Die is voor mij!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Norro-tje het volgende:
goh ben ik er is het zo stil hier dat ik na 10 minuten ook de tripo kan paken zal het lukken ok nog de qatropo te pakke
Heey! Ik praat terug, hierbij. Kheb je nog niet eerder gezien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Hierbij zeg ik weer wat, alleen zegt nooit iemand iets terug. Heb hier net het gevoel dat ik tegen de muur zit te praten oid.
Maar goed, ja ik loop nog steeds stage dus. Het begint een beetje eentonig te worden en ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik andere dingen zit te doen. Vandaag begin ik echter aan een nieuw deel van de opdracht, dus hopelijk gaat het vandaag beter
. Het is toch maar 16 uur per week
.
Goeiemogguhquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Hierbij zeg ik weer wat, alleen zegt nooit iemand iets terug. Heb hier net het gevoel dat ik tegen de muur zit te praten oid.
Maar goed, ja ik loop nog steeds stage dus. Het begint een beetje eentonig te worden en ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik andere dingen zit te doen. Vandaag begin ik echter aan een nieuw deel van de opdracht, dus hopelijk gaat het vandaag beter
.
Ach, tis alweer woensdag, de week is zowiezo al over de helft (in mijn geval dan) of op de helft..quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:33 schreef Sok41 het volgende:
bleh morgen.. heb er vandaag vrij weinig trek aan, kan wel een vrije dag gebruiken.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach, tis alweer woensdag, de week is zowiezo al over de helft (in mijn geval dan) of op de helft..
Is er hier geen bier smiley?
Een biertje op de vroege ochtend? Nee dank u!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach, tis alweer woensdag, de week is zowiezo al over de helft (in mijn geval dan) of op de helft..
Je bent er normaal ook niet vies vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Een biertje op de vroege ochtend? Nee dank u!![]()
Klopt! Maar voor 9 uur 's ochtends probeer ik er altijd vanaf te blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je bent er normaal ook niet vies van![]()
Okequote:Op woensdag 28 maart 2007 08:39 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Klopt! Maar voor 9 uur 's ochtends probeer ik er altijd vanaf te blijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke![]()
@ Cuckoo (privé vraag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Privé antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]Ah, ik was dus weer hopeloos te laat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
... in?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:47 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal.![]()
Ik ben vandaag super vrolijk..en heb er echt zin..![]()
Toppie, zal Klaasos wel ff bellen straks!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:45 schreef Gauch0 het volgende:
goedemorgen jongens
HEy kom maar bij tegen 8 uur vanaaf roycoo
Voor mij was dat gisteren alquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:51 schreef Damzkieee het volgende:
Nog 3 uurtjes en de zaag kan weer in de week
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:53 schreef Sok41 het volgende:
Beetje over privé zaken praten hier, het is geen msn !
In Almelo schijnt de zon altijd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:55 schreef Damzkieee het volgende:
In spoilertags geen probleem dunkt mij
Maargoed
Overal zo mooi weertje dan?
Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef francis997 het volgende:
[..]
in deze dag...voor het eerst in zo'n 7 maanden heb ik zin in stage![]()
Muurquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden niet?
Goeie seks gehad?
Of ga je goeie seks hebben met de boas?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden niet?
Goeie seks gehad?
Net zoals jij met het hoofd personeelszakenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of ga je goeie seks hebben met de boas?
Ben je gek ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Net zoals jij met het hoofd personeelszaken![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Muurwij zijn geen muur!
16 uur per week, dat klinkt wel lekker. En dannog kan je tijd vinden om andere dingen te doen? Waar loop je stage en wat moet je doen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
@ Rocyooo ...goede seks heb in tijden niet gehad
en ik moet er niet aan denken seks met de baos te hebben...die vindt ik totaal onaantrekkelijk, en in mijn ogen is hij al aardig oud...
hoop niet dat hij meeleest,...anders worden het allerlei domme klusjes doen
Dan doe je toch ergens iets verkeerd..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepuntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
en ik moet er niet aan denken seks met de baos te hebben...die vindt ik totaal onaantrekkelijk, en in mijn ogen is hij al aardig oud...
hoop niet dat hij meeleest,...anders worden het allerlei domme klusjes doen
wie, ik?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie, ik?. Zo lang is m'n tekst toch niet?
Samenvatting: school met taalzwakke leerlingen helpen de taalvaardigheid van hun leerlingen te verbeteren.
Zo.
Daar hebben we er hier ook genoeg van!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tekst...
extra taalmateriaal zoeken voor hun taalzwakke leerlingen.
Tekst...
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie, ik?. Zo lang is m'n tekst toch niet?
Samenvatting: school met taalzwakke leerlingen helpen de taalvaardigheid van hun leerlingen te verbeteren.
Zo.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of ga je goeie seks hebben met de boas?
klopt redelijk, maar voor die studiepunten doe ik het niet. Ik haal het wel zoals het nu gaat. een tijd terug had ik een beoordelingsgesprek, moest mijn baas een beoordelingsformulier invullen. 5 min. besproken, en toen zei hij: je krijgt van mij overal een voldoende voor, je weet zelf ook wel waar je op moet letten. en dat was het niet door elkaar halen van cijfers. als er 745 staat lees ik soms 754quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepunten![]()
![]()
Vandaar dat jij dagelijks bij Willy onder het bureau zat!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepunten![]()
![]()
LOL!!11111einzweidreipolizei!!111111één23111!!!!!!!ROFLCOPTER!!1één11!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier ook genoeg van!![]()
Denk je toch echt ff verkeerd. Zat bij Monique tussen de ballenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Vandaar dat jij dagelijks bij Willy onder het bureau zat!![]()
joh, echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier ook genoeg van!![]()
Groot gelijk meidquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
klopt redelijk, maar voor die studiepunten doe ik het niet. Ik haal het wel zoals het nu gaat. een tijd terug had ik een beoordelingsgesprek, moest mijn baas een beoordelingsformulier invullen. 5 min. besproken, en toen zei hij: je krijgt van mij overal een voldoende voor, je weet zelf ook wel waar je op moet letten. en dat was het niet door elkaar halen van cijfers. als er 745 staat lees ik soms 754![]()
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
.
Neuhquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
doen jullie op stage ook nog wat behalve fokken?.
's Ochtends zit ik in de trein me te concentreren op een bepaalde tekst en overdag zit ik te wachten tot de lunch en daarna tot ik naar huis magquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
doen jullie op stage ook nog wat behalve fokken?.
Dit is alweer de laatste dag van de week, stage dan.. morgen en overmorgen wel naar schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Weggeëbt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.
Ik ga ook elke dag later m'n bed uit, vanmrogen alweer 20.35 en was dus iets voor negen aanwezig. Dan ben je toch nog vrolijk van de gezelligheid de avond ervoor, maar dat is ook ze wegge-ebt. (Lien, 'wegge-ebt'?)
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.
Ik ga ook elke dag later m'n bed uit, vanmrogen alweer 20.35 en was dus iets voor negen aanwezig. Dan ben je toch nog vrolijk van de gezelligheid de avond ervoor, maar dat is ook ze wegge-ebt. (Lien, 'wegge-ebt'?)
zoals ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Dat is idd minder, hier wel veel sociale mensen..
*kuch*quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alleen hij zij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Dat is idd minder, hier wel veel sociale mensen..
Mag ook 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
Weggeëbt?
Jazeker, dan binnen een kwartiertje naar m'n bedrijf fietsen. Heb gelukkig niet echt een vaste tijd, als ik maar 8 uur maak.quote:vanmorgen 20.35 opgestaan?
Er wordt hier ook niet meer dan teruggemompeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Sjorryquote:
Beter dat je pikkie recht is dan kromquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef Sok41 het volgende:
Pompie Dompie Dom
Hm, toch niet helemaal rechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter dat je pikkie recht is dan krom
Lien is heul nogniet wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
He Lienelien waar blijft die template/sjabloon!
Je sprak nog wel goed Zweeds gisterenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi.
Geil, die Zweedse is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef MichielPH het volgende:
Gigi komt er in te spelen!
Jawelquote:Op woensdag 28 maart 2007 07:52 schreef Casual-T het volgende:
Jij heb niet veel slaap nodig Lienelien?
Goedenmorgen trouwens, dan heb ik dat ook..![]()
inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:15 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
ze gaat straks vast zeuren dat ze moe is
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
He Lienelien waar blijft die template/sjabloon!
Toen gelukkig al wel! Maar toch te laatquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen hoe is het hier heb al een tijdje niet veel meer gepost als tvp s zo hard gaan jullie en ik heb minder tijd ervoor gekregen jammer. ook omdat nu mijn vesteging manager naast me zit en ik dan harder aan het werk moet, dat wil zegen doen alsof en dat gaat lastig met een fok scherm voor je neus, al weet ik dat hij ook op fok rondhangt alleen weet ik niet onder welke naam, maar goed daar kom ik nog wela chter hoop ik , kan handig zijn![]()
Doeiquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Cuckoo het volgende:
Gaat idd erg hard de laatste dagenGa het vandaag ff rustig aan doen op Fok! M'n bedrijfscoach komt overmorgen weer uit Japan, en die wil graag wat progressie zien, iets wat ik deze week nog niet/nauwelijks heb gemaakt!
![]()
Tot vrijdag!![]()
![]()
Goedemorgen, hoe is het hier? Ik heb al een tijdje niet veel meer gepost dan alleen een tvp, zo hard gaan jullie! En ik heb minder tijd ervoor gekregen, jammer. Dat komt ook omdat mijn vestigingsmanager naast me zit, en ik dan harder aan het werk moet. Dat wil zeggen: doen alsof. En dat gaat lastig met een Fok-scherm voor je neus! Al weet ik dat hij ook op Fok rondhangt, alleen weet ik niet onder welke naam. Maar goed, daar kom ik nog wel achter hoop ik, dat kan handig zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen hoe is het hier heb al een tijdje niet veel meer gepost als tvp s zo hard gaan jullie en ik heb minder tijd ervoor gekregen jammer. ook omdat nu mijn vesteging manager naast me zit en ik dan harder aan het werk moet, dat wil zegen doen alsof en dat gaat lastig met een fok scherm voor je neus, al weet ik dat hij ook op fok rondhangt alleen weet ik niet onder welke naam, maar goed daar kom ik nog wela chter hoop ik , kan handig zijn![]()
Whehee gepwnt by the bedrijfscoachquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Cuckoo het volgende:
Gaat idd erg hard de laatste dagenGa het vandaag ff rustig aan doen op Fok! M'n bedrijfscoach komt overmorgen weer uit Japan, en die wil graag wat progressie zien, iets wat ik deze week nog niet/nauwelijks heb gemaakt!
![]()
Tot vrijdag!![]()
![]()
wat doe je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe is het hier? Ik heb al een tijdje niet veel meer gepost dan alleen een tvp, zo hard gaan jullie! En ik heb minder tijd ervoor gekregen, jammer. Dat komt ook omdat mijn vestigingsmanager naast me zit, en ik dan harder aan het werk moet. Dat wil zeggen: doen alsof. En dat gaat lastig met een Fok-scherm voor je neus! Al weet ik dat hij ook op Fok rondhangt, alleen weet ik niet onder welke naam. Maar goed, daar kom ik nog wel achter hoop ik, dat kan handig zijn![]()
Niet zo´n probleem... ben steeds maar 5 á 10 minuutjes te laatquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ha Norro-tje.
@ Lien: vinden ze dat wel leuk dat je telkens te laat komt?
Als hij Fokt onder werktijd, kan jij dat ook doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef Norro-tje het volgende:
Opzich kon ik het redelijk volgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Een stukje tekst leesbaar maken, helemaal speciaal voor jullie![]()
![]()
Geen belang bij volgende keer!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Jullie hadden knop #13 ook wel iets meer mogen gebruiken..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
oh, diequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jullie hadden knop #13 ook wel iets meer mogen gebruiken..
Nepnerd! Enter natuurlijk..quote:
ik ben gemideld ook 5 a 10 min. te laat , en ze hebben er nog nooit wat van gezegd. BTW ik ben bijna iedere dag 5 a 10 min. te laat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet zo´n probleem... ben steeds maar 5 á 10 minuutjes te laat
Of nouja, nu in 5 weken 4x gebeurd..
En vaak was m'n stagebegeleider er zelfs nog niet
alleen toen ik een keer ruim 'n kwartier te laat was vroegen ze of dat ik lekker had geslapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ben gemideld ook 5 a 10 min. te laat , en ze hebben er nog nooit wat van gezegd. BTW ik ben bijna iedere dag 5 a 10 min. te laat.![]()
Tenzij je te laat op Rotterdam Centraal bent?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef Casual-T het volgende:
Ik wordt met 't taxibusje opgehaald op Rotterdam Centraal, is wel mooi natuurlijk, maar dan ben je altijd wel op tijd.. mm![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef Casual-T het volgende:
Ik wordt met 't taxibusje opgehaald op Rotterdam Centraal, is wel mooi natuurlijk, maar dan ben je altijd wel op tijd.. mm![]()
Mjah, dan ben ik idd te laat, want dan moet ik weer helemaal naar de voorkant om de bus te nemen. Maar dan ben ik flink te laat, hehe, dus dat doen we maar niet, tenminste, nu nog niet. Effe krediet opbouwen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tenzij je te laat op Rotterdam Centraal bent?
Dan zal het zijn dat het nog zoe vroeg is, wat ik had er best wat moeite mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar er horen tussen die paar zinnetjes echt geen alinea's, hoor
weggeëbtquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:16 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan zal het zijn dat het nog zoe vroeg is, wat ik had er best wat moeite mee.
Trouwens: wegge-ebt of weggeëbt?
Ik schaam me dood, dat is een zeldzaamheid voor mij..quote:
Zullen wij taalpuristen maar ophouden hier? Volgens mij maken we ons op den duur onmogelijk hierquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:16 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan zal het zijn dat het nog zoe vroeg is, wat ik had er best wat moeite mee.
Trouwens: wegge-ebt of weggeëbt?
Nou ja, het kan een keer gebeuren..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik schaam me dood, dat is een zeldzaamheid voor mij..
Is normaal wel mijn sterkste punt, studiegenoten sturen vaak zelfs hun werkstuk op naar mij en dan controleer ik altijd dat soort dingen..
We maken onszelf onmogelijk?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zullen wij taalpuristen maar ophouden hier? Volgens mij maken we ons op den duur onmogelijk hier
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zullen wij taalpuristen maar ophouden hier? Volgens mij maken we ons op den duur onmogelijk hier
ik ben heel soms 20 min. te laat, en nog zeggen ze niks...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
alleen toen ik een keer ruim 'n kwartier te laat was vroegen ze of dat ik lekker had geslapen![]()
Misschien missen ze je gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ben heel soms 20 min. te laat, en nog zeggen ze niks...![]()
een vautje is menselijk toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nou ja, het kan een keer gebeuren..Maar goed, het is maar een forum. Anderzijds, je ziet zelf dat het niet goed is.. Dus neem aan dat je er wel goed op let..
En dat is maar goed ook. Als iedereen perfect is, is dr niks aanquote:
He, dat had je ons ook wel even eerder mogen melden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
We maken onszelf onmogelijk?![]()
Nah, ik zit hier toch nog maar 3 weken en 2 dagen![]()
Waarom?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
He, dat had je ons ook wel even eerder mogen melden!
Zit je daarom zo te stoken hier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
We maken onszelf onmogelijk?![]()
Nah, ik zit hier toch nog maar 3 weken en 2 dagen![]()
Euh, psychische voorbereiding en zo..quote:
Ik ben je stalker niet!quote:En ik zei het gisteren nog!![]()
dat zou kunnen. Eigenlijk wel beter voor mij. Maar er is nog een andere stagair bij het bedrijf in a'dam..en bij hem is hetzelfde als bij mij, te laat komen, extra lange pauzes houden..enz.Terwijl bij vaste medewerkers zijn ze super streng, daar letten ze op iedere seconde en staan ze soms al klaar met de 'zweep'quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Misschien missen ze je gewoon helemaal niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Euh, psychische voorbereiding en zo..
[..]
quote:Ik ben je stalker niet!
eigenlijk niet veel, moet straks gaan inventariseren..dus geniet ik nu nog ff, en dan straks extra langzaam inventariseren. EN verder lekker fokkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie gaan hard vandaag, niets te doen ofzo.
Mijn ex-vriendje heeft ook bij de Gelderlander stage gelopen, wanneer zat jij daar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
Wat nog veel erger was: bij mijn vorige stage (bij de Gelderlander) gingen ze me de hele tijd vergelijken met de stagiair die ervoor zat. Ja, Sietse stond er vanaf het begin, Sietse maakte nieuws. Best frustrerend, want ieder persoon is anders... Het was trouwens een kutstage
welke dependance zat je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
Wat nog veel erger was: bij mijn vorige stage (bij de Gelderlander) gingen ze me de hele tijd vergelijken met de stagiair die ervoor zat. Ja, Sietse stond er vanaf het begin, Sietse maakte nieuws. Best frustrerend, want ieder persoon is anders... Het was trouwens een kutstage
Ik zat er van september tot en met november.. In Elst, streekredactie Betuwequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendje heeft ook bij de Gelderlander stage gelopen, wanneer zat jij daar?![]()
![]()
Hij vond het ook een kutstage, werd dan uiteindelijk (aan het eind van de periode) niet goedgekeurd door de SvJ
Jij bent één van die Polen die daar elke ochtend op worden gehaald?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef Casual-T het volgende:
In dat geval heb ik nog wel een schutting dei geverfd moet worden, heb je ee gaatje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij bent één van die Polen die daar elke ochtend op worden gehaald?![]()
Niet gewoon verveeld van stage?quote:En ja, ik ben volgens mij verslaafd! Had mezelf voorgenomen om tot 12.00 uur hier niet te komen![]()
Dan ben je toch nog ruim 86 minuten te vroegquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En ja, ik ben volgens mij verslaafd! Had mezelf voorgenomen om tot 12.00 uur hier niet te komen![]()
Nou, nee niet echt. Heb nog bergen werk te verzetten, maar ben dan ook pas anderhalve week bezigquote:
Het was fijn geweest als je je er aan zou hebben gehoudenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En ja, ik ben volgens mij verslaafd! Had mezelf voorgenomen om tot 12.00 uur hier niet te komen![]()
lulligquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was fijn geweest als je je er aan zou hebben gehouden
Iddquote:
haha.. Als Engeland maar vanavond wel scoortquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef Casual-T het volgende:
Vanavond ff naar Andorra - Engeland aanschouwen, een heuze thriller..![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:59 schreef Twanstra het volgende:
Yo, ben er ook weer.
En chagarijnig.......ik zit nu op werkplek nummer 4, of te wel, VIER werkplekken gehad in 1 week ongeveer (1.5 eigenlijk).
DUSCH, lekker maximaal aan het fokken! (moeten ze me maar een WERKPLEK geven).
Ik ga wel weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:55 schreef Damzkieee het volgende:
Tis niet te druk trouwens
Cuckoo topickiller
Goeie reden om niet te werkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:59 schreef Twanstra het volgende:
Yo, ben er ook weer.
En chagrijnig.......ik zit nu op werkplek nummer 4, of te wel, VIER werkplekken gehad in 1 week ongeveer (1.5 eigenlijk).
DUSCH, lekker maximaal aan het fokken! (moeten ze me maar een WERKPLEK geven).
Hehe, denk dat anders in Engeland de tiefus uitbreekt, en niet zo'n beetje ook..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha.. Als Engeland maar vanavond wel scoort
Hier ook als Nederland niet wint met aantrekkelijk voetbal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hehe, denk dat anders in Engeland de tiefus uitbreekt, en niet zo'n beetje ook..
Ik denk in Nederland straks ook als we gelijk spelen of verliezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hehe, denk dat anders in Engeland de tiefus uitbreekt, en niet zo'n beetje ook..
Indeed NOT!!!!!!!!!!quote:
Morgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:04 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Indeed NOT!!!!!!!!!!![]()
Man, fucking irritant....ben al naar de "baas" geweest, en heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben. Gelukkig kan er morgen over "vergaderd" worden...........![]()
Indeed.......fucking A, gewoon nu meelopen met je kadaver.......maarja, hij had het "druk"quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Morgen
Altijd die uitsteldrang van die managers.
Klopt, ik moet altijd die stagiars tevreden houden door alles te regelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Morgen
Altijd die uitsteldrang van die managers.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, ik moet altijd die stagiars tevreden houden door alles te regelen![]()
Ja dikke bullshit is dat, NU kennen ze niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:06 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Indeed.......fucking A, gewoon nu meelopen met je kadaver.......maarja, hij had het "druk"![]()
Sorryquote:
Pas op, Lien komt zo en maakt gehakt van je stagiarsquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je oma!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stek mie niks!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pas op, Lien komt zo en maakt gehakt van je stagiars
zucht.
Ej lul, niet spotten met mijn oma gek. Vorig jaar overledenquote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej lul, niet spotten met mijn oma gek. Vorig jaar overleden![]()
Dankquote:
Doet me goedquote:
Klinkt inderdaad erg tof! (nee.)quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:18 schreef Twanstra het volgende:
Nou ik ben weer exit, duitse patenten doorlezen. TOF!![]()
Tollquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:18 schreef Twanstra het volgende:
Nou ik ben weer exit, duitse patenten doorlezen. TOF!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
Gekken Roycoooo moest water halen
Verloren met www.koffiemanager.nl
Hij vulde gewoon 2 keer mijn naam inquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Ik zou willen dat er hier meerdere stagiairs waren, maar ben de enige..
flauw hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij vulde gewoon 2 keer mijn naam in![]()
Oleeee, Damzkiee is de lulquote:
Dit is echt briljant! Net 5x ingevuld met 2 personen en telkens kwam de naam van m'n collega eruit rollenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
Gekken Roycoooo moest water halen
Verloren met www.koffiemanager.nl
Hij werkt wel. Alleen wij doen best-of-3 om het eerlijk te houden, telkens de namen in andere volgorde invullenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit is echt briljant! Net 5x ingevuld met 2 personen en telkens kwam de naam van m'n collega eruit rollen![]()
Was wel een test natuurlijk! Anders zat ik hier nu met 5 bakken koffie![]()
Ah scheisse, alweer voor 12.00 uur gekeken![]()
Sms eens terug draak!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit is echt briljant! Net 5x ingevuld met 2 personen en telkens kwam de naam van m'n collega eruit rollen![]()
Was wel een test natuurlijk! Anders zat ik hier nu met 5 bakken koffie![]()
Ah scheisse, alweer voor 12.00 uur gekeken![]()
Ohh, hij zat gewoon in Nijmegenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik zat er van september tot en met november.. In Elst, streekredactie BetuweArtikelen schrijven over speeltuintjes, circusoptochten en kinderen met huisdieren en hun favoriete boek
Nul komma nul begeleiding, je moest het allemaal maar uitzoeken. Handig en goedkoop, zo'n stagiair die de lege ruimte wel opvult..
dank je wel voor het benadrukken van mijn taal probleem en voor het verbeteren daarvanquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe is het hier? Ik heb al een tijdje niet veel meer gepost dan alleen een tvp, zo hard gaan jullie! En ik heb minder tijd ervoor gekregen, jammer. Dat komt ook omdat mijn vestigingsmanager naast me zit, en ik dan harder aan het werk moet. Dat wil zeggen: doen alsof. En dat gaat lastig met een Fok-scherm voor je neus! Al weet ik dat hij ook op Fok rondhangt, alleen weet ik niet onder welke naam. Maar goed, daar kom ik nog wel achter hoop ik, dat kan handig zijn![]()
Ben je gek ofzo! Kost me kapitalen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sms eens terug draak!
Boefje ben je ook he![]()
Taalprobleemquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dank je wel voor het benadrukken van mijn taal probleem en voor het verbeteren daarvan![]()
Nou, eh, taalkundig zat het redelijk in elkaar, maar is vond het gewoon onleesbaar zonder interpunctie edquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dank je wel voor het benadrukken van mijn taal probleem en voor het verbeteren daarvan![]()
word is stomquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef francis997 het volgende:
mischien kan iemand mij ff helpen. Ik zit hier te kloten met word. Ik heb een document en die heeft een header/footer maar nu is het zo dat op alle pagina's die header/footer weergegeven wordt. Behalve op 1 dat is pag 13. Snapt iemand hoe dat komt?
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef francis997 het volgende:
mischien kan iemand mij ff helpen. Ik zit hier te kloten met word. Ik heb een document en die heeft een header/footer maar nu is het zo dat op alle pagina's die header/footer weergegeven wordt. Behalve op 1 dat is pag 13. Snapt iemand hoe dat komt?
Staat er misschien een afbeelding overheen? Als je op de ¶-knop drukt, staat dan ook voor en/of pagina 13 iets van 'sectie-einde'?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef francis997 het volgende:
Geilquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo! Kost me kapitalen!Deze Koekkoek gaat zo ff uitvogelen hoe de PM in elkaar steekt
@Damzkieee: ik ben jaloers! Ik ga zo wel ff richting De Riet, kijken of er nog wat rondloopt![]()
Redactie Nijmegen schijnt ook beroerd te zijn wat betreft begeleiding. Ach, wat wil je in een bedrijf waar voortdurend wordt gereorganiseerd en niemand zeker is van zijn of haar baanquote:
op pagina 12 staat een tabel. En na die tabel staat er 'section-break', dan een halve blanco pagina. Met onderaan de footer en daarna heb de nieuwe pagina, waarin geen footer/header staat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Staat er misschien een afbeelding overheen? Als je op de ¶-knop drukt, staat dan ook voor en/of pagina 13 iets van 'sectie-einde'?
Daar voor gaan staan en op Del rammen, dat einde moet weg. Dan moet ie wel werken ws.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
op pagina 12 staat een tabel. En na die tabel staat er 'section-break', dan een halve blanco pagina. Met onderaan de footer en daarna heb de nieuwe pagina, waarin geen footer/header staat.
Dus ja er staat iets van sectie einde,.
Klopt ja, de helft van de tijd zat ´ie op fok de muziektriviaquiz te doen omdat ´ie gewoon niets te doen hadquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Redactie Nijmegen schijnt ook beroerd te zijn wat betreft begeleiding. Ach, wat wil je in een bedrijf waar voortdurend wordt gereorganiseerd en niemand zeker is van zijn of haar baan![]()
eensch!quote:
Hahaha, idd.. Komt me bekend voorquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt ja, de helft van de tijd zat ´ie op fok de muziektriviaquiz te doen omdat ´ie gewoon niets te doen had
Ik ben ook vaak te vroeg.. ik sta vaak genoeg voor een dichte deur. Meestal ben ik rond 8.45 en 9.00 op kantoor, mits er geen file staatquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Als ik dat zo lees, ben ik de enige hier die altijd te vroeg is. Ben hier om 8:50 en moet om 9:00 uur beginnen. Ben meestal één van de eersten. Nu ben ik zelfs één van de enige of misschien zelfs wel de enige in het hele gebouw
.
Zonet was er iemand om de computers te formatteren oid (netwerkstoring geweest), dus toen moest ik even moven. Hij van alles uitleggen over hoe ik m'n collega's moet uitleggen hoe ze de printer enzo moeten installeren. Ben het nu alweer vergeten. Blijf hier tot 12:30 (ze kunnen me toch niet controleren als er niemand is
), dan even boodschappen doen, even naar de uni en dan lopend naar huis en dan een stuk mountainbiken
.
die dingen horen ook tot taal alleen wet ik nooit precies waar en wanneer en welke te zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, eh, taalkundig zat het redelijk in elkaar, maar is vond het gewoon onleesbaar zonder interpunctie ed![]()
die komma voor eikels heb je heel goed gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
die dingen horen ook tot taal alleen wet ik nooit precies waar en wanneer en welke te zetten.
dit klacht krijg ik nu ook van school op me stage verslag dat dat goed moet en hoe ik dat dan moet doen dat weten ze niet, eikels
jij hebt er plezier in mag ik jouw me verslagen mialen? Ongeveer 90 paginas tekst,quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
die komma voor eikels heb je heel goed gedaan!![]()
Die dingen horen ook, (wat doet dat totaal daar?) alleen ik weet nooit precies waar en wanneer ik welke neer moet zetten.
Die klacht krijg ik nu ook van school over mijn stageverslag. Het moet goed, maar hoe ik dat dan moet doen, dat weten ze niet, eikels.
Zoiets
Ga je gangquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:30 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
jij hebt er plezier in mag ik jouw me verslagen mialen? Ongeveer 90 paginas tekst,
kan je je lol op![]()
Yeahquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Pfff, je hebt een nieuwe user-icon. Ik dacht dat er een onbekende aan het posten was
lekker hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah! Denk ff tijd voor verandering
!
Net een heerlijke magnum naar binnen gepropt![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah! Denk ff tijd voor verandering
!
Net een heerlijke magnum naar binnen gepropt![]()
Beetje bijgebruind?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Cuckoo het volgende:
Ahhh, heeerlijk zo'n lentedag! Mooi met brood en thee in de zon gezetenNu echter weer in mijn lelijke kantoor
![]()
Lekkere olie mee genomen om je mee in te smeren? Heerlijke cocos geurquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Cuckoo het volgende:
Ahhh, heeerlijk zo'n lentedag! Mooi met brood en thee in de zon gezetenNu echter weer in mijn lelijke kantoor
![]()
Dat is pas een slechte filmquote:
Nou idd, lekkere lentegeur buiten, beter dan zo'n muf kantoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Niet dat Free Willie 1 zo goed wasquote:
Pokerquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou idd, lekkere lentegeur buiten, beter dan zo'n muf kantoor.
Maargoed, eerst nog ff kwartiertje pokeren.. want ben dr altijd een kwartier te vroeg (kwart voor 8), dus die ga ik nu inhalen. Niet dat ik voor acht uur wat doe ofzo hoor.
Ik ben blij dat we een raam in ons kantoor hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou idd, lekkere lentegeur buiten, beter dan zo'n muf kantoor.
Maargoed, eerst nog ff kwartiertje pokeren.. want ben dr altijd een kwartier te vroeg (kwart voor 8), dus die ga ik nu inhalen. Niet dat ik voor acht uur wat doe ofzo hoor.
Jah, maar heb me ff lekker in laten smeren. En wel door de secretaresse van beneden!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekkere olie mee genomen om je mee in te smeren? Heerlijke cocos geur![]()
Och ja van die aircontrol, krijg je zere kop vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef Freshthinking het volgende:
Bij ons mag niets open. Alles wordt centraal geregeld. Daarom net even naar buiten geweest.. Terug het kantoor in was lastig
Aircontrol?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Och ja van die aircontrol, krijg je zere kop van![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, maar heb me ff lekker in laten smeren. En wel door de secretaresse van beneden!![]()
![]()
Spreek de zin eens uit, als je een pauze kan er meestal wel een komma staan. Ook is het gebruikelijk 2 zinnen ermee te scheiden. (Zin = persoonsvorm + gezegde)quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
die dingen horen ook tot taal alleen wet ik nooit precies waar en wanneer en welke te zetten.
dit klacht krijg ik nu ook van school op me stage verslag dat dat goed moet en hoe ik dat dan moet doen dat weten ze niet, eikels
Precies, van die droge kunstmatige lucht..quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Och ja van die aircontrol, krijg je zere kop van![]()
Neejquote:
Airconditioning klinkt dan weer minder josti.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
NeejAircontrol = Airco? Lijkt me toch vrij logisch
![]()
Het mag niet vanwege de aircontrol? Dat begrijp ik. Nu had ik er een beeld van dat er iemand met een koptelefoon op de hele toko zat te regelen, zoals hier 500 meter verderop de aircontrol dat doet op het vliegveld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
NeejAircontrol = Airco? Lijkt me toch vrij logisch
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de aircontrol? Dat begrijp ik. Nu had ik er een beeld van dat er iemand met een koptelefoon op de hele toko zat te regelen, zoals hier 500 meter verderop de aircontrol dat doet op het vliegveld.![]()
Zo had ik het nog niet gezien!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de aircontrol? Dat begrijp ik. Nu had ik er een beeld van dat er iemand met een koptelefoon op de hele toko zat te regelen, zoals hier 500 meter verderop de aircontrol dat doet op het vliegveld.![]()
Nee en volgens mij is dat maar goed ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wist je dat er zelfs een deel 3 van is?
heb ik gezienquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wist je dat er zelfs een deel 3 van is?
Willyquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zeg altijd FREE WILLIE als ik ga plassen en mn knoopjes los doe
Willy, wat doe jequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Willie S.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb een Willie met IE, tis een hollander toch
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
Vuile kut koffiemanagerMoest alweer sjouwen
Hoelang nog?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik zit nu al van het moment te dromen dat het mn mlaatste dag is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |