abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38235846

Mensen die van stijl, klasse en absolute schoonheid houden, zullen zich op Pinkstermaandag 5 juni echt thuis voelen op het TT Circuit in Assen, want dan vindt Viva Italia! plaats. De perfecte gelegenheid om de atmosfeer en het temperament van de Italiaanse autopassie op te snuiven!

Het moment is aangebroken voor Lamborghini, Ferrari, Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia en andere beroemde Italiaanse automerken om de bezoekers te laten genieten van alle prachtige modellen die zij op de markt hebben gebracht. Naast de standaard exemplaren zijn er diverse exclusieve en gemodificeerde (getunede) wagens te bezichtigen. Tijdens dit sfeervolle en authentieke evenement zullen namelijk honderden klassieke en moderne Italiaanse modellen te bewonderen zijn. Een stukje Italië in Assen: Viva Italia!

Machtige motoren brullen met passie!
Ook de aanwezige automerkclubs laten hun passie voor het Italiaanse design zien op de paddock. Tientallen showblokken voor clubs zijn te vinden, waar de geïnteresseerde bezoekers alle Italiaanse wagens van dichtbij kunnen bekijken en hun brandende vragen stellen aan de eigenaren.
Daarnaast zijn diverse exclusieve wagens ook in actie te zien op het circuit. Bezoekers krijgen de mogelijkheid om de Italiaanse passie te voelen: zij kunnen meerijden in één van de tientallen prachtige showwagens of wellicht zelf rijden in een droomauto… De demoruns zullen gedurende de hele dag worden verreden en zorgen gegarandeerd voor spektakel.

Strijd om de mooiste en de snelste
Naast alle Italiaanse lekkernijen op het Assense asfalt zal ook het programma voor voldoende entertainment zorgen. Zo zal de Meguiar’s Show & Shine Contest uit gaan wijzen welke Italiaanse showwagen het schoonste is. Met een bonte verzameling bolides staat dit onderdeel garant voor een hoop visueel amusement, voor zowel de deelnemers als de toeschouwers! Ook de sprintwedstrijd Toyo Shootout zal met zoveel exotisch pk-geweld ongetwijfeld een regelrechte publiekstrekker worden. Niet alleen Fiat’s en Alfa Romeo’s zullen tot het uiterste gaan, ook droombolides als de Ferrari en Lamborghini gooien al hun krachten in de strijd. Ongekende sensatie op Nederlandse bodem!

Openingstijden

De openingstijden van Viva Italia! zijn als volgt:

Pinkstermaandag 5 juni: 10.00 – 17.00 uur
(Deze tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen.)

Entreeprijzen

Bezoekers kunnen voor ¤ 15,- een bezoek aan dit Italiaanse auto event. Tickets zijn op maandag 5 juni 2006 aan de deuren van het TT Circuit verkrijgbaar. Kinderen tot en met 8 jaar krijgen gratis entree, mits onder begeleiding van een volwassene en op vertoon van legitimatie.

.

Lancia bestaat overigens 100 jaar, daar kan je een gigantisch opkomst van verwachten.

Het is weer bijna zo ver, nog Fokkers die hier heen gaan?
pi_38236111
ik ben benieuwd naar de foto's
pi_38236176
Ja, ik ga niet.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:49:15 #4
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_38236310
Yep, ik ben er wel
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_38236482
Ik zou gaan maar ik kan niet omdat ik moet werken
pi_38238120
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben benieuwd naar de foto's
Waarom ga je zelf geen foto's schieten met je EOS? Als Frys woon je toch niet zo ver weg van Assen.
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
Ik zou gaan maar ik kan niet omdat ik moet werken
Werken op Pinkstermaandag?! Ik zou mooi vrij willen
pi_38238172
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Waarom ga je zelf geen foto's schieten met je EOS? Als Frys woon je toch niet zo ver weg van Assen.
Elfstedentocht voor motoren en autoclubs op dezelfde dag
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:50:47 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38242940
Ben vorig jaar geweest. Was op zich een leuke dag maar weinig Ferrari's helaas
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_38245694
Jep, De planning is dat ik wel ga (als het een beetje mooi weer is)
pi_38250442
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:50 schreef ook_gek het volgende:
Ben vorig jaar geweest. Was op zich een leuke dag maar weinig Ferrari's helaas
Mwha vond dat er best wel wat waren, maar het merendeel durfde niet het circuit op te gaan
Al maakte die ene speciale circuit bak (Ferrari 512 BB als ik het goed heb) en die F430 voor de Ferrari's nog redelijk goed maakte

Was ook een Gransport die je niet kon horen als ie langs kwam rijden op het rechte stuk, zal wel in zn 6e versnelling rond de 2000 toeren langs tuffen ofzo
Want bij verschillende auto programma's zoals TG en FG maakt ie toch een geil geluid
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:57:03 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38250508
Die witte F430 met die reclame er op. Gele spiegels als ik me niet vergis. Ja die maakte het inderdaad goed. Want die trok hem als een idioot door in z'n toeren
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_38251344
Als het mooi weer wordt kom ik ook!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 03:37:24 #13
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_38258356
Ik ga so wie so ongeacht het weer

En nu maar hopen dat er een beetje meer bestuurders met ballen komen, toen ik er was (2,3 jaar geleden) reden ze als opa's.
Zijn er trouwens ook mensen die al eens hebben meegereden ? Dat kon iig toen ik er was maar ik was helaas te laat voor een kaartje.
It's okay to be white
  zaterdag 27 mei 2006 @ 03:40:36 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38258387
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:37 schreef Chokeme het volgende:
Ik ga so wie so ongeacht het weer

En nu maar hopen dat er een beetje meer bestuurders met ballen komen, toen ik er was (2,3 jaar geleden) reden ze als opa's.
Zijn er trouwens ook mensen die al eens hebben meegereden ? Dat kon iig toen ik er was maar ik was helaas te laat voor een kaartje.
heb zelf een paar keer mee gereden op zandvoort met een kennis van me in een Ferrari. Helemaal goud
pi_38261289
Ik zou er misschien wel heen willen, maar 15 euro vind ik nog een vrij hoog bedrag voor een dergelijk event. Het is zo te zien meer een tentoonstelling dan spectaculair racen. Dan ga ik liever naar een race waar ze pedal to the metal gaan en voor je neus de bocht uit vliegen
pi_38261350
Berijders van Italiaanse auto's gewoon gratis toegang?
pi_38263018
o dan kom ik wel
pi_38273584
Nee, via verschillende Italiaanse auto clubs kan je paddock kaarten krijgen met 2 toegangskaarten a 10 euro per stuk... Dus denk niet dat je met een Italiaanse auto gratis naar binnen rijdt

Overigens is het leuke van zo'n evenement dat je naar een soort beurs gaat en ondertussen al die auto's in actie ziet, hard aant het herrie maken
pi_38435570
Maandag is het zo ver!
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:13:32 #20
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_38440757
Gelukkig wordt er redelijk goed weer voorspelt
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_38440820
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:20:16 #22
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_38441014
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:57 schreef ook_gek het volgende:
Die witte F430 met die reclame er op. Gele spiegels als ik me niet vergis. Ja die maakte het inderdaad goed. Want die trok hem als een idioot door in z'n toeren
Zilver Metallic met fluoriserend gele spiegels
Die hing iedere keer zowat in de begrenzer ja
pi_38441852
13 a 14 graden is nou niet echt mooi
Maar zolang het droog blijft en het zonnetje regelmatig doorbreekt is het mooi genoeg
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:28:59 #24
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_38445558
Zolang het asfalt maar droog is
It's okay to be white
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:03:38 #25
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_38449103
Ben d'r ook, maat van me heeft paddockkaarten voor z'n hok en daarbij is het ook het enige automaxx-achtige evenement dat mij boeit .
Life is too short don't stress every day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')