Niet echtquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
Meer tieten en je kan je Tanks pimpen, NFSU-style!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
ok, zal mn handen toch eerst wel vol hebben met het normale aantal mapsquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Skins?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.
Krijgen vast niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Game_Error het volgende:
krijgen we niet kane edition gebruikers die maps ook nog?
Kun je die mappen wel spelen als je tegen iemand speeld die wel de kane edition heeft?quote:
Het is wachten tot een pakketje van Bart Smit neerploft in mijn brievenbus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef sanni het volgende:
Nog ff en dan is het lekker losgaan met C&C III. Wat jullie?
en 60 euro neertellen voor een spel van 45 euro?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
volgens mij komtie van EA Pacific, die leveren toch iets betere producten af dan EA itselfquote:
cd-wow heeft er ook nog wel een handje van de verkeerde versie toe te sturen, dus in het ergste geval krijg je bv een chineese c&C3quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Devolution het volgende:
Ik had het bij cd-wow.com ge-pre-ordered voor 40 euro (Kane Edition)Het is daar veel goedkoper (Kane 40 euro en normal 30 dacht ik) maar dan moet je wel tot de 30e wachten. Achja, dan vermaak ik me 2 dagen langer met de gekochte versie van een vriend (skirmish)
![]()
In het verleden had je de optie om een map te downloaden als je die nog niet had. Weet niet of het nu ook zo is maar vermoedelijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je die mappen wel spelen als je tegen iemand speeld die wel de kane edition heeft?
Op den duur wordt je daar toch schijt ziek van?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden om een Duitse versie te krijgen! Heerlijk zo met die Duitsers. Ik heb me destijds ook kapot gelachen met de Duitse versie van Red Alert, "Rote Alarm".
Jawohl, herr commandant!!!
Ausgezeignet, du hast die Mission erklärt!!!
Ja, maar dan heb ik de originele hier liggen en gebruik gewoon een backup image om te spelen zeg maar. Scheelt me bekraste DVD's... verder gewoon de originele snr gebruiken, ging altijd goed tot zover...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
ow een vraagje voor mij, ik ga em morgen dus kopen (hoop dat dynabyte em dan al wil verkopen)
ik lees veel op internet over mensen die de melding "emulation software detected" krijgen..
aangezien ik zelf zoveel mogelijk me cd's uitspaar en dus images gebruik i.c.m. deamon tools
wil ik wel eens weten of mensen al eens last hebben gehad van die melding.. (i.c.m. deamon tools)
hmm kay, dan weet ik genoeg..quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik de originele hier liggen en gebruik gewoon een backup image om te spelen zeg maar. Scheelt me bekraste DVD's... verder gewoon de originele snr gebruiken, ging altijd goed tot zover...
Voor LAN/skirmish play is het wel leuk. Voor SP story mode idd verneukeratief. Alles moet dan ook vertaald worden..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op den duur wordt je daar toch schijt ziek van?
Right, EA heeft beslotenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef NordicBlue het volgende:
TVP
Net bij de bart smit geweest, daar verkopen ze hem ook al (50 euri)
Leggen ze er een stapel briefjes naast waar release date 29 maart staat
Dus ik ging even informeren, dat dat eigenlijk helemaal nog niet mocht
Zei die jongen: Ja, FRS en intertoys verkopen hem ook al, dus heeft EA maar besloten (?) om het embargo op te heffen en de verkoop vrij te geven
Er zijn programma's die ervoor zorgen dat die emulatie software onzichtbaar wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
ow een vraagje voor mij, ik ga em morgen dus kopen (hoop dat dynabyte em dan al wil verkopen)
ik lees veel op internet over mensen die de melding "emulation software detected" krijgen..
aangezien ik zelf zoveel mogelijk me cd's uitspaar en dus images gebruik i.c.m. deamon tools
wil ik wel eens weten of mensen al eens last hebben gehad van die melding.. (i.c.m. deamon tools)
even ter duidelijkheid: dit is geen verzoek om crack/nodvd patches te plaatsen en het gaat hier niet over warez
ik wil alleen weten of het spel moeilijk gaat doen als deamon tools (4.08) geinstalleerd staat
Je hebt PM, aangezien ik niet weer of ik een URL mag posten naar een programma die de emulatie verbergtquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
even ter duidelijkheid: dit is geen verzoek om crack/nodvd patches te plaatsen en het gaat hier niet over warez
ik wil alleen weten of het spel moeilijk gaat doen als deamon tools (4.08) geinstalleerd staat
Ik wilde 'm daar ook bestellen, maar ik zag dat die mongolen eerst willen dat je de "rekening" faxed naar ze... wat een mafkezen. Hoezo online bestellen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Devolution het volgende:
Ik had het bij cd-wow.com ge-pre-ordered voor 40 euro (Kane Edition)Het is daar veel goedkoper (Kane 40 euro en normal 30 dacht ik) maar dan moet je wel tot de 30e wachten. Achja, dan vermaak ik me 2 dagen langer met de gekochte versie van een vriend (skirmish)
![]()
Daar heb ik (tot nu toe) nog geen last van gehad hoor? Ik had ze gemaild of mijn bestelling genoteerd stond in hun systeem en ze zeiden dat dat inderdaad zo was.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wilde 'm daar ook bestellen, maar ik zag dat die mongolen eerst willen dat je de "rekening" faxed naar ze... wat een mafkezen. Hoezo online bestellen?
als Red Alert 3 dan maar niet tijdens mijn Bachelor studie komtquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:43 schreef _Qmars_ het volgende:
Tentamens , tentamens. Ik heb voor mezelf een embargo, het plastic hoesje zit er nog om heen![]()
Argh, ik wil spelen, maar mijn bachelordiploma is toch wat belangrijker![]()
Noep, ik heb nog wel een trainer voor je als je wilt..quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef jogy het volgende:
Ik heb echt te lang niet gespeeld, ik heb het al moeilijk met 1 normal balanced enemy.
Neh, ik kom er wel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Noep, ik heb nog wel een trainer voor je als je wilt..
Wel grappig: als je je factuurnummer invult bij orderstatus en je verandert het nummer met 1 cijfer omhoog of omlaag zie je dat bijna iedereen Tiberium Wars besteld heeftquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb de normale versie maar besteld bij GayShop. Ik betwijfel of het prijsverschil van 10 euri de "extra features" van de Kane Edition waard is. En de Kane Edition zal voorlopig vrij slecht leverbaar zijn.
over ijverig...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Mirel het volgende:
GDI uitgespeeld! Maar ik weet nou eigenlijk geen reet meer over de Scrin en of Kane dood is..
Ben ik al voorbij, je moet ze allebij doen flap flapquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
over ijverig...
ik mag nu kiezen:
air support enabelen of troepen transport afkappen
ik wil best beide doen maar is er net zoals met ra2 bijvoorbeeld de mogelijkheid om 1 missie makkelijker te maken door eerst een andere te doen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ben ik al voorbij, je moet ze allebij doen flap flap
Neinquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best beide doen maar is er net zoals met ra2 bijvoorbeeld de mogelijkheid om 1 missie makkelijker te maken door eerst een andere te doen?
Idemquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar voorlopig ga weren, zie weer allemaal spoilers voorbij komen
Wat hij zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef _Qmars_ het volgende:
Mensen, alles inhoudelijk over de missies graag in spoiler tags!![]()
Heeft te maken met dat blauw beter bij haar ogen past of zo. En dat er toevallig nog een Mod post open stond in GAM.quote:
Waar kun je ze uit zetten dan?quote:
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hmmm hoop dat ik hem vandaag toch echt binnen krijg. Heb echter nog niks gehoord dus vrees het ergste
Bij mij staat die fout er niet. Maar ik heb het boekje dan ook in het Engels.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al een fout ontdekt in het boekjeBij de tekst van Kirce (gespeeld door Jennifer Morrison) begint de tweede zin met "Hij", maar volgens mij is die Kirce toch echt een chick
![]()
Ik heb ook geen ondertiteling.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het boekje en het spel in het NederlandsDe ondertiteling tijdens de filmpjes vind ik wel handig op zich.
Ik heb de normale versie. Gekcoht bij de FRS in Middelburgquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ondertiteling.Niet dat ik daar nou erg mee zit overigens. Maar heb jij de Kane Edition of de normale? Ik heb zelf de Kane Edition.
Zelfde hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef jogy het volgende:
Ik heb echt te lang niet gespeeld, ik heb het al moeilijk met 1 normal balanced enemy.
Dat is op zijn zachts gezegd niet geheel plesant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef Steve-O het volgende:
Mijn pc klapte eruit na al die mooie Hd filmpje na de eerste Gdi missie
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het boekje en het spel in het NederlandsDe ondertiteling tijdens de filmpjes vind ik wel handig op zich.
Ik heb hem bij de FRS via internet besteld. Alleen zijn die knuppels vergeten er een acceptgiro bij te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie. Gekcoht bij de FRS in Middelburg
Jij had toch ook de Kane Edition? Bij mij is die in ieder geval in het Engels.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]ik hoop echt dat me preorder in het engels is. (het spel dan, handleiding boeit me niet echt)
Plaats inhoudelijke info over de missies nou in spoiler tags! Niet iedereen is nog met die missies bezig, en op deze manier vergal je het voor een ander. Ook voor mij , omdat ik em wel in mijn bezit heb, maar nog niet speel. Nu weet ik de inhoud, en dat vind ik een beetje jammerquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:53 schreef Mokz het volgende:
Ik had ook een bugje, bij de NOD missie dat je het vliegveld over moeten nemen (3e missie oid). Dan moet je de fuel tank opblazen om de basis aan puin te helpen. Als je echter een powerplant of barrackt inneemt met enigineer of neerknalt met je infanterie, gaat de missie niet verder (je krijgt geen MCV). Desnoods toch nog gehaald, met mn shadow teams.
uhu uiteraard mde kane editiequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de FRS via internet besteld. Alleen zijn die knuppels vergeten er een acceptgiro bij te doen.
[..]
Jij had toch ook de Kane Edition? Bij mij is die in ieder geval in het Engels.
Ik ben helemaal klaar met die teringhomo's daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:Net opgehaald voor 40 euro bij de music store
Die van mij doet het wel, maar de video loopt steeds een beetje verder achter op de audio. Dan zijn ze al klaar met praten en moet ik nog een halve minuut wachten totdat de video afgelopen isquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef Steve-O het volgende:
Mijn pc klapte eruit na al die mooie Hd filmpje na de eerste Gdi missie
dat heb ik dus alleen bij het prologue filmpjequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die van mij doet het wel, maar de video loopt steeds een beetje verder achter op de audio. Dan zijn ze al klaar met praten en moet ik nog een halve minuut wachten totdat de video afgelopen is
Gelukkig heb ik nog geen problemen met de filmpjes ondervondenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die van mij doet het wel, maar de video loopt steeds een beetje verder achter op de audio. Dan zijn ze al klaar met praten en moet ik nog een halve minuut wachten totdat de video afgelopen is
wat verwacht je dan wat er gezegd gaat worden in een CC3 topic? Of wil jij alleen maar kreten als TVP, Wow toffe game of Crap zooi lezen???quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Plaats inhoudelijke info over de missies nou in spoiler tags! Niet iedereen is nog met die missies bezig, en op deze manier vergal je het voor een ander. Ook voor mij , omdat ik em wel in mijn bezit heb, maar nog niet speel. Nu weet ik de inhoud, en dat vind ik een beetje jammer![]()
Dus let er allemaal even op!
Inhoudelijke missieinfo in spoilertags
Je kunt het best over de inhoud hebben, qua units ed, maar geen plot spoilers of inhoudelijke vragen over een verloop van een missie. Dat kun je best doen via een spoilertag. En het is onzin om te zeggen ''als je niets wilt weten moet je het topic niet lezen'' . Beetje rekening houden met elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wat verwacht je dan wat er gezegd gaat worden in een CC3 topic? Of wil jij alleen maar kreten als TVP, Wow toffe game of Crap zooi lezen???
Als je niks wil weten moet je gewoon het topic niet lezen toch?
Dat dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Je kunt het best over de inhoud hebben, qua units ed, maar geen plot spoilers of inhoudelijke vragen over een verloop van een missie. Dat kun je best doen via een spoilertag. En het is onzin om te zeggen ''als je niets wilt weten moet je het topic niet lezen'' . Beetje rekening houden met elkaar.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die teringhomo's daar
Ik stond TWEEDE op de lijst, is ie verdomme uitverkocht, ontzettende dombo's
Al de nieuwste patch geïnstalleerd? Misschien dat die helpt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben pas bij missie 6 van de GDI. Wat ook gelijk de missie is uit de demo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Al iemand die em uitgespeeld heeft?
Ja, Alexandrië he. Daar ben ik nu net 2 of 3 missies voorbij...net voor het eerst defeated, dus maar even gestoptquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al de nieuwste patch geïnstalleerd? Misschien dat die helpt.
[..]
Ben pas bij missie 6 van de GDI. Wat ook gelijk de missie is uit de demo.
yep gisteren gedaan overal Silver gehaald (had geen zin in op hard spelen)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Al iemand die em uitgespeeld heeft?
Goed geantwoord, u gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Je kunt het best over de inhoud hebben, qua units ed, maar geen plot spoilers of inhoudelijke vragen over een verloop van een missie. Dat kun je best doen via een spoilertag. En het is onzin om te zeggen ''als je niets wilt weten moet je het topic niet lezen'' . Beetje rekening houden met elkaar.![]()
Toevallig de missie in Kroatië? En Alexandrië is echt een eitje. Die heb ik maar gelijk op hard gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, Alexandrië he. Daar ben ik nu net 2 of 3 missies voorbij...net voor het eerst defeated, dus maar even gestopt
Hoi tino
Had ze in de demo nog nooit gebruikt. Maar ze zijn inderdaad behoorlijk tof.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef jogy het volgende:
Maar wie is er nou nog meer verliefd op de APC's ?.
Geen illegale versie draaien of je moet even de patch handmatig van de EA Command&Conquer site af halen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:26 schreef M_M het volgende:
Als ik de update wil downloaden om online te spelen loopt ie elke keer vast op 880 kb. Iemand anders hetzelfde probleem?
Of better yet; Een oplossing?
Doe eens normaal zeg, waarom zou ik een illegale versie hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen illegale versie draaien of je moet even de patch handmatig van de EA Command&Conquer site af halen...
Ik heb m bij FRS besteld, netjes op tijd geleverd vandaag.. Bart Smit is nix joh..quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:57 schreef Mad-Matt het volgende:
fuckers bij Bart Smit.
maand geleden gereserveerd (Kane edition), vorige week over gegaan tot bestellen, zou op releasedag thuis geleverd worden.
Nou wel een rekening dus en geen spel, stelletje honden, man wat baal ik, had hem net zo goed in de winkel kunnen halen @#*$@(#$^&@*##@$
Bij de installatie kan je de aparte language packs installeren, denk dat ie de nederlandse installeert als je nederlandse windows hebt, bij mij op mn engelse windows installeert ie alleen engelstalige standaard.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:15 schreef appelsientje het volgende:
WTF????!?!?!?
Nederlands ???
Iemand een idee hoe ik engels kan instellen??
Die ondertiteling
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef M_M het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg, waarom zou ik een illegale versie hebben![]()
Ik heb de Kane edition.. Vandaag thuis gekrgen.
Ik zit inmiddels over de 880 kb, dus er is hoop.. Waarschijnlijk gewoon druk ofzo daarnet...![]()
Tuurlijk zijn er altijd mensen tussen die t verpesten voor de rest, maar reken mij er alsjeblieft niet toe. Ik heb een hekel aan illegale spellen / muziek / dvd's...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..
Inmiddels gelukt met die update of heb je em alsnog van de site kunnen downloaden?
Wat voor feature danquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik doe normaal, maar mensen hebben een handje vol van om illegale versies te draaien. The Sims was een goed voorbeeld van een spel die een bepaalde "feature" bevatte als je een illegale versie draaide. Verder bedoelde ik er helemaal niks mee..
Inmiddels gelukt met die update of heb je em alsnog van de site kunnen downloaden?
oo oke... dan kijk ik daar zo ff naarquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de installatie kan je de aparte language packs installeren, denk dat ie de nederlandse installeert als je nederlandse windows hebt, bij mij op mn engelse windows installeert ie alleen engelstalige standaard.
3 apc's met zone troopersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef jogy het volgende:
Maar wie is er nou nog meer verliefd op de APC's ?.
10.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef mschol het volgende:heb em dus ook binnen, en net meyt 10 elite mammoet tanks nod geownt in alexandria
tja ik wilde al me aanwezige mammoet tanks op elite hebben, dus ik ben ook een nutteloze 45 minuten met die missie bezig geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
10.Ik heb ze geowned met 7 van die dingen op hard.
Ik heb al een keer in de demo die missie zo lang zitten rekken. Dus daar had ik deze keer geen zin in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik wilde al me aanwezige mammoet tanks op elite hebben, dus ik ben ook een nutteloze 45 minuten met die missie bezig geweest
Normal valt me inderdaad een beetje tegen. Had het wel iets moeilijker verwacht. Maar ik ben met de GDI nu bij de aliens, dus misschien wordt normal nu wel wat lastiger. Maar ik heb voorlopig alleen Alexandrië op hard gespeeld, omdat ik die toch uit mijn hoofd ken.quote:ow en ik speel eerst een op normal, is tot nu toe allemaal wel erg makkelijk
Knipquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef mschol het volgende:heb em dus ook binnen, en net meyt 10 elite mammoet tanks nod geownt in alexandria
nu op naar cairo (tis tot nu toe allemaal wel errug simpel..en ik speel notabene op normal )
ow en alleen de prologue filmpje speelt bagger af, de rest gaat goed..
iemand een idee?
ow en de kane editie van mij is -volledig- engels (dus ook boekje)
ik kan als extra talen frans en duits instellen
Meeste zijn er zo mee bezig dat ze echt niet aan screencaps denken. Zelf speel ik het nu niet want dan ga ik gewoon door tot morgenochtend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] jaja, zoveel seggen dat ze hem hebben en ik heb nog geen enkele screencap gezien van mensen
die het spel al hebben. [afbeelding] Ik ga die van mij morgen ophalen en hoop dan lekker even bezig te zijn.
Heb er i.i.g zin in.
OMFG, 2 patches binnen 2 dagen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef mschol het volgende:
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx
first patch coming soon
quote:Version 1.02 Patch Notes - March 29, 2007
=========================================
This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars addresses two issues:
BUG FIXED
--Fixed an error that caused the list of available matches in the Custom Match Lobby to constantly refresh to the top of the list.
OTHER CHANGES
--Improved the patching process to ensure all players are prompted to receive the latest version of the game when attempting to play online or using the "Check for Updates" feature in the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Control Center utility.
Version 1.01 Patch Notes - March 27, 2007
This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several bugs and exploits:
EXPLOITS
--Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
--GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin's Phase Field support power.
OPTIMIZATIONS
--Improved video playback on low-end system configurations.
BALANCE CHANGES
--Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds.
--Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER.
BUG FIXES
--Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
--Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
--Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's telestrator drawings to not erase as intended while viewing BattleCast replays.
--Fixed issues with replay file playback.
--Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-game chat window.
OTHER CHANGES
--Fixed an error in README.txt file regarding location of saved game files in Windows Vista; added references to EA Link version of the game; added disclosure about in-game advertising
(Note: the EA Link version of the game ships with this updated ReadMe file).
--References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to "Avatar".
dat is wel errrug slechtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
OMFG, 2 patches binnen 2 dagen...![]()
![]()
[..]
Idd, heb weinig spellen gespeeld afgelopen 5 jaar waar ik met versie 1.0 geen problemen tegenkwamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel errrug slecht
maar overall vind ik V 1.0 opzich prima.
Als er spikes zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef jogy het volgende:
Welke build-order houden jullie aan trouwens? De mijne valt altijd uit elkaar na 10 minuten als ik hoor dat er een temple of nod gebouwd is en dan word ik gepwnd door die robots van hun.
Eeuwige dankbaarheidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als er spikes zijn.
E, F1, F3, F2,
T, F3, F1, F2, F3, F1, F2
E, F4, F2 (Y, F4, F4, F2, F2, F1, F3, Shift F4,
E F1
En dan een crane (of een warfactory of nog een tiberium)
Eenmaal Crane, Radar en energy. Daarna Science lab, vliegveld en energy.
Eenmaal science lab upgrades rail en vliegtuig. en daarna mamoths en vliegtuigen pompen.
Als je geld teveel hebt ook nog uplink voor de ipod mannetjes
Thank God! Die zijn/waren nogal overpowered.quote:--Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER
Ik had eigenlijk verwacht dat ik gebashed zou worden op het afkortingen gebruikquote:
Ik weet ook niet wat je ermee bedoelt maar daar komt ik wel achter als ik de knoppen indrukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat ik gebashed zou worden op het afkortingen gebruik
Niks toffers trouwens als een battle beginnen met een snelle E F1/F2![]()
Ik kan me zo voorstellen dat Nod ook superwagentjes heeft hoor, elk wagentje heeft een zwakke plek. Tanks zijn kwetsbaarder vanaf de zij en achterkant trouwens ( boekje gelezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef depax het volgende:
eigelijk hadden ze deze game gewoon.
Tank Rush 3: Mammoth Assault of zo moeten noemen.
Je kan met 2 mammoths hele basis uitvegen als je ze helemaal geupgrade hebt.
Tis zoals 1 en 2 ze veranderen, dat niet erg jammer
Alstu.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] jaja, zoveel seggen dat ze hem hebben en ik heb nog geen enkele screencap gezien van mensen
die het spel al hebben. [afbeelding] Ik ga die van mij morgen ophalen en hoop dan lekker even bezig te zijn.
Heb er i.i.g zin in.
Dat is de 1 of 2 na laatste missiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/Bern.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat vond ik eigenlijk best mee vallen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Thank God! Die zijn/waren nogal overpowered.
blue tiberium , ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/Bern.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zijn soldaten dan nog een beetje functioneel? Of vecht je eigenlijk alleen maar met tanks?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, zou niet met soldaten daardoorheen lopen, gaan ze niet fijn vinden
hmm ik own ze toch echt met mijn tripods, heb in een tankrush nog nooit tegen gdi het onderspit gedolvenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef depax het volgende:
eigelijk hadden ze deze game gewoon.
Tank Rush 3: Mammoth Assault of zo moeten noemen.
Je kan met 2 mammoths hele basis uitvegen als je ze helemaal geupgrade hebt.
Tis zoals 1 en 2 ze veranderen, dat niet erg jammer
Zeer functioneel, zeker in combinatie met troop carriersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zijn soldaten dan nog een beetje functioneel? Of vecht je eigenlijk alleen maar met tanks?
Same here. Iemand een oplossing?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
groen vinden ze ook niet leuk , en meer effect als groen lijkt het niet te hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, zou niet met soldaten daardoorheen lopen, gaan ze niet fijn vinden
de hele scrin is zwaar overpowerd..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hmm ik own ze toch echt met mijn tripods, heb in een tankrush nog nooit tegen gdi het onderspit gedolven
seggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Heb er i.i.g zin in.
Precies, vage units ook allemaal.quote:
Na die missie moet je er nog twee. Dus ik heb het nu ook met de GDI uitgespeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dat is de 1 of 2 na laatste missie
Mijn Documenten/Command & Conquer 3 Tiberium Warsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:15 schreef Richardfun het volgende:
Weet iemand waar cnc3 de savegames laat? Ik wil binnenkort formatten, en mn saves bewaren, maar kan nergens .sav files of iets dergelijks vinden in de install directory.
Staan bij mij enkel replays?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Documenten/Command & Conquer 3 Tiberium Wars
Ik heb er een map met Herhalingen en Profielen.quote:
Ahja. Erg handig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef Richardfun het volgende:
gevonden, dank.
Ze staan in c:/user/[windows username]/saved games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit
hier heb ik een handige walkthrough gevonden
[ Bericht 13% gewijzigd door azaroth op 30-03-2007 17:49:02 ]'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leverenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef pberends het volgende:
Die crackhoeren van de gayshop hebben m'n betaling allang ontvangen, maar hij staat nog steeds niet op verzonden.
Oftewel dit weekend krijg ik 'm nog niet.
Dat is van de PU, niet van het spel zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem gelukkig binnen (kane edition), wel leuk dat er een C&C krantje bij zit, leuk detail
je moet ze allebei doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:15 schreef Mad-Matt het volgende:
Vermoeden kreeg ik al, maar blijft toch wel leuk.
Anyway, ben nu bij de GDI bij level 3 en moet er 1 kiezen welke ik wil, maar ik wil ze beide doen
Eindelijk is ie verzonden, ben benieuwd of ik 'm morgen al krijg... tis te hopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leveren![]()
Gelukkig heb ik nog XP, daar staat het allemaal in één mapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ahja. Erg handig!
C:\users\[username]\Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Replays.
C:\users\[username]\Saved Games\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Savegames.
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars -- Maps, settings, stats
Super, dat vista.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt vast als er een filmpje wordt gespeeld in de missie (dus als EVA ipv je radar komt). Mooi kut, nu kan ik nie verder..
patches boeien mij echt niet, en al komen ze met 100 patches, als ze dan maar zorgen dat je er geen 100 hoeft te installeren patch ik em wel (zie overigens starcraft, komen nog steeds patches voor uit, en ik gok dat die minimaal 18-20 patches heeft gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slaat ook negens op dat ze op de eerste dag met een balance-fix komen. Dat betekent dat ze gewoon al een lange tijd geleden, toen er nog fouten inzaten 'm maar hebben goedgekeurd om de productie op tijd klaar te laten zijn voor de releasedatum. Tijdens de productie zijn ze nog verder gaan playtesten waarna we nu opeens met patches doodgegooid gaan worden omdat die niet op tijd getest konden worden.
EAJammer altijd.
Ach, jij moet er maar mee leven dat andere mensen Red Alert 2 en Generals goede spellen vinden (sneu hoor, termen als "er mee moeten leven" gebruiken). Meningen verschillen nu eenmaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:47 schreef Defiant het volgende:
Lekker boeiend, mensen moeten er maar mee leven dat EA een goed spel gemaakt heeft. En niks verkloot heeft a la Red Alert 2 en Generals.
Wat speel je? NOD tankrush? Ik speel scrin online een x een potje doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:19 schreef outcast_within het volgende:
147 hoger zal ik wel nooit komen.
Het word echt moeilijk dan. geouwehoer meteen vanaf het begin. kleine kut tankjes door je basis heen scannen. Je tiberium productie aanpakken. bah
[afbeelding]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.quote:[message=27770292,noline]Chello200 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:08[/message]:
Ik ben blij om te weten dat ik niet de enige ben die baal van cdwow.com en zn Kane Edition. EA heeft duidelijk gezegd dat ze maar 100.000 Kane Editions gaan uitbrengen... dus als ze hem niet meer hebben dan krijgen ze em ook niet meer binnen. Maar inderdaad laatste keer dat ik iets bestel bij cdwow...verdorie had me dit weekend op verheugdNxt time gewoon mediamarkt dan maar weer !!
quote:
Wat mij betreft is die goed in orde. Binnen 10 sec zit je in de game.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik wacht wel met kopen totdat ik zeker dat ze de MP-engine goed op orde hebben.
Heb nog steeds trauma's aan de Generals + ZH over vanwege de slechte MP-engine (en single player)![]()
hier niet hoor ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:19 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat mij betreft is die goed in orde. Binnen 10 sec zit je in de game.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:12 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik vond generals leuker als dit. Enige wat toffer is is het sfeertje en het verhaal. Generals speelt fijner. GLA
![]()
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:56 schreef pberends het volgende:
Op Tweakers zeggen ze:
[..]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.
Waarom? De multiplayer was fijn, lekker snel en er waren veel tactieken, en het spel was goed gebalanced (na tig patches, maar dat hebben alle spellen, zie starcraft).quote:
Op internet downloaden.... als ze daar bij EA al van uit gaan, hoeven ze 'm niet eens te maken!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.
Mensen zeggen dat er de eerste dag al 2 patches waren. Das niet helemaal waar, want de game is 10 dagen of nog langer geleden al geshipped naar Europa. Er zit wel meer tijd tussen dan een dag dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Defiant het volgende:
Mannetje 1: "Kut EA, meteen patches uitbrengen! Hoereh!!!"
Mannetje 2: "Goed zo EA, meteen de game goed supporten! Goed bezig EA!"
Mannetje 3 in het verleden: "Kut EA, brengen nooit patches uit, Kut support!!1111oneone eleven"
gdi, tanks bouwen en hopen dat ik het overleef tot de railgun.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat speel je? NOD tankrush? Ik speel scrin online een x een potje doen?
Ja godverdomme. Das meteen ook de laatste keer dat ik iets bestel bij die ruktentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:56 schreef pberends het volgende:
Op Tweakers zeggen ze:
[..]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.
Ach, beter 2 patches per dag, dan helemaal geen patches/support.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat er de eerste dag al 2 patches waren. Das niet helemaal waar, want de game is 10 dagen of nog langer geleden al geshipped naar Europa. Er zit wel meer tijd tussen dan een dag dus.
met dit verschil dat de kane editie in, zeg, 90% van de winkels goedkoper wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.
Heeft iemand al 'ns geprobeerd de filmpjes uit de databestanden te halen en ze dan te spelen.. misschien dat dat wel gewoon werkt maja, dan is het weer zoeken welk filmpje bij welke missie hoortquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat de kane editie in, zeg, 90% van de winkels goedkoper was
inmiddels sarajevo uitgespeeld (lekker lang gerekt)
vervolgens liepen de 2 filmpjes daarna vast
escape drukken lukte wel, maar ik wil filmpjes zien
Precies.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
100% klinkklare onzin. De gamingmarkt is ondanks massaal kopiëren al jaren een van de snelst groeiende industriën.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:14 schreef JK het volgende:
[..]
Op internet downloaden.... als ze daar bij EA al van uit gaan, hoeven ze 'm niet eens te maken!
Ik heb ook de Kane Edition. 5 euro meer, wat maps meer enz , dvdtje meer. 5 euro is wisselgeld voor me dus waarom niet de duurdere nemen ?
Niet iedereen kan gelukkig alles downloaden, anders was de hele game-markt al ingestort en werden er helemaal geen games (of mondjesmaat) meer gemaakt.
Net trouwens als observer meegekeken... wel aardig, maar ik denk dat ik alleen maar online ga tegen bekenden van me en niet tegen onbekenden. Dat zijn toch vaak werkloze losers of kiddies die nog naar school gaan die hele dagen kunnen trainen, zodat ik alleen maar verlies![]()
Zelfde als met Battlefield 2, leuk om met de Fokkers enz. te doen, maar er zijn mensen die hebben 700.000 punten, dan speel je het echt de HELE dag, ben je extreem goed en heb je volgens mij geen sociale contacten.
Hoop trouwens dat die 1.02 update die ik dus vanmorgen heb gedownload wel die video playback inderdaad beter maakt want wat liep het geluid een eind voor op het beeld zeg !![]()
das wel heel lang geleden (minimaal 10 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:10 schreef ExTec het volgende:
Ben net even naar het centrum geweest en heb em gehaald!![]()
Ik verwacht toch zeker weer een heel weekend zoet te zijn hier mee![]()
49 eu
Vroegah, was alles betah, toen kosten games rond de 80 hollandsche florijnen
Ach, geld moet rollen, de economie in stand houden enzo.
Games zijn inderdaad niet echt duurder geworden. Zeker als je van 2% inflatie per jaar uit gaat, dan zijn ze zelfs goedkoper geworden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel heel lang geleden (minimaal 10 jaar terug ofzo)
ze zijn echt al minimaal 9 jaar 100 gulden
Ja, toen was ik dus ook al een gamertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
Nog wel wat jaartjes meer, ik kan me niet anders herinneren dan dat het 100 gulden was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
twintiger of dertiger?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, toen was ik dus ook al een gamert
Regular pionier hier![]()
De goeie ouwe tijd dat je met respect over EA sprak
Maar ook dat is behoorlijk veranderd ja, toen waren games het terrein van jongeren, nu is menig game al zo complex dat het vaak voor een jong persoon niet te doen is.
heb alles voor c&c 3 zelfs dubbelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:19 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik was vanmiddag ook naar de stad gegaan om hem eigenlijk te kopen maarjah geen Kane Edition... NU kom ik achter dat je de kane edtion nog gewoon kan bestellen via website...Dus ik bestellen en heb ik hem met geluk Maandag of anders dinsdag binnen![]()
En dan heb ik alle Versie's vanC&C![]()
als je engels en NL hebt geinstalleerd kan je in je control center (autorun v/d cd) de taal van je game switchenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:41 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm gelijk maar uninstalled, die Nederlandse taal is echt drek. Je kon geloof ik bij installeren ook voor Engels kiezen.
De eerste C&C was geloof ik fl 79,95 en werd geleverd in een dubbeldisc hoesje met een erg dik boekje geloof ik, heb hem hier nog ergens liggen, was trouwens iets van 12 á 13 jaar geleden als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nog wel wat jaartjes meer, ik kan me niet anders herinneren dan dat het 100 gulden was.
Alleen meuk als A2-racer was 25 gulden etc![]()
Bij een engelstalige windows doet ie dat automatisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:41 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm gelijk maar uninstalled, die Nederlandse taal is echt drek. Je kon geloof ik bij installeren ook voor Engels kiezen.
die heb ik ook liggen, gekocht voor 50 gulden toendertijd, bij de bart smit, gelijk ook redalert 1 gehaald + expansions)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:18 schreef Lampje_NL het volgende:
3 Cd's waren dat ... tenminsten bij mij prijs staat er niet meer op
Of dat echt de eerste is weet niet maar volgens mij wel
Command & conquer Complete With The Covert Operations Mission Disk
Staat er op
En ook geen boekje er bij
ik hoop voor je dat je de installatie kan aanpassen via software in het configuratie scherm, dan zou je engels er bij kunnen installeren en dan in je control center de taal aanpassenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:26 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb net een account gemaakt maar ik kan niet op internet? hoe maakt geen verbinding met ea. Hoe kan dit? En hoe stel je engels in zonder dat je helemaal opnieuw moet installeren? Want je kan taal kiezen als het spel erop staat alleen er staan in het lijstje alleen nederlands, kan je engels erbij zetten?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef Lampje_NL het volgende:
Damn... Op een andere website waar ik zit kan je Kane Edition al downloaden![]()
tot nu toe vind ik de gdi campain wel errug simpel..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
God, wat is de GDI campaign bagger zeg. Je wordt om de 30 seconden gestoord door een of andere uplink (flikker toch op) en echt enerverend is het ook niet. Hopen dat de Skirmish beter is...
Die uplinks zijn af en toe wel irritant ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
God, wat is de GDI campaign bagger zeg. Je wordt om de 30 seconden gestoord door een of andere uplink (flikker toch op) en echt enerverend is het ook niet. Hopen dat de Skirmish beter is...
Online kan je ook via grote hamachi netwerken. Gewoon spel downloaden, hamachi installeren, connecten naar het hamachinetwerk en gamen maar via 'LAN'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
100% klinkklare onzin. De gamingmarkt is ondanks massaal kopiëren al jaren een van de snelst groeiende industriën.
Bovendien moet je vaak toch wel een origineel serienummer hebben voor online gamen.
Check of alle poorten openstaan voor hamachi en of je elkaar kunt pingen (via hamachi).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:38 schreef MartinoGilieam het volgende:
gisteren heb ik met een maat geprobeerd te spelen via hamachi... we zagen de server enzo wel staan..alleen connecten lukte niet...gaf time out...maybe weet jij de oplossing?
En jullie moeten ook dezelfde versie hebben he. Dus niet dat de een C&C3 heeft geupdate (patch) en de andere niet...quote:Hamachi connects to a central server on ports 12975 and 32976 using TCP. First port is used for a initial contact, second - for an actual session. It also uses dynamic local and remote UDP ports
for communicating with other Hamachi peers.
If Hamachi fails to connect to the server on 12975, it will try to connect via SSL (server only), on TCP 443 (standard secure port).
De campaigns vind ik uiterst kinderachtig. Elk detail is compleet geregiseerd, erg overdreven allemaal. Je mag bijna niets zelf uitzoeken of ontdekken. Ze behandelen je als een complete debiel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Die uplinks zijn af en toe wel irritant ja.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:32 schreef JK het volgende:
[..]
Online kan je ook via grote hamachi netwerken. Gewoon spel downloaden, hamachi installeren, connecten naar het hamachinetwerk en gamen maar via 'LAN'.
In principe hoef je dus helemaal niet een spel te kopen, je kan alles wel downloaden via usenet en soort van online spelen, maar niet via de officiele servers dan....'alsof dat wat uitmaakt, het leukste is toch spelen tegen je maten die ook allemaal op hamachi zitten.
Toch vraag ik me af hoe snel de gameindustrie groeit als 95% van de mensen alleen maar spellen downloaden en 5% het daadwerkelijk koopt in de winkel..... maar dat zal toch niet gebeuren.
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik de gdi campain wel errug simpel..
hoop dat het tegen de scrin lastiger wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...pfft nou ..ik kom er ook niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :SOp woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...Idem. Morgen maar weer eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
pfft nou ..ik kom er ook niet uit.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor rechts onder:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
pfft nou ..ik kom er ook niet uit.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond et allemaal wel simpel op normal![]()
generals vond ik lastiger
zit nu bij de 3de missie van act 4, wordt imho ietsje lastiger maar ik vind em tot nu toe niet moeilijk, valt me wel op dat ik nu minder snel de volledige medaille krijg...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooralsnog krijg ik em nog niet onlinequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:09 schreef JohannesPaulus het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer optie van C&C III..
Is het een beetje leuk? (lees: kopen of niet)
Ik heb de GDI campagne gelijk uitgespeeld op easypiece of cake sergeant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |