patches boeien mij echt niet, en al komen ze met 100 patches, als ze dan maar zorgen dat je er geen 100 hoeft te installeren patch ik em wel (zie overigens starcraft, komen nog steeds patches voor uit, en ik gok dat die minimaal 18-20 patches heeft gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slaat ook negens op dat ze op de eerste dag met een balance-fix komen. Dat betekent dat ze gewoon al een lange tijd geleden, toen er nog fouten inzaten 'm maar hebben goedgekeurd om de productie op tijd klaar te laten zijn voor de releasedatum. Tijdens de productie zijn ze nog verder gaan playtesten waarna we nu opeens met patches doodgegooid gaan worden omdat die niet op tijd getest konden worden.
EAJammer altijd.
Ach, jij moet er maar mee leven dat andere mensen Red Alert 2 en Generals goede spellen vinden (sneu hoor, termen als "er mee moeten leven" gebruiken). Meningen verschillen nu eenmaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:47 schreef Defiant het volgende:
Lekker boeiend, mensen moeten er maar mee leven dat EA een goed spel gemaakt heeft. En niks verkloot heeft a la Red Alert 2 en Generals.
Wat speel je? NOD tankrush? Ik speel scrin online een x een potje doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:19 schreef outcast_within het volgende:
147 hoger zal ik wel nooit komen.
Het word echt moeilijk dan. geouwehoer meteen vanaf het begin. kleine kut tankjes door je basis heen scannen. Je tiberium productie aanpakken. bah
[afbeelding]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.quote:[message=27770292,noline]Chello200 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:08[/message]:
Ik ben blij om te weten dat ik niet de enige ben die baal van cdwow.com en zn Kane Edition. EA heeft duidelijk gezegd dat ze maar 100.000 Kane Editions gaan uitbrengen... dus als ze hem niet meer hebben dan krijgen ze em ook niet meer binnen. Maar inderdaad laatste keer dat ik iets bestel bij cdwow...verdorie had me dit weekend op verheugdNxt time gewoon mediamarkt dan maar weer !!
quote:
Wat mij betreft is die goed in orde. Binnen 10 sec zit je in de game.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik wacht wel met kopen totdat ik zeker dat ze de MP-engine goed op orde hebben.
Heb nog steeds trauma's aan de Generals + ZH over vanwege de slechte MP-engine (en single player)![]()
hier niet hoor ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:19 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat mij betreft is die goed in orde. Binnen 10 sec zit je in de game.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:12 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik vond generals leuker als dit. Enige wat toffer is is het sfeertje en het verhaal. Generals speelt fijner. GLA
![]()
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:56 schreef pberends het volgende:
Op Tweakers zeggen ze:
[..]
100k Kane Editions maar, dus het heeft niet zoveel zin om daar op te wachten. Ze zijn misschien in de pre-order al uitverkocht.
Waarom? De multiplayer was fijn, lekker snel en er waren veel tactieken, en het spel was goed gebalanced (na tig patches, maar dat hebben alle spellen, zie starcraft).quote:
Op internet downloaden.... als ze daar bij EA al van uit gaan, hoeven ze 'm niet eens te maken!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je met die kane edition moet, die extra dvd kun je vast ook wel ergens op internet downloaden. Het spel zelf moet je gewoon kopen voor de updates en multiplayer feature, daar heb je aan de normale versie voldoende.
Mensen zeggen dat er de eerste dag al 2 patches waren. Das niet helemaal waar, want de game is 10 dagen of nog langer geleden al geshipped naar Europa. Er zit wel meer tijd tussen dan een dag dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Defiant het volgende:
Mannetje 1: "Kut EA, meteen patches uitbrengen! Hoereh!!!"
Mannetje 2: "Goed zo EA, meteen de game goed supporten! Goed bezig EA!"
Mannetje 3 in het verleden: "Kut EA, brengen nooit patches uit, Kut support!!1111oneone eleven"
gdi, tanks bouwen en hopen dat ik het overleef tot de railgun.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat speel je? NOD tankrush? Ik speel scrin online een x een potje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |