Meeste zijn er zo mee bezig dat ze echt niet aan screencaps denken. Zelf speel ik het nu niet want dan ga ik gewoon door tot morgenochtend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] jaja, zoveel seggen dat ze hem hebben en ik heb nog geen enkele screencap gezien van mensen
die het spel al hebben. [afbeelding] Ik ga die van mij morgen ophalen en hoop dan lekker even bezig te zijn.
Heb er i.i.g zin in.
OMFG, 2 patches binnen 2 dagen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef mschol het volgende:
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx
first patch coming soon
quote:Version 1.02 Patch Notes - March 29, 2007
=========================================
This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars addresses two issues:
BUG FIXED
--Fixed an error that caused the list of available matches in the Custom Match Lobby to constantly refresh to the top of the list.
OTHER CHANGES
--Improved the patching process to ensure all players are prompted to receive the latest version of the game when attempting to play online or using the "Check for Updates" feature in the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Control Center utility.
=========================================
Version 1.01 Patch Notes - March 27, 2007
=========================================
This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several bugs and exploits:
EXPLOITS
--Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
--GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin's Phase Field support power.
OPTIMIZATIONS
--Improved video playback on low-end system configurations.
BALANCE CHANGES
--Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds.
--Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER.
BUG FIXES
--Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
--Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
--Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's telestrator drawings to not erase as intended while viewing BattleCast replays.
--Fixed issues with replay file playback.
--Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-game chat window.
OTHER CHANGES
--Fixed an error in README.txt file regarding location of saved game files in Windows Vista; added references to EA Link version of the game; added disclosure about in-game advertising
(Note: the EA Link version of the game ships with this updated ReadMe file).
--References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to "Avatar".
dat is wel errrug slechtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
OMFG, 2 patches binnen 2 dagen...![]()
![]()
[..]
Idd, heb weinig spellen gespeeld afgelopen 5 jaar waar ik met versie 1.0 geen problemen tegenkwamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel errrug slecht
maar overall vind ik V 1.0 opzich prima.
Als er spikes zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef jogy het volgende:
Welke build-order houden jullie aan trouwens? De mijne valt altijd uit elkaar na 10 minuten als ik hoor dat er een temple of nod gebouwd is en dan word ik gepwnd door die robots van hun.
Eeuwige dankbaarheidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als er spikes zijn.
E, F1, F3, F2,
T, F3, F1, F2, F3, F1, F2
E, F4, F2 (Y, F4, F4, F2, F2, F1, F3, Shift F4,
E F1
En dan een crane (of een warfactory of nog een tiberium)
Eenmaal Crane, Radar en energy. Daarna Science lab, vliegveld en energy.
Eenmaal science lab upgrades rail en vliegtuig. en daarna mamoths en vliegtuigen pompen.
Als je geld teveel hebt ook nog uplink voor de ipod mannetjes
Thank God! Die zijn/waren nogal overpowered.quote:--Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER
Ik had eigenlijk verwacht dat ik gebashed zou worden op het afkortingen gebruikquote:
Ik weet ook niet wat je ermee bedoelt maar daar komt ik wel achter als ik de knoppen indrukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat ik gebashed zou worden op het afkortingen gebruik
Niks toffers trouwens als een battle beginnen met een snelle E F1/F2![]()
Ik kan me zo voorstellen dat Nod ook superwagentjes heeft hoor, elk wagentje heeft een zwakke plek. Tanks zijn kwetsbaarder vanaf de zij en achterkant trouwens ( boekje gelezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef depax het volgende:
eigelijk hadden ze deze game gewoon.
Tank Rush 3: Mammoth Assault of zo moeten noemen.
Je kan met 2 mammoths hele basis uitvegen als je ze helemaal geupgrade hebt.
Tis zoals 1 en 2 ze veranderen, dat niet erg jammer
Alstu.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] jaja, zoveel seggen dat ze hem hebben en ik heb nog geen enkele screencap gezien van mensen
die het spel al hebben. [afbeelding] Ik ga die van mij morgen ophalen en hoop dan lekker even bezig te zijn.
Heb er i.i.g zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |