Niet echtquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
Meer tieten en je kan je Tanks pimpen, NFSU-style!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef IJsmuts het volgende:
wat is het verschil met die kane edition en de gewone ?![]()
ok, zal mn handen toch eerst wel vol hebben met het normale aantal mapsquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat bonuszooi zoals gewoonlijk, maar ook 5 extra maps en 3 skins voor de legers.
Skins?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet iedereen schijnt even blij mee te zijn met de skins voor de units.
Krijgen vast niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Game_Error het volgende:
krijgen we niet kane edition gebruikers die maps ook nog?
Kun je die mappen wel spelen als je tegen iemand speeld die wel de kane edition heeft?quote:
Het is wachten tot een pakketje van Bart Smit neerploft in mijn brievenbus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef sanni het volgende:
Nog ff en dan is het lekker losgaan met C&C III. Wat jullie?
en 60 euro neertellen voor een spel van 45 euro?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus ik neem aan dat nu iedereen kei hard langs de FRS aan het rennen gaat?
volgens mij komtie van EA Pacific, die leveren toch iets betere producten af dan EA itselfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |