abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_37130040
Heb je op- of aanmerkingen of gewoon iets dat je kwijt wil met betrekking tot het Planes, Trains & Automobiles forum, post het dan hier. Ook kun je hier eventuele ideeën plaatsen die realiseerbaar zijn in dit forum. Verder valt hier over slotjes te discussieren, en motorrijders kunnen een ander nummer aanvragen voor hun SC-topic.

Handig linkje: FAQ Plains, Trains & Automobiles
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_37130178
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

De motorSC gaat 80% van de tijd ook daadwerkelijk over tweewielers.
Dat vind ik een slechte vergelijking. Als bara en ik op een kartforum in en sc zouden gaan posten dan zal het ook veel meer ontopic aan toe gaan dan nu het geval is.

En niet iedereen zonder rijbewijs en auto is zooo autoleip als jij bent dat ze daar altijd wel over kunnen praten. Jij kunt jezelf niet als referentie nemen vind ik.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:04:20 #4
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37130216
Even terug op het feit dat jullie roepen dat bagger etc. (filmpjes blijkbaar ook volgesn dago) niet thuis horen in de sc.

Dat zou in mijn ogen betekenen dat bv die filmpjes die googol er af en toe inzet niet meer zouden kunnen (ik weet dat jullie wschlijk niet zo denken, maar kijk terug naar wat jullie+ dago tikken, dat zeg je wel). Om daar even op door te gaan, dat vind ik nu juist een van de leuke dingen uit de SC gewoon grappige dingen, beetje flauwekullen etc.

edit: oja ik ben erg benieuwd naar de reactie op men post uit het vorige topic mbt de motor sc
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 april 2006 @ 16:29:31 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37131096
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef jozef444 het volgende:
Even terug op het feit dat jullie roepen dat bagger etc. (filmpjes blijkbaar ook volgesn dago) niet thuis horen in de sc.
Uh, ik had het over filmpjes?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:29:38 #6
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37131101
Ik zag mijn naam vallen in het vorige feedback topic

Volgens mij ben ik nog steeds koning topic opener
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 20 april 2006 @ 16:36:02 #7
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37131369
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Uh, ik had het over filmpjes?
never mind, ik las iets verkeerd dacht dat je het over een FF filmpje had (een leuk ) wat pas werd gepost maar je had t over screenshots. Mijn fout, maar das mooi dat jij nou hier ook bent aangezien ik totaal het spoor bijster ben aangezien de mods naar mij toe (imo) geen duidelijk beeld kunnen scheppen over wat ze nu precies willen. Posts worden tegen gesproken de ene keer is het alleen het gebash (waar ik het mee eens ben dat dat moet stoppen) het probleem dan ook weer de "bagger" (wat imo relatief is en weinig mensen stoort die in de sc zitten anders stond het er niet).

Het is gewoon een feit dat zoals de sc (op het gebash na) niet veel qua inhoud anders is dan deeltje 100, we zijn er inmiddels bijna 900 verder. Als der nu dingen gaan veranderen (ene keer zegt men grote veranderingen, dan weer kleintjes) dan kun je m net zo goed sluiten, dan gaan de vaste posters uit de sc weg en heb je dus geen sc meer.

Ik denk dat je het vanuit het oogpunt van een forum moet bekijken, iedereen moet een plekje op FOK! kunnen vinden anders hadden we nooit zoveel fora gehad als we nu hebben en bleef het wel bij een GC. Waarom dan nu zoveel ophef om een stukje waar een gedeelte van je users zich thuisvoelen ? (nogmaals dat er wat kleine dingen mogen veranderen ben ik het mee eens, welke heb ik al aangegeven, verder vind ik het allemaal te overtrokken/zeer fout gebracht)

edit: ik denk maar zo ik edit ook maar 's ff
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 april 2006 @ 16:38:46 #8
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37131487
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:41 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als iemand normaal post en doet zal ik daar nooit een ban voor aanvragen dus als je dat nou eens doet kun je gewoon normaal meeposten!

welke post
vandaag nog geen post gewist hoor dus ik weet niet waar je last van hebt!
[Adoratietopic] Mercedes-Benz W123

Dat moet netskull of JohnVD of hoe hij zich nu weer zal noemen maar even lezen. Doorposten onder een kloon terwijl gebanned mag niet.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_37131758
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef jozef444 het volgende:

[..]
Grote veranderingen hebben we volgens mij niet gezegt, het moet gewoon wat MINDER!!!!!

blijf aan het herhalen hiero
wat versta je nou niet onder MINDER
en we zijn nog steeds bij de drie punten waar het de hele tijd al om gaat hoor:
en eeuh de slowchat is de laatste tijd zeker weten wel veranderd hoor, zoals ik al zei wordt het erger en erger met de non posts!
quote:
  • Het gebagger in FB moet afgelopen zijn, is er geen nieuwe en ben je lui ga je even wat anders doen, ben je een beetje actief ga je een SC zelf maken! Maar optieven uit FB, geen gezeur meer maar direct een note!

  • De slowchat zelf, het is geen PTA slowchat meer maar meer een MSN gesprek tussen users wat eigenlijk geen bal meer te maken heeft met PTA! Terwijl het voor iedere user in PTA bestemd is maar zo post er vrijwel geen nieuwe user in oid!
    PTA slowchat is er voor de luchtige praat maar dat het compleet niet meer over PTA zelf gaat is niet de bedoeling want dan kunnen we net zo goed een praatclubje gaan organiseren in onzin!

  • Het gebash, niet leuk om met zijn alleen een user aan te pakken, na een geintje of 2 begint het ook minder leuk te worden tot het op een gegeven moment zelfs triest wordt! Vanaf nu mag dat ook wel wat minder, dat je af en toe een keer wat ouwehoert met iemand leuk is lachen maar constant op dezelfde pikken is echt niet meer leuk!
  • en nu nogmaals in het kort!:

    MINDER gebash
    MINDER gebagger
    MINDER (helemaal niet) klooien in FB

    MINDER betekent niet helemaal niet!
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      donderdag 20 april 2006 @ 16:52:32 #10
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
      donderdag 20 april 2006 @ 16:52:38 #11
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_37132066
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 16:45 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    Grote veranderingen hebben we volgens mij niet gezegt, het moet gewoon wat MINDER!!!!!

    blijf aan het herhalen hiero
    wat versta je nou niet onder MINDER
    en we zijn nog steeds bij de drie punten waar het de hele tijd al om gaat hoor:
    en eeuh de slowchat is de laatste tijd zeker weten wel veranderd hoor, zoals ik al zei wordt het erger en erger met de non posts!
    [..]

    en nu nogmaals in het kort!:

    MINDER gebash
    MINDER gebagger
    MINDER (helemaal niet) klooien in FB

    MINDER betekent niet helemaal niet!
    Alles leuk mooi en aardig, hoe denk je dat te willen doen ? Het gebash en klooien in FB ben ik het volledig mee eens, dat heb ik volgens mij al eerder getikt. maar gebagger is gewoon ontiegelijk subjectief. Dat probeer ik ook al de hele tijd duidelijk te maken, en het enige wat ik als motivatie zie is om de sc opener te maken voor buitenstaanders. Dat er meer buitenstaanders in kunnen komen, ik vin t best graag zelfs maar dan vind ik dus ook dat je alles gelijk moet trekken (lees mijn post over de motor sc) .

    Punt is gewoon dat iedereen weet dat het (in mijn ogen) een gezellige (*ril* alleen het woord al) bende is in de PTA SC altijd geweest en hopelijk zal dat altijd ook zo blijven. En ik weet wschlijk ook wel dat jullie dat ook graag zo willen houden, maar wanneer er in dit soort vage termen rondgeschreeuwd blijft worden (minder bagger e.d.) schiet je mijns inziens gewoon weinig op, de helft denkt dat het helemaal niet mag, de andere helft gaat er flink tegenin.

    Al met al denk ik dat je je punt op een betere manier had kunnen maken (misschien door de FA's laten brengen) of op een minder radicale manier dan door de reeks op slot te gooien, dan had je waarschijnlijk meer mensen gehad die zonder problemen met je mee waren gegaan ipv het getouwtrek wat er nu bezig is.
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      donderdag 20 april 2006 @ 17:38:20 #12
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_37133542
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef jozef444 het volgende:
    edit: oja ik ben erg benieuwd naar de reactie op men post uit het vorige topic mbt de motor sc
    Ik heb even teruggezocht in de historie (valt niet mee zonder normale search ) en de motor SC is ontstaan uit twee topics, eentje om over motoren te lullen en eentje om te meeten.
    Er wordt een enkele keer ook echt gemeet dus het heeft weldegelijk zijn functie.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      donderdag 20 april 2006 @ 18:00:06 #13
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_37134223
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef hollander172 het volgende:

    [..]

    Ik heb even teruggezocht in de historie (valt niet mee zonder normale search ) en de motor SC is ontstaan uit twee topics, eentje om over motoren te lullen en eentje om te meeten.
    Er wordt een enkele keer ook echt gemeet dus het heeft weldegelijk zijn functie.
    ik heb nergens geroepen dat het zen functie niet heeft ik vind ook dat het gewoon moet kunnen. Maar het punt wat vooral mbt de "gewone" sc werd gemaakt was dat het opener moest zijn voor buitenstaanders, waarop ik even inspeelde door te zeggen dat ik mij (toch als motorrijder) niet echt thuisvoel in de motor SC. Dat is mijn pech/keuze en het maakt me verder ook niet uit maar was alleen maar om even aan te geven dat het gewoon lastig is zoiets voor elkaar te krijgen en ik het voor de normale sc een onmogelijke/overtrokken eis vind
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      donderdag 20 april 2006 @ 18:25:10 #14
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_37134860
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef ThaFreak het volgende:
    bojo, bespreken van het hele gebeuren zouden we graag in FB [PTA feedback] het CJIB willen voeren om de boel een beetje schoon en overzichtelijk te houden!
    Thanxz voor je reactie iig!

    Als de rest dat nou ook even allemaal doet
    Jij weet ook niet wat je wilt he. Eerst open je er een SC voor waar vervolgens in deel 2 word door gesproken. En nu opeens hier heen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_37136246
    Kan je niet gewoon ff moderaten in dit topic [Project] Noidea's 200sx SR20DET want het staat nu echt vol met bagger, niet normaal.
    If you can't smoke it, or light it, fuck it.
    pi_37136497
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef noidea het volgende:
    Kan je niet gewoon ff moderaten in dit topic [Project] Noidea's 200sx SR20DET want het staat nu echt vol met bagger, niet normaal.
    Ik haal de bezem er even doorheen
    pi_37136586
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ik haal de bezem er even doorheen
    Thnx
    If you can't smoke it, or light it, fuck it.
    pi_37136764
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef noidea het volgende:

    [..]

    Thnx
    Hij is er weer, wel een paar pagina's korter
    pi_37142614
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 18:25 schreef ook_gek het volgende:

    [..]

    Jij weet ook niet wat je wilt he. Eerst open je er een SC voor waar vervolgens in deel 2 word door gesproken. En nu opeens hier heen
    ja en dan

    we wouden er eerst een apart eventueel sticky topic voor maken maar na overleg met een FA hebben we besloten om het in FB verder te doen!
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_37142720
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef jozef444 het volgende:

    [..]

    Alles leuk mooi en aardig, hoe denk je dat te willen doen ?
    gewoon dat iedereen wat serieuser gaat posten.....is toch een kleine moeite....
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      vrijdag 21 april 2006 @ 14:29:12 #21
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_37160690
    Wie riep er ook al weer dat de MC zo gezellig was

    Onheil afroepen noemen ze dat
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      vrijdag 21 april 2006 @ 19:15:12 #22
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_37168288
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef jozef444 het volgende:
    waarop ik even inspeelde door te zeggen dat ik mij (toch als motorrijder) niet echt thuisvoel in de motor SC.
    Dat is jammer maar op meets ben je net zo welkom als de doorsnee SS rijder.

    Kan me even niet meer herinneren wat je rijdt maar met het koppel van een dikke V twin kan je prima meekomen zoniet voorop rijden.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      vrijdag 21 april 2006 @ 19:38:10 #23
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_37168819
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef jozef444 het volgende:

    [..]

    ik heb nergens geroepen dat het zen functie niet heeft ik vind ook dat het gewoon moet kunnen. Maar het punt wat vooral mbt de "gewone" sc werd gemaakt was dat het opener moest zijn voor buitenstaanders, waarop ik even inspeelde door te zeggen dat ik mij (toch als motorrijder) niet echt thuisvoel in de motor SC. Dat is mijn pech/keuze en het maakt me verder ook niet uit maar was alleen maar om even aan te geven dat het gewoon lastig is zoiets voor elkaar te krijgen en ik het voor de normale sc een onmogelijke/overtrokken eis vind
    Je hoeft je er ook helemaal niet in thuis te voelen. Bot gezegt, het is er niet voor iedereen. Klaar.

    Wat wel een vereiste is, is dat iedereen er de mogelijkheid krijgt zich er thuis te voelen, dus niet meteen word weggehoond bij de eerste paar posts. Hoewel de MC best een kliek is, hebben we er de afgelopen tijd genoeg nieuwe posters bijgekregen, dus de openheid zit wel goed. En dat is iets wat bij een hoop SC's (kijk maar eens bij de zgn. historische SC's in ONZ) gewoonweg ontbreekt. PTA SC voelde ik me ook nooit thuis bv. Jammer voor mij, maar als het voor nieuwelingen echt kansloos is.....
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      vrijdag 21 april 2006 @ 19:42:07 #24
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_37168914
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 19:38 schreef stinkie het volgende:
    Hoewel de MC best een kliek is, hebben we er de afgelopen tijd genoeg nieuwe posters bijgekregen
    Ja en zie eens wat........

    Geintje hoor.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      vrijdag 21 april 2006 @ 20:51:05 #25
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_37170585
    Edo Maserati MC12 R mag dat weer opgeschoond, beetje zonde van het topic verder en zo
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_37170761
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
    Edo Maserati MC12 R mag dat weer opgeschoond, beetje zonde van het topic verder en zo
    ik heb alle twee offtopic berichten verwijderd
      vrijdag 21 april 2006 @ 21:01:03 #27
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_37170796
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    ik heb alle twee offtopic berichten verwijderd
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      Heeft over alles een mening 2022 maandag 1 mei 2006 @ 22:34:19 #28
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_37470185
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef ThaFreak het volgende:
    slotjekwota voor vandaag ook weer gehaald
    QUOTUM ThaFreak

    Weet je best
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      donderdag 4 mei 2006 @ 23:24:24 #29
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37561577
    Kan Alex of TF de foto's (op de nieuwe SL en Brera na) van nerdette in het gespot topic even verhuizen naar [centraal] stratenmakers ferrari's deel 4 ?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_37561633
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
    Kan Alex of TF de foto's (op de nieuwe SL en Brera na) van nerdette in het gespot topic even verhuizen naar [centraal] stratenmakers ferrari's deel 4 ?
    Nee, helaas niet. Ook al geef ik je gelijk in het feit dat nerdette niet helemaal de bedoeling begrijpt van het gespot topic... Ik zal haar er wederom op aanspreken.
    pi_37590401
    Op de sjonnie Citroen, Cupra, oude Merc en (haar eigen?) Audi na is de rest toch prima spotwaardig?
      zondag 7 mei 2006 @ 13:25:06 #32
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_37662066
    Zou van dit topic Peugeot 106 XRD 1.5 Crystal Diesel: goede auto? misschien de titel kunnen worden veranderd in zoiets als "Peugeot 205 Diesel: advies gevraagd", omdat het al lang niet meer gaat over die Peugeot 106. En anders moet ik weer een nieuw topic openen, lijkt me ook niet zo handig.

    Dank u.
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
    pi_37662608
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
    Zou van dit topic Peugeot 205 Diesel: advies gevraagd misschien de titel kunnen worden veranderd in zoiets als "Peugeot 205 Diesel: advies gevraagd", omdat het al lang niet meer gaat over die Peugeot 106. En anders moet ik weer een nieuw topic openen, lijkt me ook niet zo handig.

    Dank u.
    voor mekaar
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_37665694
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
    Dank u.
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
      donderdag 11 mei 2006 @ 00:41:13 #36
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_37725659
    Een nieuwe mijlpaal in de PTA-historie: Gefeliciteerd heren met de 1k SC's
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_37735418
    Jeah
    pi_37930644
    Beste Alexxxxxx,

    Ooit gehoord van PI's?

    pssst..het was een grapje
    pi_37930781
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef veldmuis het volgende:
    Beste Alexxxxxx,

    Ooit gehoord van PI's?

    pssst..het was een grapje
    beste veldmuis

    ook ikzelf bezig het gebruik van PI's

    pssst het was een baggertopic
    pi_37930817
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    beste veldmuis

    ook ikzelf bezig het gebruik van PI's

    pssst het was een baggertopic
    Goftedomme ik vond het voor mijn doen keikwaliteit!
    pi_37930834
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Goftedomme ik vond het voor mijn doen keikwaliteit!
    Daar ga ik.
    pi_37930863
    Je had op zn minst een plaatje met zon helmjosti in je OP kunnen zetten
    pi_37930942
    Fietshelmen!

    Zo goed? .
    pi_37931021
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef veldmuis het volgende:
    Fietshelmen!

    Zo goed? .
    nee, ik wil een foto van jou met een fietshelm en een papiertje waar Fok! PTA op staat zien
    pi_37931425
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    nee, ik wil een foto van jou met een fietshelm en een papiertje waar Fok! PTA op staat zien
    Je verandert van mening, gek!
    pi_37931682
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Je verandert van mening, gek!
    klopt
    pi_37931742
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    klopt
    Ik ga even overleggen, want dit kan niet. Dan nog toegeven ook. .
    pi_37931838
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Ik ga even overleggen, want dit kan niet. Dan nog toegeven ook. .
    Hoezo, hij is toch nog steeds dicht? Dat blijft hetzelfde
    pi_37931861
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Hoezo, hij is toch nog steeds dicht? Dat blijft hetzelfde
    Je ziet het probleem ook al. Valt me helemaal niet tegen van een automonteur.
    pi_37932511
    Alexxxx een automonteur
    pi_37932544
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
    Alexxxx een automonteur
    Ik heb duct tape hoor
      vrijdag 19 mei 2006 @ 13:40:03 #52
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_37987365
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ik heb duct tape hoor
    Bojan
    The secret to happiness is freedom...
    And the secret to freedom is courage.
    Thucydides
      zondag 21 mei 2006 @ 17:16:51 #53
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_38050017
    Wil een moderator even bij het topic: nurburgring webcamtopic #4, wat dingen veranderen...
    De naam moet verandert worder naar:

    Nurburgring WebCam Spot Deel 4

    Alvast bedankt
      zondag 21 mei 2006 @ 17:21:56 #54
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38050187
    waarom zou dat moeten? nu is het in lijn met de vorige drie delen.

    En normaal gesproken kan alleen de Topic Starter een TT wijziging aanvragen
      zondag 21 mei 2006 @ 17:24:44 #55
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_38050285
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
    waarom zou dat moeten? nu is het in lijn met de vorige drie delen.

    En normaal gesproken kan alleen de Topic Starter een TT wijziging aanvragen
    Oh oke. Maar ik heb ben eigenlijk ooit met die reeks begonnen, en vind ik het wel leuk dat het dezelfde naam behoudt.

    Bedankt
    pi_38050418
    quote:
    Op zondag 21 mei 2006 17:24 schreef MosPos het volgende:

    [..]

    Oh oke. Maar ik heb ben eigenlijk ooit met die reeks begonnen, en vind ik het wel leuk dat het dezelfde naam behoudt.

    Bedankt
    ze hebben allemaal dezelfde naam hoor dus # en dan nummer
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38074478
    ik ben niet de topic starter, maar wel een autoliefhebber.
    dus zou een modje alsjeblieft de t willen veranderen in een d, in de TT van de zonda?
    Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
    pi_38077507
    was me nog niet eens opgevallen
    maar veranderd
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      maandag 22 mei 2006 @ 11:13:37 #59
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38077620
    Er was altijd een centraal foto topic in PTA, die heb ik volgens mij gestart. Kan hem alleen niet meer vinden wie helpt mij
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_38077869
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      maandag 22 mei 2006 @ 11:31:43 #61
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38078105
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:22 schreef ThaFreak het volgende:
    deze moet het zijn:
    [Centraal] PTA Auto Foto's deel 1
    Mijn dank is groot
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_38078788
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
    was me nog niet eens opgevallen
    maar veranderd
    niet eens opgevallen?
    maar bedankt
    Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
      dinsdag 23 mei 2006 @ 08:46:43 #63
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38111992
    Kunnen de mods hier het Supra geblaat verwijderen?

    [Nissan] Silvia, 200SX, 180 SX

    daar hebben we al een topic voor, wordt een beetje moe van het feit dat in elk topic wel iets over de supra te vertellen valt.
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_38119974
    geheel met je eens...heb ze verwijderd
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 23 mei 2006 @ 15:18:26 #65
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_38124483
    Modjes.... Het is weer zover...

    We hebben er weer wat newbies bij hoor...
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_38124831
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef hollander172 het volgende:
    Modjes.... Het is weer zover...

    We hebben er weer wat newbies bij hoor...
    ik heb een leuk plaatje voor in de OP er bij

      dinsdag 23 mei 2006 @ 16:15:41 #67
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_38126720
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    ik heb een leuk plaatje voor in de OP er bij

    [afbeelding]
    Als ik de kans krijg gaat ie zeker de OP in.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      woensdag 24 mei 2006 @ 23:15:46 #68
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_38183478
    [klop klop]
    Fok Motorclub [SC deel 473] test rijden op een motor
    ja hoor, ikke topic nummer fout gedaan
    [/klop klop]
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_38183603
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef bwt het volgende:
    [klop klop]
    Fok Motorclub [SC deel 474] Test rijden op een motor
    ja hoor, ikke topic nummer fout gedaan
    [/klop klop]
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      woensdag 24 mei 2006 @ 23:23:48 #70
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_38183724
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    't is de leefdeid hè
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      woensdag 24 mei 2006 @ 23:37:53 #71
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_38184240
    Niet janken modjes, MC OP's zijn zo'n beetje het enige aan bestaansrecht dat Feedback nog rest
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_38184746
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:37 schreef stinkie het volgende:
    Niet janken modjes, MC OP's zijn zo'n beetje het enige aan bestaansrecht dat Feedback nog rest
    Als je nu even een kuttopic maakt, kunnen wij die dichtgooien, en kun jij weer over de zeik gaan. Lijkt het net of we iets doen

    Wel even zelf een TR er bij plaatsen, want ECHT dingen doen gaat wer wat te ver he?
      woensdag 24 mei 2006 @ 23:56:44 #73
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_38185038
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Als je nu even een kuttopic maakt, kunnen wij die dichtgooien, en kun jij weer over de zeik gaan. Lijkt het net of we iets doen

    Wel even zelf een TR er bij plaatsen, want ECHT dingen doen gaat wer wat te ver he?
    En om er echt eenrel van te maken haal ik het slotje wel weer weg laat ik het slotje wel weer weghalen dan
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_38185078
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:37 schreef stinkie het volgende:
    Niet janken modjes, MC OP's zijn zo'n beetje het enige aan bestaansrecht dat Feedback nog rest
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      donderdag 25 mei 2006 @ 00:04:26 #75
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_38185313
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    OMFG, moet je nou blijven bewijzen dat jij wel de meest humorloze mod ooit bent
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_38185353
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 00:04 schreef stinkie het volgende:

    [..]

    OMFG, moet je nou blijven bewijzen dat jij wel de meest humorloze mod ooit bent
    hap
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      donderdag 25 mei 2006 @ 00:06:35 #77
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_38185397
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    hap
    bwahhh

    ik zag in eerste instantie idd je PI over het hoofd
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      donderdag 25 mei 2006 @ 16:22:00 #78
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38201875
    Waarom is mijn post bij Gespot! verwijderd? Ik had weliswaar geen foto, maar wel een gerichte vraag en een link naar de auto die ik gespot had (ABT audi RS6). Waarom wordt mijn post dan wel verwijderd, en diegene voor mij die ook een semi-offtopic post had niet.
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
    pi_38202295
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 16:22 schreef JosvG het volgende:
    Waarom is mijn post bij Gespot! verwijderd? Ik had weliswaar geen foto, maar wel een gerichte vraag en een link naar de auto die ik gespot had (ABT audi RS6). Waarom wordt mijn post dan wel verwijderd, en diegene voor mij die ook een semi-offtopic post had niet.
    Die post voor jou was ene reactie op een spot. geen foto = geen spot. Je kunt die vraag het beste in een ander (zoals de SC, of een nieuw) topic stellen.

    En jou post is niet bepaald de enige verwijderde post, helaas.
      donderdag 25 mei 2006 @ 16:40:33 #80
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38202515
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Die post voor jou was ene reactie op een spot. geen foto = geen spot. Je kunt die vraag het beste in een ander (zoals de SC, of een nieuw) topic stellen.

    En jou post is niet bepaald de enige verwijderde post, helaas.
    Ok, dan weet ik dat ook weer... Volgende keer zal ik beter opletten.
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
    pi_38235909
    Wil een modje de TT van Viva Italia veranderen naar: Viva Italia, 5 juni te Assen
    Alvast bedankt
    pi_38236129
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef Jimmeh het volgende:
    Wil een modje de TT van Viva Italia, 5 juni te Assen veranderen naar: Viva Italia, 5 juni te Assen
    Alvast bedankt [afbeelding]
    geen probleem
      zaterdag 27 mei 2006 @ 14:08:59 #83
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38266678
    Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik al mijn auto topics in centraal topics moet gaan gooien? want dan is voor mij de lol eraf om dat soort topics nog aan te maken.

    Het topic wat ik plaatste ging toevallig over een Supra, maar als je al mijn vorige topics bekijkt is dat puur toeval.
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_38279993
    Nee hoor, jou topics zijn puik... Maar van de Supra is EN een centraal topic, en er zijn gewoon achterlijk veel topics over geopend de laatste tijd.... Zal echt een uitzondering zijn dat ie samengevoegd is hoor...
      zaterdag 27 mei 2006 @ 23:07:36 #85
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38286316
    Ik wil even een opmerking plaatsen. Zoals altijd lopen er veel fotoreeksen in het PTA, en dat is natuurlijk zeer puik. Nu worden de foto's echter steeds groter en groter. De laatste tijd. 1280*1024 pixels is onderhand eerder regel dan uitzondering. Gevolg is dat ik, zelfs met mijn 20mbit verbinding, me iedere keer helemaal de ziekte zit te laden, en Firefox werkelijk absurde hoeveelheden geheugen aan moet spreken om het allemaal weer te geven.

    In de andere subfora geld al eigenlijk een hele tijd de regel dat een foto, zeker in een fototopic, niet breder mag zijn dan 570 pixels. Eerst vond ik dat gezeur, maar nu ik iedere keer die gigantische prenten moet inladen, begin ik me echt te ergeren en die topics te mijden. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Resizen en linken is niet echt veel werk, en er zijn zelfs imagehosts die dat vanzelf voor je doen, want zo is het echt belachelijk IMHO.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:06 #86
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38288016
    Ik vind btw zowiezo dat mensen gebruik moeten maken van image hosts dit voorkomt een hoop ergenis. Bijkomend voordeel is dat je mooiere topics krijgt en niet één die de hele lay-out verpest.

    @ Alexxxxx -> ik denk er nog even over na
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_38288191
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef jacco het volgende:
    @ Alexxxxx -> ik denk er nog even over na
    Ik heb zelf ook even nagedacht. Ik had je topic niet moeten mergen

    *zoekt naar splits functie*


    over de plaatjes: in het gespot topic worden sinds een tijdje de te grote foto's (die met de blauwe balken) al omgezet naar een linkje. Maar er is dus behoefte aan om dit in alle topics te doen?
      zaterdag 27 mei 2006 @ 23:57:09 #88
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38288332
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ik heb zelf ook even nagedacht. Ik had je topic niet moeten mergen

    *zoekt naar splits functie*


    over de plaatjes: in het gespot topic worden sinds een tijdje de te grote foto's (die met de blauwe balken) al omgezet naar een linkje. Maar er is dus behoefte aan om dit in alle topics te doen?
    Ik denk dat je een beetje consequent moet zijn als je wilt dat het effect heeft en dat uiteindelijk iedereen zelf de boel netjes resized opdat jullie niet de hele tijd alles moeten omlinken.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_38323504
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
    over de plaatjes: in het gespot topic worden sinds een tijdje de te grote foto's (die met de blauwe balken) al omgezet naar een linkje. Maar er is dus behoefte aan om dit in alle topics te doen?
    Nee

    Oftewel, ik zou dit persoonlijk als minder prettig ervaren
      maandag 29 mei 2006 @ 12:08:08 #90
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38329240
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 03:44 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Nee

    Oftewel, ik zou dit persoonlijk als minder prettig ervaren
    Ook als het posters van 1600*1200 zijn?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_38333104
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ook als het posters van 1600*1200 zijn?
    Ja
      maandag 29 mei 2006 @ 15:11:35 #92
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38333393
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 14:57 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Ja
    Motiveer jezelf eens dan?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_38333910
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Motiveer jezelf eens dan?
    Tja uhm heb zelf een redelijk hoge resolutie dus zoveel groter is het niet eens en mijn firefox addon resized alles wat het forum niet doet automatisch.
    pi_38333986
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Tja uhm heb zelf een redelijk hoge resolutie dus zoveel groter is het niet eens en mijn firefox addon resized alles wat het forum niet doet automatisch.
    Je bent niet de enige user op Fok he?
    pi_38334186
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Je bent niet de enige user op Fok he?
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 03:44 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Nee

    Oftewel, ik zou dit persoonlijk als minder prettig ervaren
      maandag 29 mei 2006 @ 15:33:57 #96
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38334187
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Tja uhm heb zelf een redelijk hoge resolutie dus zoveel groter is het niet eens en mijn firefox addon resized alles wat het forum niet doet automatisch.
    Tja dat vind ik een non-reden dus eh. Ik heb ook een 1600*1200 reso hier en firefox bla bla bla.
    Maar:
    a ) dat neemt niet weg dat je regelmatig tienttallen mb's per pagina zit in te laden, ondanks de resize
    b) dat zoiets behoorlijk aan je pc vreet
    c) je zeker met langzamere imagehosts een minuut of meer moet wachten voor een pagina uitgeladen is
    d) het met firefox niks toevoegt om grote afbeeldingen te hebben omdat ie ze resized en je toch al moet klikken om de grote versie te zien. Dan kan je net zo goed gelijk resizen want dan heb je van a t/m c uberhaupt geen last.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_38334253
    Heb een hekel aan links klikken om foto's te zien Vind het gewoon handig om alles meteen te kunnen zien in het topic zonder voor iedere foto te hoeven klikken en daar ben ik best bereid voor ietsje langer te wachten.
    pi_38334317
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef BazzieK het volgende:
    Heb een hekel aan links klikken om foto's te zien Vind het gewoon handig om alles meteen te kunnen zien in het topic zonder voor iedere foto te hoeven klikken en daar ben ik best bereid voor ietsje langer te wachten.
    Geld ook voor mij hoor.. maar ik kijk liever naar een foto tot ongeveer 640 pixels breed, dan naar een wallpaper. Je hoeft echt niet alle foto's te resizen naar thumbnailformaat, maar er gewoon voor zorgen dat je geen blauwe balk krijgt is wel zo aardig naar je medeusers toe
    pi_38334394
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Geld ook voor mij hoor.. maar ik kijk liever naar een foto tot ongeveer 640 pixels breed, dan naar een wallpaper. Je hoeft echt niet alle foto's te resizen naar thumbnailformaat, maar er gewoon voor zorgen dat je geen blauwe balk krijgt is wel zo aardig naar je medeusers toe
    Daar heb je ook gelijk in maar stel dat iemand niet resized heb ik nog liever een blauwe balk dan een linkje.
    pi_38334418
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Geld ook voor mij hoor.. maar ik kijk liever naar een foto tot ongeveer 640 pixels breed, dan naar een wallpaper. Je hoeft echt niet alle foto's te resizen naar thumbnailformaat, maar er gewoon voor zorgen dat je geen blauwe balk krijgt is wel zo aardig naar je medeusers toe
    Ja, maar sommige users zijn zo dom (sorrie, hihi) om de wallpaper als thumbnail te gebruiken (dus gewoon [img 100,100] oid) , waardoor ie alsnog de hele foto laadt.
      maandag 29 mei 2006 @ 15:40:01 #101
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38334476
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef BazzieK het volgende:
    Heb een hekel aan links klikken om foto's te zien Vind het gewoon handig om alles meteen te kunnen zien in het topic zonder voor iedere foto te hoeven klikken en daar ben ik best bereid voor ietsje langer te wachten.
    Geen links, maar een resize tot 570px met link naar origineel bedoel ik, zoals bijvoorbeeld hier:
    Het grote enige echte 'post je desktopic'! dl. 12
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_38334516
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Geen links, maar een resize tot 570px met link naar origineel bedoel ik, zoals bijvoorbeeld hier:
    Het grote enige echte 'post je desktopic'! dl. 12
    Ah ok dan zou ik er wel mee kunnen leven
      maandag 29 mei 2006 @ 21:56:24 #103
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38347598
    omdat ik niet door wil zeuren in het rijlessentopic:

    Sylvana, ik vind je niet arrogant hoor en dat heb ik ook nooit gezegd, dus ga geen dingen uit je duim zuigen.. ik vind je gewoon een aanstelster
    en wees niet bang, op ffw kom ik niet meer, dus je kunt ongestoord zeuren daar
    en als ik mn motorrijbewijs heb ben ik ook weg uit het rijlessentopic

    Maar ik hoop van harte dat jij tegen die tijd je autorijbewijs al hebt, want ik WEET wat het is om 3 keer te zakken
    Ben zelf ook 3 keer gezakt, en dat is KUT, vooral als je er vertrouwen in hebt.
    Maar verdraag dan wel ook OPBOUWENDE kritiek en ga dat niet als arrogantie bestempelen, want als er iemand onzeker is, dan ben ik het wel

    ik bedoelde het zeker niet slecht, maar probeer wel van je fouten te leren, ookal voelt het op het moment van zakken ontzettend onterecht.

    succes

    aanvulling:

    ik weet dat dingen soms rottig mijn toetsenbord (mond is hier zo lastig) uitkomen, en we zullen nooit goede vriendinnen worden, maar die reactie had ik aan iedereen gegeven, al het het misschien iets genuanceerder gekund

    [ Bericht 7% gewijzigd door Faithy op 29-05-2006 22:07:39 ]
    Doei.
    pi_38348948


      maandag 29 mei 2006 @ 22:24:08 #105
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38349261
    hij is wel liever dan jij BazzieK
    Doei.
    pi_38349971
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef Faithy het volgende:
    hij is wel liever dan jij BazzieK
    pi_38353729
    Welke lutser loopt posts uit de MC te verwijderen?
      dinsdag 30 mei 2006 @ 02:25:18 #108
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38357303
    Alexxxx, er zijn wat mensen die kritiek hebben op mijn foto's in het Gespot topic. Ik ga er vanuit dat ik de kans heb om daar op te reageren. Vandaar ook het vriendelijke verzoek om mijn reactie niet te verwijderen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38362752
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef BazzieK het volgende:
    [afbeelding]

    Je hoeft je niet met alles te bemoeien
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:47:08 #110
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38368318
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
    Welke lutser loopt posts uit de MC te verwijderen?
    om 23:50 lag ik op bed
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:49:19 #111
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38368403
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    om 23:50 lag ik op bed
    het is pas een geldig alibi als mensen dat kunnen bevestigen
    Doei.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:56:08 #112
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38368674
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 13:49 schreef Faithy het volgende:

    [..]

    het is pas een geldig alibi als mensen dat kunnen bevestigen
    Ik zal mn vrouw zo even vragen of ze hier wil bevestigen dat ze naast op bij me lag
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:57:27 #113
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38368724
    Doei.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 13:59:47 #114
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38368802
    Is er een holden topic?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      dinsdag 30 mei 2006 @ 14:08:28 #115
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38369134
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
    Is er een holden topic?
    wel meer dan 1

    Anders ga je even Pimpen!
    Holden
    [Concept] Holden Torana TT36

    en in 184 andere topics kwam Holden nog zijdelings ter sprake, die kun je gewoon met de zoekfunctie vinden
      dinsdag 30 mei 2006 @ 14:20:06 #116
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38369582
    Ik zal eens wat in het tweede topic posten.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38375647
    Mag in dit topique: (Bijna) Auto Gekocht! de titel veranderd worden in zoiets als:

    Auto gekocht! Peugeot 205 Generation 1.8D
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
    pi_38375783
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:

    [..]

    Je hoeft je niet met alles te bemoeien
    Heb geen leven, je weet toch
    pi_38375832
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef De Wouzeraar het volgende:
    Mag in dit topique: Gekocht, Peugeot 205 Generation 1.8D de titel veranderd worden in zoiets als:

    Auto gekocht! Peugeot 205 Generation 1.8D
    dat mag
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38375923
    Ik dank u wel!
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 19:33:26 #121
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_38381823
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 18:20 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]


    krijg je vanzelf weer het zelfde

    snap overigens niet wat er aan de OP niet te snappen valt, even de hoofdpunten in het BOLD
    [..]

    en dan vooral de laatste alinea
    Mogen we niet meer rellen in het Gespot! topic
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_38384774
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef lipje het volgende:

    [..]

    Mogen we niet meer rellen in het Gespot! topic
    nee, is toch nutteloos
    ik vind dat mooi, neej ik vind dat mooi
    als iemand iets niet mooi vind kan die nog altijd fijn verder kijken
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 30 mei 2006 @ 21:50:19 #123
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_38388236
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    nee, is toch nutteloos
    ik vind dat mooi, neej ik vind dat mooi
    als iemand iets niet mooi vind kan die nog altijd fijn verder kijken
    dan maar alfa's bashen in de SC
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
      dinsdag 30 mei 2006 @ 22:31:45 #124
    129419 Sandraugiga
    Fok! Stripster
    pi_38390543
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ik zal mn vrouw zo even vragen of ze hier wil bevestigen dat ze naast op bij me lag
    Ja hoor je lag naast mij, tevrede!
      dinsdag 30 mei 2006 @ 23:26:36 #125
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_38393437
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Sandraugiga het volgende:

    [..]

    Ja hoor je lag naast mij, tevrede!
    Nee !! je lag er niet op
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
      zondag 4 juni 2006 @ 11:36:04 #126
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_38524240
    Slotje op [SC Deel 481] Maksters nieuwe fiets
    dubbel
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
      zondag 4 juni 2006 @ 12:18:26 #127
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38525201
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef RB het volgende:
    Slotje op [SC Deel 481] Maksters nieuwe fiets
    dubbel
    pi_38605560
    De mods gooien alle logica overboord bij de MC topics
    pi_38605671
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 21:13 schreef BazzieK het volgende:
    De mods gooien alle logica overboord bij de MC topics
    overleving van de snelste
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38605774
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    overleving van de snelste
    Om dubbele topics te voorkomen was het zo dat de laatste poster het nieuwe topic opende Nou maakt het mij geen ruk uit want ik spam graag en 2 topics valt meer in te ouwehoeren dan in een topic maar als iedereen tegelijk topics aan gaat maken is de regelmaat een beetje weg
    pi_38606024
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Om dubbele topics te voorkomen was het zo dat de laatste poster het nieuwe topic opende Nou maakt het mij geen ruk uit want ik spam graag en 2 topics valt meer in te ouwehoeren dan in een topic maar als iedereen tegelijk topics aan gaat maken is de regelmaat een beetje weg
    je hebt eigenlijk ook gewoon gelijk dus weer terug gedraaid
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38606164
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    je hebt eigenlijk ook gewoon gelijk dus weer terug gedraaid
    Ooit moest de eerste keer zijn he
    pi_38630662
    Flauw
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:34:49 #134
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38630761
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
    Flauw
    mja, ik verwijder dubbel posts meestal gewoon, gata een topic wat langer mee zelfde geld voor posts van mensen die het verschil tussen de quote en dit knop niet vinden
    pi_38630801
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    mja, ik verwijder dubbel posts meestal gewoon, gata een topic wat langer mee zelfde geld voor posts van mensen die het verschil tussen de quote en dit knop niet vinden
    Hij is nét iets anders hoor
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:50 #136
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38630845
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Hij is nét iets anders hoor
    ja leuk, loze tags er tussen.
    pi_38630862
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    ja leuk, loze tags er tussen.
    Niet 1 spatie meer.
    pi_38630870
    Stop eens met FB verkloten
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:40:36 #139
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38630949
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
    Stop eens met FB verkloten
    pi_38646664
    Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ik heb de TT verneukt van het rijlestopic

    --> } ipv ]
    Doei.
    pi_38646765
    zal het hem doorgeven
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38647335
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:27:10 #143
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38654265
    Gespot! Deel 29

    Mag dicht, is dubbel.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:34:50 #144
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38654546
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
    Ja dicht dus. Volgende keer beter opletten jaguarized.
    Nou nou, dat kan ook wel even wat normaler he?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38654572
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
    Gespot! Deel 29

    Mag dicht, is dubbel.
    done.
    pi_38654634
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Nou nou, dat kan ook wel even wat normaler he?
    Niet zo zeuren. Het is algemeen bekend dat het nieuwe deel geopend word door degene die de 300e post heeft in het vorige deel. En jij bent echt niet zo dom als jij zelf nu beweert, dat je denkt dat JIJ hem dicht gooide.

    En respect moet je verdienen
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:40:40 #147
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38654793
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Niet zo zeuren. Het is algemeen bekend dat het nieuwe deel geopend word door degene die de 300e post heeft in het vorige deel. En jij bent echt niet zo dom als jij zelf nu beweert, dat je denkt dat JIJ hem dicht gooide.

    En respect moet je verdienen
    Ik had dat topic al een tijdje open staan voordat ik op invoeren drukte.

    Respect hoeft niet verdient te worden, vriendelijkheid dient wel gegeven te worden.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38654819
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Nou nou, dat kan ook wel even wat normaler he?
    Dat je niet kunt fotograferen en van iedere auto 300 dezelfde foto's maakt vind ik al heel sneu, maar dat je zelfs de regels van het gespot-topic nog niet kent is wel extreem zielig
    pi_38654869
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Ik had dat topic al een tijdje open staan voordat ik op invoeren drukte.
    Zodat je weer een post had ?
    quote:
    Respect hoeft niet verdient te worden, vriendelijkheid dient wel gegeven te worden.
    "dient gegeven te worden" ?

    Je komt oorspronkelijk uit een zeer gereformeerd dorpje waar men elkaar "dient" te groeten?
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:46:03 #150
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38654986
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Zodat je weer een post had ?
    [..]

    "dient gegeven te worden" ?

    Je komt oorspronkelijk uit een zeer gereformeerd dorpje waar men elkaar "dient" te groeten?
    Ah je post even mee zodat je zelf weer een post hebt. Tis alleen niet zo'n zinvolle.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:46:39 #151
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655002
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Dat je niet kunt fotograferen en van iedere auto 300 dezelfde foto's maakt vind ik al heel sneu, maar dat je zelfs de regels van het gespot-topic nog niet kent is wel extreem zielig
    Dat jij onzin kraamt en alleen maar even langs komt om te zeiken is ook wel extreem zielig.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38655037
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Dat jij onzin kraamt en alleen maar even langs komt om te zeiken is ook wel extreem zielig.
    Nou, onzin.... Ik hoor die klacht over jou foto's van veel meer mensen hoor....
    pi_38655075
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Ah je post even mee zodat je zelf weer een post hebt. Tis alleen niet zo'n zinvolle.
    Ik vond je uitspraak ietwat vreemd, met je "vriendelijkheid dient gegeven te worden"
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:50:00 #154
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655122
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Ik vond je uitspraak ietwat vreemd, met je "vriendelijkheid dient gegeven te worden"
    Kan best, ik vind het ook wel vreemd dat je je zo in een discussie mengt die niet over jou gaat.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:50:36 #155
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655135
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Nou, onzin.... Ik hoor die klacht over jou foto's van veel meer mensen hoor....
    Ah ja natuurlijk. Die twee mensen in het vorige deel die zaten te klagen over 2 foto's die even overbelicht waren?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38655140
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Dat jij onzin kraamt en alleen maar even langs komt om te zeiken is ook wel extreem zielig.
    Ongeveer 80 % van PTA (van de mensen die ik spreek althans) vind het werkelijk belachelijk dat jij 100en foto's post van dezelfde auto. Waarbij vaak de invalshoek ook exact hetzelfde is

    Post er gewoon 1 of 2 per auto. En dan wel een beetje bijzondere, niet van de M3 want die kennen we nu zo onderhand wel

    Ik kom niet speciaal langs om te zeiken, ik erger mij hier al langer aan, en zag in MyAT dat jij postte in FB dus kwam ik even langshobbelen
    pi_38655141
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Kan best, ik vind het ook wel vreemd dat je je zo in een discussie mengt die niet over jou gaat.
    Dat is toch het doel van een forum? Dat iedereen zich in een discussie kan mengen?
    pi_38655180
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Kan best, ik vind het ook wel vreemd dat je je zo in een discussie mengt die niet over jou gaat.
    Dus ik mag mij niet mengen in discussie die niet over mij gaat Dan mag ik dus nergens op FOK! reageren Ik heb tenminste nog geen topics gezien met als TT "hermandeperman" ....?
    pi_38655215
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Ah ja natuurlijk. Die twee mensen in het vorige deel die zaten te klagen over 2 foto's die even overbelicht waren?
    Nee. Ik bijvoorbeeld kijk de laatste tijd bijna niet meer in Gespot omdat ik vind dat je het topic verpest.
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:55:15 #160
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655309
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Ongeveer 80 % van PTA (van de mensen die ik spreek althans) vind het werkelijk belachelijk dat jij 100en foto's post van dezelfde auto. Waarbij vaak de invalshoek ook exact hetzelfde is

    Post er gewoon 1 of 2 per auto. En dan wel een beetje bijzondere, niet van de M3 want die kennen we nu zo onderhand wel

    Ik kom niet speciaal langs om te zeiken, ik erger mij hier al langer aan, en zag in MyAT dat jij postte in FB dus kwam ik even langshobbelen
    Ik maak honderden foto's van dezelfde auto? Je weet zelf ook wel dat dat gelul is. Dat zijn er maximaal 5 uit verschillende invalshoeken dus dat klopt dan ook weer niet wat je zegt.

    80%? Ik heb er maar 2 gezien die klagen over een overbelichte foto hoor.

    Als we het nu over de spotwaardigheid van een auto gaan hebben... Je kent het principe van dat topic dus als ik 3 M3's op een dag zie en ik maak van elke M3 een foto, dan post ik die. Het zal mij verder boeien of jij dat interessant vindt of niet.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38655327
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
    hey, homo's

    kap eens in FB
    en jaguarized, als je een Topic Report had geplaatst, of TF/mij gemailed, had niemand zich er mee bemoeid

    En je mag me ook mailen als je tips wilt voor betere foto's
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:56:58 #162
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655375
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Nee. Ik bijvoorbeeld kijk de laatste tijd bijna niet meer in Gespot omdat ik vind dat je het topic verpest.
    Dat lijkt mee een beetje overdreven. Ik ga hier ook niet in FB komen huilen dat mensen die oldtimers posten het topic verpesten. Er is altijd nog de gouden regel, vindt je het niks, kijk dan niet.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38655409
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:55 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Ik maak honderden foto's van dezelfde auto? Je weet zelf ook wel dat dat gelul is. Dat zijn er maximaal 5 uit verschillende invalshoeken dus dat klopt dan ook weer niet wat je zegt.
    Ja natuurlijk is honderden gelul. En 5 foto's van een matige auto vind ik wat overdreven ja. En met mij vele anderen .
    quote:
    80%? Ik heb er maar 2 gezien die klagen over een overbelichte foto hoor.
    Omdat er in dat topic veel lurkers zijn (zoals o.a. ik) die het zat zijn, maar het niet posten.
    quote:
    Als we het nu over de spotwaardigheid van een auto gaan hebben... Je kent het principe van dat topic dus als ik 3 M3's op een dag zie en ik maak van elke M3 een foto, dan post ik die. Het zal mij verder boeien of jij dat interessant vindt of niet.
    Als je van elke M3 één foto zou maken en zou posten dan zou het nog gaan, maar je maakt van alledrie de M3's dezelfde foto uit dezelfde invalshoek. Ze zijn allemaal hetzelfde. Mij best dat je die foto's maakt, al maak je er 400 van iedere auto, maar post ze dan niet. Post er gewoon 1 per auto, en als hij erg bijzonder is 2.
    pi_38655447
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Dat lijkt mee een beetje overdreven. Ik ga hier ook niet in FB komen huilen dat mensen die oldtimers posten het topic verpesten. Er is altijd nog de gouden regel, vindt je het niks, kijk dan niet.
    Toch is het waar. De oldtimers die gepost worden zijn _vele_ malen specialer dan al die auto's die jij doorgaans post
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:01:08 #165
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655520
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Ja natuurlijk is honderden gelul. En 5 foto's van een matige auto vind ik wat overdreven ja. En met mij vele anderen .
    [..]

    Omdat er in dat topic veel lurkers zijn (zoals o.a. ik) die het zat zijn, maar het niet posten.
    [..]

    Als je van elke M3 één foto zou maken en zou posten dan zou het nog gaan, maar je maakt van alledrie de M3's dezelfde foto uit dezelfde invalshoek. Ze zijn allemaal hetzelfde. Mij best dat je die foto's maakt, al maak je er 400 van iedere auto, maar post ze dan niet. Post er gewoon 1 per auto, en als hij erg bijzonder is 2.
    Jij vindt het dan misschien een matige auto maar ik niet. Net als dat sommige mensen Skylines en Evo's niet bijzonder vinden. Jammer dan maar dat vind ik toevallig dikke auto's. Als je echt zoveel geeft om de kwaliteit van dat topic, splits het dan in een klassieker-gespot topic en een topic voor de dikkere auto's aangezien het topic de laatste tijd overspoeld wordt door klassiekers. Maar die vind jij natuurlijk een stuk mooier dan een AMV8 Vantage of een M3.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:02:07 #166
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655553
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Toch is het waar. De oldtimers die gepost worden zijn _vele_ malen specialer dan al die auto's die jij doorgaans post
    Dat is dan jouw mening. Ik vind een M3 stukken interessanter dan een oldtimer.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38655606
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Jij vindt het dan misschien een matige auto maar ik niet. Net als dat sommige mensen Skylines en Evo's niet bijzonder vinden. Jammer dan maar dat vind ik toevallig dikke auto's. Als je echt zoveel geeft om de kwaliteit van dat topic, splits het dan in een klassieker-gespot topic en een topic voor de dikkere auto's aangezien het topic de laatste tijd overspoeld wordt door klassiekers. Maar die vind jij natuurlijk een stuk mooier dan een AMV8 Vantage of een M3.
    Ik vind Skylines en Evo's ook niet veel aan, maar vind het PRIMA dat die in dat topic staan. Volgens mij heb je nog steeds mijn punt niet. Ik vind een foto van een AMV8 geweldig, en van een evo ook prima, maar dan 1 of 2 per auto, en niet per dag 10 foto's van een M3.

    Het splitsen van het topic vind ik onzin. Het kan allemaal prima samen als je gewoon een beetje normaal doet

    Ik heb het idee dat jij het puur doet voor het "respect" ofzo
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:09:55 #168
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38655841
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:

    [..]

    Ik vind Skylines en Evo's ook niet veel aan, maar vind het PRIMA dat die in dat topic staan. Volgens mij heb je nog steeds mijn punt niet. Ik vind een foto van een AMV8 geweldig, en van een evo ook prima, maar dan 1 of 2 per auto, en niet per dag 10 foto's van een M3.

    Het splitsen van het topic vind ik onzin. Het kan allemaal prima samen als je gewoon een beetje normaal doet

    Ik heb het idee dat jij het puur doet voor het "respect" ofzo
    Respect van de mensen die ook in dat topic posten? Ja hoor. Dat slaat echt kant noch wal.

    Overigens vind ik het bijzonder jammer dat je alleen openlijk klaagt over de kwaliteit van mijn foto's en niet over foto's van de rest. Er zitten namelijk ook genoeg foto's bij die ik bijzonder matig vind.

    Tevens vind ik mijn foto's helemaal niet bagger, baggere foto's maak je met een camera op je telefoon van drie jaar geleden. Ja ok dat er even 2 overbelicht zijn, maar daar kan je ook overheen kijken. Je denkt toch niet dat ik op de weg ga springen voor een auto en vragen of ie ff wil poseren?

    Dat jij niet vindt dat het gesplitst hoeft te worden, prima, maar klaag dan ook niet als je 10 foto's van 10 verschillende M3's ziet. Ik zie nergens in de OP staan dat het verboden is om 10 foto's van 10 verschillende bv M3's te plaatsen.

    Volgens mij gaat deze discussie ook niet over de spotwaardigheid van auto's.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:15:19 #169
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38656016
    Oh herman? Leg mij even uit wat er bagger is aan onderstaande foto's aangezien ik nergens heb gelezen dat er ook goede foto's bij zitten.

    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38656248
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
    Oh herman? Leg mij even uit wat er bagger is aan onderstaande foto's aangezien ik nergens heb gelezen dat er ook goede foto's bij zitten.

    [[url=http://xs301.xs.to/xs301/06234/CIMG3776.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs301.xs.to/xs301/06234/CIMG3709.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
    foto 1 is veel en veel te donker

    foto 2 is wel OK, de omstandigheden in acht genomen
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:22:59 #171
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38656317
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    foto 1 is veel en veel te donker

    foto 2 is wel OK, de omstandigheden in acht genomen
    Lijkt me niet te donker. Ik kan natuurlijk wel een kunstmatige belichting er om heen gooien maar dat lijkt me niet echt mooi. Dit is de standaard nachtshot.

    De tweede is wel ok? Ja dat die mensen op de achtergrond niet scherp zijn is logisch want die bewegen. Verder is het een prima foto hoor.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38656388
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Lijkt me niet te donker. Ik kan natuurlijk wel een kunstmatige belichting er om heen gooien maar dat lijkt me niet echt mooi. Dit is de standaard nachtshot.
    Ja, wete ik... Ik heb helaas nog maar één keer een gelukte nachtfoto van jou gezien. Flink oefenen Maar je hoeft niet elke vingeroefening te posten. En dat doe je de laatste tijd gelukkig al minder dan eerst Hou deze lijn vast zou ik zeggen.
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:28:16 #173
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38656489
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ja, wete ik... Ik heb helaas nog maar één keer een gelukte nachtfoto van jou gezien. Flink oefenen Maar je hoeft niet elke vingeroefening te posten. En dat doe je de laatste tijd gelukkig al minder dan eerst Hou deze lijn vast zou ik zeggen.
    Een keer een gelukte nachtfoto? Dat vind ik ook een beetje een zielige opmerking. Dan vind jij hem maar bagger. Jij ziet dus liever een foto waar kunstmatig licht omheen zit dan zoals je hem ook ziet als ie geparkeerd staat?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38656564
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Een keer een gelukte nachtfoto? Dat vind ik ook een beetje een zielige opmerking. Dan vind jij hem maar bagger. Jij ziet dus liever een foto waar kunstmatig licht omheen zit dan zoals je hem ook ziet als ie geparkeerd staat?
    Nee, ik zie in dat geval liever GEEN foto.

    En als je je foto's wilt laten beoordelen kun je beter naar FOT gaan, deze discussie gaat nergens meer over.
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:31:58 #175
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38656643
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Nee, ik zie in dat geval liever GEEN foto.

    En als je je foto's wilt laten beoordelen kun je beter naar FOT gaan, deze discussie gaat nergens meer over.
    Precies, daarom maak ik de foto's ook zoals je ze ook ziet staan, zonder kunstmatige belichting.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38659248
    En voor donkere foto's heb je het prachtige programma Photoshop



    Ik wil niet zeggen dat dit perfect is, aangezien ik niet weet wat voor condities je de foto schoot, maar de auto wordt er al een stuk duidelijker van en het viel me nu op dat er csl bij het logo staat
    pi_38659395
    wat een gezeur
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:48:56 #178
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38659484
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:42 schreef Jimmeh het volgende:
    En voor donkere foto's heb je het prachtige programma Photoshop

    [[url=http://img20.imagevenue.com/loc182/th_73775_CIMG3776soep.jpg]afbeelding][/URL]

    Ik wil niet zeggen dat dit perfect is, aangezien ik niet weet wat voor condities je de foto schoot, maar de auto wordt er al een stuk duidelijker van en het viel me nu op dat er csl bij het logo staat
    Foto heb ik vannacht gemaakt. Ik wil de volgende keer wel even een foto maken met kunstmatige belichting er om heen. Ik vind het om de een of andere reden nogal fake om een nachtfoto op de lichten.. Welke optie heb je gebruikt?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38659654
    lijkt me niet dat dit in FB thuis hoort....
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:56:40 #180
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38659804
    Waar kan dat volgens jou het beste?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38659836
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
    Waar kan dat volgens jou het beste?
    Doe niet zo moeilijk en ga eens in FOT kijken ofzo.
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:58:28 #182
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_38659874
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Doe niet zo moeilijk en ga eens in FOT kijken ofzo.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_38659897
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Kap nou eens met het verbaggeren van het FB topic, ik blijf niet notes zetten

    En ik had al lang en breed gezegd dat je in FOT moest zijn....
    pi_38660023
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Foto heb ik vannacht gemaakt. Ik wil de volgende keer wel even een foto maken met kunstmatige belichting er om heen. Ik vind het om de een of andere reden nogal fake om een nachtfoto op de lichten.. Welke optie heb je gebruikt?
    Vergeef me Alexxx maar ik plaats dan ff het antwoord om de discussie hierboven af te sluiten

    Eerste wat ik deed was ff kijken of auto contrast er wat leuks van bakt. Nouja doet wel wat, maar niet genoeg
    Auto color/levels kan je proberen, maar geeft meestal geen realistisch resultaat (en in dit geval met deze foto alsof er een felle witte bouwlamp op staat, terwijl het licht me toch iets geler lijkt (of je camera bakt er nix van met kleuren van nachtfoto's natuurlijk )
    Met curves een beetje algehele verlichting er overheen met nadruk op het donkere, zodat de M3 wat duidelijker wordt.
    Heel klein beetje contrast er overheen, omdat ie toch wel ietsje te belicht was nu.
    Detail van logo'tjes en ander globaal detail kan je nog ietsje verscherpen eventueel met een beetje unsharp mask.
      donderdag 8 juni 2006 @ 17:25:47 #185
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38663376
    Kom op jongens grow up.

    wat een zinloos gezwam
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      donderdag 8 juni 2006 @ 18:21:31 #186
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_38664920
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Nou, onzin.... Ik hoor die klacht over jou foto's van veel meer mensen hoor....
    Een mod hoort dit soort uitspraken niet te maken, en al helemaal niet op het forum.

    my 2 cents
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:39:22 #187
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_38669519
    Even een heel kort vraagje waar ik een heel topic een beetje overbodig voor vind:

    Is ruitenwisservloeistof brandbaar?
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:40:46 #188
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38669578
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
    Even een heel kort vraagje waar ik een heel topic een beetje overbodig voor vind:

    Is ruitenwisservloeistof brandbaar?
    ja, en niet zo'n beetje ook
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:45:20 #189
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_38669776
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    ja, en niet zo'n beetje ook
    Ok, thanks. En koelvloeistof niet, toch?
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:48:04 #190
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_38669879
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:

    [..]

    Ok, thanks. En koelvloeistof niet, toch?
    Geen idee, maar ik weet zeker dat je met ruitewisservloeistof en een supersoaker een vlammenwerper kan maken
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:53:49 #191
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_38670097
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Geen idee, maar ik weet zeker dat je met ruitewisservloeistof en een supersoaker een vlammenwerper kan maken
    pi_38671705
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 17:25 schreef jacco het volgende:
    Kom op jongens grow up.

    wat een zinloos gezwam
    volkomen mee eens
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38673739
    Het waren heftige tijden, maar ThaFreak en Alexxxxx

    pi_38673869
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
    Het waren heftige tijden, maar ThaFreak en Alexxxxx

    [afbeelding]
    behave now
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38673927
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
    Het waren heftige tijden, maar ThaFreak en Alexxxxx

    [afbeelding]
    Hai schatje
    pi_38673987
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Hai schatje
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38696571
    Alexxxx ik moet toch zeggen dat ik het niet op prijs stel dat jij iets verkeerd interpreteerd, vervolgens mij voor sneu uitmaakt... om vervolgens de uitleg te verwijderen....

    Deuk in je autorithaire ego?
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:24:17 #198
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38709275
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef muzas het volgende:
    Alexxxx ik moet toch zeggen dat ik het niet op prijs stel dat jij iets verkeerd interpreteerd, vervolgens mij voor sneu uitmaakt... om vervolgens de uitleg te verwijderen....

    Deuk in je autorithaire ego?
    Nee, in de OP staat erg duidelijk dat het niet gewenst is om over de 'spotwaardigheid'van auto's te zeuren. En commentaar op mod acties horen in dit topic, zolas je blijkbaar toch wel weet
    pi_38717560
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]
    'spotwaardigheid'van auto's te zeuren.
    Dat is het hele euvel... Ik zeurde niet over de spotwaardigheid... dat is jouw misvormde interpretatie.. ik liet alleen blijken dat naar mijn idee er een hoop Sjes rondrijden. Dat maakt die auto niet minder bijzonder.

    punt. nu
    pi_38717653
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:03 schreef muzas het volgende:

    [..]

    Dat is het hele euvel... Ik zeurde niet over de spotwaardigheid... dat is jouw misvormde interpretatie.. ik liet alleen blijken dat naar mijn idee er een hoop Sjes rondrijden. Dat maakt die auto niet minder bijzonder.

    punt. nu
    Is inderdaad op meerdere manieren te interpreteren ja

    Misschien zou je het de volgende op een andere manier kunnen brengen als "Ik zat al te wachten diet iemand die kutbak van een Audi S4 zou posten, zijn veel te veel van die dingen "

    Dat zou een hoop misverstanden voorkomen
    pi_38721610
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Is inderdaad op meerdere manieren te interpreteren ja

    Misschien zou je het de volgende op een andere manier kunnen brengen als "Ik zat al te wachten diet iemand die kutbak van een Audi S4 zou posten, zijn veel te veel van die dingen "

    Dat zou een hoop misverstanden voorkomen
    Anders vervorm je mijn post even verschrikkelijk.
      donderdag 15 juni 2006 @ 08:52:43 #202
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_38874188
    AAAAAAAAAAAAAAAAAlexxxxx of TF, kunnen jullie deze dame eens netjes te woord staan? Afstandsbediening autoalarm Of mag ik dat doen
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    pi_38874200
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 08:52 schreef Mukie het volgende:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAlexxxxx of TF, kunnen jullie deze dame eens netjes te woord staan? Afstandsbediening autoalarm Of mag ik dat doen
    Ze is toch al gestopt
      donderdag 15 juni 2006 @ 09:09:27 #204
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_38874439
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 08:54 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Ze is toch al gestopt
    nouhou laat mij nu eens verdulleme
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    pi_38874450
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 09:09 schreef Mukie het volgende:

    [..]

    nouhou laat mij nu eens verdulleme
    Mja ach, sowieso heb je het bovenstaande toch al gedaan
    pi_38874700
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 08:52 schreef Mukie het volgende:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAlexxxxx of TF, kunnen jullie deze dame eens netjes te woord staan? Afstandsbediening autoalarm Of mag ik dat doen
    heb je al gedaan....
    ik heb de berichten wel even geedit
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_38914688
    http://www.mijnautoband.nl/index.asp

    Zet dit in [centraal] linkjestopic, kan hem niet meer terugvinden.
      vrijdag 16 juni 2006 @ 17:46:59 #208
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_38925314
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:37 schreef K33T het volgende:
    http://www.mijnautoband.nl/index.asp

    Zet dit in [centraal] linkjestopic, kan hem niet meer terugvinden.
    Ik kan m ook niet meer vinden

    pi_38925381
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Ik kan m ook niet meer vinden

    omdat die in de oude FAQ zit/zat:
    FAQ Plains, Trains & Automobiles
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 20 juni 2006 @ 08:12:42 #210
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_39025771
    Wil iemand deze even door elkaar husselen of 1 van de twee sluiten?

    Autoverzekering problemen
    Autoverzekering troubles

    Dank
    Vampire Romance O+
    pi_39026743
    mergverzoek gedaan
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:36:44 #212
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39051529
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef Boink het volgende:
    Nieuw verzoek om de posts te editen
    wat is het verschil tussen editten en wijzigen?
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:42:06 #213
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_39051770
    1e verzoek was om te verwijderen. Getuige het stukje wat je net postte doen jullie daar niet aan. Daarom maar een verzoek om de posts te editen

    Als je ze gewoon had geëdit had het je minder moeite gekost dan mij dwars te zitten Maar dat schijn je wel leuk te vinden, vooral blijven doen.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:47:13 #214
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39052007
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Boink het volgende:
    1e verzoek was om te verwijderen. Getuige het stukje wat je net postte doen jullie daar niet aan. Daarom maar een verzoek om de posts te editen

    Als je ze gewoon had geëdit had het je minder moeite gekost dan mij dwars te zitten Maar dat schijn je wel leuk te vinden, vooral blijven doen.
    als je even twee woorden verder had gelezen had je gezien dat we ook niet op verzoek editten.

    En dit is niet om je dwars te zitten, maar omdat we anders straks half Fok leeg kunnen gaan zitten editten. iets met schapen en dammen.
    pi_39052116
    Ik zie nergens een rel
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:50:52 #216
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_39052161
    wijzigen slaat weer terug op usernames hoor. Of ik interpreteer het verkeerd.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:51:00 #217
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39052167
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:49 schreef Jimmeh het volgende:
    Ik zie nergens een rel
    Klopt, de nieuwe waterwerpers worden op dit moment getest, niemadn durf meer te rellen.

    bron: het krakersforum
      dinsdag 20 juni 2006 @ 21:56:21 #218
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_39052388
    Maar ik zie toch wel graag even die 2 posts bewerkt/verwijderd worden aub.
    pi_39052420
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef Boink het volgende:
    wijzigen slaat weer terug op usernames hoor. Of ik interpreteer het verkeerd.
    wijzigen staat gelijk aan verwijderen als dat nou voor een deel is of helemaal....
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:39 #220
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_39052754
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Boink het volgende:
    Maar ik zie toch wel graag even die 2 posts bewerkt/verwijderd worden aub.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 22:12:44 #221
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_39053159
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Boink het volgende:

    [..]
    Ik zie graag een vette bankrekening, maar daar zie ik A. ook niet voor zorgen
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_39053196
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Boink het volgende:

    [..]
    als iedereen dat straks gaat willen blijven we met een leeg forum over, er staat duidelijk in de policy dat het je eigen verantwoordelijk is wat je post!

    buiten dat om zie ik geen reden om de posts aan te passen, geen kenteken, geen specifieke dingen niets!
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
      dinsdag 20 juni 2006 @ 22:13:41 #223
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_39053212
    Clown bassie met zijn slechte grappen ook weer in het huis

    Zeg gewoon niks
    pi_39056722
    Ik ben dan wel nieuwsgierig om welke posts het gaat?
    pi_39058615
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef ThaFreak het volgende:

    [..]

    als iedereen dat straks gaat willen blijven we met een leeg forum over, er staat duidelijk in de policy dat het je eigen verantwoordelijk is wat je post!

    buiten dat om zie ik geen reden om de posts aan te passen, geen kenteken, geen specifieke dingen niets!
    Nee! Daar! Ben! Ik! Niet! Mee! Eens! En! Je! Moet! Eens! Normaal! Posten!
    pi_39058998
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Boink het volgende:
    Clown bassie met zijn slechte grappen ook weer in het huis

    Zeg gewoon niks
    Niet fokken met Bassie
      Heeft over alles een mening 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 17:11:23 #227
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_39117705
    Alexxxxx kan je ff op MSN komen?
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_39117723
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
    Alexxxxx kan je ff op MSN komen?
    alleen na middernacht
      Heeft over alles een mening 2022 donderdag 22 juni 2006 @ 17:13:24 #229
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_39117743
    ik mail je wel
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_39117760
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
    ik mail je wel
    lijkt me een beter plan ja
      woensdag 28 juni 2006 @ 12:24:42 #231
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_39316821
    Alexxxx haalt reacties weg zonder uitleg te geven. Daar heb ik een hekel aan.
    Ik heb al een boek.
    pi_39324475
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef Rio het volgende:
    Alexxxx haalt reacties weg zonder uitleg te geven. Daar heb ik een hekel aan.
    Over welk topic gaat het? Bij het gespot topic staat de uitleg in de OP. En bij dat Estolan geneuzel is geen uitleg nodig mag ik hopen
      donderdag 29 juni 2006 @ 13:19:18 #233
    127421 OG-Loco
    Paper Trail
    pi_39352580
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
    Offtopic als een beest! Enzo!!!
    Ik heb sinds de datum van deze gequote post tot nu, lang nagedacht waarom hij mij zo bekend voor kwam. Heb ik gepost onder de account van Alexxxxx? Kon dat? Was het een blik van mij in de toekomst? Thinken deze great minds alike? [ ].

    Nee kinders, niets van dat allen. Ik heb die 5 woorden in een TR geplaatst.

    Tot zover mijn levensverhaal van de afgelopen 10 dagen. .
    So all I gotta say is What Uuuuuuuup
    Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
    pi_39352742
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 13:19 schreef OG-Loco het volgende:

    [..]

    Ik heb sinds de datum van deze gequote post tot nu, lang nagedacht waarom hij mij zo bekend voor kwam. Heb ik gepost onder de account van Alexxxxx? Kon dat? Was het een blik van mij in de toekomst? Thinken deze great minds alike? [ ].

    Nee kinders, niets van dat allen. Ik heb die 5 woorden in een TR geplaatst.

    Tot zover mijn levensverhaal van de afgelopen 10 dagen. .
    Met een TR ben ik altijd blij En dit keer stond er dermate mooie Poëzie (met een hoofdletter P inderdaad) in, dat ik dat met de rest van de wereld wilde delen
      donderdag 29 juni 2006 @ 18:27:11 #235
    127421 OG-Loco
    Paper Trail
    pi_39363102
    Hahaha . Een hele duidelijke .
    So all I gotta say is What Uuuuuuuup
    Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
      vrijdag 30 juni 2006 @ 15:54:42 #236
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_39394230
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Over welk topic gaat het? Bij het gespot topic staat de uitleg in de OP. En bij dat Estolan geneuzel is geen uitleg nodig mag ik hopen
    Estolan geneuzel? Did I miss something?

    Anyway, het was een spot van zeldzaamheid op de weg. In mijn optiek best een schriftelijke vermelding waard. Ik had ook liever een foto gehad. Je gaat er een beetje té strikt mee om vind ik, maar dat zal niet de eerste keer zijn dat je dat hoort neem ik aan.
    Ik heb al een boek.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 17:32:18 #237
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39397355
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 15:54 schreef Rio het volgende:

    [..]

    Estolan geneuzel? Did I miss something?

    Anyway, het was een spot van zeldzaamheid op de weg. In mijn optiek best een schriftelijke vermelding waard. Ik had ook liever een foto gehad. Je gaat er een beetje té strikt mee om vind ik, maar dat zal niet de eerste keer zijn dat je dat hoort neem ik aan.
    als het geen eigen spot is hala ik het weg
      maandag 3 juli 2006 @ 15:45:17 #238
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_39476544
    Was wel een eigen spot. Een unieke. Alleen zonder foto, wat ik zoals gezegd zelf ook liever anders had gezien.
    Ik heb al een boek.
      maandag 3 juli 2006 @ 16:22:40 #239
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39477687
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef Rio het volgende:
    Was wel een eigen spot. Een unieke. Alleen zonder foto, wat ik zoals gezegd zelf ook liever anders had gezien.
    Dan zou ik de OP nog maar eens lezen
      maandag 3 juli 2006 @ 22:20:31 #240
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_39488328
    Open je een mooi topic. Mensen zijn Jet Cars in Rotterdam blijbaar net zo zat als ik. Schrijf je een mooi stukje in elkaar op het weblog zodat die morgen mooi bovenaan in Google staat en dan gooit mijnheer Alexxxxx er even een fijn slot op. Man doe normaal en laat dat topic open staan. Wat nou spam? Alsof ik er ook maar een haar beter van ga worden met die link. Ik zag mensen in de topics die er op FOK over stonden roepen om een eenheid te vormen tegen dit kutbedrijf. Dat kan dus mooi daar op die centrale plek. Dacht je ook niet?

    Topic: Jet Cars Rotterdam

    Link in topic: http://www.verkeerdverbon(...)tcars_Rotterdam.html
      maandag 3 juli 2006 @ 22:23:42 #241
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39488463
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Armageddon het volgende:
    Open je een mooi topic. Mensen zijn Jet Cars in Rotterdam blijbaar net zo zat als ik. Schrijf je een mooi stukje in elkaar op het weblog zodat die morgen mooi bovenaan in Google staat en dan gooit mijnheer Alexxxxx er even een fijn slot op. Man doe normaal en laat dat topic open staan. Wat nou spam? Alsof ik er ook maar een haar beter van ga worden met die link. Ik zag mensen in de topics die er op FOK over stonden roepen om een eenheid te vormen tegen dit kutbedrijf. Dat kan dus mooi daar op die centrale plek. Dacht je ook niet?

    Topic: Jet Cars Rotterdam

    Link in topic: http://www.verkeerdverbon(...)tcars_Rotterdam.html
    1e hit met de search.

    http://forum.fok.nl/topic/505545

    daar is je link beter op zn plek
      maandag 3 juli 2006 @ 22:26:02 #242
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_39488572
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    1e hit met de search.

    Jet Cars Rotterdam?

    daar is je link beter op zn plek
    Prima!?
      dinsdag 4 juli 2006 @ 01:13:10 #243
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_39494483
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Dan zou ik de OP nog maar eens lezen
    Al gedaan, maar ben mijn ei kwijt. Case closed.
    Ik heb al een boek.
      woensdag 5 juli 2006 @ 13:22:38 #244
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_39538499
    Waar is de SC?
    The secret to happiness is freedom...
    And the secret to freedom is courage.
    Thucydides
      woensdag 5 juli 2006 @ 13:56:57 #245
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_39539631
    weg
    Doei.
    pi_39540186
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef Faithy het volgende:
    weg
    Nietes!
      woensdag 5 juli 2006 @ 14:22:39 #247
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_39540465
    ja, ik zei ook maar wat
    Doei.
      woensdag 5 juli 2006 @ 15:55:34 #248
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_39543402
    blotepiemels nog aan toe, ik ben het centrale vrachtwagentopic kwijt, en wat ik ook zoek met de zoekfunctie, het topic blijft zoek
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_39543700
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 15:55 schreef Klonk het volgende:
    blotepiemels nog aan toe, ik ben het centrale vrachtwagentopic kwijt, en wat ik ook zoek met de zoekfunctie, het topic blijft zoek
    [Centraal] Vrachtwagen Topic Deel 5
      dinsdag 11 juli 2006 @ 15:17:10 #250
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_39724342
    Is er overigens al een topic over het nieuwe autoprogramma PK van de KRO?

    (Of moe tik dat in TV zoeken? )

    Ik mag namelijk misschien meedoen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 11 juli 2006 @ 15:18:42 #251
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39724387
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef Troel het volgende:
    Is er overigens al een topic over het nieuwe autoprogramma PK van de KRO?

    (Of moe tik dat in TV zoeken? )

    Ik mag namelijk misschien meedoen
    Is meer voor FTR inderdaad. In PTA is er in ieder geval (nog) geen topic over
      dinsdag 11 juli 2006 @ 15:30:38 #252
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_39724720
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Is meer voor FTR inderdaad. In PTA is er in ieder geval (nog) geen topic over
    Nouja, een van de onderdelen is een soort "jouw auto, mijn auto", dus dat is wellicht meer iets voor hier, maar dan kijk ik het wel gewoone ven aan.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_39750937
    Uhm modjes?

    Ik weet dat het komt omdat ik vertelde over 'n bekeuring, maar in het rijbewijs topic is niet iedereen vriendelijk meer, iedereen wenst elkaar allerlei narigheid toe, zal niet de bedoeling zijn van dat topic?

    Linkje, vanaf waar het begon:
    [Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 60]

    Succes ermee..
    pi_39751692
    huuuuuuuuuuuuuuuuu

    vind je het gek, doos

    weet je wat?

    Is de maximumsnelheid in Nederland achterhaald?

    Doei.
    pi_39752027
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Faithy het volgende:
    huuuuuuuuuuuuuuuuu

    vind je het gek, doos

    weet je wat?

    Is de maximumsnelheid in Nederland achterhaald?

    Ik ben geen doos, ik vind het ook niet gek, maar als ik modje zou zijn (wat ik gelukkig niet ben) zou ik het fijn vinden wél op zo'n sfeertje geattendeerd te worden.

    En vooruit, ik zal eens in je topic kijken.
    pi_39752760
    Doei.
    pi_39753045
    pi_39755686
    Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ze lacht me uit

    doe er wat mee!

    Doei.
    pi_39755892
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Faithy het volgende:
    Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ze lacht me uit

    doe er wat mee!

    Maak een screenshot, print m uit, koop een lijstje, en hang het aan de muur.
    pi_39756406
    oeh das een tof idee

    thanks
    Doei.
    pi_39757183
    Alexxxx?

    Fok! Motorclub [SC deel 508] MV Agusta F4

    mag deze als titel niet zoiets hebben als 'pre-vrijdagmiddag-topic' of 'zeik elkaar hier af' ofzo?

    Doei.
    pi_39757296
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
    Alexxxx?

    Fok! Motorclub [SC deel 508] MV Agusta F4

    mag deze als titel niet zoiets hebben als 'pre-vrijdagmiddag-topic' of 'zeik elkaar hier af' ofzo?

    pi_39757450
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef Faithy het volgende:
    Alexxxx?

    Fok! Motorclub [SC deel 508] MV Agusta F4

    mag deze als titel niet zoiets hebben als 'pre-vrijdagmiddag-topic' of 'zeik elkaar hier af' ofzo?

    Nee
    pi_39757539
    jammer

    maar zeg dan wel even iets tegen BazzieK dattie zn plaatjes moet resizen

    Doei.
    pi_39757906
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Faithy het volgende:
    jammer

    maar zeg dan wel even iets tegen BazzieK dattie zn plaatjes moet resizen

    Didnt work
    pi_39757972
    hij heeft het wel gevraagd
    Doei.
    pi_39757999
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef Faithy het volgende:
    hij heeft het wel gevraagd
    Dingen aan mij vragen heeft even veel nut als tegen de klaagmuur lullen
    pi_39761974
    BazzieK is hierbij okay bevonden
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_39762462
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Dingen aan mij vragen heeft even veel nut als tegen de klaagmuur lullen
    dat hebben we met zn tienen gedaan daar!

    ik heb het je zelfs nog netjes gevraagd
    Doei.
      woensdag 12 juli 2006 @ 21:05:27 #270
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_39766490
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
    BazzieK is hierbij okay bevonden
    Ben je gay tegenwoordig?
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_39766684
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef hollander172 het volgende:

    [..]

    Ben je gay tegenwoordig?
    nee jij was de kontebonker van PTA......algemeen pta feitje

    waarom verdoe ik mijn tijd eigenlijk aan jou
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_39820475
    Kan er weer wat offtopic verwijderd worden uit het gespot topic
    bedankt
    http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
    http://www.klassiekergespot.nl
    ©1983-2007 -Eddow-
      vrijdag 14 juli 2006 @ 14:01:16 #273
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39820519
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef -Eddow- het volgende:
    Kan er weer wat offtopic verwijderd worden uit het gespot topic
    bedankt
    Ben er mee bezig.
    pi_39820562
    Top
    http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
    http://www.klassiekergespot.nl
    ©1983-2007 -Eddow-
    pi_39820709
    zo offtopic was t nou ook weer niet
      vrijdag 14 juli 2006 @ 14:09:11 #276
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_39820783
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef Jimmeh het volgende:
    zo offtopic was t nou ook weer niet
    Nee, inderdaad, over Smarts en Fiat Multipla's praten als reactie op een foto van een Infinity is natuurlijk heel erg logisch.
    pi_39820990
    Vallen toch ook onder lelijke bakken die desondanks een succes zijn maarja moesten ze wel gespot zijn...
      vrijdag 14 juli 2006 @ 17:37:56 #278
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_39827111
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef ThaFreak het volgende:
    waarom verdoe ik mijn tijd eigenlijk aan jou
    Denk dat dat meer over jou zegt dan over mij.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_39831480
    oops, zat in het verkeerde topic

    [ Bericht 19% gewijzigd door Gawaine op 14-07-2006 20:41:08 ]
    pi_39911379
    Tweedehands SLK kopen...

    Deze titel dekt de lading niet meer. Kan de titel gewijzigd worden in 'Tweedehands SLK, C70, ??? kopen?'
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_39911463
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 16:55 schreef DonVincenzo het volgende:
    Tweedehands SLK, C70, ??? kopen?

    Deze titel dekt de lading niet meer. Kan de titel gewijzigd worden in 'Tweedehands SLK, C70, ??? kopen?'
    vooruit dan maar
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_39911889
    Dank je wel.
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_40004042
    kan bwt even een peper in zn reet krijgen?

    nieuw topic openen duurt wel heel lang
    Doei.
    pi_40140930
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Faithy het volgende:
    kan bwt even een peper in zn reet krijgen?

    nieuw topic openen duurt wel heel lang
    pi_40231490
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
    [PTA SC] Alfa Romeo 145 @ 1108 kg

    slotje
    pi_40231629
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    [afbeelding]
    Ik hekel NSB
    pi_40231647
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

    [..]

    Ik hekel NSB
    Ik heb mezelf ge-en-es-beet.
    pi_40231657
    Hoi Alex en Freak btw.
    pi_40231678
    En die andere mod. Men In Lof ofzo.
      donderdag 27 juli 2006 @ 11:22:44 #291
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_40231719
    Gefeliciteerd Alex enzo.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40231739
    Waarmee?
      donderdag 27 juli 2006 @ 11:23:28 #293
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_40231749
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
    Waarmee?
    Volgens z'n profiel is ie jarig?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40231751
    Hij is jarig !
    pi_40235720
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
    En die andere mod. Men In Lof ofzo.
    ja, die, wanneer krijgt die zn kleurtje?
    pi_40247184
    .

    [ Bericht 99% gewijzigd door Fulcrum_X op 27-07-2006 19:17:53 ]
    pi_40247203
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 19:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Fok! Motorclub [SC deel 520] Alleen kneuzen vergeten de OP

    kan iemand het vloekwoord uit de TT halen? Bij voorbaat dank. Maak er maar wat leuks van
    Leuk genoeg?
    pi_40247250
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Leuk genoeg?
    Thanks, je bent een schat
    pi_40249818
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    Leuk genoeg?
    Sinds wanneer editte jij op verzoek ook al weer?
    Ofwel, wat stond er eerst?
    pi_40252193
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer editte jij op verzoek ook al weer?
    Ofwel, wat stond er eerst?
    vuige taal, die kwetsend opgevat kunnen worden.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')