Ahja. Erg handig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:26 schreef Richardfun het volgende:
gevonden, dank.
Ze staan in c:/user/[windows username]/saved games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit
hier heb ik een handige walkthrough gevonden
[ Bericht 13% gewijzigd door azaroth op 30-03-2007 17:49:02 ]'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leverenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef pberends het volgende:
Die crackhoeren van de gayshop hebben m'n betaling allang ontvangen, maar hij staat nog steeds niet op verzonden.
Oftewel dit weekend krijg ik 'm nog niet.
Dat is van de PU, niet van het spel zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:57 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem gelukkig binnen (kane edition), wel leuk dat er een C&C krantje bij zit, leuk detail
je moet ze allebei doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:15 schreef Mad-Matt het volgende:
Vermoeden kreeg ik al, maar blijft toch wel leuk.
Anyway, ben nu bij de GDI bij level 3 en moet er 1 kiezen welke ik wil, maar ik wil ze beide doen
Eindelijk is ie verzonden, ben benieuwd of ik 'm morgen al krijg... tis te hopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had em dus bij cd-wow besteld, en ze kwamen net met smoesjes dat ze em ook pas 2 april kunnen leveren![]()
Gelukkig heb ik nog XP, daar staat het allemaal in één mapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ahja. Erg handig!
C:\users\[username]\Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Replays.
C:\users\[username]\Saved Games\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\ -- Savegames.
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars -- Maps, settings, stats
Super, dat vista.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt vast als er een filmpje wordt gespeeld in de missie (dus als EVA ipv je radar komt). Mooi kut, nu kan ik nie verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |