Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef francis997 het volgende:
[..]
in deze dag...voor het eerst in zo'n 7 maanden heb ik zin in stage![]()
Muurquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Hierbij zeg ik weer wat, alleen zegt nooit iemand iets terug. Heb hier net het gevoel dat ik tegen de muur zit te praten oid.
Maar goed, ja ik loop nog steeds stage dus. Het begint een beetje eentonig te worden en ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik andere dingen zit te doen. Vandaag begin ik echter aan een nieuw deel van de opdracht, dus hopelijk gaat het vandaag beter
. Het is toch maar 16 uur per week
.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden niet?
Goeie seks gehad?
Of ga je goeie seks hebben met de boas?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoezo vandaag wel en de vorige 7 maanden niet?
Goeie seks gehad?
Net zoals jij met het hoofd personeelszakenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of ga je goeie seks hebben met de boas?
Ben je gek ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Net zoals jij met het hoofd personeelszaken![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Muurwij zijn geen muur!
16 uur per week, dat klinkt wel lekker. En dannog kan je tijd vinden om andere dingen te doen? Waar loop je stage en wat moet je doen?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
@ Rocyooo ...goede seks heb in tijden niet gehad
en ik moet er niet aan denken seks met de baos te hebben...die vindt ik totaal onaantrekkelijk, en in mijn ogen is hij al aardig oud...
hoop niet dat hij meeleest,...anders worden het allerlei domme klusjes doen
Dan doe je toch ergens iets verkeerd..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepuntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:07 schreef francis997 het volgende:
en ik moet er niet aan denken seks met de baos te hebben...die vindt ik totaal onaantrekkelijk, en in mijn ogen is hij al aardig oud...
hoop niet dat hij meeleest,...anders worden het allerlei domme klusjes doen
wie, ik?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie, ik?. Zo lang is m'n tekst toch niet?
Samenvatting: school met taalzwakke leerlingen helpen de taalvaardigheid van hun leerlingen te verbeteren.
Zo.
Daar hebben we er hier ook genoeg van!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tekst...
extra taalmateriaal zoeken voor hun taalzwakke leerlingen.
Tekst...
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie, ik?. Zo lang is m'n tekst toch niet?
Samenvatting: school met taalzwakke leerlingen helpen de taalvaardigheid van hun leerlingen te verbeteren.
Zo.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of ga je goeie seks hebben met de boas?
klopt redelijk, maar voor die studiepunten doe ik het niet. Ik haal het wel zoals het nu gaat. een tijd terug had ik een beoordelingsgesprek, moest mijn baas een beoordelingsformulier invullen. 5 min. besproken, en toen zei hij: je krijgt van mij overal een voldoende voor, je weet zelf ook wel waar je op moet letten. en dat was het niet door elkaar halen van cijfers. als er 745 staat lees ik soms 754quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepunten![]()
![]()
Vandaar dat jij dagelijks bij Willy onder het bureau zat!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat t toch niet om, t gaat om het eindresultaat waarop een goed komt te staan en die studiepunten![]()
![]()
LOL!!11111einzweidreipolizei!!111111één23111!!!!!!!ROFLCOPTER!!1één11!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier ook genoeg van!![]()
Denk je toch echt ff verkeerd. Zat bij Monique tussen de ballenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Vandaar dat jij dagelijks bij Willy onder het bureau zat!![]()
joh, echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier ook genoeg van!![]()
Groot gelijk meidquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
klopt redelijk, maar voor die studiepunten doe ik het niet. Ik haal het wel zoals het nu gaat. een tijd terug had ik een beoordelingsgesprek, moest mijn baas een beoordelingsformulier invullen. 5 min. besproken, en toen zei hij: je krijgt van mij overal een voldoende voor, je weet zelf ook wel waar je op moet letten. en dat was het niet door elkaar halen van cijfers. als er 745 staat lees ik soms 754![]()
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Hierbij zeg ik weer wat, alleen zegt nooit iemand iets terug. Heb hier net het gevoel dat ik tegen de muur zit te praten oid.
Maar goed, ja ik loop nog steeds stage dus. Het begint een beetje eentonig te worden en ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik andere dingen zit te doen. Vandaag begin ik echter aan een nieuw deel van de opdracht, dus hopelijk gaat het vandaag beter
. Het is toch maar 16 uur per week
.
Neuhquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
doen jullie op stage ook nog wat behalve fokken?.
's Ochtends zit ik in de trein me te concentreren op een bepaalde tekst en overdag zit ik te wachten tot de lunch en daarna tot ik naar huis magquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
doen jullie op stage ook nog wat behalve fokken?.
Dit is alweer de laatste dag van de week, stage dan.. morgen en overmorgen wel naar schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach, tis alweer woensdag, de week is zowiezo al over de helft (in mijn geval dan) of op de helft..
Is er hier geen bier smiley?
Weggeëbt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.
Ik ga ook elke dag later m'n bed uit, vanmrogen alweer 20.35 en was dus iets voor negen aanwezig. Dan ben je toch nog vrolijk van de gezelligheid de avond ervoor, maar dat is ook ze wegge-ebt. (Lien, 'wegge-ebt'?)
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Herkenbaar, die muurpraterij! Het motiveert voor geen meter, als je niet een beetje sociaal kan doen.
Ik ga ook elke dag later m'n bed uit, vanmrogen alweer 20.35 en was dus iets voor negen aanwezig. Dan ben je toch nog vrolijk van de gezelligheid de avond ervoor, maar dat is ook ze wegge-ebt. (Lien, 'wegge-ebt'?)
zoals ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Dat is idd minder, hier wel veel sociale mensen..
*kuch*quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alleen hij zij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Dat is idd minder, hier wel veel sociale mensen..
Mag ook 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
Weggeëbt?
Jazeker, dan binnen een kwartiertje naar m'n bedrijf fietsen. Heb gelukkig niet echt een vaste tijd, als ik maar 8 uur maak.quote:vanmorgen 20.35 opgestaan?
Er wordt hier ook niet meer dan teruggemompeld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Alleen hij bedoeld dat we hier niks terug zeggen!
Sjorryquote:
Beter dat je pikkie recht is dan kromquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef Sok41 het volgende:
Pompie Dompie Dom
Hm, toch niet helemaal rechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter dat je pikkie recht is dan krom
Lien is heul nogniet wakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
He Lienelien waar blijft die template/sjabloon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |