen voor zo'n kort dagje werken is wel kut idd.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik kan niks bedenken, maar als ik iets vindt laat ik het weten. IIG top van je Roycoooooo, dat je dit doet.![]()
wat voor soort plaatje had je in gedachten? aangezien ik zowat a-creatief ben..kan je me mischein wat op weg helpen..dan kan ik iets zoekenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en er komt GEEN cup-a-soup dame boven en ook GEEN Wentworth Miller
Ik zou het niet doen, hoor! Neeeeee,niet doen, kijk maar uit, zonde van al die moeite, niét doen!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
ik ben op dieet, maar omdat ik chagarijnig ben ga ik strax op emmen CS een mega kitkat uit die hoeren automaat halen![]()
Plaatje?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Keith Murray van We Are Scientists![]()
het liefst een plaatje met het woord Stage erin, of Stage SCquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef francis997 het volgende:
[..]
wat voor soort plaatje had je in gedachten? aangezien ik zowat a-creatief ben..kan je me mischein wat op weg helpen..dan kan ik iets zoeken
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Sweetbeach het volgende:
VERDOMMME! het net een typisch stagiaire-klusje gekregen(en dat terwijl ik 3e jaars HBO student ben)
moet alle klachten uit 2006 die binnengekomen zijn (stuk of 60) sorteren en verwerken in een bepaald systeem dat ze ontwikkeld hebben..... Gegevens die ik moet uitzoeken en invoeren zijn bijv. geboortedatum/datum/klacht (met allerlei categorieën), omgeving/wat er mee is gebeurd/welke afdeling het uis binnegekomen etc . etc...
OMG![]()
![]()
wat saai en wat een tijd gaat dat kosten (uitzoeken want alles zit door elkaar)......
dat krijg je als stagiairequote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Sweetbeach het volgende:
VERDOMMME! het net een typisch stagiaire-klusje gekregen(en dat terwijl ik 3e jaars HBO student ben)
moet alle klachten uit 2006 die binnengekomen zijn (stuk of 60) sorteren en verwerken in een bepaald systeem dat ze ontwikkeld hebben..... Gegevens die ik moet uitzoeken en invoeren zijn bijv. geboortedatum/datum/klacht (met allerlei categorieën), omgeving/wat er mee is gebeurd/welke afdeling het uis binnegekomen etc . etc...
OMG![]()
![]()
wat saai en wat een tijd gaat dat kosten (uitzoeken want alles zit door elkaar)......
Huilen met de sombrero opquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Sweetbeach het volgende:
OMG![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Huilen met de sombrero op![]()
@Lien
Zomaar lach je me uit !![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
In het midden, uiteraard
Ik heb 'm aangeraakt enzo en in het echt is 'ie zooooooooooooooooo mooi![]()
Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat krijg je als stagiaireheb ik ook wel moeten doen, hoort erbij...
@ lienelien: dat klinkt echt zo meisje-van-15-achtig: "ik heb hem aaaaaaaaaaaaaaangeraaaaaaaaaaakt!!!" (met het nodige gegil erbij)
ik heb al een mergpijp op. Voorlopig is de kitkat van de baanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, hoor! Neeeeee,niet doen, kijk maar uit, zonde van al die moeite, niét doen!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Vriendin van 24 stond ook helemaal te stuiteren toen we weer terug kwamen van backstage![]()
![]()
we zijn toen de enge uitsmijter even niet keek heeeeel erg snel langs het water naar de backstage ingang gerend, toen de kleedkamer ingelopen ´Hoiiii!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Nice!
Aangeraakt in de zin van; groupie hangt over het hek heen en handen strijken langs elkaar?
GeweldigZo heb ik ook meerdere beroemdheden aangeraakt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Vriendin van 24 stond ook helemaal te stuiteren toen we weer terug kwamen van backstage![]()
![]()
ojeequote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: ik weet nu al wat de nieuwe TT gaat worden
wat dan? Groupie luv?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: ik weet nu al wat de nieuwe TT gaat worden
Oh, maar dat is wel gaaf!! Op die manier heb ik nog nooit celebs aangeraaktquote:Op woensdag 4 april 2007 12:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
we zijn toen de enge uitsmijter even niet keek heeeeel erg snel langs het water naar de backstage ingang gerend, toen de kleedkamer ingelopen ´Hoiiii!´ Even met hem gepraat, op de foto mee gegaan, handtekening op de setlist enzo
Ik voelde me wel een beetje groupie toen
![]()
Romeoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel gaaf!! Op die manier heb ik nog nooit celebs aangeraaktAlleen Romeo toen ik 13 was ofzo, in de FRS voor cd promotie!
Ik hang wel over het hek heen en gillen maar
Jee...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel gaaf!! Op die manier heb ik nog nooit celebs aangeraaktAlleen Romeo toen ik 13 was ofzo, in de FRS voor cd promotie!
Verleden jaar is Spanje hadden wij een kroegentocht stond daar opeens een Nederlandse R&B zanger Gio ofzo op het podium... Bijna de gehele tent ging uit zijn dak vooral de aanwezige dames... en een stel vrienden en ik hadden zoiets van Gio? Wie??? Sinds wanneer zingt Giovanni van Bronckhorst ?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar is Spanje hadden wij een kroegentocht stond daar opeens een Nederlandse R&B zanger Gio ofzo op het podium... Bijna de gehele tent ging uit zijn dak vooral de aanwezige dames... en een stel vrienden en ik hadden zoiets van Gio? Wie??? Sinds wanneer zingt Giovanni van Bronckhorst ?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
met gepaste trots presenteer ik u:
http://www.geocities.com/remcoscholten/stage_sc.html
Held!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Geen enkel probleem, maar geef de credits ff aan ReMcOrEquote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik kan niks bedenken, maar als ik iets vindt laat ik het weten. IIG top van je Roycoooooo, dat je dit doet.![]()
Top man, goed bezigquote:Op woensdag 4 april 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |