Ja godverdomme. Das meteen ook de laatste keer dat ik iets bestel bij die ruktentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:56 schreef pberends het volgende:
Op Tweakers zeggen ze:
[..]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.
Ach, beter 2 patches per dag, dan helemaal geen patches/support.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat er de eerste dag al 2 patches waren. Das niet helemaal waar, want de game is 10 dagen of nog langer geleden al geshipped naar Europa. Er zit wel meer tijd tussen dan een dag dus.
met dit verschil dat de kane editie in, zeg, 90% van de winkels goedkoper wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.
Heeft iemand al 'ns geprobeerd de filmpjes uit de databestanden te halen en ze dan te spelen.. misschien dat dat wel gewoon werkt maja, dan is het weer zoeken welk filmpje bij welke missie hoortquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat de kane editie in, zeg, 90% van de winkels goedkoper was
inmiddels sarajevo uitgespeeld (lekker lang gerekt)
vervolgens liepen de 2 filmpjes daarna vast
escape drukken lukte wel, maar ik wil filmpjes zien
Precies.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.
100% klinkklare onzin. De gamingmarkt is ondanks massaal kopiėren al jaren een van de snelst groeiende industriėn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:14 schreef JK het volgende:
[..]
Op internet downloaden.... als ze daar bij EA al van uit gaan, hoeven ze 'm niet eens te maken!
Ik heb ook de Kane Edition. 5 euro meer, wat maps meer enz , dvdtje meer. 5 euro is wisselgeld voor me dus waarom niet de duurdere nemen ?
Niet iedereen kan gelukkig alles downloaden, anders was de hele game-markt al ingestort en werden er helemaal geen games (of mondjesmaat) meer gemaakt.
Net trouwens als observer meegekeken... wel aardig, maar ik denk dat ik alleen maar online ga tegen bekenden van me en niet tegen onbekenden. Dat zijn toch vaak werkloze losers of kiddies die nog naar school gaan die hele dagen kunnen trainen, zodat ik alleen maar verlies![]()
Zelfde als met Battlefield 2, leuk om met de Fokkers enz. te doen, maar er zijn mensen die hebben 700.000 punten, dan speel je het echt de HELE dag, ben je extreem goed en heb je volgens mij geen sociale contacten.
Hoop trouwens dat die 1.02 update die ik dus vanmorgen heb gedownload wel die video playback inderdaad beter maakt want wat liep het geluid een eind voor op het beeld zeg !![]()
das wel heel lang geleden (minimaal 10 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:10 schreef ExTec het volgende:
Ben net even naar het centrum geweest en heb em gehaald!![]()
Ik verwacht toch zeker weer een heel weekend zoet te zijn hier mee![]()
49 eu
Vroegah, was alles betah, toen kosten games rond de 80 hollandsche florijnen
Ach, geld moet rollen, de economie in stand houden enzo.
Games zijn inderdaad niet echt duurder geworden. Zeker als je van 2% inflatie per jaar uit gaat, dan zijn ze zelfs goedkoper geworden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel heel lang geleden (minimaal 10 jaar terug ofzo)
ze zijn echt al minimaal 9 jaar 100 gulden
Ja, toen was ik dus ook al een gamertquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
Nog wel wat jaartjes meer, ik kan me niet anders herinneren dan dat het 100 gulden was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
twintiger of dertiger?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, toen was ik dus ook al een gamert
Regular pionier hier![]()
De goeie ouwe tijd dat je met respect over EA sprak
Maar ook dat is behoorlijk veranderd ja, toen waren games het terrein van jongeren, nu is menig game al zo complex dat het vaak voor een jong persoon niet te doen is.
heb alles voor c&c 3 zelfs dubbelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:19 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik was vanmiddag ook naar de stad gegaan om hem eigenlijk te kopen maarjah geen Kane Edition... NU kom ik achter dat je de kane edtion nog gewoon kan bestellen via website...Dus ik bestellen en heb ik hem met geluk Maandag of anders dinsdag binnen![]()
En dan heb ik alle Versie's vanC&C![]()
als je engels en NL hebt geinstalleerd kan je in je control center (autorun v/d cd) de taal van je game switchenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:41 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm gelijk maar uninstalled, die Nederlandse taal is echt drek. Je kon geloof ik bij installeren ook voor Engels kiezen.
De eerste C&C was geloof ik fl 79,95 en werd geleverd in een dubbeldisc hoesje met een erg dik boekje geloof ik, heb hem hier nog ergens liggen, was trouwens iets van 12 į 13 jaar geleden als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nog wel wat jaartjes meer, ik kan me niet anders herinneren dan dat het 100 gulden was.
Alleen meuk als A2-racer was 25 gulden etc![]()
Bij een engelstalige windows doet ie dat automatisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:41 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm gelijk maar uninstalled, die Nederlandse taal is echt drek. Je kon geloof ik bij installeren ook voor Engels kiezen.
die heb ik ook liggen, gekocht voor 50 gulden toendertijd, bij de bart smit, gelijk ook redalert 1 gehaald + expansions)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:18 schreef Lampje_NL het volgende:
3 Cd's waren dat ... tenminsten bij mij prijs staat er niet meer op
Of dat echt de eerste is weet niet maar volgens mij wel
Command & conquer Complete With The Covert Operations Mission Disk
Staat er op
En ook geen boekje er bij
ik hoop voor je dat je de installatie kan aanpassen via software in het configuratie scherm, dan zou je engels er bij kunnen installeren en dan in je control center de taal aanpassenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:26 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb net een account gemaakt maar ik kan niet op internet? hoe maakt geen verbinding met ea. Hoe kan dit? En hoe stel je engels in zonder dat je helemaal opnieuw moet installeren? Want je kan taal kiezen als het spel erop staat alleen er staan in het lijstje alleen nederlands, kan je engels erbij zetten?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef Lampje_NL het volgende:
Damn... Op een andere website waar ik zit kan je Kane Edition al downloaden![]()
tot nu toe vind ik de gdi campain wel errug simpel..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
God, wat is de GDI campaign bagger zeg. Je wordt om de 30 seconden gestoord door een of andere uplink (flikker toch op) en echt enerverend is het ook niet. Hopen dat de Skirmish beter is...
Die uplinks zijn af en toe wel irritant ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
God, wat is de GDI campaign bagger zeg. Je wordt om de 30 seconden gestoord door een of andere uplink (flikker toch op) en echt enerverend is het ook niet. Hopen dat de Skirmish beter is...
Online kan je ook via grote hamachi netwerken. Gewoon spel downloaden, hamachi installeren, connecten naar het hamachinetwerk en gamen maar via 'LAN'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:50 schreef pberends het volgende:
[..]
100% klinkklare onzin. De gamingmarkt is ondanks massaal kopiėren al jaren een van de snelst groeiende industriėn.
Bovendien moet je vaak toch wel een origineel serienummer hebben voor online gamen.
Check of alle poorten openstaan voor hamachi en of je elkaar kunt pingen (via hamachi).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:38 schreef MartinoGilieam het volgende:
gisteren heb ik met een maat geprobeerd te spelen via hamachi... we zagen de server enzo wel staan..alleen connecten lukte niet...gaf time out...maybe weet jij de oplossing?
En jullie moeten ook dezelfde versie hebben he. Dus niet dat de een C&C3 heeft geupdate (patch) en de andere niet...quote:Hamachi connects to a central server on ports 12975 and 32976 using TCP. First port is used for a initial contact, second - for an actual session. It also uses dynamic local and remote UDP ports
for communicating with other Hamachi peers.
If Hamachi fails to connect to the server on 12975, it will try to connect via SSL (server only), on TCP 443 (standard secure port).
De campaigns vind ik uiterst kinderachtig. Elk detail is compleet geregiseerd, erg overdreven allemaal. Je mag bijna niets zelf uitzoeken of ontdekken. Ze behandelen je als een complete debiel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Die uplinks zijn af en toe wel irritant ja.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:32 schreef JK het volgende:
[..]
Online kan je ook via grote hamachi netwerken. Gewoon spel downloaden, hamachi installeren, connecten naar het hamachinetwerk en gamen maar via 'LAN'.
In principe hoef je dus helemaal niet een spel te kopen, je kan alles wel downloaden via usenet en soort van online spelen, maar niet via de officiele servers dan....'alsof dat wat uitmaakt, het leukste is toch spelen tegen je maten die ook allemaal op hamachi zitten.
Toch vraag ik me af hoe snel de gameindustrie groeit als 95% van de mensen alleen maar spellen downloaden en 5% het daadwerkelijk koopt in de winkel..... maar dat zal toch niet gebeuren.
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik de gdi campain wel errug simpel..
hoop dat het tegen de scrin lastiger wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...pfft nou ..ik kom er ook niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :SOp woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een matige gamer en had ik al moeite met...Idem. Morgen maar weer eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
pfft nou ..ik kom er ook niet uit.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor rechts onder:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
pfft nou ..ik kom er ook niet uit.
Zelfs niet op easy ..
Wie heeft r tips ?
Die basis rechts onder kun je zelfs helemaal niet komen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond et allemaal wel simpel op normal![]()
generals vond ik lastiger
zit nu bij de 3de missie van act 4, wordt imho ietsje lastiger maar ik vind em tot nu toe niet moeilijk, valt me wel op dat ik nu minder snel de volledige medaille krijg...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef MrSleep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooralsnog krijg ik em nog niet onlinequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:09 schreef JohannesPaulus het volgende:
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer optie van C&C III..
Is het een beetje leuk? (lees: kopen of niet)
Ik heb de GDI campagne gelijk uitgespeeld op easypiece of cake sergeant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |