Niet echtquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
Meer tieten en je kan je Tanks pimpen, NFSU-style!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
ok, zal mn handen toch eerst wel vol hebben met het normale aantal mapsquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Skins?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.
Krijgen vast niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Game_Error het volgende:
krijgen we niet kane edition gebruikers die maps ook nog?
Kun je die mappen wel spelen als je tegen iemand speeld die wel de kane edition heeft?quote:
Het is wachten tot een pakketje van Bart Smit neerploft in mijn brievenbus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef sanni het volgende:
Nog ff en dan is het lekker losgaan met C&C III. Wat jullie?
en 60 euro neertellen voor een spel van 45 euro?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
volgens mij komtie van EA Pacific, die leveren toch iets betere producten af dan EA itselfquote:
cd-wow heeft er ook nog wel een handje van de verkeerde versie toe te sturen, dus in het ergste geval krijg je bv een chineese c&C3quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Devolution het volgende:
Ik had het bij cd-wow.com ge-pre-ordered voor 40 euro (Kane Edition)Het is daar veel goedkoper (Kane 40 euro en normal 30 dacht ik) maar dan moet je wel tot de 30e wachten. Achja, dan vermaak ik me 2 dagen langer met de gekochte versie van een vriend (skirmish)
![]()
In het verleden had je de optie om een map te downloaden als je die nog niet had. Weet niet of het nu ook zo is maar vermoedelijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je die mappen wel spelen als je tegen iemand speeld die wel de kane edition heeft?
Op den duur wordt je daar toch schijt ziek van?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden om een Duitse versie te krijgen! Heerlijk zo met die Duitsers. Ik heb me destijds ook kapot gelachen met de Duitse versie van Red Alert, "Rote Alarm".
Jawohl, herr commandant!!!
Ausgezeignet, du hast die Mission erklärt!!!
Ja, maar dan heb ik de originele hier liggen en gebruik gewoon een backup image om te spelen zeg maar. Scheelt me bekraste DVD's... verder gewoon de originele snr gebruiken, ging altijd goed tot zover...quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
ow een vraagje voor mij, ik ga em morgen dus kopen (hoop dat dynabyte em dan al wil verkopen)
ik lees veel op internet over mensen die de melding "emulation software detected" krijgen..
aangezien ik zelf zoveel mogelijk me cd's uitspaar en dus images gebruik i.c.m. deamon tools
wil ik wel eens weten of mensen al eens last hebben gehad van die melding.. (i.c.m. deamon tools)
hmm kay, dan weet ik genoeg..quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik de originele hier liggen en gebruik gewoon een backup image om te spelen zeg maar. Scheelt me bekraste DVD's... verder gewoon de originele snr gebruiken, ging altijd goed tot zover...
Voor LAN/skirmish play is het wel leuk. Voor SP story mode idd verneukeratief. Alles moet dan ook vertaald worden..quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op den duur wordt je daar toch schijt ziek van?
Right, EA heeft beslotenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef NordicBlue het volgende:
TVP
Net bij de bart smit geweest, daar verkopen ze hem ook al (50 euri)
Leggen ze er een stapel briefjes naast waar release date 29 maart staat
Dus ik ging even informeren, dat dat eigenlijk helemaal nog niet mocht
Zei die jongen: Ja, FRS en intertoys verkopen hem ook al, dus heeft EA maar besloten (?) om het embargo op te heffen en de verkoop vrij te geven
Er zijn programma's die ervoor zorgen dat die emulatie software onzichtbaar wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
ow een vraagje voor mij, ik ga em morgen dus kopen (hoop dat dynabyte em dan al wil verkopen)
ik lees veel op internet over mensen die de melding "emulation software detected" krijgen..
aangezien ik zelf zoveel mogelijk me cd's uitspaar en dus images gebruik i.c.m. deamon tools
wil ik wel eens weten of mensen al eens last hebben gehad van die melding.. (i.c.m. deamon tools)
even ter duidelijkheid: dit is geen verzoek om crack/nodvd patches te plaatsen en het gaat hier niet over warez
ik wil alleen weten of het spel moeilijk gaat doen als deamon tools (4.08) geinstalleerd staat
Je hebt PM, aangezien ik niet weer of ik een URL mag posten naar een programma die de emulatie verbergtquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
even ter duidelijkheid: dit is geen verzoek om crack/nodvd patches te plaatsen en het gaat hier niet over warez
ik wil alleen weten of het spel moeilijk gaat doen als deamon tools (4.08) geinstalleerd staat
Ik wilde 'm daar ook bestellen, maar ik zag dat die mongolen eerst willen dat je de "rekening" faxed naar ze... wat een mafkezen. Hoezo online bestellen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Devolution het volgende:
Ik had het bij cd-wow.com ge-pre-ordered voor 40 euro (Kane Edition)Het is daar veel goedkoper (Kane 40 euro en normal 30 dacht ik) maar dan moet je wel tot de 30e wachten. Achja, dan vermaak ik me 2 dagen langer met de gekochte versie van een vriend (skirmish)
![]()
Daar heb ik (tot nu toe) nog geen last van gehad hoor? Ik had ze gemaild of mijn bestelling genoteerd stond in hun systeem en ze zeiden dat dat inderdaad zo was.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wilde 'm daar ook bestellen, maar ik zag dat die mongolen eerst willen dat je de "rekening" faxed naar ze... wat een mafkezen. Hoezo online bestellen?
als Red Alert 3 dan maar niet tijdens mijn Bachelor studie komtquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:43 schreef _Qmars_ het volgende:
Tentamens , tentamens. Ik heb voor mezelf een embargo, het plastic hoesje zit er nog om heen![]()
Argh, ik wil spelen, maar mijn bachelordiploma is toch wat belangrijker![]()
Noep, ik heb nog wel een trainer voor je als je wilt..quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef jogy het volgende:
Ik heb echt te lang niet gespeeld, ik heb het al moeilijk met 1 normal balanced enemy.
Neh, ik kom er wel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Noep, ik heb nog wel een trainer voor je als je wilt..
Wel grappig: als je je factuurnummer invult bij orderstatus en je verandert het nummer met 1 cijfer omhoog of omlaag zie je dat bijna iedereen Tiberium Wars besteld heeftquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:19 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb de normale versie maar besteld bij GayShop. Ik betwijfel of het prijsverschil van 10 euri de "extra features" van de Kane Edition waard is. En de Kane Edition zal voorlopig vrij slecht leverbaar zijn.
over ijverig...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef Mirel het volgende:
GDI uitgespeeld! Maar ik weet nou eigenlijk geen reet meer over de Scrin en of Kane dood is..
Ben ik al voorbij, je moet ze allebij doen flap flapquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
over ijverig...
ik mag nu kiezen:
air support enabelen of troepen transport afkappen
ik wil best beide doen maar is er net zoals met ra2 bijvoorbeeld de mogelijkheid om 1 missie makkelijker te maken door eerst een andere te doen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ben ik al voorbij, je moet ze allebij doen flap flap
Neinquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best beide doen maar is er net zoals met ra2 bijvoorbeeld de mogelijkheid om 1 missie makkelijker te maken door eerst een andere te doen?
Idemquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar voorlopig ga weren, zie weer allemaal spoilers voorbij komen
Wat hij zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef _Qmars_ het volgende:
Mensen, alles inhoudelijk over de missies graag in spoiler tags!![]()
Heeft te maken met dat blauw beter bij haar ogen past of zo. En dat er toevallig nog een Mod post open stond in GAM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |