Waar kun je ze uit zetten dan?quote:
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hmmm hoop dat ik hem vandaag toch echt binnen krijg. Heb echter nog niks gehoord dus vrees het ergste
Bij mij staat die fout er niet. Maar ik heb het boekje dan ook in het Engels.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al een fout ontdekt in het boekjeBij de tekst van Kirce (gespeeld door Jennifer Morrison) begint de tweede zin met "Hij", maar volgens mij is die Kirce toch echt een chick
![]()
Ik heb ook geen ondertiteling.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het boekje en het spel in het NederlandsDe ondertiteling tijdens de filmpjes vind ik wel handig op zich.
Ik heb de normale versie. Gekcoht bij de FRS in Middelburgquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ondertiteling.Niet dat ik daar nou erg mee zit overigens. Maar heb jij de Kane Edition of de normale? Ik heb zelf de Kane Edition.
Zelfde hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:37 schreef jogy het volgende:
Ik heb echt te lang niet gespeeld, ik heb het al moeilijk met 1 normal balanced enemy.
Dat is op zijn zachts gezegd niet geheel plesant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef Steve-O het volgende:
Mijn pc klapte eruit na al die mooie Hd filmpje na de eerste Gdi missie
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het boekje en het spel in het NederlandsDe ondertiteling tijdens de filmpjes vind ik wel handig op zich.
Ik heb hem bij de FRS via internet besteld. Alleen zijn die knuppels vergeten er een acceptgiro bij te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie. Gekcoht bij de FRS in Middelburg
Jij had toch ook de Kane Edition? Bij mij is die in ieder geval in het Engels.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]ik hoop echt dat me preorder in het engels is. (het spel dan, handleiding boeit me niet echt)
Plaats inhoudelijke info over de missies nou in spoiler tags! Niet iedereen is nog met die missies bezig, en op deze manier vergal je het voor een ander. Ook voor mij , omdat ik em wel in mijn bezit heb, maar nog niet speel. Nu weet ik de inhoud, en dat vind ik een beetje jammerquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:53 schreef Mokz het volgende:
Ik had ook een bugje, bij de NOD missie dat je het vliegveld over moeten nemen (3e missie oid). Dan moet je de fuel tank opblazen om de basis aan puin te helpen. Als je echter een powerplant of barrackt inneemt met enigineer of neerknalt met je infanterie, gaat de missie niet verder (je krijgt geen MCV). Desnoods toch nog gehaald, met mn shadow teams.
uhu uiteraard mde kane editiequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de FRS via internet besteld. Alleen zijn die knuppels vergeten er een acceptgiro bij te doen.
[..]
Jij had toch ook de Kane Edition? Bij mij is die in ieder geval in het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |