Dat is de 1 of 2 na laatste missiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/Bern.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat vond ik eigenlijk best mee vallen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Thank God! Die zijn/waren nogal overpowered.
blue tiberium , ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07135/Bern.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zijn soldaten dan nog een beetje functioneel? Of vecht je eigenlijk alleen maar met tanks?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, zou niet met soldaten daardoorheen lopen, gaan ze niet fijn vinden
hmm ik own ze toch echt met mijn tripods, heb in een tankrush nog nooit tegen gdi het onderspit gedolvenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef depax het volgende:
eigelijk hadden ze deze game gewoon.
Tank Rush 3: Mammoth Assault of zo moeten noemen.
Je kan met 2 mammoths hele basis uitvegen als je ze helemaal geupgrade hebt.
Tis zoals 1 en 2 ze veranderen, dat niet erg jammer
Zeer functioneel, zeker in combinatie met troop carriersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zijn soldaten dan nog een beetje functioneel? Of vecht je eigenlijk alleen maar met tanks?
Same here. Iemand een oplossing?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die van mij doet het wel, maar de video loopt steeds een beetje verder achter op de audio. Dan zijn ze al klaar met praten en moet ik nog een halve minuut wachten totdat de video afgelopen is
groen vinden ze ook niet leuk , en meer effect als groen lijkt het niet te hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, zou niet met soldaten daardoorheen lopen, gaan ze niet fijn vinden
de hele scrin is zwaar overpowerd..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
hmm ik own ze toch echt met mijn tripods, heb in een tankrush nog nooit tegen gdi het onderspit gedolven
seggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] jaja, zoveel seggen dat ze hem hebben en ik heb nog geen enkele screencap gezien van mensen
die het spel al hebben. [afbeelding] Ik ga die van mij morgen ophalen en hoop dan lekker even bezig te zijn.
Heb er i.i.g zin in.
Precies, vage units ook allemaal.quote:
Na die missie moet je er nog twee. Dus ik heb het nu ook met de GDI uitgespeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dat is de 1 of 2 na laatste missie
Mijn Documenten/Command & Conquer 3 Tiberium Warsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:15 schreef Richardfun het volgende:
Weet iemand waar cnc3 de savegames laat? Ik wil binnenkort formatten, en mn saves bewaren, maar kan nergens .sav files of iets dergelijks vinden in de install directory.
Staan bij mij enkel replays?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Documenten/Command & Conquer 3 Tiberium Wars
Ik heb er een map met Herhalingen en Profielen.quote:
Ahja. Erg handig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef Richardfun het volgende:
gevonden, dank.
Ze staan in c:/user/[windows username]/saved games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit
hier heb ik een handige walkthrough gevonden
[ Bericht 13% gewijzigd door azaroth op 30-03-2007 17:49:02 ]'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leverenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef pberends het volgende:
Die crackhoeren van de gayshop hebben m'n betaling allang ontvangen, maar hij staat nog steeds niet op verzonden.
Oftewel dit weekend krijg ik 'm nog niet.
Dat is van de PU, niet van het spel zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem gelukkig binnen (kane edition), wel leuk dat er een C&C krantje bij zit, leuk detail
je moet ze allebei doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:15 schreef Mad-Matt het volgende:
Vermoeden kreeg ik al, maar blijft toch wel leuk.
Anyway, ben nu bij de GDI bij level 3 en moet er 1 kiezen welke ik wil, maar ik wil ze beide doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |